Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Καταλύτης off...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό ollram » 26 Ιουν 2007, 13:14

[quote="Shaka"] Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, του είχε βγάλει τα σωθικά και είχε κρατήσει μόνο το περίβλημα! Έτσι δικαιολόγησα και το γιατί ήταν πιό σβέλτο από άλλα mpi φίλων, όταν ταξιδεύαμε μαζί και εγώ έφευγα εμπρός αδικαιολόγητα... quote]

Τελικά, κατά το κράτος φταίνε τα μόνο πετρελαιοκίνητα για την αποπνικτική ατμόσφαιρα στην Αθήνα! :P :P
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 26 Ιουν 2007, 13:24

Άν δέν έχει ρύπους, γιατί να έχει καταλύτη?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό Shaka » 26 Ιουν 2007, 14:01

ollram έγραψε:
Shaka έγραψε: Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης, του είχε βγάλει τα σωθικά και είχε κρατήσει μόνο το περίβλημα! Έτσι δικαιολόγησα και το γιατί ήταν πιό σβέλτο από άλλα mpi φίλων, όταν ταξιδεύαμε μαζί και εγώ έφευγα εμπρός αδικαιολόγητα... quote]

Τελικά, κατά το κράτος φταίνε τα μόνο πετρελαιοκίνητα για την αποπνικτική ατμόσφαιρα στην Αθήνα! :P :P


Δεν ξέρω για την αποπνικτική ατμόσφαιρα ποιοί φταίνε (εργοστάσια, κρατικά και στρατιωτικά οχήματα, που καίνε "κάλτσες", κακορυθμισμένα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα, κ.α.) το γεγονός είναι ότι κάρτα καυσαερίων χωρίς καταλύτη (χωρίς να το γνωρίζω) έβγαλα 2 φορές και μάλιστα πολύ κάτω από τα ανώτατα επιτρεπτά όρια. Και με βάζει σε σκέψεις το γεγονός ότι στην Αγγλία επιτρέπεται η χρήση της αμόλυβδης χωρίς καταλύτη. Σίγουρα στο Ελλαδιστάν τα ξέρουμε καλύτερα, έχουμε και ημέτερους άλλωστε να βοηθήσουμε για να κονομήσουν......
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 27 Ιουν 2007, 09:45

Μακάρι να το ήξερα σίγουρα οτι δέν θα είχα ρύπους αν τον έβγαζα...
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 27 Ιουν 2007, 13:25

Αγαπητέ mike

Eίναι πολύ δύσκολο το θέμα εκπομπών-καταλυτών.

Αν ο κινητήρας σου είναι σε καλή κατάσταση, μάλλον περνάς το τεστ καυσαερίων και χωρίς καταλύτη. Σίγουρα ο τριοδικός καταλύτης είναι το αποτελεσματικότερο φίλτρο των καυσαερίων σου με αρκετούς βέβαια περιορισμούς. Διάβασε και αυτό για ενημέρωση (http://www.oikoen.gr/selides-car1.htm).

Όλα τα παλαιάς τεχνολογίας που καίνε-καίμε (το 110 μου ανήκει σ' αυτήν την κατηγορία) την νέα super (ουσιαστικά αμόλυβδη με ειδικά πρόσθετα) εκλύουν τα ίδια επικίνδυνα καυσαέρια (παρότι βγάζουν κάρτα) με εσένα αν καις αμόλυβδη χωρίς καταλύτη...

Νομίζω πάντως ότι θα μπορείς να βρείς μεταλλικό με περίπου 300 ευρώ και κατά κάποιο τρόπο ξενοιάζεις (δεν αγχώνεσαι για νερά, καταπονήσεις...)
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2007, 14:59

Συνάδελφοι γειά σας,

Μιχάλη αν θέλεις να έχεις καταλύτη νομίζω ότι η καλύτερη λύση, τόσο απο πλευράς τιμής όσο και αντοχής είναι ένας aftermarket.
Ο γνήσιος που δίνει η αντιπροσωπεία ήταν κεραμικός και δεν νομίζω να έχει αλλάξει.
Δυστυχώς η αντιπροσωπεία δεν δίνει και κάποιον εναλλακτικό (όπως κάνει με το Freelander όπου υπάρχει καταλύτης στο 1/4 της τιμής του ανταλλακτικού της LR)
Στο ελεύθερο εμπόριο όμως ΣΙΓΟΥΡΑ θα βρεις κάτι καλό (μεταλλικό) και φθηνότερο.

-------------

Οσον αφορά τους ρύπους οι βενζίνες πάντα βγάζουν κάτι το οποίο επιβαρύνει το περιβάλλον.

Γυρίστε το στην πετρελαιοκίνηση και κάψτε σπορέλαια ή καλαμποκέλαιο.
Τις τρεις τελευταίες εβδομάδες η μία καμήλα πλεόν καίει 100% καλαμποκέλαιο, πάει καλύτερα, κροταλίζει λιγότερο, καταναλώνει λιγότερο τόσο σε χρηματική όσο και σε κατ' όγκο βάση (το καλαμποκέλαιο είναι φθηνότερο από το diesel κίνησης) και κυρίως δεν προσθέτει μονοξείδιο ή διοξείδιο του άνθρακα στο περιβάλλον καθώς όσο παράγεται κατά την καύση του έχει απορροφηθεί από το φυτό κατά την διάρκεια της δημιουργίας του καρπού.
Αυτά φυσικά για όσους μπορούν και δεν τους το απαγορεύουν οι "καρεκλοκένταυροι" που τα ξέρουν όλα και ας είναι μόνοι στον κόσμο που παίρνουν τέτοιες "σωτήριες" και "θαυματουργές" αποφάσεις ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ (συμφορά μας....)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Ιουν 2007, 15:08

Παντελη η καυση σπορελαιων ισχυει για ολους τους τυπους πετρελαιομηχανων η μονο για παλαιους τυπους,μηπως πειραζει τις καινουργιες τρομπες;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 27 Ιουν 2007, 15:27

Παντελή καλησπέρα.

Θα ήθελα να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το καλαμποκέλαιο (τί μετατροπές μπορεί να χρειαστεί ο πετρελαιοκινητήρας, άν χρειάζοντε τίποτα πρόσθετα στο καλαμποκέλαιο τιμές κ.ά.)

Όσο για τον καταλύτη, άν δέν θέλω να έχω (!) υπάρχει περίπτωση να μπορώ να βγάλω κάρτα καυσαερίων? Θα ήθελα την γνώμη σου...
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό fatman » 27 Ιουν 2007, 15:34

Παντελη πολυ ενδιαφερον αυτο που λες,οταν θα το κανω Tdi,θα το εφαρμοσω,ετσι και αλλιως με το disco,πηρα τον δρομο χωρις επιστροφη(στις μετατροπες-βελτιωσεις).
Πρωτα απο ολα θα μπει το roll cage - κανα νεοτερο εχουμε για το θεμα?
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 27 Ιουν 2007, 16:04

Παιδιά, δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα με τα βιοκαύσιμα, η μαζική παραγωγή τους δημιουργεί άλλα σοβαρά περιβαλλοντικά προβλήματα και γενικά δεν φαίνεται να μπορούν να δώσουν σημαντική βοήθεια στο πρόβλημα...

Σε λίγα χρόνια που θα πάρουν και όλοι οι κινέζοι αυτοκίνητα - και γιατί να μην πάρουν άλλωστε - ασε που είναι και πάρα πολλοί - χαθήκαμε...

Απολαύστε όσον χρόνο μας έμεινε τα βου και τα μπι και τα λοιπά LR και μετά το μέλλον είναι ένα, ποδήλατο, και για εμάς Land Rover με πετάλια ή και φλώκο...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Ιουν 2007, 19:02

Συνάδελφοι γειά,

μετά από χρήση μείγματος πετρελαίου και καθαρισμένων/φιλτραρισμένων τηγανόλαδων σε αναλογία έως και 25 με 30% σε σχέση με το diesel και έπειτα από συζητήσεις με φίλους στην Αγγλία που προχώρησαν στην χρήση 100% SVO (straight vegetable oil, κανονικού φυτικού λαδιού) αποφάσισα να πειραματισθώ με την μία καμήλα.

Και τελικά το αποτέλεσμα φαίνεται να είναι απολύτως θετικό.

Για τους καλοκαιρινούς μήνες δεν χρειάζεται κάτι από πλευράς συμπληρωματικού εξοπλισμού εδώ στην Ελλάδα καθώς η ατμοσφαιρική θερμοκρασία δεν φτάνει σε τόσο χαμηλά επίπεδα ώστε να κάνει το λάδι αυτό πυκνόρευστο.
Στις πιό βόρειες χώρες και ίσως και στις βόρειες περιοχές της Ελλάδος και κατά τους κρύους μήνες, χρειάζεται ένας προθερμαντήρας στο σύστημα παροχής καυσίμου SVO. Aυτός μπορεί να είναι είτε ένας σωλήνας που θερμαίνει το SVO από το τεπόζιτο έως το φίλτρο είτε και ένα πρόσθετο θερμαντικό σώμα το οποίο τοποθετείται είτε γύρω από το φίλτρο καυσίμου είτε επάνω από αυτό. Μάλιστα στα αυτοκίνητα προδιαγραφών χρήσης σε κρύα κλίματα ήδη η Land Rover προσφέρει τέτοιου είδους προθερμαντήρες καυσίμου ακόμη και για το diesel (ΔεινοΣαυρόΖουμο ή ΔΣΖ για συντομία)

Από πλευράς ρύθμισης του κινητήρα και της αντλίας δεν είδα τις τελευταίες εβδομάδες κάποια ανάγκη για αλλαγή. Την θερμοκρασία που είχε ο κινητήρας έχει και τώρα και ανεβάζει πάνω από το μέσον μόνο όταν δέχεται παρατεταμένο ζόρισμα σε ανηφόρες αλλά αυτό συμβαίνει γιατί έχω ανοίξει από παλαιότερα τα μείγματα.
Ομως με την βελτίωση της απόδοσης που έδωσε η χρήση του καλαμποκελαίου όταν ηρεμήσει και δροσίσει λίγο ο καιρός θα "κλείσω" λίγο τα μείγματα για να δω τί συμβαίνει και στις κανονικές εργοστασιακές ρυθμίσεις μείγματος στην αντλία.

------------------

Βαγγέλη,
άλλος φίλος στην Αγγλία ο οποίος έχει TD5 ανακοίνωσε ότι θα αρχίσει και εκείνος να χρησιμοποιεί 100% SVO. Μόλις έχω νέα του σε ειδοποιώ.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ δεν θα πρέπει να δημιουργείται πρόβλημα στην αντλία (αντίθετα θα πρέπει να λιπαίνεται πολύ καλύτερα). Ο μόνος ενδοιασμός αφορά την ικανότητα του SVO να μπορεί να διασπάται σε τόσο μικρά σωματίδια και με την ίδια ευκολία όσο το ΔΣΖ από τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αυξημένης πίεσης λειτουργίας μπεκ του TD5. Tα οποία ούτως ή άλλως είναι πολύ ευαίσθητα.
Από την άλλη μεριά όμως σίγουρα το καλαμποκέλαιο ΔΕΝ μπορεί να νοθευτεί με νερό (όπως συχνότατα συμβαίνει στο Ελλαδιστάν με το πετρέλαιο κίνησης) και σίγουρα είναι σαφώς πιό καθαρό (χωρίς τα σωματίδια χώματος/βρωμιάς/κατακαθιών που βρίσκονται στις δεξαμενές των πρατηρίων.

--------------

Μανώλη,
θα συμφωνήσω απολύτως με το ότι δεν υπάρχει η υποδομή για την κάλυψη των αναγκών της αγοράς αν γίνει ευρύτερα γνωστό ότι το καλαμποκέλαιο, ή οποιοδήποτε άλλο φυτικό έλαιο, είναι κατάλληλο για καύσιμο σε πετρελαιοκινητήρες, έστω και παλαιότερης τεχνολογίας.
Ομως τα πάντα είναι θέμα σχεδιασμού. Οχι ότι περιμένω ξαφνικά να αρχίσουμε να βλέπουμε χωράφια να καλλιεργούνται με καλαμπόκια για κατασκευή καλαμποκελαίου για χρήση ως καύσιμο.
Αλλωστε υπάρχουν σαφώς φθηνότερα φυτικά λάδια, όπως π.χ. το λάδι από τον βαμβακόσπορο. Και προς τα εκεί προσανατολίζομαι μετά την επιτυχή δοκιμή του SVO με αρχή το καλαμποκέλαιο.

----------------
Αντρέα και Μιχάλη,
το καλαμποκέλαιο που χρησιμοποιώ το αγοράζω αυτή την στιγμή από το ΜΑΚΡΟ σε δοχεία των 10 λίτρων προς 0.81 έως 0.85 ευρώ το λίτρο.
Σε σχέση με τα 0.899 έως 1.033 που στοιχίζει το ΔΣΖ ανά λίτρο η οικονομία σε χρηματική βάση δεν είναι τεράστια αλλά δεν είναι και αμελητέα. Το βασικό πλεονέκτημα όμως έχει να κάνει με την σαφώς καλύτερη απόδοση του κινητήρα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιουν 2007, 19:28

Καλά όλα αυτά αλλά έχω μια απορία...
..
...
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Μυριζει τηγανόζουμο;
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Ιουν 2007, 09:15

Σπύρο καλημέρα,

η καλύτερη περιγραφή που άκουσα έως τώρα ήταν από υπάλληλο της LAND ROVER (τους ενημέρωσα για την χρήση 100% καλαμποκελαίου και ήθελαν να το δούν/ακούσουν/μυρίσουν)

"Μυρίζει όπως όταν περνάς έξω από την κουζίνα ταβέρνας που τηγανίζουν !!!!"

Ορισμένοι το περιγράφουν σαν τηγανητές πατάτες αλλά δεν θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί τους καθώς το καλύτερο λάδι για τέτοια δουλειά είναι το ελαιόλαδο.

Οταν "εκαιγα" το μείγμα έως 30% τηγανόλαδα όμως ΟΝΤΩΣ μύριζε σαν τηγανητές πατάτες (μιά και στο σπίτι μας χρησιμοποιούμε το ελαιόλαδο οικογενειακής παραγωγής)

Το 100% καλαμποκέλαιο μυρίζει σίγουρα σαν λάδι που τηγανίζεται και σίγουρα δεν έχει η μυρωδιά που παράγεται καμμία σχέση με το δεινοσαυρόζουμο (το diesel δηλαδή)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 28 Ιουν 2007, 16:45

Οποτε οταν θα κανω την μετατροπη,ενα ειναι σιγουρο - δεν θα με μυριστουνε - βεβαια θα ακουγεται απο μακρια σαν το φορτηγο της ΔΕΛΤΑ..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Ιουν 2007, 17:10

Aντρέα με το καλαμποκέλαιο ο θόρυβος μειώνεται ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ και γίνεται πολύ πιό γλυκός.
Ακούγεται σχεδόν σαν βενζινοκινητήρας που έχει λίγο αρύθμιστες τις βαλβίδες του αλλά στο πιό γλυκό του.

Αυρίο το πρωί θα κατέβω Αθήνα να βρω λαδάδικο χονδρικής στην Βαρβάκειο κοντά να δω πόσο πηγαίνει το λίτρο το βαμβακοσπορέλαιο και το καλαμποκέλαιο από εκεί.

Χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες