Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καταλύτης off...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Καταλύτης off...

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 22 Ιουν 2007, 14:56

Εδώ και μερικές μέρες άκουγα απο κάτω απο την εξάτμιση έναν περίεργο συντονισμό, μέχρι που έπεσα απο κάτω, χτύπησα με το χέρι μου τον καταλύτη και απο μέσα άκουσα τα διαφράγματα που έχουν σπάσει να χοροπηδάνε χύμα μέσα στο κέλυφος του καταλύτη...

Τί να κάνω, να βάλω τον μαμίσιο ή μεταλικό ελευθέρας?
Ξέρει κανείς απο τιμές?

Παντελή help!

Μήπος να τον βγάλω τελείως?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 22 Ιουν 2007, 15:15

φίλε Mike,


εγώ τον έχω βγάλει χρόνια τώρα,τον έβαλα μόνο για να περάσω κτέο(καινούργιο απλό καταλύτη), και τον ξανά βγαλα και θεωρώ ότι πάει λίγο καλύτερα(δικιά μου γνώμη!!!), και απο καυσαέρια επειδή έκανα μια σύγκριση, όταν είναι καλά ζεσταμένη η μηχανή, να δουλεύει ώρα δηλαδής χωρίς καταλύτη το μόνο ανεβασμένο ελάχιστα πάνω απο το όριο είναι το διοξείδιο του άνθρακα.
Επίσης επειδή πάω στο βουνό, όχι απο τον δρόμο, και χτυπάω διάφορα απο κάτω, δεν το ρισκάρω να έχω καταλύτη και να τον χτυπάω κάθε λίγο και λιγάκι, είναι και ευαισθητούλιδες οι σκασμένοι.
Πάντως τον καταλύτη που είχα πάρει πριν 2 χρόνια ήταν για αυτοκίνητα γενικότερα μέχρι 2000cc και τον είχα πληρώσει 350 ευρώ.Ηταν απλός!



Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 22 Ιουν 2007, 15:25

Ωραίος!

Λές να τον αδειάσω και να έχω το κουφάρι του σκέτο, απλά για να φένεται οτι υπάρχει?
Αρχίζω να το σκέφτομαι σοβαρά...!
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Ιουν 2007, 16:12

Mike_on_mpi έγραψε:Ωραίος!

Λές να τον αδειάσω και να έχω το κουφάρι του σκέτο, απλά για να φένεται οτι υπάρχει?
Αρχίζω να το σκέφτομαι σοβαρά...!


Eγώ αντικατέστησα στο V8 λίγο μετά την αγορά του πρίν 7 χρόνια τους κεραμικούς που διαλύθηκαν και αυτοί εσωτερικά με μεταλλικούς οι οποίοι και πιό ελεύθεροι είναι από όσο ξέρω και πολύ πιό ανθεκτικοί. Το κόστος ήταν τότε 175.000 δρχ από ότι θυμάμαι για όλην την εργασία (εξάτμιση Υ μαζί με τους 2 καταλύτες)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 22 Ιουν 2007, 18:42

Να σημειωσω ότι τα καυσαερια της αμολυβδης χωρις καταλύτη είναι πολυ χειρότερα απο ότι των ΜΗ καταλυτηκων (δηλαδή των κλασικών πλαιών οχηματων που καινε σουπερ).

ενοχοποιούνται δε και ως καρκινογονα.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό Landless » 22 Ιουν 2007, 20:59

giagoulas έγραψε:Να σημειωσω ότι τα καυσαερια της αμολυβδης χωρις καταλύτη είναι πολυ χειρότερα απο ότι των ΜΗ καταλυτηκων (δηλαδή των κλασικών πλαιών οχηματων που καινε σουπερ).

ενοχοποιούνται δε και ως καρκινογονα.


Αυτό μπορεί να ίσχυε όταν ακόμα υπήρχε η κανονική super. Τώρα πια η LRP χρησιμοποιεί πάνω κάτω τους ίδιους αρωματικούς υδρογονάνθρακες με την αμόλυβδη. Απλά τα αυτοκίνητα με καταλύτη αφήνουν μικρότερο ποσοστό άκαυτων υδρογονανθράκων.

Επίσης οι μεγάλες διαφορές στους ρύπους που εκπέμπουν κινητήρες με ή χωρίς καταλύτη είναι στο ρελαντί. Στο υπόλειπο φάσμα στροφών/φορτίου ένας σε καλή κατάσταση και καλορυθμισμένος κινητήρας χωρίς καταλύτη δεν είναι τόσο κακός όσο θέλουν κάποιοι να πιστεύουμε.
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 23 Ιουν 2007, 14:29

Ναί, αλλά όσο καλορυθμισμένος και να είναι ο κινητήρας, κάρτα δέν μπορείς να βγάλεις...

Άν σε σταματήσουνε για ένα τυπικό έλεγχο, την πάτησες!
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό vagelis » 25 Ιουν 2007, 07:39

Mike_on_mpi έγραψε:Ναί, αλλά όσο καλορυθμισμένος και να είναι ο κινητήρας, κάρτα δέν μπορείς να βγάλεις...

Άν σε σταματήσουνε για ένα τυπικό έλεγχο, την πάτησες!


Και καρτα βγαζεις και ποιστοποιηση οτι ειναι ελικοπτερο βγαζεις.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 25 Ιουν 2007, 08:49

...Βαγγέλη, πρέπει να τον βγάλω. Σαββατοκύριακο στις παραλίες που γύριζα ακουγόταν πολύ άσχημα... Ε, δέν μπορείς να κυκλοφορείς το LR και να κουδουνάει, κάνω δυσφήμηση στην LR...!
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 25 Ιουν 2007, 08:57

giagoulas έγραψε:Να σημειωσω ότι τα καυσαερια της αμολυβδης χωρις καταλύτη είναι πολυ χειρότερα απο ότι των ΜΗ καταλυτηκων (δηλαδή των κλασικών πλαιών οχηματων που καινε σουπερ).

ενοχοποιούνται δε και ως καρκινογονα.


Συμφονώ, γ'αυτό νομίζω οτι θα ήταν καλύτερα να ήταν ποιό προσιτές οι τιμές των καταλυτών ωστε να μήν άξιζε τον κόπο να μπείς στην διαδηκασία αυτή, να ψάχνεις δηλαδή τρόπους να αποφύγεις την εγγατάσταση του ακριβού και ευαίσθητου καταλύτη.

Λαύριο πότε θα κατέβεις?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 25 Ιουν 2007, 17:57

Παντως παίδες εγώ καίω σούπερ(απλή)........
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 26 Ιουν 2007, 08:12

Mmm... εσύ πληρώνεις τον καταλύτη στις βενζίνες...!
Πόσο έχει η σούπερ και πόσο η αμόλυβδη?

Τον ίδιο κινητήρα δέν έχουμε? Γιατί δέν βάζεις αμόλυβδη? :horseshit:
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 26 Ιουν 2007, 11:23

φίλε mike,

ποτέ δεν έβαλα απλή αμόλυβδη στο δισκο, πάντα έβαζα σουπερ αμόλυβδη, και προσωπικά εγώ έβλεπα μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δυο,

Τώρα νομίζω οτι η απλή σουπερ σε σχέση με την απλή αμόλυβδη είναι πιο δυνατή λόγω του μολύβδου και νομίζω έχει και περισσότερα οκτάνια(όσο μόλυβδο της αφήσαν βέβαια)


χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 26 Ιουν 2007, 11:28

Kάτσε γιατί μπερδεύτηκα. Τί μοντέλο είναι το καμάρι σου? Έχουμε τον ίδιο κινητήρα? Άν βγάλω τον καταλύτη, θα μπορώ να βάζω απλή σούπερ και θα πάει καλύτερα? 8-[
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό Shaka » 26 Ιουν 2007, 12:29

Το δικό μου mpi μοντέλο "200" (τέλος '93), πέρασε ΚΤΕΟ πριν 1.5 χρόνο και έβγαλε κάρτα καυσαερίων χωρίς καταλύτη! :shock:

Το ανακάλυψα προ 3μήνου ότι δεν έχει καταλύτη όταν "ψαχνόμουν" με τις διακοπές που έκανε και άλλαξα ότι περιφεριακό μπορούσα να αλλάξω (και τελικά όλα επανήλθαν στο φυσιολογικό όταν άλλαξα βενζινάδικο....!). :evil:

Τότε έκοψα τον καταλύτη θεωρώντας ότι μπορεί να φταίει αυτός και μόλις τον πήρα στα χέρια μου ανακάλυψα μέσα του ένα μεγάλο ...κενό! Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, του είχε βγάλει τα σωθικά και είχε κρατήσει μόνο το περίβλημα! Έτσι δικαιολόγησα και το γιατί ήταν πιό σβέλτο από άλλα mpi φίλων, όταν ταξιδεύαμε μαζί και εγώ έφευγα εμπρός αδικαιολόγητα... :twisted:

Τώρα με νέο καταλύτη (κόστος γύρω στα 200 €) το μοτέρ έχει χάσει μέρος από την παλιά σπιρτάδα του. :(
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 23 επισκέπτες