Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

desert coolers

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

desert coolers

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιούλ 2007, 20:33

SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

?

Δημοσίευσηαπό B.T » 13 Ιούλ 2007, 09:35

where is desert heare in greece?
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό Freelander » 13 Ιούλ 2007, 10:20

at Parnitha
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιούλ 2007, 11:59

it is already here


περαν πλακος θα πεσει γελιο τρελο με τις ανοδικες τασεις θερμοκρασιας χεχε

προσωπικα εβαλα ηδη Saudi γριλλια στο δισκο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 13 Ιούλ 2007, 14:49

firelord έγραψε:it is already here


περαν πλακος θα πεσει γελιο τρελο με τις ανοδικες τασεις θερμοκρασιας χεχε

προσωπικα εβαλα ηδη Saudi γριλλια στο δισκο


Σε βλέπω να αρχίζεις τα "ΑΛΛΑΧ ΑΚ ΜΠΑΡ" σε λίγο.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 13 Ιούλ 2007, 15:05

Αντε ρε , επειδή σε αγαπάω, πάρε και ένα link για να είσαι ασορτι με τι Saudi γριλλια

http://www.desertstore.com/
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Ιούλ 2007, 09:33

αλλαχου Ακμπαρ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 17 Ιούλ 2007, 12:41

Yπάρχει και στην ελλάδα έρημος.

Η έρημος "Κέλλυ".

Βρίσκεται στην δυτική μακεδονία (κιλκίς ή σέρρες δεν θυμάμαι καλά) αλλά περάσαμε και υπάρχει.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Ιούλ 2007, 08:19

Και επειδή η Αυστραλία πέφτει κομμάτι μακρυά για ειδικές κατασκευές ψυγείων με αυξημένη ψυκτική απόδοση από αλουμίνιο υπάρχει και αυτό

www.allisport.com

Κατασκευές ιντερκούλερ, ψυγείων, δοχείων συστολής/διαστολής, τεποζίτων καυσίμων/λαδιού/υγρών τιμονιού κλπ.

Γενικότερα όλες οι κατασκευές από αλουμίνιο συν βελτιώσεις απόδοσης κινητήρων (και για τα καινούργια Defender 2.4, 2007ΜΥ)

Χαιρετώ
pantg
 

ψυγεια

Δημοσίευσηαπό B.T » 21 Ιούλ 2007, 09:52

Λετε να χρειαστουν καποτε τετοια συστηματα στο ελλαδα?
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Ιούλ 2007, 11:19

Φίλε Β.Τ. καλημέρα,

σε ορισμένες περιπτώσεις υψηλών θερμοκρασιών και σε αυτοκίνητα με σύστημα κλιματισμού και μεγάλους κινητήρες σε μικρούς χώρους σε καταστάσεις κυκλοφοριακής συμφόρησης ή εντόνου φορτίου όντως δημιουργείται πρόβλημα.

Η μία λύση (για τους V8 από τα 4.200 κυβικά και επάνω και πάντα για την Ελλάδα) είναι η χρήση του ανεμιστήρα με τα 11 πτερύγια.
Δοκιμές με ηλεκτρικά βεντιλατέρ είχαν ανάμικτα αποτελέσματα τα οποία είχαν κυρίως να κάνουν με το σχεδιασμό και τις διαστάσεις των φτερωτών τους.

Το πρόβλημα όμως έχει να κάνει και με την περιορισμένη δυνατότητα αποβολής της θερμοκρασίας από το χώρο του κινητήρα κάτι που κάνει το ψυγείο "νερού" να μην μπορεί να λειτουργήσει σωστά ακόμη και όταν έχει μεγαλύτερες διαστάσεις, περισσότερες σειρές ψυκτρών ή καλύτερα υλικά κατασκευής (αλουμίνιο αντί για χαλκό ή μπρούτζο)
Σε αυτές τις περιπτώσεις η πιό εύκολη λύση είναι οι τρύπες/γρίλλιες στο καπώ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 21 Ιούλ 2007, 11:21

Ασχετο - Παντελη γυρισες,ποσα χλμ εκανες,ποσο λαδι(SVO) εκαψες?
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Ιούλ 2007, 11:34

Αντρίκο καλημέρα,

ήταν συνολικά γύρω στα 850 χλμ.
Πήγαμε όμως με την σαρκοφάγο καμήλα και όχι με την χορτοφάγο, άρα κάψαμε κανονικό δεινοσαυρόζουμο.
Μέση κατανάλωση 11.70κάτι λίτρα πετρελαίου SHELL Diesel Extra (όχι V-Power) ανά 100 χλμ.

Ξαναφεύγουμε την Τρίτη για την ίδια περιοχή.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες

cron