από pantg » 01 Ιουν 2008, 10:41
Συνάδελφε Land Roverά Aris-D90 κρίμα για την ζημιά που σου έτυχε.
Τα μοτέρ 19J έχουν δυστυχώς την τάση να βγάζουν ζημιές ιδίως όταν αρχίσουν να "μαζεύουν" χιλιόμετρα και αν η συντήρησή τους δεν είναι τακτική και τυπική.
Το μοτέρ που ψάχνεις για να μην κάνεις μετατροπές είναι το 200Tdi και για την ακρίβεια αυτό από Defender. Τα μοτέρ από Discovery 200Tdi είναι πολύ περισσότερα και φθηνότερα αλλά για να τοποθετηθούν θέλουν μετατροπές στην εξάτμιση, ζόρισμα για να χωρέσουν τα συμπληρωματικά εξαρτήματα (δυναμό, αντλία υδραυλικού τιμονιού), ιδιοκατασκευή στις σωληνώσεις από το turbo προς το ιντερκούλερ και από αυτό προς το μοτέρ όπως επίσης και από και προς το ψυγείο νερού και τον κινητήρα και το φίλτρο αέρος.
Αντίθετα το 200Tdi από Defender ταιριάζει απολύτως και δεν χρειάζεται καμμία απολύτως μετατροπή.
Σου έχω στείλει και π.μ.
Το μοτέρ 300Tdi απαιτεί και αυτό μετατροπές που έχουν να κάνουν με διαφορετικές βάσεις κινητήρα στο σασσί και διαφορετική χελώνα για να συνδεθεί με το κιβώτιο ταχυτήτων (και όχι με το κεντρικό διαφορικό όπως αναφέρεις)
Αν σε ενδιαφέρει και μία οικονομικότερη λύση υπάρχει και ένα μοτέρ 19J το οποίο δούλευε ικανοποιητικά (θέλει ελατήρια στα πιστόνια και "φρεσκάρισμα" στην τουρμπίνα του) αλλά αλλάχθηκε με 200Tdi.
Αν αποφασίσεις να βάλεις το 19J και πάλι θα σου πρότεινα να βάλεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ intercooler καθώς αυτό (μαζί και με την έλλειψη συστήματος ψεκασμού λαδιού στο κάτω μέρος των πιστονιών) ήταν που δημιουργούσε τα προβλήματα υπερθέρμανσης και αστοχίας στους κινητήρες αυτούς.
Τελικά όμως η αγορά του μεταχειρισμένου, η επισκευή του και το ιντερκούλερ ίσως να πάνε ακριβότερα από τον 200Tdi.
Σου παραθέτω και μία φωτογραφία από 90άρι που είχε τον 19J και αντικαταστάθηκε από 200Tdi από Defender.
Τα τηλέφωνά μου στα έχω στείλει ήδη, αν θελήσεις ο'τιδήποτε άλλο και δεν θέλεις να πληκτρολογείς κάλεσέ με.
Χαιρετώ