Φίλε Disco καλημέρα και πάλι,
ο ενθουσιασμός σου μου θυμίζει εμένα πρίν απο 12 και βάλε χρόνια και τον Discoman πέρσι.
Ψάχνεις, ψάχνεις, ρωτάς, κοιτάς, θέλεις να μάθεις. Εξαιρετικό και πολύ καλό.
Το σετ που λες αφορά ΜΟΝΟ τα 300tdi τελευταίας γενιάς που είχαν την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη αντλία πετρελαίου.
Τα 200Tdi και τα 300Τdi με μηχανική αντλία μπορούν να "κουρδιστούν" απλά, εύκολα και με χαμηλό έως σχετικά χαμηλό κόστος από τα 111 άλογα στα 135 (με χαμηλό κόστος) και στα 155 (με σχετικά χαμηλό κόστος). Το ένα από τα δύο μου camel είναι αυτή τη στιγμή (από το 1996 για την ακρίβεια) "κουρδισμένο" στα 170 περίπου (+) άλογα. Χωρίς ηλεκτρονικά μαραφέτια.
------
Για το Mpi σου μην κουράζεσαι να ψάχνεις. Υπάρχει τσιπάκι αλλά στα λεφτά που στοιχίζει και με τα ελάχιστα άλογα και ροπή που προσδίδει δεν αξίζει τον κόπο (συζητάμε για +800 Ευρώ για 8 άλογα το πολύ και γύρω στο 7 με 9% παραπάνω ροπή αλλά στις ίδιες ή και ψηλότερες στροφές)
Συμπληρωματικά για να δουλέψει σωστά συστήνεται η αλλαγή εξάτμισης (και άλλα λεφτά δηλαδή) η οποία όμως κάνει το αυτοκίνητο να βουίζει στα 100 με 120 χλμ/ώρα (Discoman θυμάσαι το πίσω καζανάκι σου?)
Αν ντέ και καλά θέλεις άλογα οι λύσεις είναι δύο. Ειτε αντικατάσταση του κινητήρα σου με έναν V8 (αρχίζουμε από πολύ λογικά λεφτά στα 3.500 κυβικά και φτάνουμε όπου και όσο θέλεις) είτε αντικατάσταση του ατμοσφαιρικού σου Mpi με άλλον που απο το εργοστάσιο έχει turbo (κόστος γύρω στα 2800 με 3000 Ευρώ συν τοποθέτηση). Η δεύτερη λύση δεν απαιτεί καν το να δηλώσεις την αλλαγή στο υπουργείο καθώς έχει τα ίδια ακριβώς κυβικά με το δικό σου μοτέρ (στην ουσία είναι το ίδιο ακριβώς μοτέρ με μερικές εσωτερικές αλλάγες, διαφορές στην καλωδίωση του injection και στο εγκέφαλο και φυσικά την προσθήκη του turbo (και τα 50+ παραπάνω άλογα βέβαια)
Αν έχεις όρεξη για συζήτηση πάρε τηλέφωνο στο 22950 37637 μέχρι τις 14.00 σήμερα.
Χαιρετώ