Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Βαση εργατη

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Βαση εργατη

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 02 Ιαν 2008, 02:26

Εχει καποιος σας βαλει εργατη στο Disco, οχι ομως κρυφο, αλλα απο πανω, κοβωντας τον προφυλακτηρα, οπως εμπαιναν οι HUSKY στα CT.?Βασικα με ενδιαφερει πως παταει η βαση πανω στα ραμφη και πως συνδεεται με αυτα. Οπως επισης και το παχος του υλικου της.

Ευχαριστω και χρονια πολλα
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 02 Ιαν 2008, 12:47

Μανώλη καλημέρα και καλή χρονιά.

Η βάση αυτή ΔΕΝ παράγεται πλέον στην Αγγλία καθώς η εταιρεία που την έφτιαχνε δεν ασχολείται πιά με το συγκεκριμένο εξάρτημα.

Την φτιάχνει όμως εδώ στην Ελλάδα ο ένας από τους μάστορές μου αφού χρησιμοποιήσαμε την μία από τις δύο που έχω στις καμήλες μου.
Για την ακρίβεια η ελληνική έκδοση έχει και βελτιώσεις αφού έχουμε προσθέσει και βάσεις για H-Lift (και μάλιστα χωρίς να χρειάζεται η πρόσθετη σωληνωτή βάση στο Hi-Lift) oι οποίες εμποδίζουν και το δίπλωμα του γρύλλου αυτού σε περίπτωση γλυστρήματος και επίσης περιλαμβάνει και σταθερά ενισχυμένα σημεία αγκύρωσης (κάτι που έλειπε από το αρχικό σχέδιο καθώς έβαζαν πρόσθετα σημεία αγκύρωσης και πείρους της Dixon Bates). Ετσι λύσαμε και το πρόβλημα που ανάγκαζε τους περισσότερους ιδιοκτήτες LR να καταφεύγουν σε βαρείς ενισχυμένους προφυλακτήρες (που συμπεριλαμβάνουν τις βάσεις για Hi-Lift και τα ενισχυμένα σημεία αγκύρωσης, αν και σε αυτή την περίπτωση είναι και περιστρεφόμενα)

Αν θέλεις να σου στείλω φωτογραφίες από το πώς στερεώνεται και να σου μετρήσω και τα πάχη στείλε μου το e-mail σου με προσωπικό μήνυμα.
Δυστυχώς για κάποιον περίεργο λόγο ΔΕΝ μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες στις καταχωρήσεις του φόρουμ.(προσπάθησα να βάλω και το γουρουνάκι <οι παλαιότεροι ξέρουν για τί μιλάω> αλλά μάταια)

Η τοποθέτηση του εργάτη στο συγκεκριμένο σημείο είναι η καλύτερη επιλογή καθώς και ασφαλέστερη είναι και πιό πολύ πιό σωστή για την διατήρηση της ευθυγράμμισης του σασσί αλλά και δίνει και σαφώς μεγαλύτερη ευκολία στην λειτουργία και τον έλεγχο του εργάτη και του συρματόσχοινου/συνθετικού σχοινιού.
Ασε που με την βάση αυτή (είτε στην γνήσια είτε στην αναβαθμισμένη ελληνική της έκδοση) δεν απαιτείται και η αλλαγή του προφυλακτήρα με ενισχυμένο και βαρύτερο, κάτι που τελικά απαιτεί και την υποχρεωτική αλλαγή των εμπρός ελατηρίων. Ομως έχε υπόψη σου ότι ακόμη και η τοποθέτηση του εργάτη και με αυτή τη βάση καλό είναι να συνοδεύεται από αλλαγή των εμπρός ελατηρίων με πιό ανθεκτικά και με άλλα χαρακτηριστικά ύψους αλλά και σκληρότητας.

Αν σε πάρει ο δρόμος σου από τον Ωρωπό μπορείς να δεις την ΓΝΗΣΙΑ βάση τόσο με εργάτη όσο και χωρίς εργάτη τοποθετημένο (άρα θα δεις ακριβώς πώς πιάνει και θα μπορέσεις να κάνεις και τις μετρήσεις που θέλεις)

Πάντως θα σου επαναλάβω ότι ό'τι και αν αποφασίσεις να κάνεις κάνε το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ γερό και πολύ καλά στερεωμένο επάνω στο αυτοκίνητο γιατί οι "εργάτες" είναι επικίνδυνα πράγματα λόγω των μεγάλων δυνάμεων που ασκούν.

Και αν θέλεις τον εργάτη για δουλειά και εξασφάλιση προτίμησε έναν επώνυμο και δυτικής κατασκευής. Οι κινέζικοι είναι φθηνοί αλλά δεν προσφέρουν την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ των ακριβότερων.
Αν τον θέλεις απλώς για να λές ότι υπάρχει το βαρύδι εμπρός τότε οι κινέζικοι είναι εξαιρετικοί.

Ακόμη καλύτερα όμως θα έλεγα μην περιορίσεις τις επιλογές σου και σκέψου σοβαρά και το ενδεχόμενο αγοράς ενός ή δύο μικρών φορητών εργατών και την τοποθέτηση καλών σημείων αγκύρωσης εμπρός και πίσω για την σύνδεση του εργάτη εκεί. Ετσι θα έχεις πολύ πιό μεγάλη ευελιξία στις επιλογές ρυμούλκησης του αυτοκινήτου σου όταν αυτό θα χρειαστεί.

Χαιρετώ και πάλι καλή χρονιά σε όλους μας
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2008, 18:45

Σπύρο ευχαριστώ για την διευθέτηση του προβλήματος με την ανάρτηση φωτογραφιών.

Μανώλη ακολουθούν φωτογραφίες από το πώς τοποθετείται η βάση αυτή στα γνήσια Camel Trophy Disco.

H βάση που είναι εκτός αυτοκινήτου είναι αυτή που φτιάχθηκε σαν αντίγραφο των γνησίων βάσεων εργάτη Husky προδιαγραφών CT αλλά δέχθηκε τις ελληνικές βελτιώσεις για μεγαλύτερη χρηστικότητα.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 03 Ιαν 2008, 19:03

και μερικές της "ελληνικής" βάσης όπως τοποθετήθηκε σε Discovery 300Tdi αλλά και κατά την διάρκεια της τελικής της προετοιμασίας (μόλις γύρισε από το γαλβανιστήριο, ασταρώθηκε και βάφτηκε)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό phassapis » 03 Ιαν 2008, 19:13

Ωραία είναι η βάση τού εργάτη.Με πρόχειρη μετατροπή (πχ με αλουμινόχαρτο εσωτερικά ) θα κάνει μια χαρά και για το επόμενο γουρουνάκι.Ετσι θα χρησιμοποιείται και συχνότερα ! (πιθανολογώ,αστειευόμενος βέβαια,λόγω και τού ανάλαφρου των ημερών,και για να σού ευχηθώ χρόνια πολλά Παντελή, καθώς και σ'όλη την παρέα σου αυτού τού σωστού από όλες τις πλευρές forum.) Επανερχόμενος στο γουρουνάκι πού είναι ήδη παρελθόν,οι φωτο σου εμφανίσθηκαν μια χαρά και η φωτογένεια του ζώου είναι φανερή! Το ίδιο και η γεύση του.
Άβαταρ μέλους
phassapis
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 23 Ιουν 2007, 11:44
Τοποθεσία: Αθήνα-Κυψέλη

Δημοσίευσηαπό Mudnolis » 06 Ιαν 2008, 23:18

Καταρχας καλη χρονια Παντελη! κατα δευτερον σ ευχαριστω για τις κατατοπιστηκες φωτο της βασης. Αληθεια ποσο ζυγιζει περιπου? Εχω βαλει βεβαια μπροστα τα ελατηρια του V8 αλλα και ο εργατης θα παει καμια 40αρια κιλα. Οσο για την εταιρια κλεινω προς T-Max. Τετοια βαση εχεις εσυ? Η αν οχι ποσο θα κοστισει να μου την φτιαξουν?

Σ ευχαριστω
Άβαταρ μέλους
Mudnolis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 977
Εγγραφή: 28 Μαρ 2007, 22:06
Τοποθεσία: Πεντελη

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Ιαν 2008, 21:19

Μανώλη γειά και καλή χρονιά,

μου άφησες και προσωπικό μήνυμα αλλά δεν σου απάντησα καθώς δεν είχα απαντήσεις για όλες τις απορείες σου.
Σου απαντώ λοιπόν σε όσες μπορώ να βοηθήσω.

Η βάση του εργάτη ζυγίζει, αν θυμάμαι καλά, γύρω στα 15 κιλά (ίσως και λίγο παραπάνω)
Τα ελατήρια του V8 ΔΕΝ θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν για καιρό στο πρόσθετο βάρος ενός εργάτη, της βάσεως του και του συρματόσχοινου.
Οταν θα πέσουν λοιπόν τα ελατήρια που έβαλες τώρα θα το συζητήσουμε αφού θα ζυγίσεις και το αυτοκίνητο σε γεφυροπλάστιγγα (ο καλύτερος τρόπος για να επιλέξεις ελατήρια όταν έχεις βάλει πρόσθετο εξοπλισμό στο αυτοκίνητο)
Το βάρος ενός ΣΩΣΤΟΥ εργάτη για το Disco μαζί με την βάση (είτε αυτή για την οποία συζητάμε είτε την "κρυφή" υπολόγισέ το γύρω στα 70 κιλά. Μαζί με το συρματόσχοινο, τον γάντζο και τα καλώδιά του. Ενδεικτικά σου αναφέρω ότι ο Husky ξεπερνά τα 75 κιλά (προσεγγίζοντας τα 80)
Θα ακουστώ μονότονος αλλά τους κινεζοταϊβανέζικους εργάτες ΔΕΝ τους προτείνω. Η εμπειρία μου με αυτούς ξεκινά το 2001 (όταν παραγγείλαμε 10 τέτοιους εργάτες και αντίστοιχα τροφοδοτικά από την Κίνα μαζί με συναδέλφους λαντροβεράδες από την Κύπρο). Οταν παρέλαβα τον εργάτη (έναν ΚΕW9000) τον έβγαλα από το κουτί του, τον έψαξα και έχοντας λύσει και δέσει μερικούς εργάτες με την μικρή αντίληψη του τί συμβαίνει και τί πρέπει να είναι ανθεκτικό και καλά μονωμένο αποφάσισα να τον ξαναβάλω στο κουτί του και να μην ασχοληθώ άλλο μαζί τους (είχα κάνει την παραγγελία για να ζητήσω την αντιπροσωπεία τους από τους Κινέζους)
Από την άλλη πλευρά, όπως έχουμε συζητήσει και σε άλλη ενότητα, αυτό που πληρώνεις παίρνεις.
Πολλοί έχουν αγοράσει πλέον τους κινέζικους/ταϊβανέζικους εργάτες και είναι ευχαριστημένοι.
Μανώλη όμως προσωπικά προτιμώ τον εργάτη να τον πληρώνω ακριβά (ή έστω ακριβότερα από τους κινεζοταϊβανέζικους) και να ξέρω ότι τα εσωτερικά του είναι φτιαγμένα από τα σωστά κράματα και μέταλλα, τα πλαστικά δεν σπάνε στις παρατεταμένες υψηλές θερμοκρασίες και στην συνεχή και επί καιρό επαφή με λιπαντικά και κυρίως ότι όταν θα χρειαστεί να κάνω κάτι πιθανόν επικίνδυνο ή δύσκολο ο εργάτης θα δουλέψει και δεν θα αρχίσει τα περί δικαιωμάτων των μαζών σε απεργία, στάση εργασίας, διαλείματος για ξεκούραση κλπ. (κοινώς δεν θα δουλέψει ή θα χαλάσει)
Ενδεικτικά κοίταξε το ράουλο (fairlead) ενός Superwinch ή ενός Husky ή ενός παλαιού (made in USA) Warn ή Ramsey και κοίταξε μετά το αντίστοιχο εξάρτημα ενός κινεζοταϊβανέζικου ή ενός καινούργιο Warn ή Ramsey (που κατά ένα πολύ μεγάλο μέρος τους πλέον έχουν εξαρτήματα κατασκευής Κίνας/Ταϊβάν ή και ίσως να συναρμολογούνται κατά το μεγαλύτερο μέρος τους εκεί και απλώς να συσκευάζονται μαζί με το συρματόσχοινο ή το χειριστήριο στην Αμερική και μετά να πωλούνται ως Made in USA) (αν θέλεις να σου στείλω φωτογραφία του ράουλου στις καμήλες μου. Εχουν περάσει από ένα Camel Trophy και τρεις διαδικασίες επιλογής πληρωμάτων η μία και δύο διαδικασίες η άλλη. Συν τα διάφορα που έχουν δει στα χέρια μου. Και δεν έχουν ίχνος σκουριάς επάνω τους.)
Για να μην συζητάμε για τις κολλήσεις στα πηνία των μοτέρ, τις τσιμούδες στα τύμπανα, εξαερωτήρες που δεν υπάρχουν, ψεύτικες μονώσεις ηλεκτρικών επαφών, χρωμιομένα εξαρτήματα και από κάτω τενεκέ κλπ.
Ομως θα συμφωνήσω ότι είναι εντυπωσιακοί όταν είναι καινούργιοι και έχουν δυνατά μοτέρ και υψηλά νούμερα έλξης. Το θέμα έχει συζητηθεί και στο παρελθόν και δεν υπάρχει λόγος να επαναλαμβάνουμε τα ίδια.
Οι φίλοι των κινεζοταϊβανέζικων λύσεων θα σου πουν τα δικά τους επιχειρήματα και προσωπικά τα δέχομαι.
Δέχομαι όμως ότι όταν κρέμαγα κόσμο σε γκρεμό κάθετο (2 άτομα από κάθε ομάδα μέσα στο 110V8 τους) μόνο ο Husky ήταν αυτός που τους ανεβοκατέβασε από 2 φορές (την κάθε ομάδα) και δεν ίδρωσε καν το αυτί του (να ανεβάσει θερμοκρασίες ή να παιδέψει τις μπαταρίες)
Απλώς ένας Husky κοστίζει τα διπλάσια και βάλε λεφτά από τον κινεζοταϊβανέζικο. Υπάρχει όμως και η σαφώς φθηνότερη επιλογή των Superwinch οι οποίοι δεν έιναι και τόσο ακριβότεροι από αυτούς και έχουν ΣΑΦΩΣ καλύτερη ποιότητα κατασκευής και αντοχή.

Την βάση αυτή τη στιγμή ΔΕΝ μπορώ να στην προμηθεύσω καθώς ο μάστοράς μου ΔΕΝ πρόκειται να φτιάξει κάτι τέτοιο αν δεν υπάρχει παραγγελία για τουλάχιστον πέντε (5) κομμάτια. Κόστος θα μας πει όταν θα υπάρξει ενδιαφέρον για τέτοια ποσότητα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 08 Ιαν 2008, 22:34

Δείτε και τους υδραυλικούς εργάτες είτε έτοιμους σαν τους milemarker είτε χειροποίητους (αμοργιανος ισως)
Από την στιγμή που στα land rover υπάρχει PTO δεν τίθεται θέμα ταχύτητας αφού θα υπάρχουν διαθέσιμοι 10 ταχύτητες για εμπρός και 2 για πίσω.
Όσον αφορά αξιοπιστία δεν τίθεται κάν θέμα, το μόνο μειονέκτημα είναι ότι πρέπει να δουλεύει ο κινητήρας, αν και για αυτό υπάρχει λύση στην υδραυλική αντλία να προστεθεί ένας ηλεκτροκινητήρας.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιαν 2008, 07:09

Παναγιώτη γειά και καλή χρονιά.

Οι υδραυλικοί είναι μεν πολύ πιό αξιόπιστοι (δεν καίνε μοτέρ, είναι αδιάβροχοι εκ σχεδιασμού) αλλά συνήθως είναι βαρύτεροι.
Υπάρχει ΗΔΗ βάση (μαζί με ενισχυμένο προφυλακτήρα) για υδραυλικό εργάτη για τα Disco.

To θέμα της ταχύτητας δεν υπάρχει καθώς ο πιό γνωστός υδραυλικός εργάτης που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο εμπόριο παράγεται και σε ειδική αγωνιστική έκδοση με ταχύτητα τυλίγματος του συρματοσχοίνου/συνθετικού σχοινιού (οι υδραυλικοί είναι απολύτως συμβατοί με τα συνθετικά σχοινιά καθώς δεν ζεσταίνονται στο τύμπανό τους τόσο όσο οι ηλεκτρικοί με το ταμπούρο του φρένου τοποθετημένο εκεί).
Το πρόβλημα όμως είναι ότι για να έχεις μεγάλη ταχύτητα στον υδραυλικό εργάτη πρέπει να έχεις και αυξημένο όγκο υδραυλικού υγρού και ψυγείο ψύξεώς του. Ιδίως όταν ανεβάζεις τις πιέσεις λειτουργίας (πράγμα που επιβάλεται όταν αλλάζεις το γρανάζωμα για να έχεις μεγάλη ταχύτητα)
Ενα πρόβλημα ακόμη για την εφαρμογή σε Disco είναι ο διαθέσιμος χώρος, αν θέλεις να συνδέσεις την αντλία με ηλεκτρικό μοτέρ.

Θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου για την σαφώς καλύτερη αξιοπιστία των υδραυλικών. Απλώς έχουν ένα δύο μειονεκτήματα (βάρος, αυξημένη τιμή) και ένα δύο προβλήματα (ψύξη και όγκο) όταν συζητάμε για μεγάλες ταχύτητες. Από την άλλη πλευρά όμως η μεγάλη ταχύτητα στο τύλιγμα του εργάτη πιστεύω ότι είναι πράγμα επικίνδυνο καθώς μειώνει θεαματικά τους χρόνους αντίδρασης αν κάτι πάει στραβά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 09 Ιαν 2008, 09:47

Παντελή καλημέρα και καλή χρονιά

Το πρόβλημα που έχει ο milemarker είναι ότι παίρνει κίνηση από την τρόμπα του υδραυλικού κάτι το οποίο δεν θα ήθελα να δοκιμάσω στο discovery γιαυτό ανάφερα το PTO τώρα όσον αφορά το βάρος στον διαδικτυακό χώρο της milemarker αναφέρει 93 lbs σαν τελικό βάρος αποστολής.

Κατά τα άλλα περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.


Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 09 Ιαν 2008, 09:56

Καλημέρα σε όλα τα παιδιά!! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά να έχουμε με υγεία!!!

Η πρόταση του παντελή είναι ωραία και δοκιμασμένη και σίγουρη,

εγώ επειδή είχα πολύ χώρο μπροστά είπα να κάνω μια πιο απλή κατασκευή - πατέντα αλλά απο βάρος κάηκα, γύρω στα 25 κιλά μόνον η βάση!!

όσο για τους υδραυλικούς νομίζω πως ΔΕΝ υπάρχει λόγος για να μπεί ένας τέτοιος σε δισκο, εκτός αν χρειάζεται να τραβάει απίστευτα πράγματα... και τότε θα πρέπει να ενισχυθεί και όλο το σασσί!!!
Εγώ φοράω 12άρη εργάτη και σκέφτομαι τί ενισχύσεις πρέπει να γίνουν γιατί δεν τον σταματάει τίπτιςςςςςς

χαιρετώ

Εικόνα
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pantg » 09 Ιαν 2008, 11:58

Παναγιώτη καλημέρα,

Υπάρχει και η δυνατότητα παροχής πίεσης στον υδραυλικό εργάτη από ξεχωριστή αντλία και όχι από την αντλία του υδραυλικού τιμονιού.

Ομως θα πρέπει να υπολογίσεις δύο πράγματα.

Οι διαθέσιμες βάσεις στερέωσης της ξεχωριστής αντλίας για τον εργάτη αφορούν τα μοτέρ Tdi, TD5 και V8. Για τον Mpi δεν υπάρχει κάτι διαθέσιμο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να τοποθετηθεί.
Και πάντα υπάρχει η δυνατότητα κίνησής της είτε από ηλεκτρικό μοτέρ είτε από το PTO.

To δεύτερο είναι το αυξημένο κόστος που συνεπάγεται η ξεχωριστή αντλία, οι σωληνώσεις, το σωστό σύστημα ψύξης, η αλλαγή των ελατηρίων εμπρός (υπενθυμίζω ότι ο υδραυλικός εργάτης ΕΙΝΑΙ βαρύτερος από τον ηλεκτρικό)

Οταν ο περισσότερος κόσμος αποφασίζει για τον εργάτη με βάση το χαμηλό κόστος το να συζητάμε για τις διαφορές του υδραυλικού από τον ηλεκτρικό είναι τουλάχιστον ακαδημαϊκό. (για να το θέσω ελαφρά)

Ο υδραυλικός εργάτης δικαιολογεί την τοποθέτησή του, ιδίως σε ένα αυτοκίνητο σαν το Discovery Mpi μόνο αν πρόκειται να κάνει κάποιος πολύ σοβαρά και ακραία πράγματα από πλευράς βαρών και δυνάμεων που θα χρειαστεί να εφαρμοσθούν.
Ειλικρινά πιστεύεις ότι θα σου χρειαστεί ποτέ η αυξημένη αντοχή του υδραυλικού εργάτη λόγω παρατεταμένης χρήσης και η δεδομένη υπεροχή του από πλευράς αδιαβροχοποίησης? (για την αδιαβροχοποίηση άλλωστε μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι και ο Husky γίνεται ΑΠΟΛΥΤΩΣ αδιάβροχος μιά και έχω δύο τέτοιους <την χειροποίητη αδιαβροχοποιημένη έκδοση που φορούσαν τα CT οχήματα> και έχω δοκιμάσει τον έναν να δουλεύει μέσα στο νερό επί δύο ώρες στην επιλογή του ελληνικού πληρώματος του 1996)

Ακαδημαϊκά λοιπόν μπορεί ο υδραυλικός να είναι καλύτερος σε πάρα πολλές περιπτώσεις. Ομως ακόμη και αν τον τοποθετήσεις πρόκειται να τον χρησιμοποιήσεις ποτέ τόσο ώστε να δικαιολογήσει το μπέρδεμα, τις πατέντες και το κόστος του?

Ασε που ο μόνιμα τοποθετημένος εργάτης είναι κάτι που θεωρώ ότι έχει ξεπερασθεί πλέον, ιδίως όσον αφορά την χρηστικότητα και την ευελιξία και ευκολία λειτουργίας.
Αν τώρα σκοπεύει ο ιδιοκτήτης του οχήματος να το βυθίζει καθημερινά σε λάκκους λάσπης ή να το κρεμάει σε χαράδρες ή να δουλεύει σαν πάροχος υπηρεσιών απεγκλωβισμού τότε σίγουρα είναι μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση (αν και πάλι οι περισσότεροι του κλάδου τελικά προτιμούν τον Husky)

Kαι μία ακόμη λεπτομέρεια. Υδραυλικοί εργάτες καλύτεροι, μικρότεροι σε διαστάσεις, πιό δυνατοί σε λόγο όγκου/έλξη, πιό γρήγοροι και πιό ανθεκτικοί υπάρχουν και άλλοι......

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pskoul » 09 Ιαν 2008, 12:42

Παντελή

Ακαδημαϊκή είναι η όλη συζήτηση περί υδραυλικών εργατών.
Προσωπικά θα έπαιρνα έναν φθηνό κινοζο-ταιβανεζικο μάρκα με έκαψες θα τον είχα με συνθετικό σχοινί, φορητό να τον βάζω είτε μπροστά είτε πίσω καθώς και έναν φορητό τύπου tirfor σε περίπτωση που ο ηλεκτρικός χαλάσει που δεν το νομίζω, και σιγά την χρήση που κάνουμε οι περισσότεροι πλην εξαιρέσεων στους εργάτες που βάζουμε στα οχήματα μας. Για την ώρα επειδή δεν χρειάζομαι εργάτη μόνιμα τοποθετημένο στο discovery φροντίζω να έχω μαζί μου και ένα δεύτερο όχημα με εργάτη γιατί ως γνωστών ο καλύτερος εργάτης είναι αυτός του φίλου σου.

Οπότε ο Ανδρέας έγινε αυτόματα μετά τα δώρα που δέχθηκε από τους καλύτερους μου φίλους.

Και κάτι άλλο μή ακαδημαϊκό

Ο υδραυλικός γρύλος των landrover θέλει και αυτός συντήρηση, γιατί εγώ ανήμερα πρωτοχρονιά που τον χρειάστηκα να αλλάξω λάστιχο ναι μεν ανέβασε το disco αλλά έλα που είχε κολλήσει η βαλβίδα και δεν το κατέβαζε.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 09 Ιαν 2008, 13:38

σκοινι ποτέ!!!!

μονο σε αγώνες!!!! και φυσικά μονο σε καλούς εργάτες!!!
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό fatman » 09 Ιαν 2008, 16:41

Καλη αυτη η βαση,αλλα τα ακριανα κοματια του γνησιου προφυλακτηρα αντεχουν μετα στις ψιλοεπαφες,γιατι στηριζονται σε ενα 10αρακι βιδακι το καθενα κατω απο τα φτερα και αφου εχει αφαιρεθει το μεσαιο τμημα του προφυλακτηρα..??
Λεμε τωρα..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες