Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

Δημοσίευσηαπό THAN » 21 Ιουν 2007, 19:38

ΓΕΙΑ ΣΑΣ,ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ L.R.DISCO MPI 1998 ΕΔΩ Κ 6 ΜΗΝΕΣ. ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΟΠΟΥ ΕΝΩ ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ RELAY MODULE ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕ ΕΝΤΟΝΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΗΧΟ.ΓΥΡΝΟΥΣΑ ΤΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ! ΟΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΟ RELAY MODULE ΑΝΟΙΓΟΚΛΕΙΝΕ ΠΑΛΙ Κ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΥΣΙΜΟ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ ΤΑ ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ.ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΩ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ!
Άβαταρ μέλους
THAN
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 19:10

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 21 Ιουν 2007, 22:32

Δεν το ξέρω καθόλου το 98άρι σου.
Στα δικά μας παλαιάς τεχνολογίας disco υπάρχει ένα ρελέ της τρόμπας βενζίνης που κάνει ακριβώς αυτό το πράγμα (ένα χαρακτηριστικό κλικ όταν γυρίσεις την διακόπτη ένα κλικ πρίν την μίζα-αφού πρώτα ανεβάσει πίεση η τρόμπα βενζίνης)

Εφόσον το ρελέ σου ανοιγοκλείνει συνέχεια δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν, ή το ρελέ τάπαιξε και θέλει αλλαγή ή η τρόμπα βενζίνης πνέει τα λοίσθια και δεν ανεβάζει σωστή πίεση, ή μία ανεβάζει μία όχι και ανοιγοκλείνει συνέχεια το ρελέ...

Προτείνω αν δεν μπορείς να ελέγξεις το ρελέ ή την πίεση της τρόμπας να πας σε ηλεκτρολόγο να δοκιμάσεις άλλο ρελέ (είναι ειδικό ρελέ αυτό της τρόμπας - μόνο σε LR ηλεκτρολόγο φαντάζομαι) και αν δεν είναι το ρελέ πάς για τρόμπα - διάβασε κάποια σχετικά post που έχουν γραφτεί, η τρόμπα αντιπροσωπείας έχει πανάκριβα, τα μοτεράκια εμπορίου για αντικατάσταση του μοτέρ της έχουν πέσει τώρα στα 40 ευρώ περίπου (κίνα γαρ και δεν υπάρχουν και άλλα πλέον...)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ!

Δημοσίευσηαπό fatman » 22 Ιουν 2007, 07:59

Οτι ανεφερε ο ekarpod,αλλα κανε και ενα ελεγχο στην μπαταρια σου,καμια φορα πεσμενη-βραχυκυκλωμενη μπαταρια τρελαινει ολα τα υποσυστηματα!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό THAN » 22 Ιουν 2007, 08:20

ΚΑΛΗΜΕΡΑ EKARPOD,Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ!ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΙΑΣΥΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΡΟΒΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ. ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑ Κ ΕΓΩ Σ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ( ΑΝΤΛΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ Κ ΡΕΛΕ ). ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗΣ ΑΝΤΛΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΘΟΡΥΒΟ ΟΠΟΤΕ Κ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΛΕ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟ DISCO ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Άβαταρ μέλους
THAN
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 19:10

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 22 Ιουν 2007, 08:55

Καλημέρα ΤΗΑΝ και καλως ήρθες στο forum.
Δέν ξέρω την σχέση σου με τα ηλεκτρολογικά, ούτε άν έχεις πολύμετρο ή βολτόμετρο για να μετρήσεις την τάση του κονέκτορα της αντλίας βενζίνης (με ανοικτό διακόπτη) χωρίς να τον αποσυνδέσεις απο την τρόμπα.
Επίσεις, θα βοηθούσε πιστεύω να μετρήσεις και την τάση στο πηνείο του ρελέ, για να δείς άν είναι σωστή (12V) ή έρχεται με διακοπές. Άν έρχεται με διακοπές, μπορεί να είναι πρόβλημα της ECU.
Δέν γνωρίζω το αυτοκίνητό σου γιατί έχω και'γώ παλιάς γενιάς (1994) απλά, σου λέω κάνα - δυό σημεία που μου πάει το μυαλό...
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

απαντηση

Δημοσίευσηαπό B.T » 22 Ιουν 2007, 12:11

αλλαξε φιλτρο βενζινης, καθαρισε τα μπεκ και δες στο καθαρισμα την ροη τους( καθαρισμα με υπεριχους) κοιτα και το σωληνακι εξαερωσης του ρεζερβουαρ σου πρωτα εαν εχεις . απο ηλεκτρολογικα δες την μπαταρια σου .
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

απαντηση

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 22 Ιουν 2007, 12:32

Β.Τ, όπως περιγράφεται το πρόβλημα, φένεται να είναι καθαρά ηλεκτρικό. Δέν έχει να κάνει με καθαρισμό των μπέκ (που καλό είναι να γίνεται) ούτε φένεται κατα την περιγραφή να φταίει το σωληνάκι εξαέρωσης του ρεζερβουάρ. Εάν η εντολή στον ρελέ της αντλίας καυσίμου διακόπτεται όταν δέν πρέπει, (που αυτό φένεται να είναι γιατί άλλαξε και ρελέ)τότε το πρόβλημα μάλλον είναι στην ECU ή (λίγο τραβηγμένο) σε κάποιον αισθητήρα που δίνει εντολή στην ECU να σταματήσει την τροφοδοσία κασίμου του κινητήρα.

ΤΗΑΝ, δέν κάνεις τράμπα με τον φίλο σου και την ECU? Άν μεταφερθεί το πρόβλημα, τότε ξέρεις τί φταίει...!
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

συμφονω

Δημοσίευσηαπό B.T » 22 Ιουν 2007, 12:44

εχεις δικιο αλλα τα αυτοκινητα αυτα ειναι τοσο απροβλεπτα που τα προβληματα τους εχουν ιαση με τον απλουστερο τροπο , ψαχνεσαι ηλεκτρογικα και ειναι απλη τροφοδοσια . εαν ιανθει θα ηθελα να ηξερα πως ? παντα μαθενεις.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 22 Ιουν 2007, 15:24

Παιδιά χωρίς να ξέρω πολλά βέβαια,

αλλά το δικό μου στον χώρο του κινητήρα έχει το κουμπάκι για διακοπή τροφοδοσίας βενζίνης σε περίπτωση ατυχήματος μήπως παίζει να είναι αυτό?

χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό vagelis » 22 Ιουν 2007, 16:14

stefanbalik έγραψε:Παιδιά χωρίς να ξέρω πολλά βέβαια,

αλλά το δικό μου στον χώρο του κινητήρα έχει το κουμπάκι για διακοπή τροφοδοσίας βενζίνης σε περίπτωση ατυχήματος μήπως παίζει να είναι αυτό?

χαιρετώ


Οχι αυτο ειναι ενας διακοπτης η ειναι ανοικτος η ειναι κλειστος.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Ιουν 2007, 16:20

stefanbalik έγραψε:Παιδιά χωρίς να ξέρω πολλά βέβαια,

αλλά το δικό μου στον χώρο του κινητήρα έχει το κουμπάκι για διακοπή τροφοδοσίας βενζίνης σε περίπτωση ατυχήματος μήπως παίζει να είναι αυτό?

χαιρετώ


Όλα έχουν διακόπτη κάτω από το ταμπλώ - στα πόδια του οδηγού το δικό μου - είναι εύκολο να ελεχθεί αλλά δεν νομίζω ότι μπορεί να δημιουργήσει τέτοιο πρόβλημα στο ρελέ...

Το θέμα του φίλου μας σχετίζεται κατά την γνώμη είτε με την τρόμπα (αφού έχει αλλαχθεί, πρέπει να ελεγχθεί και η τάση της τροφοδοσίας της τώρα) είτε με το ρελέ το οποίο αν η τρόμπα δουλεύει με σταθερή τάση και ανεβάζει κανονική πίεση, πρέπει να βρεθεί ή ηλεκτρολογική αιτία που το κλείνει-ανοίγει συνέχεια , σύμφωνα με τις περιγραφές...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό THAN » 22 Ιουν 2007, 18:36

ΓΕΙΑ ΣΑΣ,ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟ AUTODIAGNOS Κ ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΗΣ:
0007 ΟΔΗΓΗΣΗ HILL DEC
ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΔΙΟ ΤΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΟΠΟΥ ΛΕΕΙ ''ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ'' ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΔΥΟ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ (ΣΦΑΛΜΑΤΑ) ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΛΕΝΕ:
CRANK SIGNAL
CRANK STATUS
ΒΡΗΚΑ ΣΑΝ ERROR CODE P0007: FUEL SHUTOFF VALVE CONTROL CIRCUIT HIGH ???????????????????? :alright:
ΚΑΠΟΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ;
Άβαταρ μέλους
THAN
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 21 Ιουν 2007, 19:10

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Ιουν 2007, 20:22

Φίλε ΤΗΑΝ καλώς ήλθες στο φόρουμ,

μας έχεις μπερδέψει λίγο γιατί το Μpi δεν βγήκε ποτέ στα μοντέλο 1998.
Τα αυτοκίνητα του 1998 είναι τα Discovery 2 και στο μοντέλο αυτό δεν υπήρξε διαθέσιμος ο κινητήρας Mpi.

Aρα το αυτοκίνητό σου θα πρέπει να είναι παραγωγής έως και των αρχών Σεπτεμβρίου 1997.

Και σαν να μην έφτανε αυτό μας αναφέρεις κωδικό βλάβης για Ηill Descent Control το οποίο ΠΟΤΕ δεν μπήκε σε Discovery 1.

Oι άλλο κωδικοί που αναφέρεις με την περιγραφή τους αφορούν τον αισθητήρα θέσης του εκκεντροφόρου, την κατάσταση λειτουργίας του εκκεντροφόρου και την βαλβίδα διακοπής παροχής καυσίμου.

Ετσι όπως περιγράφεις την βλάβη σου (με το ρελέ να "κελαϊδάει") μήπως έχεις από κάπου διαρροές ρεύματος ή κακή γείωση?

Ρίξε, όπως σου έχουν ήδη αναφέρει και άλλοι φίλοι, και μία καλή ματιά στην κατάσταση της μπαταρίας σου και ιδίως όταν το αυτοκίνητο δεν λειτουργεί αλλά και όταν γυρίζει η μίζα.
Αν είσαι κάτω από τα 11 volts με τον κινητήρα να μην λειτουργεί μάλλον θέλεις καινούργια μπαταρία.

Ο κωδικός για τον βαλβίδα διακοπής παροχής καυσίμου είναι κάτι που θα πρέπει να μας προσανατολίζει και εκεί.

Για τον αισθητήρα θέσης του εκκεντροφόρου προσπάθησε να του ρίξεις λίγο ΚΡΥΟ (έως και παγωμένο) νερό και δες αν κάνει τα πράγματα ευκολότερα για την εκκίνηση του κινητήρα.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες