Ετσι για να μη ξεχνιομαστε ...
Δειτε τι ακριβως γινεται:
Εχω freelander MY01 αγορασμενο τον 10/2002 με 75000χμ πια στα 5,5 ετη χρησης.
Εως τωρα και παρολη την παραφιλολογια, μου χαλασε μονο η ηλιοροφη μια φορα και μεσα sτην 3ετη εγγυηση καθως και ο μηχανισμος κλειδωματος της πορτας του οδηγου κι αυτος εντος εγγυησης.
Απο τοτε (2004) τιποτα δε με ενοχλησε ξανα...
Τωρα εδω και 5-6 μηνες το αυτοκινητο αρχιζει να ζοριζεται σε στροφες με αργη ταχυτητα ειδικα σε οπισθεν κινηση και καποτε σβηνει.Ειχα προβει στο κλασικο τεστ γυρισματος του πισω τροχου απο προπερσι οπου και δε γυρισε με τιποτα παρα μια δυο μοιρες...
Ακομη, προχθες και μετα απο δικη μου παρακληση για ελεγχο της μεταδοσης, μου βρηκαν σπασμενη τη βαση του πισω διαφορικου την οποια κι αλλαξαν με 125€ συνολικα (ανtaλλακτικο κι εργασια).
Αν και τους ειπα για τα γνωστα περι ΙRD & VC ουδεις ηταν σε θεση να ακουσει ή να καταλαβει κατι κι απλα μου ειπαν οτι απο το 1998 ποτε δεν αλλαξαν κατι παρομοιο, απλα αλλαζουν τις σπασμενες βασεις των πισω διαφορικων...(καμια δεκαρια φορες απο τοτε σε ισαριθμα αυτοκινητα).
Ετσι μου ηλεγξαν και τις βαλβολινες κι αλλαξαν αυτες του IRD ενω απλα ηλεγξαν του πισω διαφορικου που ευεθησαν ΟΚ.Στο εμπρος δε βρεθηκαν στην ταπα ή αλλου ρινισματα και ηταν γενικα καθαρα...
Επειδη ομως εχω παραδιαβασει για τα 3 μερη της μεταδοσης που πονα το φριμπι και θεωρω οτι με κολλημενο τον συνεκτικο μαλλον θα καταστραφουν και τα εμπρος και πισω διαφορικα (πανακριβες μαλλον βλαβες?) αλλα και λαστιχα ή αλλα μερη, μηπως πρεπει εντελει μονος μου να αλλαξω τον VC με νεον αγορασμενο ανταλλακτικο απο Αγγλια (250λιρες?) ή αλλού (περιμενω απαντηση κ.Γιαμαρελλο για το συγκεκριμενο ανταλλακτικο, ποσο τιμαται κλπ)
Σας ευχαριστω κι αναμενω απαντησεις
free?lander