από phassapis » 25 Μαρ 2008, 13:36
Παντελή,
Είναι όπως τα λές. Το DAIHATSU μου, άν μπορεί ακόμα να κάνει τον αγρότη, είναι χάρη στις πατέντες του ξαδέλφου μου που το χρησιμοποιεί και όχι στην παρακαταθήκη ανταλλακτικών της αγοράς,που απλά είναι ανύπαρκτη. Η μαγιά όμως ήταν πολύ καλή, και μάλιστα για ένα τόσο μικρό και φθηνό αυτοκίνητο. Θυμάμαι πρίν το πάρω το 1977, το LR ήταν απλησίαστο για μένα.Θυμάμαι όμως και ότι προσιτό ήταν ένα άλλο 4Χ4, το ρουμάνικο ARO της DACIA,καθώς και ένα μικρότερο της ίδιας εταιρείας.Ειχα μπεί σε δίλημα τότε.Ολα αυτά τα ενδιαφέροντα οχήματα νομίζω ότι έχουν εξαφανισθεί σήμερα.
Τα ανωτέρω δεν ισχύουν για το PAJERO. Βρίσκω εύκολα ότι χρειάζομαι.Βέβαια αυτά είναι πολύ λίγα μέχρι τώρα καί ελπίζω έτσι νά συνεχίσει,γιατί σκοπεύω να το κρατήσω,ανεξάρτητα από την αγορά νεόυ αυτοκινήτου,ότι μάρκα και αν είναι αυτό.Καί τούτο γιατί οι τιμές της αγοράς είναι ευτελείς για ένα όχημα τόσο λειτουργικό,αξιόπιστο και οικονομικό στη χρήση.Επί πλέον, λίγα 4Χ4 έχουν ικανότητα έλξης 3300 kg ,την οποία χρειάζομαι για να τραβάω τη "ΧΡΥΣΟΠΗΓΗ". (Θυμάσαι, τη βάρκα μου στην Αίγινα).