Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Lt230 διαφορές

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Lt230 διαφορές

Δημοσίευσηαπό pskoul » 14 Σεπ 2007, 13:36

Μιας και υπάρχει αρκετός τζόγος στο βοηθητικό ήρθε η ώρα τις επισκευής του ή της αντικατάστασης του. Από ότι έχω καταλάβει χωρίς να το ανοίξω ακόμα είναι ότι το όλο πρόβλημα βρίσκεται στο κεντρικό διαφορικό, αυτό είναι ένα θέμα προς διερεύνηση.

Έχω βρει μεταχειρισμένο lt230 σε καλή κατάσταση και σε καταπληκτική τιμή το μόνο θέμα είναι ότι δεν ξέρω ακόμα ποια είναι η σχέση στα γρήγορα 1,4 η 1,2.

Από ότι ξέρω τα 300 mpi είχαν 1,2 στα γρήγορα, φορούσαν διαφορετικά κορονοπήνια από το 200 ή τα ίδια και αν φορούσαν τα ίδια στο δρόμο πως είναι ? μήπως μακραίνει αρκετά η μετάδοση ?

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 14 Σεπ 2007, 13:50

Αν θέλεις πες μας που είναι ο τζόγος. Αν είναι στα ρουλεμάν εξόδου, δεν χρειάζεται να αλλάξεις βοηθητικό. Δεν χρειάζεται κάν να το κατεβάσεις, οι αλλαγές γίνονται επιτόπου. Για πες να σε βοηθήσουμε..
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό pskoul » 14 Σεπ 2007, 14:13

Άσχετα άν έχει αργά η γρήγορα μπλοκάροντας το κεντρικό χρειάζεται ένα τέταρτο της στροφής του πίσω άξονα για να αρχίσει να γυρνάει και ο μπροστά δεν νομίζω ότι είναι θέμα ρουλεμάν πιο πολύ μου φέρνει προς τους πλανήτες του κεντρικού.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 14 Σεπ 2007, 14:19

εε χωρίς να είμαι ειδικός νομίζω πως πρέπει να έχει λίγο τζόγο αλλιώς θα σπάγαν διάφορα!!!! Το λέω σωστά?

Οταν περπατάει το δισκο ακούγονται καθόλου θόρυβοι??
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pskoul » 14 Σεπ 2007, 14:26

Αν το επιδιώξεις, είτε με απότομες γκαζιές είτε με άτσαλες αλλαγές.
Απλά ο τζόγος έχει γίνει αρκετός για να αρχίσω να κοιτάω το πρόβλημα.
Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει καθόλου τζόγος αλλά επειδή είναι land rover κάποιος μικρός τζόγος είναι αποδεκτός.
Εγώ το πήρα χαμπάρι κάποια στιγμή όταν έπαιζα σε κάποιο ανάχωμα με τα αργά όπου το πρόβλημα είναι σαφώς πιο εμφανές.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 14 Σεπ 2007, 15:53

Aυτό όντως είναι τζόγος του κεντρικού διαφορικού όπως λές, οπότε προτείνω μέχρι να το φτιάξεις μην μπλοκάρεις και αν μπλοκάρεις μην το ζορίζεις γιατί αν σπάσει θα μείνεις...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Re: Lt230 διαφορές

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Σεπ 2007, 16:26

Παναγιώτη γειά,

Το LT230 έχει δώσει περιπτώσεις τζόγου οι οποίες οφείλονται στο ζεύγος των γραναζιών που κανονίζει την επιλογή μεταξύ του γραναζιού της αργής και της γρήγορης σχέσης. Αν ο τζόγος που έχεις δεν οφείλεται στο άλλο γνωστό αδύναμο σημείο (τον άξονα εξόδου από το κιβώτιο ταχυτήτων και το κύριο γρανάζι από όπου παίρνει την κίνηση το κεντρικό από κιβώτιο, τότε μάλλον το πρόβλημά σου βρίσκεται εκεί.
Το μέγεθος του τζόγου που έχει δείχνει πάντως προς το ζεύγος που αναφέρεται πρώτο πιό πάνω.

Το LT230 έχει τοποθετηθεί σύμφωνα με τα κιτάπια της LR σε δύο εκδόσεις στο Mpi. Mία με σχέση 1.2 και μία με σχέση 1.4 : 1.
Στην πράξη μέχρι τώρα έχει φανεί να υπάρχει μόνο το 1.4 : 1 τελικά.
Για να ξέρεις τι σχέση έχει το φθηνό μεταχειρισμένο που έχεις βρει πρέπει να διαβάσεις τον αριθμό σειράς που αναγράφεται επάνω στο κέλυφος του διαφορικού. Αν είσαι τυχερός μπορεί να φαίνεται και η σχέση μετάδοσης που έχει. Αν θέλεις ρώτησε από τί αυτοκίνητο προέρχεται και αν ξέρουν το μοντέλο να σου πουν και τον τύπο κινητήρα (π.χ. από Defender 110 με κινητήρα 2.5 βενζίνης ή πετρελαίου. Αν είναι όντως από τέτοιο πες το ΑΜΕΣΩΣ στο Στέφανο)
Εναλλακτικά πες μας τον αριθμό σειράς του και μάλλον θα βρεθεί άκρη.

------------

Ολα τα Defenders, Discovery 1 & 2, Range Rover Classic φορούσαν ίδια σχέση στα κορωνοπήνιά τους (3.54 : 1) όταν έβγαιναν από το εργοστάσιο (πιθανές εξαιρέσεις αφορούν ειδικά οχήματα από το SVO ή βελτιωτές). Αρα από εκεί μην "ψάχνεσαι" εκτός και αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σου είχε πει ότι άλλαξε κορωνοπήνια (που δεν νομίζω να ήταν τέτοιου είδους χρήστης τετρακινήτου από όσο τον είχαμε δει μαζί)

Χαιρετώ
pantg
 

Re: Lt230 διαφορές

Δημοσίευσηαπό fatman » 14 Σεπ 2007, 16:34

1,4:1
serial number αρχιζει απο 34D
θα εχει και αυτ/το απανω που θα γραφει 1,4 ratio(βγαζει ματια,δυσκολα φευγει με το πλυσιμο - το αυτ/το!)
Βαζω και στοιχημα.
Τελος.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pskoul » 14 Σεπ 2007, 16:52

Σε καμιά εβδομάδα που θα το έχω στα χέρια μου θα δω και τη σχέση έχει στα γρήγορα.
Στην χειρότερη θα τα ανοίξω και τα δύο και θα κάνω σκάντζες.

Υπάρχει όντως αυτοκόλλητο το οποίο αναφέρει την σχέση των γρήγορων και το οποίο είναι ευδιάκριτο, στην χειρότερη θα βάλω το 1,2 και αργότερα αλλάζω και κορονοπήνια και είμαι οκ.


Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Re: Lt230 διαφορές

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Σεπ 2007, 17:26

fatman έγραψε:1,4:1
serial number αρχιζει απο 34D
θα εχει και αυτ/το απανω που θα γραφει 1,4 ratio(βγαζει ματια,δυσκολα φευγει με το πλυσιμο - το αυτ/το!)
Βαζω και στοιχημα.
Τελος.


Aντρέα μαζί σου.
Μιλάμε φυσικά για τον αριθμό σειράς του κεντρικού που είναι τώρα επάνω στο αυτοκίνητο του Παναγιώτη.

Τελικά ακόμη και στους κωδικούς ανταλλακτικών το Mpi έχει ένα "βήμα" στις γρήγορες σχέσεις (έχει όμως δύο διαφορετικούς κωδικούς ανάλογα με το γράμμα στον αριθμό σειράς)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 14 Σεπ 2007, 17:53

Πάντα είχα την εντύπωση ότι τα 300 είχαν 1,2 στα γρήγορα.
Θα χωθώ κάτω από κανένα για να δω τι παίζει.

Το δικό μου είναι 1,4 το λέει ξεκάθαρα το πορτοκαλί αυτοκόλλητο που έχει πάνω του.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Re: Lt230 διαφορές

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 15 Σεπ 2007, 08:36

pantg έγραψε:Παναγιώτη γειά,

Το LT230 έχει δώσει περιπτώσεις τζόγου οι οποίες οφείλονται στο ζεύγος των γραναζιών που κανονίζει την επιλογή μεταξύ του γραναζιού της αργής και της γρήγορης σχέσης. Αν ο τζόγος που έχεις δεν οφείλεται στο άλλο γνωστό αδύναμο σημείο (τον άξονα εξόδου από το κιβώτιο ταχυτήτων και το κύριο γρανάζι από όπου παίρνει την κίνηση το κεντρικό από κιβώτιο, τότε μάλλον το πρόβλημά σου βρίσκεται εκεί.
Το μέγεθος του τζόγου που έχει δείχνει πάντως προς το ζεύγος που αναφέρεται πρώτο πιό πάνω.

Το LT230 έχει τοποθετηθεί σύμφωνα με τα κιτάπια της LR σε δύο εκδόσεις στο Mpi. Mία με σχέση 1.2 και μία με σχέση 1.4 : 1.
Στην πράξη μέχρι τώρα έχει φανεί να υπάρχει μόνο το 1.4 : 1 τελικά.
Για να ξέρεις τι σχέση έχει το φθηνό μεταχειρισμένο που έχεις βρει πρέπει να διαβάσεις τον αριθμό σειράς που αναγράφεται επάνω στο κέλυφος του διαφορικού. Αν είσαι τυχερός μπορεί να φαίνεται και η σχέση μετάδοσης που έχει. Αν θέλεις ρώτησε από τί αυτοκίνητο προέρχεται και αν ξέρουν το μοντέλο να σου πουν και τον τύπο κινητήρα(π.χ. από Defender 110 με κινητήρα 2.5 βενζίνης ή πετρελαίου. Αν είναι όντως από τέτοιο πες το ΑΜΕΣΩΣ στο Στέφανο)
Εναλλακτικά πες μας τον αριθμό σειράς του και μάλλον θα βρεθεί άκρη.

------------

Ολα τα Defenders, Discovery 1 & 2, Range Rover Classic φορούσαν ίδια σχέση στα κορωνοπήνιά τους (3.54 : 1) όταν έβγαιναν από το εργοστάσιο (πιθανές εξαιρέσεις αφορούν ειδικά οχήματα από το SVO ή βελτιωτές). Αρα από εκεί μην "ψάχνεσαι" εκτός και αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σου είχε πει ότι άλλαξε κορωνοπήνια (που δεν νομίζω να ήταν τέτοιου είδους χρήστης τετρακινήτου από όσο τον είχαμε δει μαζί)

Χαιρετώ


:alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: :alright: [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pskoul » 28 Σεπ 2007, 16:30

Το πήρα στα χέρια μου το lt230, έχει τα γρήγορα στο 1.2 και προέρχεται από disco το είδε και ο “Πέτρος” και δείχνει να είναι οκ.

Είδα ένα 300 και στο βοηθητικό έγραφε 1,2 για τα γρήγορα, κατά τον ιδιοκτήτη δεν έχει αλλαχτεί ποτέ και είναι το εργοστασιακό, επίσης 2 διαφορετικοί μηχανικοί μου είπαν ότι το 300 έχει 1,2 στα γρήγορα.

Σύμφωνα με τα παραπάνω
α. Το 300 βγαίνει με 1.2 στα γρηγορα
Β. Το συγκεκριμένο 300 βγήκε από το εργοστάσιο με 1,2 στα γρήγορα
γ. Στο συγκεκριμένο 300 αλλάχτηκε το βοηθητικό χωρίς να το ξέρει ο ιδιοκτήτης.
δ. Τα 300 έβγαιναν από το εργοστάσιο είτε με 1.2 είτε με 1.4 ανάλογα το stock.
ε. Τίποτα από τα παραπάνω.

Στην δική μου περίπτωση τελικά δεν είναι και τόσο άσχημα όσο υπολόγιζα, o τζόγος υπήρχε απλά μετά την επισκευή του κιβωτίου και εξάλειψη των τζόγων από τον άξονα του κιβωτίου – γρανάζι βοηθητικού, το αυτί ανακάλυψε τους νέους θορύβους , μένει να αποφασίσω τη θα κάνω,

α. τίποτα μέχρι να ακινητοποιηθεί το disco
β. Επισκευή του υπάρχοντος βοηθητικού με ανταλλακτικά από το νέο
γ. Επισκευή του υπάρχοντος με καινούργια ανταλλακτικά ( το νέο κρατιέται ως spare).
δ. Τοποθέτηση του νέου και επισκευή του παλιού κάποια στιγμή.
ε. Τίποτα από τα παραπάνω.


Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό fatman » 29 Σεπ 2007, 09:08

http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ry_11.html
Οπως αναφερει και ο απο πανω!,η διαφορα απο 1.4 σε 1.2 ειναι 15,38% μακρυτερη σχεση μεταδοσης.
Αντε και το δεχομαστε οτι το 300αρι φοραει τετοια σχεση,αλλα αφου δεν εχει διαφορα σε κορωνοπηνια,το Lt77 εχει ηδη τις κοντυτερες σχεσεις μεταξυ ολων των Land rover(και το R380 που εβαλα μετα τις ιδιες σχεσεις εχει!),τοτε πως φερνουν την τελικη σχεση μεταδοσης στα ισια της(200αρι με 300αρι).
Γιατι βαζοντας 1.2 αντι 1.4 ειναι σαν να βαζεις 33αρια!! λαστιχα τουλαχιστον.. αρα καποιο λακο εχει η φαβα,ειτε ειχε βγει R380 με πιο κοντες σχεσεις ακομα, ή τα 300αρια φοραγανε αλλα κορωνοπηνια - και τα δυο ειναι πρωτακουστα!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Σεπ 2007, 09:51

Kαλημέρα συνάδελφοι,

τα "κιτάπια" της LR αναφέρουν σαφώς ότι τα Discovery Mpi "φορούσαν" το κεντρικό διαφορικό με τις σχέσεις 1.410 : 1 και τις αργές 3.320 : 1 μέχρι την αλλαγή στο μοντέλο με το κιβώτιο R380 όπου οι σχέσεις του LT230 έγιναν ίδιες σε όλα τα μοντέλα ανεξαρτήτων κινητήρα. 1.214 : 1 και 3.308 : 1 αντιστοίχως για αργά και γρήγορα.

Από την άλλη πλευρά η μέχρι τώρα εμπειρία από τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ Mpi γενιάς 300 Τdi δείχνει τελικά ότι συνέχισαν να "φοράνε" το 1.410 :1.

Τουλάχιστον στο αυτοκίνητο του φίλου Β.Τ. και στο αυτοκίνητο του Stefbalik.

Τα ελληνικών προδιαγραφών Μpi δείχνουν να έχουν και μερικές ακόμη διαφορές οπότε ΜΠΟΡΕΙ να μας θεώρησαν πιό "γρήγορους" ίσως και "παιδιά των φαναριών" και να μας έβαλαν πιό κοντές σχέσεις για καλύτερες επιταχύνσεις.

Με την Land Rover τουλάχιστον εκείνα τα χρόνια της δια χειρός συναρμολογήσεως των αυτοκινήτων τίποτα δεν μπορεί να είναι σίγουρο.
Κλασσικό παράδειγμα οι εμπρός μπιλιοφόροι και ο αριθμός των δοντιών των ημιαξονίων τόσο στους εμπρός όσο και τους πίσω άξονες σχεδόν όλων των μοντέλων.

Αν δεν ανοίξεις για να μετρήσεις μην παραγγέλνεις.

Χαιρετώ
pantg
 


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες