Μετά από 9 μήνες έφτασε το Freelander μου τα 19.000 χλμ και προ ετοιμάζομαι για το 2ο Service. Στο 1ο είχα επισημάνει κάποια μικροπροβλήματα, όπως ότι εάν κάνω δεξιά το τιμόνι προς το τέρμα της διαδρομής αρκετές φορές ‘’τρίζει’’ και η απάντηση του ‘’μάστορα’’ ήταν ότι… έτσι κάνουν αυτά η τρόμπα του υδραυλικού έχει κάποια κενά αέρος δεν είναι τίποτα… Επίσης είπα ότι αρκετές φορές δεν παίρνει την οπιστεν η γραναζωνει όταν πάω να την βάλλω και είπε ότι έτσι κάνουν και να προσέχω πως την βάζω σιγά σιγά και με προσοχή για να μην γραναζωνει…
Είπα πρώτη φορά να φερθώ σαν κύριος και δεν έδωσα βάση τα άφησα έτσι.
Τώρα όμως υπάρχει και συνεχεία: όταν κάνει κάποια χλμ το αμάξι και μετά όταν αλλάζω την 1η η την 2α με στροφές πάνω από 4500-5000 (και κυρίως σε ανηφόρες που ψιλοζοριζεται λίγο ) κατά τον κενό χρόνο της αλλαγής ακούγεται ένας θόρυβος σαν να γυρίζει τρελά κάποιο γρανάζι και μετά κουμπώνει κανονικά χωρίς γραναζομα… και τέλος οι ηλεκτρικοί καθρέπτες έχουν προσωπικότητα… κάποιες φορές κανείς κάτω τον διακόπτη να ανοίξουν αλλά.. βάριουνται και αφού σβήσεις Κανά 2 φορές το αμάξι μπορεί να ανοίξουν αλλιώς σε απροσδιόριστο χρονικό διάστημα που θα ξανά πατήσω το κουμπί … η μπορεί να ανοίξει μονό ο αριστερός και ο δεξιός να μην θέλει
Είναι φυσιολογικά όλα αυτά; Τι λέτε για όλα αυτά;
Επίσης ένας γνωστός που δούλευε στο εξουσιοδοτημένο που ήταν στην παλαιά καβάλας μου είπε ότι καλό θα ήταν να αλλάζω βαλβολινες κάθε 20.000 για να ελαχιστοποιήσω τα προβλήματα με το διαφορικό . Τι λέτε για αυτό;
Συγνώμη εάν σας κούρασα…
Ευχαριστώ!