Την Παρασκευή πήγα το φρι μου για αλλαγή λαδιών και ένα γενικό check up.
• Έγινε αλλαγή λαδιών,
• Καθαρίστηκε ο κινητήρας,
• Ελέγχθηκε για ευθυγράμμιση(πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια και δεν χρειάστηκε διόρθωση),
• Μετρήθηκαν τα αμορτισέρ(70-75% έδειξαν στα 156 000km και με διαδρομές off πιστεύω πως ήταν πολύ καλής ποιότητας.) ,
• Έγινε καθαρισμός φρένων. Πλέον δεν σφυρίζουν. Το σφύριγμα προέρχονταν κυρίως από τα ταμπούρα.
Το παρέλαβα το μεσημεράκι ‘φρεσκαρισμένο’ για το weekend μου.
Το απόγευμα φουλάρω το ρεζερβουάρ από το 1/2 που ήταν και ξεκινάω για Θεσσαλονίκη. Δεν προχωράω 1 χιλιόμετρο και ο κινητήρας αλλάζει χροιά, κάτι μεταξύ V8 και μαρκότσι μου θυμιζε. Ώπα λέω και κάνω pull over. Ανοίγω καπό ρίχνω κάτι γκαζιές και διακρίνω έντονο τρέμουλο και αδυναμία. Πίσω στο συνεργείο λοιπόν.
Η διάγνωση ήταν μπουκωμένα μπεκ από κακή βενζίνη, δούλευε τρικυλινδρο ή δικύλινδρο. Έγινε καθαρισμός και τοποθετήθηκαν καθαριστικά στο ρεζερβουάρ. Από την Παρασκευή έκανα 200 χιλιόμετρα και όλα καλά πλέον.
Φέρτε το πριόνι!!!!!!!!