Freelander έγραψε:Επίσης με βάση αυτά που ξέρω εγώ για την ιστορία της, το φριλάντερ και γενικά η ανανέωση της τεχνολογίας μετά το 96 έστω και στα πλαίσια του ανταγωνισμού και του μάρκετινγκ, έσωσαν την παρτίδα απο τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή που πέρασαν στην παραγωγή φέρνοντας πολύτιμα λιρόνια στα αραχνιασμένα ταμεία της εταιρίας που διαφορετικά θα αποτελούσε ανάμνηση και ίσως να είχε διαφορετικό λογότυπο στο καπώ: 越野車 越野車
Έτσι, μη ξεχνιόμαστε κιόλας...
Σίγουρα τα παλαιότερα ήταν ανθεκτικότερα και σίγουρα το Freelander αντιμετώπισε (-ίζει) προβλήματα αξιοπιστίας. Όμως ήταν και η εξυπνότερη ίσως κίνηση της εταιρείας, δεδομένου του (οικονομικού) αποτελέσματος.
Όσο για το μαρκετινγκ, δυστυχώς η LR έχει παραδοθεί ολοκληρωτικά σ' αυτό, αν και τα αποτελέσματα την δικαιώνουν. Εξάλλου και η Jeep δεν κάνει το ίδιο...; (αν και πιο ήπια).
Πλέον τα LR δεν αγοράζονται για να χρησιμοποιούνται για εκτός δρόμου διαδρομές αλλά ως δείγμα επιτυχίας, καταξίωσης και επ-έκτασης του μορίου των χρηστών τους (φυσικά υπάρχουν και οι συνειδητοποιημένοι αγοραστές). Γιατί βγήκε η Cayenne, το Χ5, το XC90 και πάει λέγοντας; Και πόσα καθαρόαιμα ή έστω ικανά έχουν μείνει;