Aγαπητοί φίλοι,
μετά από ένα τριήμερο συμβίωσης με το LR3 TDV6 HSE τί έχει μείνει???
Τελικά η Land Rover εκτός από ένα πολύ ικανό εκτός δρόμου όχημα έφτιαξε και ένα πραγματικά κορυφαίο αυτοκίνητο που στα παλαιότερα χρόνια θα χαρακτηριζόταν ως Gran Tourismo, δηλαδή αυτοκίνητο υψηλού τουρισμού.
Ακούγεται τρελλό όμως είναι πραγματικότητα.
Μετά από 1000 χιλιόμετρα με μέση ωριαία στα 112 χαω προς την Θεσσαλονίκη και 121 χαω στην επιστροφή από Θεσσαλονίκη τέσσερεις άνθρωποι στο πρώτο τμήμα και πέντε στο δεύτερο (της επιστροφής) ταξιδέψαμε απολύτως ήσυχα (περίεργο πράγμα να ταξιδεύεις με 150+ χαω και να μην ακούς τίποτε άλλο πλέον του αέρα...), με απόλυτη ασφάλεια (η γνώριμη αίσθηση του να κάθεσαι ψηλά αλλά χωρίς την αίσθηση της "πλεύσης" ή της σκληρής ανάρτησης ανάμεσα στα οποία έχεις να διαλέξεις σε αυτοκίνητα με ελατήρια), σταθερότητα ακόμη και σε σημεία με στροφές ή πλάγιο άνεμο και πρωτοφανή οικονομία για την ταχύτητα και το βάρος του αυτοκινήτου.
Αναλυτικότερα το ταξίδι με σταθερά 140 έως 150 χαω με χρήση του cruise control ήταν τόσο ήσυχο από πλευράς θορύβων αλλά και γαλήνης που τελικά κατέληγε να κινδυνεύει κάποιος να κοιμηθεί. Απολύτως ευχάριστο για τους συνεπιβάτες αλλά μάλλον λίγο προβληματικό για τον οδηγό.
Τελικά η ανθρώπινη φύση είναι ανικανοποίητη. Κάνει θόρυβο ένα αυτοκίνητο και κουράζει σχετικά τον οδηγό του? Δεν μας αρέσει.
Ειναι ήσυχο και ξεκούραστο. Παραπονιόμαστε γιατί μας καλομαθαίνει.
Σοβαρά όμως τώρα η αίσθηση ξεκούραστης οδήγησης αλλά και ελέγχου που δίνει το LR3 δεν μου είχε περάσει ούτε με το RS2 το οποίο ήταν από τα κορυφαία αυτοκίνητα μεγάλων αποστάσεων της προηγούμενης δεκαετίας.
Αυτό λέει πολλά για το πόσο προχώρησαν τα Landies και στην άσφαλτο πλέον.......
Αλλο πραγματικά εξωφρενικό η χαμηλή του κατανάλωση. 12.2 λίτρα στα 100 χλμ με μέση ωριαία στα 111 χαω και 11.6 λίτρα στα 110 χλμ με μέση ωριαία στα 121 χαω στην επιστροφή αλλά δεν είχε μποτιλιάρισμα στα έργα του Μαλιακού και κυρίως είχε δοθεί στην κυκλοφορία το ρεύμα των νέων έργων προς Αττική. Πιστεύω όμως ότι στην χαμηλότερη κατανάλωση παρόλη την μεγαλύτερη ταχύτητα βοήθησε και ότι το ταξίδι της επιστροφής έγινε βράδυ με αρκετή δροσιά. Αλλωστε ΠΑΝΤΑ το ταξίδι της επιστροφής από την Βόρειο Ελλάδα έχει χαμηλότερη κατανάλωση (είναι όντως περισσότερο κατηφορική η διαδρομή, αν το προσέξετε)
---------------
Παράπονα?
Με εκνεύρισε αυτές τις ημέρες ιδιαίτερα το ότι πρέπει να πατάει κανείς το φρένο για να γινει επιλογής ταχύτητας D ή R από το νεκρό στο αυτόματο κιβώτιο.
Εκνευριστικό και για τους επιβάτες το ότι οι ασφάλειες κλειδώνουν αυτόματα με το που το αυτοκίνητο ξεκινάει και δεν απασφαλίζουν μόνες τους όταν σταματάει (καλό για τα μικρά παιδιά αλλά για τους μεγάλους είναι όντως εκνευριστικό. Θα πρέπει όμως να ρυθμίζεται η απενεργοποίηση του συστήματος αυτού μέσω του διαγνωστικού αν κάποιος δεν το θέλει στο αυτοκίνητό του)
Αλλο άσχημο τό ότι δεν ανοίγουν οι δύο πίσω (από τις τρεις) ηλιοροφές. Ο μικρός διέταξε να γραφτεί επιστολή παραπόνων προς την Land Rover για αυτό......
Λίγο περίεργο το ότι ο χώρος για μπουκάλι στις πόρτες οδηγού και συνοδηγού (εμπρός) δεν χωράει το THERMOS της Land Rover. Aντίθετα χωράει μιά χαρά στις αντίστοιχες θήκες στις πίσω πόρτες.
Ο όγκος που του χαρίζει τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους και το μακρύ μεταξόνιο και αυξημένο πλάτος που του χαρίζουν την σταθερότητα στο δρόμο είναι όμως και ένα μεγάλο και ιδιαίτερα αισθητό μειονέκτημα για τους στενούς δρόμους, τόσο στο χώμα και την εκτός δρόμου κίνηση όσο και στην πόλη τόσο στα στενά δρομάκια όσο και στους μποτιλιαρισμένους κεντρικούς δρόμους. Ομως αυτό είναι κάτι που δυστυχώς δεν προσαρμόζεται......
Τα φώτα XENON τα οποία αναγκαστικά φωτίζουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μέχρι το σημείο που "κόβεται" η δέσμη αλλά μετά επικρατεί απόλυτο σκοτάδι. ΙΣΩΣ όμως στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο να ήταν και τα φώτα ρυθμισμένα λίγο πιό κάτω από όσο έπρεπε. (αυτό ζήτησα να ελεγχθεί γιατί μου φάνηκε όντως μη σωστά ρυθμισμένο)
ΤΙ ΑΡΕΣΕ στους επιβάτες.
Το πολύ καλό στερεοφωνικό με τα πολλά κουμπιά (σχόλιο του μικρού)
Το ότι ανοίγουν τα πίσω παράθυρα μέχρι κάτων (σχόλιο του μικρού)
Το σύστημα που ανοίγει η πίσω πόρτα στο πορτ μπαγκαζ έτσι ώστε να γίνεται τραπεζάκι ή σκαμνάκι αλλά και να μην λερώνει κανείς τα ρούχα του στον προφυλακτήρα.
Η μεγάλη γωνία ανοίγματος των θυρών των επιβατών.
Ο δυνατός και άπλετος φωτισμός του εσωτερικού.
ΤΙ ΑΡΕΣΕ στον οδηγό.
Οι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΙ προβολείς.
Το σύστημα φωτισμού της μεριάς προς την οποία έστριβαν οι ρόδες το βράδυ (ένα σύστημα εναλλακτικό στο adaptive lighting χωρίς να απαιτεί και την κίνηση των κυρίως φωτιστικών σωμάτων)
Το ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ τιμόνι.
Η επιτάχυνση του αυτοκινήτου.
Η χαμηλή κατανάλωση σε συνάρτηση με τις πραγματικά υψηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες.
Η πολύ άνετη θέση οδήγησες και τα ευανάγνωστα όργανα.
------------
Τελικά αξίζει τα λεφτά του????
Αν κάποιος θέλει ένα αυτοκίνητο με ΠΟΛΛΟΥΣ χώρους, που παρέχει την δυνατότητα για γρήγορα και ξεκούραστα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων με οικονομία και άνεση και φυσικά την ικανότητα εκτός δρόμου που εμείς οι LandRoverάδες έχουμε συνηθίσει να περιμένουμε από τα αυτοκίνητα της μάρκας μας
ΝΑΙ !!!!!
Ισως το μόνο καλύτερο να είναι το ίδιο αυτοκίνητο σε έκδοση με 7 θέσεις......
Χαιρετώ