ekarpod έγραψε:Απίστευτο και όμως πραγματικό.
Και εγώ που έβαλα μπλέ Bearmacht + 2 ιντσες με ονομαστική σκληρότητα πολύ μεγαλύτερη των stock (τα οποία ήταν βέβαια και πολύ πεσμένα μετά από 140 χιλιάδες χλμ που είχε όταν το πήρα) , έπαθα ακριβώς το ίδιο.
Πιό καλή συμπεριφορά σε λακούβες (μαλακή λειτουργία) και λιγότερες κλίσεις και χωρίς αντιστρεπτικές.
Οχι ότι δεν γέρνει, απλά είναι πολύ καλύτερο του stock.
Mετά από 5 χρόνια και 100+ χιλιάδες χιλιόμετρα έχουν πέσει λίγο αλλά ακόμη είναι αποδεκτά στην χρήση.
Μανώλη γειά,
αυτό είναι κάτι με το οποίο όλοι μας την παθαίνουμε εκτός και αν έχουμε την δυνατότητα να δοκιμάζουμε ταυτόχρονα ή με λίγη χρονική διαφορά τον ίδιο τύπο αυτοκινήτου με διαφορετικές λύσεις στις αναρτήσεις τους.
Για να γίνω πιό συγκεκριμένος.....
Το να προσπαθούμε να συγκρίνουμε ένα αυτοκίνητο με άχρηστες από τον χρόνο και την χρήση αναρτήσεις (ελατήρια και αμορτισέρ για τα Landies μας) με την αίσθηση που χαρίζει το ίδιο όχημα μετά από τοποθέτηση και του πιό φθηνιάρικου ή και πιό ακριβού ή εξωτικού συνδιασμού εξαρτημάτων είναι άδικο.
Οπως και να είναι ακόμη και τα πιό φθηνα θα είναι απείρως καλύτερα από τα χαλασμένα τόσο σε συμπεριφορά όσο και σε αίσθηση.
Το κακό είναι όταν οι κακές επιλογές τελικά οδηγούν σε αποτελέσματα που κάνουν τα αυτοκίνητα να αλλάζουν τον χαρακτήρα που θα έπρεπε να έχει ένα αυτοκίνητο μικτής χρήσης με προσανατολισμό περισσότερο προς το χώμα, δηλαδή να είναι σφιχτό αλλά μαλακό. Ετσι βλέπουμε συχνά ιδίως 90άρια που στην κυριολεξία "διαβάζουν" τις ανωμαλίες του δρόμου ακόμη και όταν δεν υπάρχουν. Οπως μου αρέσει να λέω με τις αναρτήσεις αυτές δεν καταλαβαίνεις αν περνάς επάνω από BIC ή μαρκαδόρο αλλά ακόμη και το αν το BIC είναι μπλέ ή κόκκινο.
Και αυτό είναι κρίμα γιατί τότε φτάνουμε και στο σημείο που έθιξε ο Δημήτρης πριν με το θέμα της σκληρότητας και της διαδρομής.
Σε τέτοιες ΑΚΡΑΙΕΣ περιπτώσεις, κατα την γνώμη μου ΛΑΘΟΣ επιλογών, η ανάρτηση είναι τόσο σκληρή που πολύ απλά ΔΕΝ συμπιέζεται κάτω από την πλειοψηφία των συνθηκών και έτσι στην κυριολεξία οι θεωρητικές διαδρομές που χαρίζουν "πάνε στράφι". Εχουν πληρωθεί ακριβά, υπάρχουν αλλά δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν.
Παραδείγματα τέτοια δυστυχώς υπάρχουν άπειρα και τα βλέπετε να χοροπηδούν σαν κατσίκια στους αγώνες......
Δυστυχώς οι αγωνιζόμενοι δεν μπορούν να δεχθούν ότι το στήσιμο ενός αυτοκινήτου για trial είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό ενός αυτοκινήτου Raid ή Rallye
Χαιρετώ