Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY = EΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιούλ 2005, 16:24

discoman έγραψε:τα λαδια στο κμπρεσερ του αιρ codision πρεπει να αλλαζονται καθε χρονο?


Συνονόματε γειά,

τα αλλάζεις ανάλογα με την χρήση. Από μία φορά την εβδομάδα έως μία φορά στις δεκαπέντε ημέρες αν τηγανίζεις συχνά και δεν φιλτραρεις το λάδι.
Αν τηγανίσεις ψάρια ή κρέας/κοτόπουλο μην χρησιμοποιήσεις το ίδιο λάδι για τηγανητές πατάτες ή λαχανικά σε κουρκούτι (μελιτζάνες ή κολοκυθάκια)
Να χρησιμοποιείς πάντα ελαιόλαδο και σχετικά χαμηλή θερμοκρασία.
Αν θέλεις λάδι για υψηλές θερμοκρασίες να χρησιμοποιείς ΜΟΝΟ σπορέλαια. Το καλύτερο είναι το σησαμέλαιο αλλά είναι ακριβό.

---------

Αν τώρα μιλάμε για υγρά κλιματιστικού και όχι λάδια τότε δεν χρειάζονται αλλαγή κάθε χρόνο.
Αυτό που χρειάζεται είναι ένας έλεγχος κάθε αρχή καλοκαιριού μήπως και τυχόν θέλει συμπλήρωμα με υγρά (οι μάστορες τα λένε όλα "φρέον").
Επίσης να μην ξεχάσουν να σου καθαρίσουν και το εμπρός ψυγείο του αιρ κοντίσιον καθώς και αν γίνεται και μπορούν και το ψυγείο μέσα στον χώρο των επιβατών καθώς αυτό βρωμίζεται περισσότερο και πιάνει και μικρόβια, μύκητες, μούχλα κλπ κλπ.
Επίσης να σου καθαρίσουν τα σωληνάκια διαφυγής του νερού που υγροποιείται στο ψυγείο μέσα στην καμπίνα των επιβατών (για να μην πλημμυρίσουν τα πόδια του συνοδηγού σου ξαφνικά), να ελέγξουν το ιμάντα κίνησης του κομπρεσέρ.

Και τέλος η καλύτερη συμβουλή είναι να λειτουργείς το αιρ κοντίσιον τουλάχιστον πέντε λέπτα κάθε μία εβδομάδα ΟΛΟ τον χρόνο χειμώνα, άνοιξη και φθινόπωρο και όχι μόνο το καλοκαίρι.
Θυμήσου ότι με το αιρ κοντίσιον μπορούμε να ξεθολώσουμε και τα τζάμια του αυτοκινήτου από τις υγρασίες τον χειμώνα (ή όταν κάνεις "αταξίες" μέσα στο Disco. γεροσάτυρε !!!!!)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Ιούλ 2005, 20:59

μπορει μα με λενε παντελη αλλα γερος δεν νοιωθω σαν και σενα που το λες συνεχεια και ετσι τοχεις πιστεψει .ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ :lol: ΟΣΟ για ταλαδια ετσι μου ειπε ο μαστορας Το τουρμπισμα που ανεφερες γινεται στο ιδιο κινητηρα καιποσο ?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Ιούλ 2005, 21:18

-------

-PANTG--------

Φίλε Discoman επιμένεις να ζητάς λύσεις αλλού εκτός του forum. Τι προβλήματα έχεις και τα συζήτησες στον συνεργείο του Κώστα?
Εχε υπόψη σου ότι είναι εξαιρετικός μηχανικός αλλά έχει να παρακολουθεί ένα ολόκληρο συνεργείο και να εποπτεύει μερικούς βοηθούς. Αρα ο χρόνος του είναι εξαιρετικά περιορισμένος και ιδίως για μία δουλειά για την οποία δεν φέρει ευθύνη. Μπορεί να την πληρώνεται από το εργοστάσιο αλλά σίγουρα κάποιο άλλο αυτοκίνητο θα του άφηνε πιό πολλά από την δική σου ανάκληση.
Επαναλαμβάνω πως αν έχεις κάτι που θέλεις να ρωτήσεις εμείς είμαστε εδώ.

-----------

Χαιρετώ[/quote] ρωτω παντου για να δισταυρωνω και να συγκρινω .Εδωσα ενα χαρτακι που ελεγε παιρνει αριστερα στα φρενα ,ελεγχος air codision τι θελει, ταπετσαρια οροφης που ξηλωθηκε σε κααποια σημεια επειδη ειχα ξεχασει ανοιχτη τηνοροφη και εβρεξε , και κατι λαμπακια μπουτον κααι συνδεση του κλισιομετρου . ρωτησα αν γινεται να φτιαχτουν και ποσο . η απαντηση την αλλη μερα ηταν ειχες γεματο το πορτ παγκαζ και παιδευτηκα να βγαλω την τρομπα ελα παρτο τα φρενα σου θελουν αλλαγη μαρκουτσια και ενταξει δεν παιρνει και πολυ / φερτο μια αλλη φορα ταπετσαρια οροφης να την αλλαξεις ολη αλλα δεν εχουμε ταπετσερη και για τα αλλα τιποτα . εγω αν ηταν επεξηγηματικος και κατατοπιστικος απεναντι μου θα το αφηνα αλλα διεκρινα μια αδιαφορια απο τον μηχανικο που το εφτιαξε οχι απο τον λουρμπα που ηταν ευγενικοσ οσο για τα υπολοιπα ο πελατης κερδιζεται απο το τιποτα και δνε υπαρχει χαμενοσ χρονος οι κοτρωνες που αφησα στο μαγαζι ειναι κερδος εχω παει σε πολλες αντιπροσωπειες και καπως ετσι ειναι παντου μονο στην τουοτα καταλαβενεις την διαφορα σεμιναριο οι ανθρωποι παντως η κινηση της αλλαγης ειναι καλο σημειο για την εταιρεια
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 18 Ιούλ 2005, 16:15

Μετα την συμπληρωση και το service του air codision μπορω να παω οτι η αποδοση του ειναι μετρια .Δεν ξερω αν ειναι και σε αλλα disco το ιδιο η φταει κατι στο δικο μου . Μηπως λογω επιφανειας μεγαλησ των τζαμιων η και λογω της τεραστιας καμπινας νου φαινεται λιγο ?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιούλ 2005, 18:01

πάντως δεν βοηθάει...

η μέτρηση στους αεραγωγούς έδειξε δεόντως χαμηλή θερμοκρασία?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 18 Ιούλ 2005, 18:03

Συνονόματε γειά,

από όσο θυμάμαι το δικό μου Mpi είχε ένα air condition εξαιρετικά αποτελεσματικό αλλά πρώτον το αυτοκίνητο μου ήταν άσπρο (άρα δεν τράβαγε τόσο πολύ τη ζέστη όσο τα πιό σκοτεινά χρώματα) και δεύτερον όλοι μας ξέρουμε ότι είσαι ένας πολύ καυτός άντρας άρα πού να μπορέσει να κρυώσει το χώρο το δικού σου air condition????? (xixixixixi δεν άντεχα να μην σε πειράξω !!!!)

Σοβαρά τώρα μάλλον πρέπει να ξανακάνει ο μάστορας έναν έλεγχο στο air condition σου. Πάντως έχε υπόψη σου ότι αν το χρησιμοποιείς πολύ στην κίνηση της Αθήνας δεν θα αποδίδει και τα μέγιστα.
Κάνε μία δοκιμή να το βγάλεις και στην Εθνική και να δεις αν θα ψύχει καλύτερα.
Αλλο ένα πράγμα το οποίο θα συνιστούσα να κάνεις είναι να έχεις το κουμπί της ανακύκλωσης του αέρα πατημένο δηλαδή να μην βάζει αέρα από έξω αλλά να ξαναψύχει τον αέρα που βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιούλ 2005, 18:16

ο κατασκευαστής αναφέρει πάντως πως η ανακύκλωση δεν πρέπει να χρησιμοποιείται συνεχώς

σωστόν ή λάθος?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 18 Ιούλ 2005, 18:26

Σωστό για λόγους ανανέωσης του αέρα και εμπλουτισμού του!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό discoman » 18 Ιούλ 2005, 21:33

Οταν χρησιμοποιω το ac και πατω φρενο για να σταματησω σε φαναρι πεφτουν οι στροφες και σβηνει ο κινητηρας .Τι μπορει να συμβαινει?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιούλ 2005, 21:43

τσεκάρισε φίλτρο αέρος, βενζίνης, άλλαξε μπουζί, για να πάρει αέρα ο κινητήρας, και δές μήπως ο ιμάντας χρειάζεται αντικατάσταση, για αρχή
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό discoman » 18 Ιούλ 2005, 21:54

ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΑ
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Ιούλ 2005, 09:01

Φίλοι καλημέρα σας,

Firelord για την ανακύκλωση του αέρα ισχύει το γνωστό "παν μέτρον άριστον". Ετσι λοιπόν η ανακύκλωση καλό είναι να γίνεται όταν θέλουμε να αποφύγουμε δυσάρεστες μυρωδιές απο το εξωτερικό του αυτοκινήτου, όταν θέλουμε να κρατήσουμε ευχάριστες μυρωδιές και θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο.

Michailbm πρόβλημα έλλειψης οξυγόνου και ποιότητας αέρος λόγω ανακύκλωσης στα Land Rover ΔΕΝ υπάρχει καθώς μπάζουν από παντού και οτιδήποτε. Το ανέκδοτο με το τεστ της γάτας θυμίσου ότι το έχουν δημιουργήσει οι ίδιοι οι υπάλληλοι της Land Rover τον καιρό που είχε την πλειοψηφία των μετοχών της εταιρείας η Honda.

Discoman θα σου πρότεινα να πας να συνδέσουν το αυτοκίνητό σου στο TestBook (ή το T4) σε εξουσιοδοτημένο. Το πρόβλημα που έχεις μάλλον έχει να κάνει με αισθητήρα είτε στο air condition είτε στο σύστημα παροχής καυσίμου ή ανάφλεξης στο μοτέρ σου. Κάνε επίσης και ένα έλεγχο στα μπουζοκαλώδια και στους ανορθωτές τάσεις (το αυτοκίνητο έχει δύο πίσω από το μοτέρ και δεν έχει ντιστριμπιτέρ όπως σίγουρα ξέρεις.)

Το ρελαντί σου όταν ΔΕΝ δουλεύει το air condition είναι απολύτως σταθερό ή παίζει και πάλι αλλά λιγότερο? Αν ανάψεις φώτα, στερεοφωνικό, ανεμιστήρα στο φουλ και καθαριστήρε πέφτει πάλι το ρελαντί σου και σβύνει ο κινητήρας? Αν όχι τότε μάλλον το πρόβλημα έχει να κάνει με τον αισθητήρα στο air condition που δίνει πληροφορία στον εγκέφαλο του injection και της ανάφλεξης να μεταβάλει τον χρονισμό του αυτοκινήτου για να καλύψει το παραπάνω έργο που απαιτείται για την κίνηση του συμπιεστή του air condition στο ρελαντί. Αυτό δεν γίνεται αν χαλάσει ο αισθητήρας με αποτέλεσμα να σβύνει το μοτέρ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 19 Ιούλ 2005, 15:14

Αλλες απαντησεις που πηρα ανφερουν για βαλβιδα ρελαντι
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 19 Ιούλ 2005, 15:43

Eξαιρετικά πιθανόν επίσης αν και συνήθως βλάβη στην βαλβίδα αυτή σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν κρατά ρελαντί και χωρίς να έχεις βάλει το air condition σε λειτουργία.
Για το λόγο αυτό και σε ρώτησα αν το κάνει και χωρίς να λειτουργεί το air condition ή όταν έχεις ανοικτά και άλλα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 20 Ιούλ 2005, 07:04

Κοιταζοντας το manual δεν ειδα πουθενα καποια βαλβιδα ρελαντι.Εξηγω χοντρικα:
Το συστημα mems εχει ενα βηματικο μοτερ πανω στην πεταλουδα του γκαζιου που φροντιζει να μην πεφτει το ρελαντι κατω απο καποιο οριο.
Μαλλον πρεπει να τσεκαρουν την λειτουργεια του και να ρυθμιστει με το testbook της Land rover.
Ανοιξε το καπω και βαλε καποιον να ακουει.
Βαλε το κινητηρα να δουλευει, σβηστον - λογικα μολις σβησει ο αλλος πρεπει να ακουσει το βηματικο μοτερ να επαναφερει την πεταλουδα στη θεση "ετοιμο να επανεκκινησω".
Η ενναλακτικα με σβηστο κινητηρα, πατα τερμα γκαζι μερικες φορες και μετα απο λιγο θα πρεπει να ακουσεις το χαρακτηριστικο ηχο - αυτα για να τσεκαρεις αν δουλευει το μοτερακι.Τα αλλα πρεπει να τα δουν στο συνεργειο
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες