Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τα περί Γρύλου

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 01 Ιουν 2007, 19:27

Παναγιώτη γειά σου,

βαθιά διαταραγμένοι διανοητικά είμαστε όλοι μας αφού ακόμη επιμένουμε να οδηγούμε τις εγγλέζικες μαζοχομηχανές που έχουμε.

οσο για την κοινή λογική είμαι σίγουρος ότι και εσύ έχεις πεισθεί ακράδαντα πλέον ότι στον κόσμο που ζούμε μάλλον είναι είδος που σπανίζει......

Τα Landies της γενιάς του δικού σου αυτοκινήτου είχαν δύο ειδών γρύλους. Τα Defenders είχαν έναν που, όπως έγραψες, μοιάζει με το διαβολομηχάνημα. Τα Disco και RaRo Classic είχαν υδραυλικό γρύλο.

Στα Defender πιάνει σε τρύπες που υπάρχουν στα άκρα του σασσί εμπρός (κάτω από τον προφυλακτήρα) και στο πίσω τμήμα του σασσί που μοιάζει με ψευδοπροφυλακτήρα.
Στα Disco και RaRoCl ο υδραυλικός γρύλλος έπιανε στα άκρα του εμπρός ή του πίσω άξονα, ανάλογα με το ποιά ρόδα ήθελες να σηκώσεις ψηλά.
Για αυτό και ο υδραυλικός γρύλος τους είχε από το εργοστάσιο το Υ που σου είπα για να "ασφαλίζει" σωστά και εύκολα.

------------

Κανείς δεν γεννήθηκε ξέροντας τα πάντα και ιδίως για τα Landies.
Oλοι μας μάθαμε ρωτώντας, διαβάζοντας και από αυτά που ζήσαμε και ζούμε εμείς και οι γύρω μας. Ασε που αν ακούσεις κάποιον να κομπάζει ότι ξέρει κάτι σε βάθος μάλλον θα πρέπει το μόνο "σε βάθος" να είναι τα "μεσάνυκτα" που πραγματικά έχει.
Η γνώση είναι περίπου σαν τις κατσαρίδες. Για κάθε μία που βλέπεις υπάρχουν άλλες δέκα που αγνοείς ότι υπάρχουν....

Ρώτα ελεύθερα. Ειναι ευκαιρία να μάθουμε όλοι μας κάτι καινούργιο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό xtrail » 02 Ιουν 2007, 11:24

Η χρήση γενικά αλλά και συγκεκριμένα, του air jack ειναι αποδεκτή? Έχει αντοχή?
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Ιουν 2007, 16:19

Φίλε xtrail γειά,

Υπάρχουν airjacks και airjacks.
Aν λοιπόν συζητάμε για τους βαριάς χρήσης λαστιχένιους με μεγάλη ικανότητα ανύψωσης τόσο από πλευράς βάρους όσο και αποστάσεως μεταξύ των δύο επιφανειών που θέλεις να στηρίξεις/ανεβάσεις τότε ναι είναι σοβαρό και αρκετά εύκολο στην χρήση του εργαλείο το οποίο είναι και πολύ ασφαλέστερο από το Hi-Lift (καθώς και να γλυστρήσει ΔΕΝ φεύγει ποτέ εντελώς έξω από το όχημα αν έχει τοποθετηθεί σε σωστό σημείο και κυρίως δεν αφήνει το όχημα να πέσει στο έδαφος)

Θέλει όμως προσοχή αν μιλάμε για τους φθηνούς πλαστικούς.

Ακόμη και οι βαριάς χρήσης λαστιχένιοι δεν αγαπούν τα μυτερά μεταλλικά ή άλλα μέρη και τις καυτές εξατμίσεις. Υπάρχουν όμως τρόποι προστασίας (χοντρά λαστιχένια "πατάκια")

Πάντως για περιπτώσεις κολλήματος ή παγίδευσης σε χαντάκια/νεροφαγώματα κλπ τα airjacks είναι πολύ βολικά και δουλεύονται και πολύ εύκολα.
Και έχουν και το πρόσθετο πλεονέκτημα της μεγάλης επιφάνειας "πατήματος" στο έδαφος.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό xtrail » 04 Ιουν 2007, 14:55

Παντελή για δώσε μια τάξη μεγέθους του φθηνού και του ακριβού airjack
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 04 Ιουν 2007, 16:55

Φίλε xtrail γειά,

οι φθηνοί κινέζικοι ήταν πριν από δύο, ή λιγότερο, χρόνια στα 120 με 140 Ευρώ.
Υπάρχουν ελαφρώς ακριβότεροι, πάλι κινέζικης κατασκευής αλλά ονομαστικής προέλευσης από την Αστραλία (που έλεγε και η Βασιλειάδου) στα 190 Ευρώ σχεδόν.

Μπορείς να βρεις και τους μεν και τους δε στα καταστήματα με εξαρτήματα 4Χ4.

Προσωπικά είχα φέρει μερικούς τότε αλλά για την χρήση που τους ήθελα δεν με κάλυψαν από πλευράς αντοχής του υλικού τους αλλά και διαστάσεων (ύψος ανύψωσης κυρίως)

Αυτός που έχω εδώ και χρόνια και εμπιστεύομαι είναι αυτός που είχε η καμήλα μου όταν την παρέλαβα από τους διοργανωτές και είναι στρατιωτικών προδιαγραφών πέντε τόννων ολικής ανύψωσης (έχει διαφορά από τους απλούς καθώς στην ουσία αντιστοιχεί σε 10 τόννους όπως υπολογίζονται στους πολιτικής απλής, μη πιστοποιημένης χρήσης) με ύψος ανύψωσης 70 ή 100 εκατοστά (ανάλογα με το πώς τον τοποθετηθείς)
Η τιμή του ήταν στις 400+ λίρες Αγγλίας συν ΦΠΑ το 1995.

Για περιστασιακή χρήση για βοήθεια σε κάποιο κόλλημα σε εμπόδιο νομίζω ότι ένας ή δύο απλοί φθηνοί κινεζικής κατασκευής δεν είναι κακοί.

Για σοβαρά πράγματα όμως τελικά ό,τι πληρώνεις παίρνεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 04 Ιουν 2007, 21:31

Είχα δοκιμάσει το airjack το Γιάννη Αθανασίου (τετρακίνηση) και μου άφησε πολύ καλές εντυπώσεις.
Αυτοκίνητα σαν το δικό μου δε νομίζω οτι χρειάζονται κάτι παραπάνω.
Προέλευση και καταγωγή δεν θυμάμαι.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιουν 2007, 06:30

Γιώργο καλημέρα,

συμφωνώ απολύτως. Για την περιστασιακή και ελαφρά έως μεσαία χρήση που οι περισσότεροι μπορεί να κάνουμε σε έναν τέτοιο αερογρύλλο οι κινέζικοι είναι ότι πρέπει. Λίγη προσοχή μόνο στο πού τους στηρίζεις, κυρίως επάνω στο αυτοκίνητο (μακρυά από μυτερά ή καυτά εξαρτήματα) και όλα είναι εντάξει.

Πάντως τα διαβολάκια αυτά είναι πολύ χρήσιμα σε περιπτωσεις που κάποιος πέσει σε χαντάκια ή θέλει να χρησιμοποιήσει πατάκια ή ακτοδρόμους.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 05 Ιουν 2007, 14:34

hi-lift - air jack και ενας καλος υδραυλικος, ειναι παντα μαζι μου σε αποδρασεις.
οσο περισσοτεροι τοσο καλυτερα....
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό vagelis » 05 Ιουν 2007, 15:57

alp έγραψε:hi-lift - air jack και ενας καλος υδραυλικος, ειναι παντα μαζι μου σε αποδρασεις.
οσο περισσοτεροι τοσο καλυτερα....


Συμφωνω ,τελευταια φορα που χρησιμοποιησα χαι λιφτ ητανε για να βαλω αλυσιδες σε 30 ποντους χιονι,το σηκωσα απο την ζαντα και σε πεντε λεπτα ειχα τελειωσει,με τους αλλους γρυλους θα επρεπε να φτυαρισω κανα κυβικο χιονι για να βαλω τον γρυλο απο κατω.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες