Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

νεος!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιούλ 2005, 10:35

Φίλε Disco καλημέρα και πάλι,

ο ενθουσιασμός σου μου θυμίζει εμένα πρίν απο 12 και βάλε χρόνια και τον Discoman πέρσι.
Ψάχνεις, ψάχνεις, ρωτάς, κοιτάς, θέλεις να μάθεις. Εξαιρετικό και πολύ καλό.

Το σετ που λες αφορά ΜΟΝΟ τα 300tdi τελευταίας γενιάς που είχαν την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη αντλία πετρελαίου.
Τα 200Tdi και τα 300Τdi με μηχανική αντλία μπορούν να "κουρδιστούν" απλά, εύκολα και με χαμηλό έως σχετικά χαμηλό κόστος από τα 111 άλογα στα 135 (με χαμηλό κόστος) και στα 155 (με σχετικά χαμηλό κόστος). Το ένα από τα δύο μου camel είναι αυτή τη στιγμή (από το 1996 για την ακρίβεια) "κουρδισμένο" στα 170 περίπου (+) άλογα. Χωρίς ηλεκτρονικά μαραφέτια.

------

Για το Mpi σου μην κουράζεσαι να ψάχνεις. Υπάρχει τσιπάκι αλλά στα λεφτά που στοιχίζει και με τα ελάχιστα άλογα και ροπή που προσδίδει δεν αξίζει τον κόπο (συζητάμε για +800 Ευρώ για 8 άλογα το πολύ και γύρω στο 7 με 9% παραπάνω ροπή αλλά στις ίδιες ή και ψηλότερες στροφές)
Συμπληρωματικά για να δουλέψει σωστά συστήνεται η αλλαγή εξάτμισης (και άλλα λεφτά δηλαδή) η οποία όμως κάνει το αυτοκίνητο να βουίζει στα 100 με 120 χλμ/ώρα (Discoman θυμάσαι το πίσω καζανάκι σου?)
Αν ντέ και καλά θέλεις άλογα οι λύσεις είναι δύο. Ειτε αντικατάσταση του κινητήρα σου με έναν V8 (αρχίζουμε από πολύ λογικά λεφτά στα 3.500 κυβικά και φτάνουμε όπου και όσο θέλεις) είτε αντικατάσταση του ατμοσφαιρικού σου Mpi με άλλον που απο το εργοστάσιο έχει turbo (κόστος γύρω στα 2800 με 3000 Ευρώ συν τοποθέτηση). Η δεύτερη λύση δεν απαιτεί καν το να δηλώσεις την αλλαγή στο υπουργείο καθώς έχει τα ίδια ακριβώς κυβικά με το δικό σου μοτέρ (στην ουσία είναι το ίδιο ακριβώς μοτέρ με μερικές εσωτερικές αλλάγες, διαφορές στην καλωδίωση του injection και στο εγκέφαλο και φυσικά την προσθήκη του turbo (και τα 50+ παραπάνω άλογα βέβαια)

Αν έχεις όρεξη για συζήτηση πάρε τηλέφωνο στο 22950 37637 μέχρι τις 14.00 σήμερα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιούλ 2005, 11:09

disco έγραψε:Παιδιά φαίνεται πως της γυναίκες και το Service Manual του Discovery ΠΡΈΠΕΙ να το πληρώνουμε ΠAΝΤΑ!



Φίλε disco,

το ΓΝΗΣΙΟ εργοστασιακό workshop manual για το Mpi 1995-1998 μπορώ να στο δώσω δωρεάν αν το θέλεις.
Εχει και πάλι αρκετές διαφορές (κυρίως όσον αφορά το εσωτερικό σε ταπετσαρίες, ηλεκτρονικά κλπ και το κιβώτιο ταχυτήτων καθώς εσύ έχεις το παλαιό) αλλά καλύπτει τουλάχιστον τον κινητήρα Mpi.

To κανονικό εργοστασιακό τυπωμένο manual δυστυχώς στοιχίζει και στοιχίζει ακόμη αρκετά.

(πάντως το Discovery δεν πρόκειται να σε αφήσει για άλλον από μόνο του εκτός και αν το κλέψουν. Θυμήσου ότι το αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι επένδυση αλλά διασκέδαση άρα κοστίζει. Το ίδιο και οι γυναίκες)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 16 Ιούλ 2005, 11:47

Οπως πολυ καλα λεει o pantg το cd θα σε καλυψει στο θεμα του μοτερ.
Παρτο και αν χρειαστεις κατι παραπανω ρωτας και εμας που τα χωσαμε για γνησιο workshop manual!
Για τσιπαρισμα πολυ δυσκολο και ακριβο για αυτα που σου προσφερει!
Αν δεν σε ενοιαζε η καταναλωση επρεπε να παρεις V8, πισευω οτι ανετα βγαζεις αλογα απο το mpi, αλλα με τη ροπη πιο ψηλα!
Μην βιαζεσαι, με την συζητηση καπου θα καταληξεις.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 16 Ιούλ 2005, 14:39

Aνδρέα καλημέρα,

το workshop manual θεωρώ ότι είναι ένα από τα αναγκαία πράγματα που κάποιος που ασχολείται "ζεστά" με το αυτοκίνητό του πρέπει να έχει.


Οι ζυγοσταθμιστές των κεντρικών σου παραγγέλθηκαν και τους περιμένω σε περίπου 10 μέρες το πολύ.
το ίδιο και οι ράβδοι στήριξης του εμπρός άξονα.

Θα σε πειράξει να βγάλουμε φωτογραφίες από την τοποθέτηση των ζυγοσταθμιστών για την παρουσίαση του προϊόντος?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 16 Ιούλ 2005, 19:21

ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ!!!!!!!![size=12]ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ LANDIES!!!!!!!!![/size]
Εικόνα
Αν θέλετε και η σίτα...... http://sprayonmud.com/
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Ιούλ 2005, 19:21

V8 δεν βάζω γιατί εκτος από ασύμφορο οικονομικά σε κατανάλωση δεν θα έχω λεφτά μέχρι το νέο έτος, άσε που είναι και βαρύτερο. αν έχεις Παντελή ένα τηλέφωνο να σε πάρω την κυριακή. με το mpi θα την βρω την άκρη με την απόδοση , εδώ έχουμε κάνει δυσκολότερα πράγματα . και χωρίς να χάσω ροπή αντίθετος θα κερδίσω. αν ξέρει κάποιος να μου πει μέχρι ποσο συμπίεση αντέχει το MPI χωρίς να βαράει πειράκια.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιούλ 2005, 10:13

Φίλε disco καλημέρα,

μία αλλαγή που πιθανόν (?) να βοηθήσει στην ροπή ΙΣΩΣ να είναι η αντικατάσταση του εγκεφάλου του αυτοκινήτου σου (μοντέλο 1993) με έναν από τα αυτοκίνητα νεώτερης γενιάς.
το λέω αυτό γιατί έχει υπάρξει αλλαγή αριθμού ανταλλακτικού αλλά κυρίως το εργοστάσιο είχα τοποθετήσει διαφορετικό κεντρικό με μακρύτερο βήμα σχέσεων χωρίς όμως να μειώσει στην ίδια αναλογία τις σχέσεις στο κιβώτιο ταχυτήτων (παρόλη την αλλαγή του μοντέλου του κιβωτίου ταχυτήτων)
Ετσι θεωρώ πως θα πρέπει να άλλαξαν λίγο τα σχετικά με την ροπή του κινητήρα δηλαδή να διατήρησαν την ροπή στα ίδια επίπεδα απλώς να έκαναν πιό επίπεδη την καμπύλη εμφάνισής της. Δεν έχει αυξηθεί ιπποδύναμη ή η ροπή σε ονομαστικές τιμές καθώς και δεν έχουν αλλαχθεί τα επίπεδα στροφών ανά λεπτό που αυτές εμφανίζουν τις ανώτερες τιμές τους αλλά αν έχει γίνει πιό επίπεδη η καμπύλη εμφάνισής τους τότε αυτό σίγουρα είναι κέρδος.

Με την συμπίεση θα έλεγα να μην πειραματιστείς καθώς επίσης και με οτιδήποτε έχει σχέση με εμφάνιση πιθανών προαναφλέξεων καθώς ο κινητήρας αυτός δεν έχει ακριβώς και την καλύτερη φήμη όσον αφορά την αντοχή της κυλινδροκεφαλής (ραγίζουν), της φλάντζας της κυλινδροκεφαλής (καίγεται) και των μπιελών (σπανε).
Ενας κύριος υπεύθυνος για τα φαινόμενα αυτά είναι και οι προαναφλέξεις λόγω λειτουργίας του μοτέρ κάτω από τα επίπεδα ροπής του (δούλεμα χαμηλά και εκτός ροπής). Παρόλη την ύπαρξη αισθητήρων προανάφλεξης στο μοτέρ πάντα υπάρχει εμφάνιση του φαινομένου και αυτό σταδιακά οδηγεί σε προβλήματα.
Αλλο ένα πρόβλημα που δημιουργεί τα θέματα με την κυλινδροκεφαλή και την φλάντζα είναι το μή σωστό βίδωμα στις βίδες της κυλινδροκεφαλής (όχι στην σωστή ροπή τους και με την σωστή σειρά και διαδικασία) καθώς και η μη αντικατάστασή τους όταν γίνεται αλλαγή ή επισκευή στην κυλινδροκεφαλή.
Να σου επιστήσω την προσοχή στο γεγονός ότι ιδίως τα αυτοκίνητα πρώτης γενιάς (1993 με 1994) στα οποία ανήκει και το δικό σου είχαν πρόβλημα με τους οδηγούς των βαλβίδων οι οποίοι καπνίζονταν λόγω χρήσης εξαρτήματος με χαμηλή ποιότητα από το εργοστάσιο. Υπήρχε άτυπη ανάκληση και κάλυψη των αυτοκινήτων ακόμη και εκτός εγγυήσεως από το εργοστάσιο για αντικατάσταση των οδηγών αυτών και των τσιμουχών τους (οι οποίες συνήθως είχαν το πρόβλημα).
Ομως ακόμη και σε περιπτώσεις αντικατάστασης υπήρχε και πάλι πρόβλημα καθώς οι τσιμουχίτσες που χρησιμοποιήθηκαν και στην αντικατάσταση είχαν πρόβλημα λόγω λάθους στο ανταλλακτικό.
Επίσης υπήρχε πρόβλημα λόγω της σε πολλές περιπτώσεις αφαίρεσης της κυλινδροκεφαλής και της επανατοποθέτησής της χωρίς να ακολουθηθούν οι απαραίτητες διαδικασίες (σφίξιμο βιδών στην σωστή σειρά και ροπή και μη αντικατάστασή τους)

Προσοχή λοιπόν στα "πειράγματα" του απλού Mpi.

----

Oσον αφορά τον V8 ναι μεν είναι κατά τί βαρύτερος από τον Μpi αλλά όχι και τόσο ώστε να δημιουργεί πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια η διαφορά βάρους μεταξύ Mpi και 3.9 V8 στα τρίπορτα αυτοκίνητα είναι γύρω στα 25 κιλά και στα πεντάπορτα είναι 61 κιλά.
Μία απλή αντικατάσταση των εμπρός ελατηρίων με τα σωστά εργοστασιακά λύνει το θέμα κρατήματος και συμπεριφοράς.
Οσον αφορά την κατανάλωση αν δεν εκμεταλλεύεσαι πλήρως την διαφορά επιδόσεων ο V8 δεν καταναλώνει και τόσο περισσότερα καύσιμα από τον Mpi o oποίος αναγκαστικά δουλεύει σε πιό πολλές στροφές (είναι άλλωστε πολύστροφος σε αντίθεση με τον V8) για να μεταφέρει το ίδιο σχεδόν βάρος με τον μεγαλύτερο κινητήρα με την σαφώς περισσότερη ροπή.
Κατανοώ βεβαίως το θέμα των αυξημένων ασφαλίστρων και τελών κυκλοφορίας. Οπως επίσης και το πρόβλημα με το ΚΤΕΟ και το εύρος της μετατροπής που απαιτείται (νέες βάσεις κινητήρα στο σασσί, διαφορετική καλωδίωση κινητήρα, διαφορετικό ψυγείο, διαφορετικό κιβώτιο για να λειτουργήσει σωστά κλπ)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 17 Ιούλ 2005, 16:09

Παντελή ευχαριστώ για όλα. Μου έκανες την καρδια περιβόλι. Προβλέπω έναν γιαπωνέζικο δίλιτρο κινητήρα. Ξέρεις αν επιτρέπεται αυτή η αλλαγή?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιούλ 2005, 16:52

Φίλε disco γειά και πάλι,

συγγνώμη αν σου ακούστηκαν άσχημα αυτά που σου έγραψα.
Δεν υπάρχει όμως λόγος ανησυχίας αν το μοτέρ σου είναι εντάξει, αν δεν το πειράξεις και του "βγάλεις τα μάτια" και αν έχει γίνει σωστά οτιδήποτε έχει επισκευασθεί επάνω του (αν έχει κάνει την επισκευή στους οδηγούς των βαλβίδων που υπόψη ότι δεν αφορούσε το σύνολο των αυτοκινήτων)

Τα του γιαπωνέζικου κινητήρα να υποθέσω ότι τα λές με βάση τις φήμες για καταγωγή του Mpi από την Ιαπωνία?
Αν ναι να σε πληροφορήσω ότι ο Mpi έχει με την Ιαπωνία τόση σχέση όσο έχω και εγώ με την Ιαπωνία. Γνωρίζω ότι υπάρχει και αυτό είναι όλο.
Ο Mpi έχει σχεδιασθεί και κατασκευαζόταν στην Αγγλία.
Οι φήμες που τον συνδέουν με την Ιαπωνία έχουν να κάνουν κυρίως με το γεγονός ότι ο κινητήρας 1.4 και 1.6 της Rover είχε σχεδιασθεί με βοήθεια από την ΗΟΝDA η οποία και πουλούσε για μερικά χρόνια το Discovery στην Ιαπωνία ως HONDA CROSSROAD.
Να σου σημειώσω ότι η HONDA για μερικά χρόνια ήταν συνεταίρος με την ROVER/LAND ROVER και μάλιστα για αρκετό χρονικό διάστημα πριν η ROVER/LAND ROVER τελικά πουληθεί στην BMW είχε και τον έλεγχο της εταιρείας.
Ο κινητήρας του Mpi όμως επαναλαμβάνω δεν έχει σχέση με τους Ιάπωνες.

Τώρα αν θέλεις να μπλέξεις με μηχανολόγους, επιτροπές των ΚΤΕΟ και του υπουργείο, λαδώματα κλπ κλπ μπορείς να βάλεις μέχρι και κινητήρα τζετ στο Disco. Το θέμα είναι τί θέλεις να κάνεις, πόσο θέλεις να μπλέξεις και πόσα χρήματα θέλεις να δώσεις.

Δική μου συμβουλή άσε το όπως είναι και ευχαριστήσου το. Αν θέλεις αυτοκίνητο για να πηγαίνεις γρήγορα πούλησέ το και πάρε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Για την δουλειά που το Discovery έχει σχεδιασθεί είναι εξαιρετικά καλό, ικανό και ασφαλές. Αν αρχίσεις να το παιδεύεις θα σε παιδέψει και εκείνο και πίστεψέ με έτσι και αρχίσει να δαγκώνει δεν θα το διασκεδάσεις.

Πάρε τηλέφωνο να τα πούμε (22950 37637)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Ιούλ 2005, 07:47

Φιλε Disco επειδη το εχω ψαξει το θεμα και ζυγησα το κοστος στειλε μου το τηλεφωνο σου με pm ή δωστο στον pantg,να σε παρω απογευμα να τα πουμε.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Ιούλ 2005, 08:38

Φίλε Disco καλημέρα,

ευχαριστώ για το τηλεφώνημά σου χθές.
Πολύ ενδιαφέροντα τα όσα συζητήσαμε και ιδίως το θέμα της ενασχόλησής σου με τα αυτοκίνητα και των δυνατοτήτων που έχεις για βελτιώσεις, μετατροπές και κατά παραγγελία ειδικές κατασκευές.

Σκεφτόμουν λοιπόν ότι για την χρήση που κάνεις στο αυτοκίνητο ίσως τελικά η λύση για την βελτίωση των επιδόσεων που θέλεις με λογικό κόστος και χωρίς προβλήματα ΚΤΕΟ, άλλων βάσεων και μεγάλων μετατροπών να βρίσκεται στο ήδη τουρμπισμένο 2λιτρο μοτέρ της Rover το οποίο είναι στην ουσία το ίδιο μπλόκ με τoν κινητήρα Mpi που φοράει το αυτοκίνητό σου.

Fatman το τηλέφωνο του δεν μου το άφησε ο disco αλλά αν θέλει μπορώ να του δώσω το δικό σου με προσωπικό μήνυμα.
(αλήθεια, τελικά πού προσανατολίζεσαι για το δικό σου?)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Ιούλ 2005, 09:07

Παιδιά καλημέρα σας. Βασικά είμαι οπαδός του ατμοσφαιρικού κινητήρα και απεχθάνομαι τα turbo πλην της χρήσης τους σε πετρελαιοκινητήρες όπου είναι ευνόητη η παρουσία του. Έναν κομπρέσορα θα τον συζητούσα αν η βενζίνη δεν είχε πάρει την άνω βόλτα. Αν δεν κάνω λάθος ο mpi είχε τοποθετηθεί και σε κάποιο επιβατικό όχημα με περισσότερη δύναμη, αν ήταν με turbo τότε δεν θα μου άρεσε. Αν όμως ήταν με άλλες ατμοσφαιρικές καταβολές να το συζητήσουμε. Σαφώς και ο mpi δεν είναι Honda, αυτό φαίνεται πριν ανοίξεις το καπό!!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Ιούλ 2005, 12:46

Με τις σημερινες βενζινες και μια καλη φλαντζα θα μπορουσες να ανεβασεις
την συμπιεση μεχρι 11 - 11.5:1.
Το μεγαλο προβλημα ειναι η τροφοδοσια και εξηγω:
Αν δεν σου χτυπαει ηδη πειρακια, οπως σε ενα μεγαλο ποσοστο mpi που κυκλοφορουν,
σιγουρα μετα θα εχεις προβλημα αρα τον προγραμματιζομενο εγκεφαλο δεν τον γλυτωνεις,
περιπου 2000-2500 ευρα μαζι με καλωδιωση και κατι δυναμομετρησεις.
Με πολυ και δυσκολο ψαξιμο θα βρεις και τιποτα εκκεντροφορους με μεγαλυτερο βυθισμα,
την ροϊκη στο καπακι θα την κανεις εσυ.
Το πρωτο mpi (1993-1994) εβγαζε την ροπη στις 2500 και το επομενο στις 3600,
για αυτο και το δευτερο παει καλυτερα μετα τα 120χλμ ταχυτητα, σε συνδιασμο με το κοντο
γραναζωμα που εχουν τα mpi (που ειναι και διαφορετικο μεταξυ ->94 και 94->) σε σχεση με τα tdi - v8.
Ο mpi εμπαινε με τα ιδια χαρακτηριστικα και στα επιβατικα της Rover.
Αν δουλευεις το disco πολυ εθνικη σιγουρα θα εχεις κερδος, αλλα αν χασεις εστω και λιγο ροπη χαμηλα,
θα το καταλαβεις αμεσως εκτος δρομου ή σε ξεκινηματα σε ανηφορες.
Οχι οτι θα χαθει ο κοσμος αλλα θα ειναι αισθητη η διαφορα.
Σε μετατροπη του δικου σου μοτερ, με turbo ή supercharger υπαρχουν πολλες προσεγγισεις:
Καποιοι βαζουν πιο χοντρη φλαντζα να ριξουν λιγο συμπιεση βαζουν τουρμπινα στην εξατμιση,
εξτρα μπεκ με δικο του εγκεφαλο.
Αλλοι βαζουν σφυρηλατα πιστονια απο το 620ti για χαμηλωμα συμπιεσης και βαζουν ειτε turbo ειτε
supercharger με εξτρα εγκεφαλο με 5ο μπεκ.
Φυσικα βαζουν intercooler, ψυγειο λαδιου κλπ.
Το χαμηλωμα της συμπιεσης σου αφαιρει δυναμη με το καλημερα και γινεται αμεσα αισθητο!
Το κοστος ειναι παντως πολυ υψηλο σε ολες τις περιπτωσεις.
Εχω δοκιμασει disco φτιαγμενο - δεν ενθουσιαστηκα - τουλαχιστον για τον τροπο που οδηγω εγω.
Εχω ψαξει παρα πολυ, εχω μαθει και τιμες απο τρελλες εως θεοτρελλες!!
Η πιο συμφερουσα λυση ειναι να βρεις ενα μοτερ 620ti κομπλε με εγκεφαλο και καλωδιωση και το
πολυ πολυ αν δεν σε αρεσει το ξαναπουλας και βαζεις το αθικτο δικο σου μοτερ.
Τωρα ολο και κατι ξεχναω, αν συνεχισεις να το ψαχνεις παρε με τηλεφωνο μεσω του pantg ή
στο 6978446903 μετα τις 6 μμ.
Ελπιζω να τα πουμε.
Ανδρεας - fatman.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό discoman » 18 Ιούλ 2005, 16:20

το 820 ti δεν κανει? Στην περιπτωση του 620 τι αλλες αλλαγες χρειαζονται? με την τοποθετηση του 620 θα εχωμε περισοτερη ροπη χαμηλα? η περισοτερη τελικη?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό fatman » 18 Ιούλ 2005, 16:29

Το ιδιο πραγμα ειναι αρκει το μοτερ που θα παρεις να μην εχει διανομεα (distributor) στο πλαι, γιατι οταν το μοτερ τοποθετηθει κατα μηκος στο Disco, δεν θα χωραει.
Δες που εχει το Disco τους πολαπλασιαστες - το ιδιο πρεπει να ειναι το μοτερ που θα παρεις και φυσικα κομπλε με πλεξουδα και εγκεφαλο - ετσι και αλλιως ο ηλεκτρολογος θα σε βαραει που θα σε βαραει, μην το κανεις πιο δυσκολο το πραγμα!!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες