από pantg » 30 Σεπ 2007, 11:01
Θανάση καλημέρα και από εδώ,
Οι γιαπωνέζοι, όπως και οι κορεάτες, έχουν δημιουργήσει την βιομηχανία αυτοκινήτων τους αντιγράφοντας ιδέες. (με την εξαίρεση ίσως των υβριδικών που τα έβγαλαν στην παραγωγή πρώτοι, όμως η τεχνολογία και πάλι ανήκει στον Δυτικό κόσμο, να αναφέρω απλώς ότι το πρώτο μη εργοστασιακό YBΡΙΔΙΚΟ Land Rover φτιάχθηκε πριν από 9 χρόνια χρησιμοποιώντας για βάση ένα Series)
Η αλλαγή προσανατολισμού της εταιρείας είναι σαφέστατη και κάπου δικαιολογείται καθώς αυτό που νοιάζει κάθε διοίκηση κάθε εταιρείας είναι η δημιουργία κερδών και οι χαρούμενοι μέτοχοι.
Οταν τα τμήματα έρευνας αγοράς και το λογιστήριο σου λένε ότι θα πουλήσεις περισσότερα αυτοκίνητα και με μεγαλύτερο ποσοστό κέρδους ανά μονάδα όταν είναι εξοπλισμένα με φαρδιά λάστιχα, δερμάτινα σαλόνια, CD/DVD/NAVI/MP3 και άλλα ηλεκτρονικά και πολύπλοκα συστήματα και διαστάσεις αρματαγωγού δεν μένεις στα αυτοκίνητα με στενά λάστιχα, πλαστικά καλύματα, βασική τεχνολογία και μικρές/μαζεμένες διαστάσεις για να χωράνε παντού. Αν τα φτιάξεις θα σου μείνουν απούλητα και οι μέτοχοι θα φωνάζουν (ή θα σε πουλήσουν ή θα σε κλείσουν).
Οταν το τμήμα παραγωγής σου σου λέει ότι έχει φτάσει στο σημείο να ανταποκρίνεται στην ζήτηση των μοντέλων της πολιτικής αγοράς δεν το επιβαρύνεις με παραγγελίες για το στρατό και άλλες μη κυβερνητικές οργανώσεις που τελικά θα αφήσουν πελάτες που πληρώνουν ακριβότερα να περιμένουν.
Το θέμα των στρατιωτικών και άλλων παρεμφερών πωλήσεων έχει πολλές παραμέτρους που οι ειδικοί τις γνωρίζουν καλύτερα.
Αυτό που εμείς σαν πελάτες μπορούμε να πούμε είναι ότι ΠΑΝΤΑ μας γεμίζει καμάρι το να βλέπουμε τα Landies και σε πιό "ζόρικες" καταστάσεις (και μακάρι οι στρατιωτικές εκδόσεις να είναι ΠΑΝΤΑ ΑΧΡΕΙΑΣΤΕΣ ΠΑΝΤΟΥ. Να αγοράζονται. Ας μην χρησιμοποιούνται όμως.)
Από την άλλη αν η LR έβγαζε στην παραγωγή μία φθηνή, ανοικτή, χωρίς ηλεκτρονικά κλπ έκδοση του Defender μάλλον θα πουλούσε αρκετά κομμάτια (ιδίως αν έκανε ένα πρωτάθλημα εκτός δρόμου αγώνων με την μορφή ενιαίου.....)
Και ακόμη περισσότερο αν είχαν έναν απλό, μη ηλεκτρονικό κινητήρα πετρελαίου (και αυτός υπάρχει στη μορφή του 300Τdi ή του 2.8 Powerstroke)
Ισως για να έχουν έγκριση τύπου να ήθελαν καταλύτες ή παγίδες αιθάλης.
Αν όμως ήταν για αγωνιστική χρήση, δεν θα ήθελαν πινακίδες, άρα ούτε και έγκριση τύπου κυκλοφορίας.
(για τους ενδιαφερομένους κάτι τέτοιο υπάρχει......)
Χαιρετώ