Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΘΕΡΙΝΗ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ... ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ LAND ROVER!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

απαντηση

Δημοσίευσηαπό B.T » 29 Σεπ 2007, 11:01

εαν δεν κανω λαθος η λαντ εχει αποσυρθει απο την διαθεση οχηματων για στρατιωτικους λογους . μπορει να κανω λαθος ,παντος στην ιταλια ανανεωθηκε παραγγελια ντιφεντερ για επιχειρισιακους λογους μονο.
ενταξει οσο για το νατο μου φενεται οτι δεν εχει ουτε χ5, ουτε πορσε καγιεν ,οποτε δεν νομιζω οτι λεει κατι που δεν εχουν νεα ντισκο η ντιφεντερ.
μπορει και ο προσανατολισμος της εταιριας να εχει αλλαξει.
δεν νομιζω οτι εχει κατι να αποδιξει σε αυτο τον τομεα οτι ηταν το εχει ειδη κανει με τις παλιοτερες σειρες, οι νεες μαλλον στοχευουν αλλου.
τωρα ξερω και εγω μπορει να μην τα βρηκαν στην συμφωνια τους.
τα οχηματα ειναι καλα το νεο ντισκο μονο βραβεια παιρνει δεν νομιζω το οτι δεν το βλεπουν με τα χρωματα του νατο οτι αυτο σημαινει οτι δεν ανταποκρινεται .
παρε το ραιντζ. παμε πολεμο? ( προσοχη στα δερματινα ).
χι,χι,χι,χι
Άβαταρ μέλους
B.T
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 99
Εγγραφή: 09 Ιουν 2007, 10:51
Τοποθεσία: Αθήνα - Πόρτο Ράφτι

Δημοσίευσηαπό pantg » 29 Σεπ 2007, 11:14

Θανάση καλημέρα,

για το πρώτο τμήμα της καταχώρησεώς σου τα έχουμε πει, μην τα επαναλαμβάνουμε. Ελπίζουμε ότι κάτι θα βελτιωθεί. Ο καιρός θα δείξει και ΜΑΚΑΡΙ να γίνει κάτι. Χώρος για βελτίωση υπάρχει.

για το δεύτερο τμήμα της ερωτήσεως σου μπορώ να σου πω μερικά πράγματα.

Η Land Rover κάποτε ήταν από τους ουσιαστικούς προμηθευτές σε οχήματα όχι μόνο στο ΝΑΤΟ, σε στρατιωτικές δυνάμεις διαφόρων χωρών (ευρωπαϊκών και μη) αλλά και σε οργανισμούς βοηθείας (π.χ ΟΗΕ) αλλά και άλλα γνωστά ονόματα (όπως θα σου φανεί παράξενο να αναφέρω της GreenPeace πριν τσακωθεί με την LR για τις καταναλώσεις και κάνει κατάληψη στο εργοστάσιο, της WWF κ.α.)

Το πρόβλημα όμως παρουσιάσθηκε με τα Discovery και τα Defender 300Tdi τα οποία ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ αμαύρωσαν την παλαιώτερη φήμη της LR για λογική αξιοπιστία σε τέτοιες χρήσεις.

Τα 300άρια έβγαλαν στην αρχή τους ένα πρόβλημα με τον τρόπο οδήγησης του ιμάντα του εκκεντροφόρου και τον τεντωτήρα με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα με την γενιά αυτή του κινητήρα που πουλήθηκαν στα Ηνωμένα Εθνη κυρίως να εμφανίσουν σε ελάχιστα χιλιόμετρα σοβαρά προβλήματα με σπασμένους ιμάντες εκκεντροφόρων και τις ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΕΣ ζημίες που αυτό συνεπάγεται.
Το γνωρίζω από πρώτο χέρι καθώς φίλος μου αγόρασε ένα τέτοιο αυτοκίνητο μισοτιμής από τον ΟΗΕ και υπάρχει από μέσα πληροφόρηση του γιατί πουλήθηκε ΟΛΟΣ ο στόλος των αυτοκινήτων αυτών και αντικαταστάθηκε πλέον από TOYOTA LAND CRUISER. Nα σημειώσω όμως ότι ενώ τα Land Rovers δεν ήθελαν ΚΑΜΜΙΑ αλλαγή ή ενίσχυση για να παραδοθούν στον ΟΗΕ, τα TOYOTA LC που τώρα αγοράζει ο ΟΗΕ μετασκευάζονται και προσαρμόζονται στις ειδικές αυτές ανάγκες από ειδική εταιρεία που ανήκει στο δίκτυο των dealers της TOYOTA EUROPE και έχει έδρα το Γιβραλτάρ.

Οσον αφορά το στρατό το μέλλον και πάλι είναι ζοφερό. Ενδιαφέρον υπάρχει και πωλούνται ακόμη αυτοκίνητα με στρατιωτικές προδιαγραφές και αντιστοίχων εκδόσεων. Εταιρείες όπως η HOBSON, η ΕΧΜΟΟRTRIM και η RICARDO εξελίσουν, αναβαθμίζουν και προσαρμόζουν τα Defenders (αλλά μόνο τα 110 πλέον) στις νέες απαιτήσεις. Χρήστες είναι κυρίως πλέον οι ειδικές δυνάμεις και οι δυνάμεις ανορθοδόξου πολέμου όμως και δεν υπάρχουν πιά τα μεγάλα συμβόλαια εκατοντάδων ή χιλιάδων αυτοκινήτων για πιό απλούς και "καθημερινούς" ρόλους όπως οχήματα διοικητικής υποστήριξης, μεταφοράς προσωπικού χωρίς προστασία, ασθενοφόρα, έλξης ελαφρών πυροβόλων ή σαν ταχείας ανταπόκρισης βάσεις οπλικών συστημάτων. (εκεί το 110 ίσως ακόμη να μπορεί να ανταπεξέλθει)

Το παιχνίδι πρόσφατα χάθηκε στον αγγλικό στρατό όταν η Land Rover δεν παρουσίασε καν φάκελο για να αναδειχθεί υποψήφια σε διαγωνισμό για προμήθεια ελαφριών οχημάτων για ρυμούλκηση μικρών και μεσαίων πυροβόλων και ασθενοφόρων ή οχημάτων διοικητικής υποστήριξης και το συμβόλαιο δόθηκε τελικά στην PINZGAUER.
Διάφορες εταιρείες είχαν υποβάλει φακέλους η LR όμως έλαμψε διά της απουσίας της. Φίλοι της μάρκας αναφέρουν ότι απλώς ετοιμάζει κάτι πιό δυνατό και πιό ταιριαστό στις επόμενες προδιαγραφές (και ήδη εμφανίστηκε η πρόταση του αναβαθμισμένου τόσο από πλευράς προστασίας από νάρκες όσο και από πλευράς δυνατότητας χειρισμού αυξημένων φορτίων βάρους και δυνάμεων που εφαρμόζονται σε αυτό)

Ελπίζω να σε κάλυψα έστω και λίγο και να μην κάνουμε υποθέσεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 30 Σεπ 2007, 09:27

Και το ωραίο ποιό είναι; Ότι στην Τουρκία υπάρχει ίσως η πιο ολοκληρωμένη εξέλιξη σειράς οχημάτων LR για κάθε σκοπό. Μπέιτε στον Δικτυακό Τόπο της Otokar και θα δείτε (πόσο έχουν προχωρήσει οι γείτονες).

Από την άλλη, πλέον οι στρατιωτικές εφαρμογές γίνονται όλο και πιο ειδικές και πολύπλοκες με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται πολύ εξειδικευμένες προτάσεις από εξειδικευμένες εταιρείες...

Η ουσία νομίζω όμως, ότι είναι ότι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, δεν παρουσιάζεται το "πρόσωπο" της LR σε εφαρμογές οι οποίες έχτισαν τον θρύλο της. Όπως έχω ξαναπεί, ρίξτε μια ματιά στις διαφημιστικές καταχωρήσεις του LR3 και του Land Cruiser. Πλέον, απευθύνονται με ιδιαίτερα διαφορετικό τρόπο στο ίδιο (; ) κοινό. Μόνο που το δεύτερο το κάνει με τον "τρόπο" που ανέκαθεν χαρακτήριζε την Land Rover...

Τέλοσπάντων, ξεφύγαμε από το θέμα.

Καλημέρα.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pantg » 30 Σεπ 2007, 11:01

Θανάση καλημέρα και από εδώ,

Οι γιαπωνέζοι, όπως και οι κορεάτες, έχουν δημιουργήσει την βιομηχανία αυτοκινήτων τους αντιγράφοντας ιδέες. (με την εξαίρεση ίσως των υβριδικών που τα έβγαλαν στην παραγωγή πρώτοι, όμως η τεχνολογία και πάλι ανήκει στον Δυτικό κόσμο, να αναφέρω απλώς ότι το πρώτο μη εργοστασιακό YBΡΙΔΙΚΟ Land Rover φτιάχθηκε πριν από 9 χρόνια χρησιμοποιώντας για βάση ένα Series)

Η αλλαγή προσανατολισμού της εταιρείας είναι σαφέστατη και κάπου δικαιολογείται καθώς αυτό που νοιάζει κάθε διοίκηση κάθε εταιρείας είναι η δημιουργία κερδών και οι χαρούμενοι μέτοχοι.

Οταν τα τμήματα έρευνας αγοράς και το λογιστήριο σου λένε ότι θα πουλήσεις περισσότερα αυτοκίνητα και με μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους ανά μονάδα όταν είναι εξοπλισμένα με φαρδιά λάστιχα, δερμάτινα σαλόνια, CD/DVD/NAVI/MP3 και άλλα ηλεκτρονικά και πολύπλοκα συστήματα και διαστάσεις αρματαγωγού δεν μένεις στα αυτοκίνητα με στενά λάστιχα, πλαστικά καλύματα, βασική τεχνολογία και μικρές/μαζεμένες διαστάσεις για να χωράνε παντού. Αν τα φτιάξεις θα σου μείνουν απούλητα και οι μέτοχοι θα φωνάζουν (ή θα σε πουλήσουν ή θα σε κλείσουν).

Οταν το τμήμα παραγωγής σου σου λέει ότι έχει φτάσει στο σημείο να ανταποκρίνεται στην ζήτηση των μοντέλων της πολιτικής αγοράς δεν το επιβαρύνεις με παραγγελίες για το στρατό και άλλες μη κυβερνητικές οργανώσεις που τελικά θα αφήσουν πελάτες που πληρώνουν ακριβότερα να περιμένουν.

Το θέμα των στρατιωτικών και άλλων παρεμφερών πωλήσεων έχει πολλές παραμέτρους που οι ειδικοί τις γνωρίζουν καλύτερα.

Αυτό που εμείς σαν πελάτες μπορούμε να πούμε είναι ότι ΠΑΝΤΑ μας γεμίζει καμάρι το να βλέπουμε τα Landies και σε πιό "ζόρικες" καταστάσεις (και μακάρι οι στρατιωτικές εκδόσεις να είναι ΠΑΝΤΑ ΑΧΡΕΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΤΟΥ. Να αγοράζονται. Ας μην χρησιμοποιούνται όμως.)

Από την άλλη αν η LR έβγαζε στην παραγωγή μία φθηνή, ανοικτή, χωρίς ηλεκτρονικά κλπ έκδοση του Defender μάλλον θα πουλούσε αρκετά κομμάτια (ιδίως αν έκανε ένα πρωτάθλημα εκτός δρόμου αγώνων με την μορφή ενιαίου.....)
Και ακόμη περισσότερο αν είχαν έναν απλό, μη ηλεκτρονικό κινητήρα πετρελαίου (και αυτός υπάρχει στη μορφή του 300Τdi ή του 2.8 Powerstroke)
Ισως για να έχουν έγκριση τύπου να ήθελαν καταλύτες ή παγίδες αιθάλης.
Αν όμως ήταν για αγωνιστική χρήση, δεν θα ήθελαν πινακίδες, άρα ούτε και έγκριση τύπου κυκλοφορίας.
(για τους ενδιαφερομένους κάτι τέτοιο υπάρχει......)

Χαιρετώ
pantg
 

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 26 επισκέπτες