Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

2o Service με προβληματα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

2o Service με προβληματα

Δημοσίευσηαπό pts » 07 Σεπ 2007, 10:23

Μετά από 9 μήνες έφτασε το Freelander μου τα 19.000 χλμ και προ ετοιμάζομαι για το 2ο Service. Στο 1ο είχα επισημάνει κάποια μικροπροβλήματα, όπως ότι εάν κάνω δεξιά το τιμόνι προς το τέρμα της διαδρομής αρκετές φορές ‘’τρίζει’’ και η απάντηση του ‘’μάστορα’’ ήταν ότι… έτσι κάνουν αυτά η τρόμπα του υδραυλικού έχει κάποια κενά αέρος δεν είναι τίποτα… Επίσης είπα ότι αρκετές φορές δεν παίρνει την οπιστεν η γραναζωνει όταν πάω να την βάλλω και είπε ότι έτσι κάνουν και να προσέχω πως την βάζω σιγά σιγά και με προσοχή για να μην γραναζωνει…
Είπα πρώτη φορά να φερθώ σαν κύριος και δεν έδωσα βάση τα άφησα έτσι.
Τώρα όμως υπάρχει και συνεχεία: όταν κάνει κάποια χλμ το αμάξι και μετά όταν αλλάζω την 1η η την 2α με στροφές πάνω από 4500-5000 (και κυρίως σε ανηφόρες που ψιλοζοριζεται λίγο ) κατά τον κενό χρόνο της αλλαγής ακούγεται ένας θόρυβος σαν να γυρίζει τρελά κάποιο γρανάζι και μετά κουμπώνει κανονικά χωρίς γραναζομα… και τέλος οι ηλεκτρικοί καθρέπτες έχουν προσωπικότητα… κάποιες φορές κανείς κάτω τον διακόπτη να ανοίξουν αλλά.. βάριουνται και αφού σβήσεις Κανά 2 φορές το αμάξι μπορεί να ανοίξουν αλλιώς σε απροσδιόριστο χρονικό διάστημα που θα ξανά πατήσω το κουμπί … η μπορεί να ανοίξει μονό ο αριστερός και ο δεξιός να μην θέλει
Είναι φυσιολογικά όλα αυτά; Τι λέτε για όλα αυτά;
Επίσης ένας γνωστός που δούλευε στο εξουσιοδοτημένο που ήταν στην παλαιά καβάλας μου είπε ότι καλό θα ήταν να αλλάζω βαλβολινες κάθε 20.000 για να ελαχιστοποιήσω τα προβλήματα με το διαφορικό . Τι λέτε για αυτό;
Συγνώμη εάν σας κούρασα…

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
pts
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 19:44

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Σεπ 2007, 11:49

Φίλε pts γειά,

Το αυτοκίνητο είναι στην εγγύηση οπότε να μην είσαι ευγενικός, ούτε υποχωρητικός.

Το αυτοκίνητο το πλήρωσες σαν απολύτως καινούργιο και με 100% λειτουργικότητα και αξιοπιστία. Αρα αυτό πρέπει να έχεις και αν δεν υπάρχει να το ζητάς.

Για το διάστημα αλλαγών των λιπαντικών μπορεί να ισχύουν διαφορετικά όρια στο καινούργιο Freelander. Από τύπο οχήματος σε τύπο οχήματος και από τύπο λιπαντικού σε τύπο λιπαντικού τα διαστήματα αλλαγών αλλάζουν.
Και ένα από τα συνηθισμένα λάθη των ιδιοκτητών στα παλαιότερα Landies ήταν και συνεχίζει να είναι το ότι νομίζουν ότι τα λιπαντικά στο σύστημα μετάδοσης θέλουν αλλαγή κάθε 30.000 και παραπάνω χλμ.
Για το αυτοκίνητό σου μπορείς να ζητήσεις να σε ενημερώσουν για τα διαστήματα αλλαγών που προτείνει ο κατασκευαστής. Αν δεν το κάνουν πές μου και θα προσπαθήσω να στα βρώ. Ο χρυσός κανόνας όμως είναι να τα αλλάζεις συχνά.

Για το θέμα του "γρατζουνίσματος" του κιβωτίου ΙΣΩΣ να θέλει λίγο καιρό για να "πατήσουν" τα εξαρτήματα μεταξύ τους. Πάντως παρατήρησέ το και αν τυχόν συνεχίσει πες να στο γράψουν στο βιβλίο του αυτοκινήτου σαν παρατήρηση για να είσαι καλυμένος σε περίπτωση μελλοντικής βλάβης εκτός εγγυήσεως και να μπορέσεις να ζητήσεις πλήρη κάλυψη ή έστω σημαντική συμμετοχή στην κάλυψη του κόστους επισκευής/αντικατάστασης.

Για τους καθρέπτες ίσως να είναι θέμα software ή προγραμματισμού.
Ζήτα να το ελέγξουν

Σε ποιό εξουσιοδοτημένο το πηγαίνεις?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 09 Σεπ 2007, 20:58

Φίλε pts πράγματι η όπισθεν όπως έιδες και όπως σου είπαν στο συνεργείο μερικές φορές αρνείται να μπεί ή μπαίνει κάνοντας ένα εκωφαντικό γραναζοήχο. Άρα οτι και να πείς στο συνεργείο για το συγκεκριμένο θέμα θα είναι άδικο.
Το κόλπο είναι να ξαναπατάς συμπλέκτη και να βάζεις πρώτα την πρώτη και μετά όπισθεν, έτσι μπαίνει ευκολότερα.
Αυτό συμβαίνει γιατί κατασκευαστικά τα κιβώτια PG1 των φριλάντερς έχουν μια κατασκευαστική ιδιοτροπία στο σύστημα της όπισθεν που αποτελείται απο ένα αξονάκι και ένα γρανάζι και που ουσιαστικά μετατρέπει την 1η ταχύτητα σε όπισθεν με αποτέλεσμα μερικές φορές να μην έρχονται στη σωστή θέση τα δόντια των 2 γραναζιών.
Επίσης το κιβώτιο ταχυτήτων και το ird (βοηθητικό κιβώτιο) ζεσταίνoνται αρκετά στα ζόρια και στις ανηφόρες άρα καλό είναι να αλλάζονται οι βαλβολίνες κάθε 20χιλ χλμ όπως σου είπαν και να χρησιμοποιούνται μόνο συνθετικές καλής ποιότητας.
Οι προδιαγραφές είναι συνθετική βαλβολίνη 75w90 για το IRD και 70w80 ή MTF94 για το κιβώτιο ταχυτήτων.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2007, 07:43

Γιώργο γειά και πάλι,

για τα λιπαντικά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι καλό είναι να αλλάζονται συχνότερα όταν κάνουμε σκληρότερη ή πιό "περίεργη" χρήση στο αυτοκίνητο όπως π.χ. παρατεταμένη οδήγηση σε πολύ υψηλές ταχύτητες, περάσματα από βαθιά νερά, οδήγηση σε συνθήκες σκόνης ή άμμου ή παρόμοια πράγματα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 10 Σεπ 2007, 13:15

2?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Σεπ 2007, 14:18

Freelander 1

Εισαι και ξεχασιάρικο........ <χιχιχιχιχιχι>
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 11 Σεπ 2007, 09:16

Θα ήθελα να επισυμάνω ότι σύμφωνα με το Haynes manual στο κιβώτιο ταχυτήτων του freelander 1 χρησιμοποιούμε λάδι κινητήρα 10w/40.
Γιώργο, εσύ χρησιμοποιείς 70w/80 ??? Εγώ απο ότι θυμάμαι στην τελευταία αλλαγή έβαλα 10w/40 και το κιβώτιο λειτουργεί μια χαρά. Εκτός δρόμο μετά απο πολύ ώρα με 1η,2η γίνεται λίγο σφιχτό και δύστροπο αλλά μάλλον θα οφείλεται στο ότι το λάδι που χρησιμοποιώ είναι λεπτορευστο και ζεσταινεται υπερβολικά.
Τελικα ποιο ειναι ΣΩΣΤΟ?????????
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Σεπ 2007, 09:37

Αντρέα τα λάδια μηχανής έχουν διαφορετική κλίμακα μέτρησης του ιξώδους από τα λάδια των σασμάν και διαφορικών (βαλβολίνες)
Το λάδι μηχανής με ιξώδες 10w40 που προτείνει ο haynes έχει αντίστοιχο ιξώδες με τη βαλβολίνη Mtf94 που αναγράφεται στο βιβλίο του κατασκευαστή.

Εγώ χρησιμοποιώ καλής ποιότητας λεπτή συνθετική βαλβολίνη 70W80 (που αντέχει στις υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας) και στάζω λιγάκι από ένα πρόσθετο της lucas oils που μειώνει θόρυβο, διαρροές και φθορές.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pts » 12 Σεπ 2007, 12:43

Για πρώτη φορά το πήγα στον Γκαμπλετσα οπού με βολεύει περισσότερο από όλα τα αλλά συνεργεία και μπορώ να πω (αν και δεν έκαναν τίποτα το ιδιαίτερο) έμεινα ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση… και εκεί λέω να το πάω ξανα.
Εγώ θα ζητήσω αλλαγή σε ότι χρειάζεται αυτή τη φορά και βλέπουμε…
Αυτό για την τρόμπα στο υδραυλικό τιμόνι; Είναι σύνηθες πρόβλημα; Γίνεται μήπως εξαέρωση;
Άβαταρ μέλους
pts
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 19:44

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Σεπ 2007, 19:37

Φίλε pts γειά και πάλι,

χαίρομαι ιδιαίτερα που έμεινες ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο συνεργείο.
Οπως έχει ήδη αναφερθεί πιστεύω ότι κάνουν την πιό καλή δουλειά από τα περισσότερα εξουσιοδοτημένα και για το λόγο αυτό και τους προτείνω όταν κάποιος φίλος ζητά σχετική βοήθεια.
Για τον ίδιο λόγο (για την συνέπεια στην δουλειά τους) άλλωστε συνεργάζομαι και επαγγελματικά μαζί τους (μίζες δεν μου δίνουν για τις συστάσεις, μήπως θα έπρεπε να μου χαρίσουν ένα RRS????? <xixixixixixi>)

Aν κάτι πρέπει να αλλαχθεί ή να επισκευασθεί αυτό σίγουρα θα γίνει.
Υπάρχει άλλωστε και η πλήρης κάλυψη της αντιπροσωπείας αλλά και του εργοστασίου για παρόμοια θέματα.

Το τιμόνι θα πρέπει να έχει κάποιο τρόπο να δέχεται εξαέρωση, όπως και όλα τα υδραυλικά συστήματα. Ο Γιώργος σίγουρα θα μπορέσει να σου δώσει περισσότερες πληροφορίες. Αν και εκείνος δεν μπορεί να βοηθήσει πές μου και ρωτάω για να μας πούνε σίγουρα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 12 Σεπ 2007, 21:33

Συγνώμη γιατί κάτι έχασα..
Τελικά φίλε pts με όλα όσα σου είπαν στο πρώτο σερβις στο συγκεκριμένο συνεργείο (που δεν έκαναν και τίποτα) έμεινες ευχαριστήμένος;
Αφού θα ξαναπάς λοιπόν στους ίδιους, γνώμη μου είναι όπως είπε και ο Παντελής στην αρχή (πρίν μάθει ποιο συνεργείο είναι) να απαιτήσεις χωρίς ευγένειες να σου λύσουν όλα τα περίεργα προβλήματα που ανέφερες εκτός του σασμάν που είναι σχετικά φυσιολογικό αντί να τους πούμε εμείς οι ερασιτέχνες από το ιντερνετ τη δουλειά για την οποία πληρώνονται.
Εχεις καινούργιο αυτοκίνητο σε εγγύηση και πρέπει όλα να δουλεύουν σωστά. Τόσο απλά.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pts » 13 Σεπ 2007, 16:37

Φίλε Παντελή ευχαριστώ αλλά δεν χρειάζεται θα μάθω σε λίγες μέρες που θα το πάω για Service.
Φίλε Frelander έχεις δίκαιο για τα συμπεράσματα μου απλά εννοούσα ότι δεν περίμενα παρά πολύ και ότι φαινόταν οργανωμένο συνεργείο… πιο ολοκληρωμένη άποψη σε λίγο καιρό…
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
pts
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: 13 Οκτ 2006, 19:44


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης