Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαρκεια ζωης ΜΡΙ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Διαρκεια ζωης ΜΡΙ

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 03 Νοέμ 2007, 21:27

Σε μια κουβεντα που ειχα πριν απο μερικες μερες με ενα γνωστο ιδιοκτητη Δισκου βεβαια, μου ειπε με μεγαλη σιγουρια οτι μετα τα 150000 χλμ. καλο θα ηταν να ψαχνω για μοτερ. Ειναι οντως τοσο μικρη η ζωη τους? Το δικο μου μοτερ εχει ανοιχθει (φαινεται στα καπακια) τον λογο βεβαια δεν τον ξερω, καθως το πηρα μεταχειρισμενο. Ποια ειναι η εμπειρια σας με το συγκεκριμενο μοτερ? Τι ζημιες βγαινουν? Α οσο για τη χρηση που του κανω, μονο εκδρομες και χωμα μεσαιας δυσκολιας. Με λιγα λογια μετρια ζορια.
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pskoul » 04 Νοέμ 2007, 10:07

188000 χλμ χώρις προβλήματα από το μοτέρ.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό discoman » 04 Νοέμ 2007, 16:29

το σιγουρο ειναι οτι το μοτερ αυτο ειναι πολυ λιγο για να κινησει αυτο το βαρυ οχημα Αυτος ειναι και ο λογοσ που τα φτυνει σχετικα γρηγορα . Τωρα αν δεν το πιεζεις γενικα θα εχεις οφελος
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 04 Νοέμ 2007, 23:28

240000++ και το "σκίζω" σε καθημερινή σχεδόν βάση. Το μόνο "πρόβλημα" στα 5000 χιλιόμετρα που αλλάζω λάδια τρώει λιγότερο απο 500 γραμμάρια λάδι, όταν καινούργιο αμάξι που έχω VW κάει πάνω απο 1 λίτρο στα 7500χιλιόμετρα!!!!



χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 05 Νοέμ 2007, 16:55

200000km ++++ και παει μια χαρα...!
Μήν ακούς ράδιο αρβύλα, το θέμα είναι πώς το συντηρεί ο καθένας και πώς του φέρεται.
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 05 Νοέμ 2007, 23:48

204000 χλμ και παει και εμενα μια χαρα
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Νοέμ 2007, 10:19

οταν ειχα το 200 mpi εβγαλε στα χερια μου πηγε απο τα 123.000 στα 170.000 μονο με λαδια ξυδια και μπουζι

μαλλον δεν ειναι σωστη η εκτιμηση
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Νοέμ 2007, 10:58

firelord έγραψε:οταν ειχα το 200 mpi εβγαλε στα χερια μου πηγε απο τα 123.000 στα 170.000 μονο με λαδια ξυδια και μπουζι

μαλλον δεν ειναι σωστη η εκτιμηση


Δεν μας ειπες ομως για το 300.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Νοέμ 2007, 11:11

δεν θελω να αναλογιζομαι το 300

βασικα ομως γι'αυτο δεν δταιει γενικα ο mpi
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Shaka » 08 Νοέμ 2007, 18:13

370.000 χλμ. και πάει "σφαίρα". Μην ακούς ράδιοαρβύλες!!!! Αν το συντηρείς όπως λέει ο κατασκευαστής δεν έχεις πρόβλημα.
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 08 Νοέμ 2007, 22:09

[quote="Shaka"]370.000 χλμ. και πάει "σφαίρα". Μην ακούς ράδιοαρβύλες!!!! Αν το συντηρείς όπως λέει ο κατασκευαστής δεν έχεις πρόβλημα.[/quote


370.000 !!! Χωρις ρεκτιφιε, καπακια κλπ.??
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Νοέμ 2007, 11:07

Ειναι πραγματικά περίεργο αλλά πολύ λίγος κόσμος φροντίζει ΣΩΣΤΑ και ΥΠΕΥΘΥΝΑ τα αυτοκίνητά του.

Οι περισσότεροι οδηγοί παρασύρονται και όταν το αυτοκίνητό τους βγεί από την εγγύηση επιλέγουν αμφίβολης ποιότητας ανταλλακτικά και αναλώσιμα με αποκλειστικό γνώμονα το πολύ χαμηλό κόστος κτήσης.
Και εκεί είναι που γίνεται το λάθος καθώς τις περισσότερες φορές το φθηνότερο δεν είναι καλό.

Αυτό που πρέπει να κάνουμε όλοι μας σαν ιδιοκτήτες είναι να φροντίζουμε ώστε να έχουμε τον καλύτερο λόγο κόστους αγοράς και ποιότητας στα ανταλλακτικά μας και ιδίως στα λάδια και αναλώσιμα να αγοράζουμε το ποιοτικά καλύτερα και να τα αλλάζουμε εντός των ορίων που ο κατασκευαστής ορίζει είτε σαν χρόνο είτε σαν απόσταση. Αυτό είναι που διασφαλίζει κατά μεγάλο βαθμό την αξιόπιστη λειτουργία και την αντοχή των μηχανικών υποσυνόλων των αυτοκινήτων μας. Σε ορισμένες δε περιπτώσεις ακόμη καλύτερα να τα αλλάζουμε συχνότερα και πιό ολοκληρωμένα (όπως η αλλαγή φίλτρου λαδιού με κάθε αλλαγή των λαδιών, η συχνότερη αλλαγή φίλτρου αέρος και καυσίμου, ο τακτικότερος έλεγχος και αλλαγή των ιμάντων, το συχνότερο γρασσάρισμα στους σταυρούς και όπου υπάρχουν γρασσαδόροι κλπ)

Και φυσικά η ποιότητα των καυσίμων, ο έλεγχος του συστήματος ψύξης και ο σωστός τρόπος οδήγησης. (ιδίως για τους κινητήρες)

το πρόβλημα συγκεκριμένα με τα Discovery 1 oμως τα οποία οι περισσότεροι πλέον έχετε αγοράσει από δεύτερο, τρίτο ή και τέταρτο χέρι έχει να κάνει με την "απρόσεκτη" ή "σφικτή από οικονομικής πλευράς" συντήρηση της οποίας έτυχαν τα αυτοκίνητα αυτά στα χέρια των προηγουμένων ιδιοκτητών.
Αν και οι πρώτοι τους αγοραστές συνήθως τα φρόντιζαν, τουλάχιστον στον πρώτο και μόνο τότε χρόνο της εγγυήσεώς τους μετά οι πιό πολλοί κατέφευγαν σε λύσεις συμπίεσης του κόστους συντήρησης τόσο στα αναλώσιμα όσο και στα ανταλλακτικά επισκευής.
Ετσι τώρα εσείς οι τωρινοί ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων αυτών "πληρώνετε" τις "αμαρτίες" και πολλές φορές την υπερβολική αλλά λάθος "οικονομία" των προηγουμένων ιδιοκτητών.
Εκείνους φυσικά δεν τους ένοιαζε και τόσο αφού ήξεραν ότι θα τα κρατήσουν μερικά χρόνια και μετά θα τα έδιναν......για να ταλαιπωρηθούν οι επόμενοι ιδιοκτήτες με τις δικές τους προσπάθειες για συντήρηση/επισκευή μειωμένου κόστους αλλά και μειωμένης ποιότητας και αντοχής/αξιοπιστίας.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Shaka » 11 Νοέμ 2007, 22:06

Mudnolis έγραψε:
Shaka έγραψε:370.000 χλμ. και πάει "σφαίρα". Μην ακούς ράδιοαρβύλες!!!! Αν το συντηρείς όπως λέει ο κατασκευαστής δεν έχεις πρόβλημα.[/quote


370.000 !!! Χωρις ρεκτιφιε, καπακια κλπ.??


Ρεκτιφιέ όχι! Το καπάκι με το γνωστό πρόβλημα στις βαλβίδες, έγινε στα 150.000 χλμ. από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Μόνη αλλαγή 4 μπουζοκαλώδια στα 350.000 χλμ. , 1 καταλύτης, 1 αισθητήρας "λ" και 1 τελικό καζανάκι. Αυτά!
YOU HAVE TO TRY HARDER IF YOU WANT TO FOLLOW ME

RR P38
RRC BOBTAIL
EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
LAND ROVER MEETING
Άβαταρ μέλους
Shaka
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: 14 Σεπ 2003, 20:49
Τοποθεσία: Μαρούσι, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό discoman » 12 Νοέμ 2007, 23:41

υπερβολες .κατα γενικη στατιστικη αναλογα και το σκισιμο απο 150 με 200 χιλιαδες εχουν χτυμπησει μπιελα τουλαχιστον το 90 τις εκατο και οχι γιατι δεν ειναι καλο το μοτερ αλλα ειναι λιγο και υποφερει . λογια μαστορα εξειδικευμενου. Εδω γιαπωνεζικα μοτερ και στα 300 θελουν ρεκτιφιε θα τρελαθουμε τωρα .
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 13 Νοέμ 2007, 01:15

το δικο μου με 204000χλμ δεν εχει ανοιχθει
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες