|
|
|
DRAKOS έγραψε:H ερώτηση αφορά και τα 110? Γιατί το δικό μου φαίνεται ότι το ξεματιάσανε από γεννησιμιού του. Στα 15 χρόνια, μου έχει ζητήσει , ένα πίσω κυλινδράκι φρένων, μια τσιμούχα στο βοηθητικό ,ένα καπάκι ημιαξονίου και ένα μπαλάκι μπροστά. Α, και μια τσιμούχα κεντρικού άξονα στο πίσω διαφορικό.
pantg έγραψε:Η επισκευή ΔΕΝ είναι δύσκολη αλλά οι περισσότεροι μάστορες την κάνουν ρυθμίζοντας την πίεση που πρέπει να δέχεται με το ένστικτό τους ενώ κανονικά γίνεται με ζυγαριά. Αποφεύγουν την κανονική διαδικασία γιατί είναι χρονοβόρος και θέλει να βάζεις και να βγάζεις φλαντούλες μέχρι να γυρίζει το άκρο του τροχού δεξιά αριστερά με δύναμη 1.16 έως και 1.46 κιλών (αφού πρώτα αρχίσει να κινείται το άκρο, κάτι που απαιτεί αρχικά περισσότερη δύναμη)
Χαιρετώ
pantg έγραψε:Αν αυτά είναι εντάξει τότε το πιθανότερο (και συμφωνεί και με τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου) είναι να χρειάζονται αλλαγή οι ακίδες στήριξης των ασημένιων σφαιρών στα άκρα του εμπρός άξονα.
ekarpod έγραψε:pantg έγραψε:Αν αυτά είναι εντάξει τότε το πιθανότερο (και συμφωνεί και με τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου) είναι να χρειάζονται αλλαγή οι ακίδες στήριξης των ασημένιων σφαιρών στα άκρα του εμπρός άξονα.
Αυτό ελέγχεται εύκολα, σηκώνεις τον τροχό στον αέρα και τον κουνάς σαν να ελέγχεις τα ρουλεμάν. Αν έχει τζόγο, βάζεις το χέρι σου πάνω στην ασημένια μπάλα για να διαβάσεις το μέλλον.
Αν η ασημένια μπάλα κινείται μαζί με τον τροχό, δεν είναι ρουλεμάν τροχού, αλλά τα εσωτερικά ρουλεμάν του άκρου.
Τότε κάνεις την ρύθμιση με τις ροδέλες και το κανταράκι και περιμένεις (ξαναδοκιμάζεις σε μερικούς μήνες)
pantg έγραψε:Αν ο τροχός έχει τζόγους (κάνει "γκαπ γκουπ" ή κινείται πάνω/κάτω ή δεξιά/αριστέρα ή και μέσα/έξω, κυρίως όμως πάνω/κάτω) ενώ το φρένο είναι πατημένο τότε το πιθανότερο αίτιο είναι οι ακίδες και η προφόρτωση των σημείων περιστροφής των ασημένιων σφαιρών (που διαβάζεις το μέλλον <χιχιχιχιχιχι>)
Επιστροφή στο Land Rover About
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες