Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Τζόγος σε τιμόνι Disco I

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Τζόγος σε τιμόνι Disco I

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Απρ 2005, 09:48

χαίρεσθε

Σε πρόσφατη διαδρομή πολλών χλμ επί ασφάλτου, διαπίστωσα πως ενώ το νέο μου όχημα συμπεριφέρεται άψογα, έχει κάποιο βαθμό τζόγου και ασάφειας στην κρεμαγιέρα, σε ταχύτητες άνω των 100 χλμ. Σε σέρβις που θα λάβει χώρα λίαν συντόμως, προτίθεμαι, εκτός των γενικών ελέγχων, να προβώ και σε αλλαγή αμορτισέρ τιμονιού. Ελπίζω αυτό να περιορίσει σε μεγάλο βαθμό την ασάφεια, αλλά ίδωμεν...
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 06 Απρ 2005, 10:36

Καλημέρα,
σε χαμηλές ταχύτητες δέν υπάρχει τζόγος ;
Tο τιμόνι του freebie μου παρουσιάζει μια "ασάφεια" στις μεγάλες ταχύτητες που φοβίζει, την οποία εγώ είχα εξηγήσει σε πρόβλημα των πεσμένων αμορτισέρ της ανάρτησης.

Δηλαδή σφού έτσι κιαλλιώς παλατζάρει ελαφρώς σε ταχύτητες άνω των 100-120 και στα στριψίματα κάνει το ίδιο και περισσότερο.

Αυτό βελτιώνεται με νέο αμορτισέρ τιμονιού;
H ανάρτηση του disco σου σε τί κατάσταση βρίσκεται;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Απρ 2005, 10:57

υποθέτω πως η αλλαγή του αμορτισέρ, λόγω της φύσης και της λειτουργίας του τελευταίου, θα κάνει κάποια διαφορά.
Η ανάρτηση φαίνεται καλή, με μανίσια ελατήρια και Bilstein αμορτισέρ σχετικά καινούργια.
Τα ελαστικά είναι bridgestone AT ολοκαίνουργια.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Απρ 2005, 11:11

firelord έγραψε:υποθέτω πως η αλλαγή του αμορτισέρ, λόγω της φύσης και της λειτουργίας του τελευταίου, θα κάνει κάποια διαφορά.
Η ανάρτηση φαίνεται καλή, με μανίσια ελατήρια και Bilstein αμορτισέρ σχετικά καινούργια.
Τα ελαστικά είναι bridgestone AT ολοκαίνουργια.

Αμορτισερ τιμονιου????????? Πιο αμρτισερ το Disco που εχω μπροστα μου δεν εχει ουτε ειχε τετοιο πραγμα!!!!!!!!!!!!!
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Απρ 2005, 11:31

έχει έχει...η γνωστή μπουκάλα!

Μιχάλη νομίζω ήρθε η ώρα να σε κάνουμε Discoman!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Απρ 2005, 11:43

firelord έγραψε:έχει έχει...η γνωστή μπουκάλα!

Μιχάλη νομίζω ήρθε η ώρα να σε κάνουμε Discoman!

Που στο διατανο το εχει ρε Γιωργο?
Γιατι κατω στις μπαρες δεν εχει τιποτα !
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Απρ 2005, 11:47

να σου πώ..μήπως ο δικός σου έχει μηδενικό κύκλο στροφής?!!!

θα σου βγάλω φωτό πάντως

ΥΓ. Μιχάλη, πότε θα πάρουμε το τελευταίο κρανακί?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Απρ 2005, 12:50

Προσεξε τον τζογο γιατι εγω που ειχα το ιδιο προβλημα ηταν φαγωμενο καρε στον σταυρο που ειναι αλουμινιενος,ετσι και παρει λιγα μποσικα και δεν το καταλαβεις χαλαει το καρε,εγω αλαξα σταυρο τιμονιου και ειναι ολα ΟΚ.
Στο χρεπι που ειναι αξονας και σταυρος σιδερενια απλως τα ηλεκροκολησα και παλι ΟΚ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Απρ 2005, 12:54

firelord έγραψε:να σου πώ..μήπως ο δικός σου έχει μηδενικό κύκλο στροφής?!!!

θα σου βγάλω φωτό πάντως

ΥΓ. Μιχάλη, πότε θα πάρουμε το τελευταίο κρανακί?

Βαλε γιατι θα τρελαθώ αυτό δεν έχει τίποτα πουθενά!
Στα 500 ποστ μου φαίνετε!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Απρ 2005, 13:49

ευχαριστώ παίδες! Νάστε καλά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό fatman » 06 Απρ 2005, 15:13

Αν εχεις ασαφεια σε καλο οδοστρωμα και οχι εντονο κραδασμο οταν πεσεις σε λακουβα,
τοτε δεν νομιζω οτι η αλλαγη του αμορτισερ τιμονιου(το οποιο βρισκεται στην πισω
μπαρα τιμονιου πισω απο τον αξονα) θα βοηθησει.
Καποια ασαφεια λογω ατερμονα δικαιολογηται, αλλα δες τα παρακατω.
Τα σινεμπλοκ στα μπρατσα στηριξης του εμπρος και του πισω αξονα και ιδιαιτερα τα
σινεμπλοκ της ραβδου παναρ του εμπρος αξονα.
Το τζογο (αν εχει) στο μπαλακι του πανω τριγωνικου μπρατσου στηριξης του πισω αξονα (ουφ!)
Κανε και μια ευθυγραμμιση να δεις τι γινεται!
Αυτα ηταν τα ευκολα και φθηνα να αλλαχτουν (ειδικα τα σινεμπλοκ) και ρωτα τον pantg για κατι καλυτερο
(εγω προτιμω τα original λαστιχενια)
Στα πιο δυσκολα πρεπει να δεις το επονομαζομενο swivel pin preload.
Για να καταλαβεις καλυτερα, τα ακρα του εμπρος αξονα που περιστρεφονται πανω στις ασημενιες
μπιλιες (δεξια αριστερα μαζι με τους τροχους).
Αυτα περιστρεφονται μεσω δυο μικρων ρουλεμαν το οποιοων η προφορτιση ρυθμιζεται με ροδελες,γιατι
πρεπει να εχουν καποια σχετικη αντισταση οταν στριβει το συστημα.
Τωρα ποιος θα το κοιταξει αυτο...
Παντως αλλαξε σε πρωτη φαση σινεμπλοκ ή-και αμορτισερ τιμονιου γιατι αυτα φθειρονται πρωτα και
για τα αλλα τα λεμε..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Απρ 2005, 16:37

Φίλε firelord γειά,

καλώς ήλθες και πραγματικά στην παρέα μας.
Ακόμη δεν το πήρες το Disco άρχισες τα μαστορέματα. Σε βλέπω να γίνεσαι πραγματικός LandRoverοπαθής πολύ σύντομα.
Αγόρασε εργαλεία, γρύλο και manual σύντομα.....

Οι φίλοι fatman και vagelis με κάλυψαν απολύτως σε αυτά που είχα να σου πω.
Να συμπληρώσω μόνο ότι προτείνω και έναν έλεγχο στην ζυγοστάθμιση (η ταχύτητα 100 με 120 χαω συνηγορεί στην πιθανότητα μερικής αποζυγοστάθμισης των ελαστικών σου) και φυσικά στα μπαλάκια (ακρόμπαρα) του συστήματος διευθύνσεως στην εμπρός και πίσω μπάρα τιμονιού και στην "χούφτα"/"χέρι" από το γκρούπ του υδραυλικού τιμονιού προς αυτές.

Φίλε michailbm το discovery ΕΧΕΙ αμορτισέρ τιμονιού το οποίο κοιτάει προς τα κάτω, δηλαδή προς τον δρόμο. Μερικοί ιδιοκτήτες όμως αλλάζουν θέση και το βάζουν προς τα επάνω (προς την μεριά της μηχανής) όπως στα Defender για αυξημένη προστασία. Ισως στο Disco που κοιτάς να έχει γίνει αυτή η μετατροπή.

Χαιρετώ
[/img]
pantg
 

Δημοσίευσηαπό michailbm » 06 Απρ 2005, 18:38

Φίλε michailbm το discovery ΕΧΕΙ αμορτισέρ τιμονιού το οποίο κοιτάει προς τα κάτω, δηλαδή προς τον δρόμο. Μερικοί ιδιοκτήτες όμως αλλάζουν θέση και το βάζουν προς τα επάνω (προς την μεριά της μηχανής) όπως στα Defender για αυξημένη προστασία. Ισως στο Disco που κοιτάς να έχει γίνει αυτή η μετατροπή.


Φίλε pantg.
Δεν αμφισβητώ (προς αποφυγή παρεξηγήσεων) το ότι έπρεπε να έχει και ότι τα disco εχουν.
Έπεσα από κάτω και το έψαξα όλο το σύστημα του τιμονιού στο disco του συνεταίρου μου και δεν είδα κανένα αμορτισέρ (!!!!!) δεν είμαι άσχετος και μπορώ να καυχηθώ ότι έχω παρά πολλές μηχανολογικές γνώσεις και σας λέω ότι δεν έχει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ( του συνεταίρου μου δηλ. ) !!!!
(!!!!!!!),..., είναι δυνατών να συνβαινουν αυτα????
Υ.Σ. Το αυτοκίνητο το αγόρασε το περασμένο καλοκαίρι και από τότε δεν του έχει κάνει καμία επισκευή εκτός από λαδιά φίλτρα και μπουζί που άλλαξε φίλος κολλητός μηχανικός!
Υ.Σ.2 Από τότε μου φαινόταν ότι είχε περίεργο και τελείως ασαφές τιμόνι αλλά υπέθεσα ότι έτσι είναι μετά από 9 χρόνια που έχει στην πλάτη του το αυτοκίνητο και μάλιστα νόμιζα ότι πρέπει να αλλαχθούν όλοι οι γομφοί και μουαγέ του συστήματος!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 06 Απρ 2005, 19:53

pantg έγραψε:Φίλε firelord γειά,

καλώς ήλθες και πραγματικά στην παρέα μας.
Ακόμη δεν το πήρες το Disco άρχισες τα μαστορέματα. Σε βλέπω να γίνεσαι πραγματικός LandRoverοπαθής πολύ σύντομα.
Αγόρασε εργαλεία, γρύλο και manual σύντομα.....

Οι φίλοι fatman και vagelis με κάλυψαν απολύτως σε αυτά που είχα να σου πω.
Να συμπληρώσω μόνο ότι προτείνω και έναν έλεγχο στην ζυγοστάθμιση (η ταχύτητα 100 με 120 χαω συνηγορεί στην πιθανότητα μερικής αποζυγοστάθμισης των ελαστικών σου) και φυσικά στα μπαλάκια (ακρόμπαρα) του συστήματος διευθύνσεως στην εμπρός και πίσω μπάρα τιμονιού και στην "χούφτα"/"χέρι" από το γκρούπ του υδραυλικού τιμονιού προς αυτές.

Φίλε michailbm το discovery ΕΧΕΙ αμορτισέρ τιμονιού το οποίο κοιτάει προς τα κάτω, δηλαδή προς τον δρόμο. Μερικοί ιδιοκτήτες όμως αλλάζουν θέση και το βάζουν προς τα επάνω (προς την μεριά της μηχανής) όπως στα Defender για αυξημένη προστασία. Ισως στο Disco που κοιτάς να έχει γίνει αυτή η μετατροπή.

Χαιρετώ
[/img]

http://www.workshopmanuals.co.uk/worksh ... s.htm#3336
Όπως κατάλαβες .....έμπλεξες. Άς πρόσεχες......
Το ξέρεις το τραγούδι που έλεγε για τα κορίτσια πούχαν πρώτα Γερμανούς και Ιταλούς και τώρα έχουν Εγγλεζάκια με κοντά παντελονάκια......... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Είπαμε λήθη, αλλά όχι κι' έτσι....... :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 07 Απρ 2005, 08:32

Λοιπόν μετά από επανέλεγχο του συστήματος ανακάλυψα τις βάσεις του εν λογο αμορτισέρ αλλά αυτό λείπει !!!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Και έλεγα ότι δεν είναι δυνατόν να έχει τέτοιες αντιδράσεις το τιμόνι!!!!!!!!!!!!!!!! :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 29 επισκέπτες

cron