Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΘΕΡΙΝΗ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ... ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ LAND ROVER!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 27 Σεπ 2007, 17:04

Freelander έγραψε:Παντελή όπως το έθιξες είναι άλλο πράγμα να λές: "ένας-ένας παιδιά αφήστε τον άνθρωπο ακόμα δεν ήρθε" και άλλο να λες οτι.. δεν έχεις ακούσει τίποτα για προβλήματα από την αντιπροσωπεία...
Αν ξεχνας τα προβλήματα ρίξε μια ματιά σε σελίδες αυτού του φόρουμ και θα βρείς αρκετά τραγελαφικά για κακή αντιμετώπιση στα συνεργεία καθώς και τιμές που πονάνε.
Γιαυτό άλλωστε και αρκετός κόσμος τελικά σε εμπιστέυεται προσωπικά σαν προμηθευτή ανταλλακτικών απευθείας από Αγγλία σε συνεργεία εκτός του επίσημου δικτύου που συνήθως συστήνεις (και πολύ καλά κάνεις)

Καλοσωρίζω τον φίλο mprgrk τον κύριο Πρινιωτάκη δηλαδή στην όμορφη παρέα των άγγλων ασθενών.



Γιώργο το πρώτο που αναφέρεις είναι αυτό που εννούσα και νόμιζα ότι ήμουν σαφής. Το επαναλαμβάνω λοιπόν για να μην παρεξηγούμαι.
"ένας-ένας παιδιά αφήστε τον άνθρωπο ακόμα δεν ήρθε". Αυτό εννοούσα με τον να μην πέσουμε να τον "φάμε"

Αν υπάρξει άνθρωπος να πει οτι δεν υπάρχουν προβλήματα από την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα θα πρέπει να ζει στον Αρη, να είναι κουφός, τυφλός και σίγουρα να μην έχει Land Rover γιατί αν υπάρχουν στον Αρη σίγουρα θα έχουν και εκεί προβλήματα.

Ομως το ότι ένας άνθρωπος της αντιπροσωπείας πήρε την κατάσταση στα χέρια του και ήρθε ΑΝΟΙΚΤΑ στο στόμα του λύκου νομίζω ότι θα έπρεπε τουλάχιστον να σου δίνει ένα έναυσμα καλής διάθεσης προς εκείνον.

Τα της δικής μου επαγγελματικής απασχόλησης με τα Landies είναι ΕΚΤΕΝΕΣΤΑΤΑ και ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ γνωστά σε όλους μην ανησυχείς. Ξέρεις άλλωστε ότι ποτέ δεν κρύβω κάτι από κανέναν καθώς η αλήθεια είναι το καλύτερο όπλο κατά των εχθρών σου και ο καλύτερος σύμμαχος των φίλων σου.

Υ.Γ. Εχε υπόψη σου ότι την έκφραση "Αγγλος Ασθενής" θα την δείς σύντομα τυπωμένη σε κάτι που ελπίζω να σου αρέσει και να με βοηθήσεις σε αυτό. Αν σε ενδιαφέρει στείλε μου π.μ. για να μην βγαίνουμε εκτός θέματος.

---------------

Δημήτρη η κατάσταση στην Ελλάδα είχε μπει σε έναν φαύλο κύκλο.
Τα είχαμε πει και προ μηνών σε μία συζήτηση αν θυμάσαι.
Αν δεν πουλάς αυτοκίνητα δεν μπορείς να έχεις και σωστό δίκτυο διανομής και ακόμη περισσότερο υποστήριξης (service και ανταλλακτικά). Και αν δεν έχεις δίκτυο υποστήριξης και διανομής δεν μπορείς εύκολα να πουλάς αυτοκίνητα.
Ο κύκλος αυτός είχε δημιουργηθεί. Μην ξαναλέμε το πώς και το γιατί και το από πότε. Υπάρχουν γραμμένα και όποιος θέλει τα βρίσκει εύκολα με την συσκευή αναζήτησης του forum.

To θέμα είναι ότι η LR στην Ελλάδα άρχισε να ξαναπουλάει αυτοκίνητα και εκτός από αυτό αποφάσισε να τα υποστηρίξει και σωστότερα πλέον.
Πουλούσε και στο παρελθόν Discovery Mpi και Freelander 1. Ομως το δεύτερο θα ήταν καλύτερα ίσως να είχε βγει μόνο σε πετρελαιοκίνητο και με κινητήρα βενζίνης 57.000 κυβικών (για να μην το αγοράζουν στην Ελλάδα........) (πενηνταεπτά χιλιάδων έγραψα, σωστά το διαβάσατε)

(firelord μην πεταχτείς να μας πεις για τον TD4. Σε πρόλαβε ε?????)

Δημήτρη αν είναι έτσι όπως τα λες τότε και η Αγγλία ΔΕΝ ανήκει στον πολιτισμένο κόσμο αλλά στα δικά μας Βαλκάνια (έχει τύχει να μιλήσεις με άλλους συναδέλφους Land Roverάδες από εκεί?)

Τέλος πάντων. Συνήγορος του κ. Πρινιωτάκη δεν είμαι. Τον άνθρωπο τον γνώρισα κάποια στιγμή στα κεντρικά. Μετέπειτα μας βοήθησε για να δοθούν προτάσεις και λύσεις σε θέματα όλων μας και φυσικά έκανα χρήση του ονόματός του αφού σε εκείνον ΦΑΝΕΡΑ οφείλαμε την βοήθεια που λάβαμε. Τον ξανασυνάντησα και τον ευχαρίστησα. Μετά έτυχε να έχουμε και επαφές σε επίπεδο προτεινομένης συνεργασίας για κάτι που δεν πραγματοποιήθηκε.
Εχουμε φτάσει σε ένα σημείο αμοιβαίας κατανοήσεως και εκτιμήσεως ελπίζω και διαφαίνεται η κοινή διάθεση για πολύ πιό φιλικές σχέσεις.

Αυτό δεν το κρύβω από κανέναν σας. Δεν αφορά κανέναν άλλο εκτός από εκείνον και εμένα. Το αναφέρω γιατί οι κακόβουλες σκέψεις είναι κοινή ασθένεια στην εποχή μας και εκλαμβάνεται ή παρουσιάζεται συχνά ως απλή δυσπιστία. (Δημήτρη και Γιώργο δεν αναφέρομαι σε εσάς, δυστυχώς νομίζω ότι και εσείς θα συμφωνήσετε με αυτό από τις εμπειρίες σας με άλλους ανθρώπους)

Ειναι χαρά μου ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ που είναι μαζί μας και είναι και αυτό δεν το κρύβω καθώς το θεωρώ τιμή για το φόρουμ αλλά και για όλους μας σε επίπεδο ιδιοκτητών. Το έχω ρωτήσει ήδη και απαντήσεις δεν έχω λάβει. Ξέρετε να έχει γίνει κάτι όμοιο ή έστω αντίστοιχο από κάποιον ΥΠΕΥΘΥΝΟ άλλης εταιρείας αυτοκινήτων στην Ελλάδα? Η΄και στο εξωτερικό?????

Ειναι κέρδος ΟΛΩΝ ΜΑΣ που βρίσκεται μαζί μας.

και είναι στο χέρι ΜΑΣ να αξιοποιήσουμε την πρωτοβουλία του.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Σεπ 2007, 17:42

Το τι ισχύει στην Αγγλία το ξέρω απο πρώτο χέρι καθότι έχω δουλεψει επι σειρά ετών εκεί.

Για την Λαντ Ροβερ Αγγλιας δεν γνωρίζω αλλά απο την αγγλική αντιπροσωπεία Audi και Volvo ουδέποτε είχα παράπονο. Η παροχή υπηρεσιων ήταν εξαιρετική.

Κακόβουλες σκέψεις δεν έχω, καχύποπτες όμως μπόλικες και δηλώμένες καθώτι τα έχω τα χρονάκια μου.

Κατά τα λοιπά εμένω στη θέση σου ότι όλα αποδεικνύονται στο ταπί. Κοινώς ιδού η Ρόδος είδου και το πήδημα.


Το έχω ρωτήσει ήδη και απαντήσεις δεν έχω λάβει. Ξέρετε να έχει γίνει κάτι όμοιο ή έστω αντίστοιχο από κάποιον ΥΠΕΥΘΥΝΟ άλλης εταιρείας αυτοκινήτων στην Ελλάδα? Η΄και στο εξωτερικό?????


Αυτό λέω και γώ :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

καλοπροερετη αντιμετωπιση

Δημοσίευσηαπό B.T » 27 Σεπ 2007, 18:02

νομιζω οτι ολλοι εχουμε τις εμπειριες μας με τις διαφορες ελληνικες αντιπροσωποιες.
προσωπικα εχω αλλαξει διαφορες μαρκες αυτοκινητων αρκετες στον αριθμο, αυτοκινητα ομως με καποια ιδιετερη προσωπικοτητα βρηκα στα λαντ για αυτο και κολλησα.
παραπονα πολλα και απο ολες , η ελληνικη τσαπατσουλια και η μη υποστηριξη μετα την πωληση ελπιζω να μπαινει σε ριθμους απαληφης.
οσο αφορα την κινηση καλοδεχουμενη και μαλλον πρωτοποριακη οσο γνωριζω μακαρι να το εκαναν και αλλοι το αποτελεσμα μονο θετικο μπορει να ειναι , και ισως τα στοιχεια που τραβηχτουν απο αυτο το φορουμ να βοηθησουν περισοτερο τους επαγγελματιες της μαρκας αυτης παρα τοσο τους ρομαντικους της ερασιτεχνες υποστηρικτες.
ελπιζω και μαλλον ειμαι βεβαιος οτι οι δημοσιες σχεσεις θα γινουν φιλικες.
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

καλοπροερετη αντιμετωπιση

Δημοσίευσηαπό vagelis » 27 Σεπ 2007, 18:33

Αντε με το καλο να γινει μελος στο φορουμ και η βασιλομητωρ ,θα ειναι μεγαλη μας τιμη.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Freelander » 28 Σεπ 2007, 06:31

Παντελή το θέμα της απευθείας εισαγωγής ανταλλακτικών και των καλών συνεργείων εκτός δικτύου LR που προτείνεις εσύ όπως όλοι πλέον εδώ, το τονίζω απλά γιατι επιβεβαιώνει τους τρόπους που ψάχνουμε όλοι για να γλιτώσουμε απο τα νύχια της αντιπροσωπείας και όχι για να θυμίσω τα αυτονόητα περί επαγγελματικής σου ενασχόλησης.
Με άλλα λόγια αν υπήρχε καλό δίκτυο και λογικές τιμές ίσως να έκανες άλλη δουλειά.

Για τον άγγλο ασθενή θα τα πούμε.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ollram » 28 Σεπ 2007, 07:23

1) Πολύ καλό ότι τουλάχιστον κάποιος από την Ελλήνική Αντιπροσωπεία της LR θέλησε να δώσει - ΕΔΩ - δημοσίως μία απάντηση στο θέμα
2) ελπίζουμε, όπως είπε και ο Παντελής, αυτό να συνεχιστεί και για άλλα θέματα που ενδιαφέρουν εμας (αλλά έμμεσα και την Αντιπροσωπεία)
3) Θέλω να πιστεύω ότι τα θέματα με ακριβά ανταλλακτικά/εργατικά με αντιπροσωπεία κ.λπ. θα βαίνουν προς το καλύτερο....

ίδωμεν στο μέλλον!!
LR3 - TDV6
Άβαταρ μέλους
ollram
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: 10 Μάιος 2006, 14:18

Δημοσίευσηαπό pantg » 28 Σεπ 2007, 08:15

Freelander έγραψε:Παντελή το θέμα της απευθείας εισαγωγής ανταλλακτικών και των καλών συνεργείων εκτός δικτύου LR που προτείνεις εσύ όπως όλοι πλέον εδώ, το τονίζω απλά γιατι επιβεβαιώνει τους τρόπους που ψάχνουμε όλοι για να γλιτώσουμε απο τα νύχια της αντιπροσωπείας και όχι για να θυμίσω τα αυτονόητα περί επαγγελματικής σου ενασχόλησης.
Με άλλα λόγια αν υπήρχε καλό δίκτυο και λογικές τιμές ίσως να έκανες άλλη δουλειά.

Για τον άγγλο ασθενή θα τα πούμε.


Γιώργο δουλειά είχα και την παράτησα για να τεμπελιάζω πριν από 10 χρόνια. Μην ανησυχείς.

Το ότι ασχολούμαι με τα Landies είναι αποτέλεσμα του χρόνου που αφιέρωνα ούτως ή άλλως σε αυτά και της επιθυμίας φίλων και γνωστών να έχουν τις υπηρεσίες μου. Το ότι επιθυμώ πλέον να καλύπτω τα έξοδα που έχω από αυτές και να εισπράτω και κάποιο μικρό κέρδος, όταν αυτό υπάρχει, δεν νομίζω να είναι κακό. Τα έχουμε ξαναπεί.

Η αντιπροσωπεία ελπίζει να μπορέσει να ΜΑΣ ξανατραβήξει στο δίκτυό της και αυτό ελπίζω και εγώ.
Οταν κάποιο συνεργείο της αντιπροσωπείας γνωρίζω ότι δουλεύει σωστά το συστήνω και και με το όνομά του και δεν κρύβω, όπως έχεις διαβάσει, ότι συνεργάζομαι με αυτό.
Οσο για την ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ μην ανησυχείς. Το θέμα των ανταλλακτικών είναι είναι μία ευχάριστη απασχόληση και κυρίως γίνεται σε επίπεδο εξυπηρέτησης και όχι κέρδους. Η βασική μου ασχολεία έχει να κάνει με τις βελτιώσεις και με πράγματα που η αντιπροσωπεία δεν μπορεί να διαθέτει.
Αλλωστε σου είχα ήδη αναφέρει ότι με στενά κριτήρια από μόνος μου έβλαπτα τα συμφέροντά μου με το να κάνω γνωστά τα προβλήματα στην αντιπροσωπεία. Ομως μόνο οι χαζοί βλέπουν με στενά κριτήρια και κοντόφθαλμα.

Οταν είσαι έτοιμος για τον "αγγλο ασθενή" θα σε περιμένω να τα πούμε.
Ξέρεις ότι εκτιμώ ιδιαίτερα τόσο τις γνώσεις και την εμπειρία σου στο θέμα των Freelanders όσο και την ευθύτητα που πλέον πιστεύω ότι διακατέχει τις σχέσεις μας.

-------------------

Χάρη αυτό που μπορώ να σου πω με σιγουριά είναι ότι το θέμα της χρέωσης της εργασίας είναι πολύ δύσκολο να διευθετηθεί προς τα κάτω. Τα κόστη συντήρησης ενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου και οι απαιτήσεις σε υλικά, εγκαταστάσεις, εκπαίδευση και ελάχιστο αριθμό προσωπικού δεν βοηθούν. Ας τα δούμε και εμείς σαν καταναλωτές με ευθύτητα τα πράγματα.
Κανείς επιχειρηματίας δεν μπορεί και δεν θέλει να δουλεύει και να μην κερδίζει για να συντηρούμε εμείς τα αυτοκίνητά μας φθηνά αλλά υπεύθυνα και σωστά

Ο μόνος τρόπος για να γίνεται αυτό είναι να βάζεις εσύ την εργασία.

Αλλιώς πρέπει να πληρωθεί η εργασία αυτή φυσικά και όλα τα απαιτούμενα που την συνοδεύουν (οι εγκαταστάσεις, το στοκ, η εκπαίδευση, η ετήσια άδεια και τα δώρα και αποζημιώσεις, οι υπερωρίες, τα ασφαλιστικά ταμεία, η εφορία, τα "λαδώματα" κλπ κλπ κλπ)

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς είχατε την εμπειρία του να απασχολείτε προσωπικό για να μπορείτε να καταλάβετε το αυξημένα κόστη και τις ευθύνες αυτού του θέματος.

Μπαίνουμε όμως σε πολύ ειδικές λεπτομέρειες και δεν είναι επί του θέματος πλέον.

Οπως όλοι είπαμε ο καιρός θα δείξει. Αντί να ασχολούμαστε με φιλοσοφικά και επιχειρηματικά θέματα, δικά μου και των άλλων, ας εκμεταλλευτούμε την συμμετοχή του φίλου mprgrk για να βοηθηθούμε τόσο εμείς όσο και εκείνος στην επιθυμία του να προσφέρει.

Χαιρετώ και καλό ΣΚ σε όλους. Σήμερα μάλλον δεν θα τα ξαναπούμε καθώς πάω για μπάνιο.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Landless » 28 Σεπ 2007, 09:15

Και μιας και γίνεται λόγος για αντιπροσωπείες κάτι για να αρχίσουμε να ονειρευόμαστε όλοι...

Φίλος που αγόρασε ένα FIAT Panda 4X4 diesel πριν από 1,5 περίπου χρόνο, την περασμένη εβδομάδα δέχθηκε τηλεφώνημα από Τορίνο από τη μαμά FIAT, και άρχισαν να τον ρωτάνε για την τοπική αντιπροσωπεία των Τρικάλων. Από γενικές ερωτήσεις του στυλ πόσο ευχαριστημένος είστε από τον τοπικό αντιπρόσωπο, μέχρι και πολύ συγκεκριμένα πράγματα όπως, τι χρεώνει για τα service, τι για τα ανταλλακτικά, αν χρειάστηκε να αλλαχτεί κάτι μέσα στην εγγύηση, άν χρεώθηκε αυτό, και άλλες ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.

Μια τέτοια αντιμετώπιση του δικτύου από τη μαμά Land Rover δυστυχώς μόνο να την ονειρευτούμε μπορούμε προς το παρόν, όμως καλά είναι να ξέρουμε ότι εκτός από χειρότερα, ... υπάρχουν και καλύτερα!
Άβαταρ μέλους
Landless
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 11:07
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Σεπ 2007, 09:25

εκτος απο τα ολως προσφατως παραχθεντα οχηματα, για τα αλλα αρκει ενας διαβασμενος μαστορας που θα'ναι και ευχαριστημενος αμα του πηγαινεις και τα ανταλλακτικα

ε πσκουλ?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 28 Σεπ 2007, 10:03

Μονο οσο ειναι σε εγγυηση σε εξουσιωδωτημενα μιας και δεν μπορεις να κανεις αλιως,γιατι πεφτει το δαγκωμα της αρκουδας.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 28 Σεπ 2007, 10:20

και μακρυα απο γνωστους γνωστες του ειδους, δηλ. μαστορια εξπερ της ασχετοσυνης (για να μην πω της κακοηθειας)

εχω συγκεκριμενα παραδειγματα στην πολη μου
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Re: καλοπροερετη αντιμετωπιση

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 29 Σεπ 2007, 09:39

vagelis έγραψε:Αντε με το καλο να γινει μελος στο φορουμ και η βασιλομητωρ ,θα ειναι μεγαλη μας τιμη.


:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D τρομερό!
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 29 Σεπ 2007, 09:42

vagelis έγραψε:Μονο οσο ειναι σε εγγυηση σε εξουσιοδοτημενα μιας και δεν μπορεις να κανεις αλλιως,γιατι πεφτει το δαγκωμα της αρκουδας.


Και μια μεγάλη αλήθεια...
Τουλάχιστον γι αυτό με έχει πείσει η εδώ αντιπροσωπεία.

(Υπενθυμίζω, να έχεις πρόβλημα στον εγκέφαλο και ο αρχιμηχανικός της εταιρείας να θέλει να σου ανοίξει τη μηχανή γιατί πίστευε ότι είχαν πρόβλημα οι βαλβίδες...)
:twisted: :twisted: :roll:
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Σεπ 2007, 10:05

Θανάση καλημέρα,

πρόβλημα στον εγκέφαλο έχουμε όλοι μας.
Για να έχουμε αγοράσει Land Rover ..................... (??????)

Σοβαρά τώρα να ήταν μόνο το δικό σου περιστατικό και μόνο στο δικό σου συνεργείο θα ήταν πολύ καλά (ελπίζω να μην παρεξηγείς το πώς το λέω ε?)

Παρόμοιες περιπτώσεις με πλασματικές βλάβες έχουν υπάρξει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ και σε πολλά συνεργεία. Αλλά δεν αφορούν μόνο τα εξουσιοδοτημένα.

Υπάρχει όμως και η δικαιολογία ότι μερικές φορές το πρόβλημα δεν μπορεί να διαγνωσθεί μόνο με μερική εξέταση. Ιδίως στα παλαιώτερα αυτοκίνητα που δεν υπήρχαν τα διαγνωστικά. Αν θέλουμε να είμαστε λίγο αντικειμενικοί πρέπει να το αναγνωρίσουμε αυτό. Ομως τις πιό πολλές φορές ο πραγματικός λόγος βρίσκεται αλλού και δεν έχει να κάνει μόνο με την πλήρη διερεύνηση και αποκατάσταση της βλάβης.
Εχει να κάνει είτε με την άγνοια του πώς θα γίνει η σωστή, γρήγορη και ακριβής διάγνωση (που σε εξουσιοδοτημένο ιδίως συνεργείο δεν θα πρέπει να επιτρέπεται γιατί για αυτό το λόγο υπάρχει και πληρώνεται η εκπαίδευση) είτε με κερδοσκοπία (και αυτό είναι εντελώς απαράδεκτο)

Σου έχει τύχει ποτέ να σου αλλάξουν κιβώτιο ταχυτήτων και κεντρικό διαφορικό επειδή έσπασε ένα γρανάζι? Μου έτυχε το 1996 και για αυτό και έκανα την αλλαγή σε αυτόματο στην μία καμήλα. Ηταν ζημιά που θα μπορούσε να μου στοιχίσει γύρω στις 50.000 τότε και τελικά την πλήρωσα 1.500.000. Θα μπορούσε να στοιχίσει το 1/3 αν δεν επέλεγα να το κάνω αυτόματο και να αλλάξω και το κεντρικό με αυτό του RaRo αλλά και πάλι τελικά με είχαν παραπλανήσει και θα μπορούσα να είχα κάνει τη δουλειά μου και να αποκαταστήσω 100% λειτουργικά το αυτοκίνητο με το 1/30 του τελικού κόστους ή το 1/10 το εναλλακτικού που μου παρουσίασαν.
Και αυτά ενώ ήδη επί τρια χρόνια έψαχνα, διαβαζα, ρώταγα και μάθαινα (βέβαια τότε τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά από πλευράς διαθεσίμων γνώσεων, manuals κλπ. Τοτε πραγματικά έπρεπε να κάνεις τον Σερλοκ Χολμς για να βρεις πληροφορίες ή να ξοδέψεις ημέρες και πολλά χρήματα για τηλέφωνα, επαφές, έως και απειλές στο εργοστάσιο. Ας μην μιλάμε για την τότε αντιπροσωπεία)

Αν θέλεις έχω να σου πω αντίστοιχες ιστορίες για ημιαξόνια, για κυλινδροκεφαλές, ηλεκτρικά προβλήματα, απώλειες σε ψυκτικό από το A/C κ.α.

Υπάρχουν και θετικές εμπειρίες βέβαια όπως όταν αντικαταστάθηκε το ψυγείο νερού στο Mpi μου την τελευταία ακριβώς ημέρα της εγγυήσεως (τότε ήταν ένας χρόνος μόνο), όταν καλύφθηκε βλάβη στην κυλινδροκεφαλή 6 μήνες περίπου μετά την λήξη της εγγυήσεως, όταν τελικά κάτι μήνες μετά την παράδοση του αυτοκινήτου ήρθαν οι γνήσιες τάπες των κέντρων των ζαντών που δεν είχαν δοθεί με το αυτοκίνητο και τελικά ανέλαβε η αντιπροσωπεία το κόστος τους (έβαζαν κάτι απλές μαύρες που δεν ήταν οι σωστές και είχαμε μαλώσει για αυτό το θέμα) κ.α.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 29 Σεπ 2007, 10:35

Παντελή, συμφωνώ απόλυτα, όντως, όλοι πρέπει να έχουμε κάποιο "bug" στον εγκέφαλο...Ιδίως όσοι έχετε αλλάξει ήδη πάνω από ένα LR και όσοι ελπίζουμε και το επόμενό μας να είναι LR...

Όσον αφορά την βλάβη, να υπενθυμίσω ότι η διάγνωση έγινε στην αντιπροσωπεία -Rolcar- και το έψαχναν 2 εβδομάδες. Οπότε οι συγκεκριμένοι δεν έχουν απολύτως καμμιά δικαιολογία. Και το αυτοκίνητο είναι του 2005, άρα είχαν ό,τι σύγχρονο διαγνωστικό είναι δυνατόν...
Όσο για το εξουσιοδοτημένο που το πάω τώρα, άλλα πράγματα δε μου αρέσουν. Αλλά αυτά είναι γνωστές και παλιές ιστορίες.

=================================================

Να σημειώσω κάτι, με -λίγη- πικρία. Φίλος ο οποίος υπηρετεί στο Στρατηγείο του ΝΑΤΟ στα Τίρανα, με πληροφόρησε ότι το σύνολο του στόλου των οχημάτων αποτελείται από GWAGEN (λογικότατο), Tuareg και Landcruiser.
Γιατί όχι από Disco ή Defender; Απορία είναι, υποθέτει κανείς κάτι;
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες

cron