Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

νεος!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Ιούλ 2005, 16:34

discoman έγραψε:το 820 ti δεν κανει? Στην περιπτωση του 620 τι αλλες αλλαγες χρειαζονται? με την τοποθετηση του 620 θα εχωμε περισοτερη ροπη χαμηλα? η περισοτερη τελικη?


Αν έχεις το "καλό" MPI -93 και το θές για εκτός δρόμου χρήση.... άστο καλύτερα...
Θα χάσεις σίγουρα σε πολύτιμη ροπή χαμηλά...

Το συζητάμε μόνο αν έχεις το μοντέλο 94+ που έτσι και αλλιώς δεν έχει ροπή χαμηλά, οπότε τι είχαμε - τι χάσαμε ή δε σε νοιάζει η εκτός δρόμου κίνηση....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Ιούλ 2005, 17:27

Αν έχει κάποιος ένα ζευγάρι εκκεντροφόρους να τους κάνω ένα reprofile με μεγαλύτερο βύθισμα και ίδια συμπίεση με ίδιες μοίρες διάρκεια και έναν ρυθμιστής πιέσεις βενζίνης. Σε αυτήν την περίπτωση δεν θα έχουμε καμια απώλεια, απλά ότι κάνει ο κινητήρας θα το κάνει με επιπλέον ροπή χαμηλότερα και επιπλέον δύναμη πάνω στην ίδια καμπύλη δύναμης ροπής. Είναι μια δοκιμασμένη μέθοδος και μέχρι τώρα δεν έχει αποτύχει ποτε,ούτε σε μοτοσικλέτες ούτε σε αυτοκίνητα. Απλά πράγματα. Η συγκεκριμένη διάμετρος επί διαδρομή ευνοεί κάτι τέτοιο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Ιούλ 2005, 18:21

Το θεωρητικό κέρδος σε αυτήν την περίπτωση είναι 14 hp και 2.1nm με σχετικά πολύ χαμηλό κόστος .Συν ανάλογη περιποίηση της αναπνοής και της εξαγωγής. Δεν είναι κάτι σπουδαίο αλλα δεν είναι και ευκαταφρόνητο!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Ιούλ 2005, 18:29

Πειραματόζωο προσφέρεται το δικό μου . Μόλις τελειώσω θα επιστρέψω τους δικούς μου normal εκκεντροφόρους και όλες της σχετικές πληροφορίες για χρονισμό και ρύθμιση.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιούλ 2005, 20:34

συμφωνώ απολύτως με τον superspy
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Ιούλ 2005, 20:45

Κάποτε.... το περιοδικό MOTO έδινε ένα μπλουζάκι μαζί με το έντυπο το οποιο έγραφε: Oποιος φοβάται πέφτει και κοιμάται !
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 18 Ιούλ 2005, 21:05

και όποιος δεν άνει λάθη είναι αυτός που δεν κάνει τίποτα κλπκλπ. Περί ορέξεως κολοκυθοκορφάδες (με τυρί τηγανισμένοι! - μούρλια!)

προς στιγμήν απολαύστε αυτό από difflok.com (string land rover)

Try this one:

http://www.willmottw.fsnet.co.uk/15.7.05 /

Then right click the movie file.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Ιούλ 2005, 21:11

NO COMENT......................................................................
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Ιούλ 2005, 09:21

μα γιατί, είναι ωραίος!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 21 Ιούλ 2005, 18:33

firelord έγραψε:και όποιος δεν άνει λάθη είναι αυτός που δεν κάνει τίποτα κλπκλπ. Περί ορέξεως κολοκυθοκορφάδες (με τυρί τηγανισμένοι! - μούρλια!)

προς στιγμήν απολαύστε αυτό από difflok.com (string land rover)

Try this one:

http://www.willmottw.fsnet.co.uk/15.7.05 /

Then right click the movie file.


Μιαμ μιάμ και να είχαμε καμιά μερίδα κολοκυθοκορφάδες τώρα ( Ας ήταν και με ρυζάκι !!! ) . :P :P
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό disco » 22 Ιούλ 2005, 18:50

Ψΰ
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Ιούλ 2005, 09:23

αμαν τι γραμματοσειρά είν' τούτη?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 25 Ιούλ 2005, 09:30

Ή αλλιώς:

τι 'ν τούτου νο?

--------

σοβαρά τώρα πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση για τις βελτιώσεις του Mpi και πολύ μου άρεσε η προσέγγιση του φίλου Disco στο πρόβλημα της χαμηλής ροπής.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό superspy » 25 Ιούλ 2005, 09:59

Disco.....
Δε θα σου συνιστούσα μεγαλύτερο βύθισμα εκκεντροφόρων....

Ο στόχος σου για εκτός δρόμου χρήση θα πρέπει να είναι η ροπή χαμηλά.
Με μεγαλύτερο βύθισμα και ίδια διάρκεια τελικά θα χάσει χαμηλά.
Σημείωσε ότι το μοτέρ των Disco MPI 2.0 μέχρι και 93 είχε την καλύτερη ρύθμιση για εκτός δρόμου και δύσκολα θα μπορέσεις να κάνεις κάτι καλύτερο - χωρίς να χάσεις ροπή χαμηλά!

Σαφώς είναι ότι καλύτερο υπάρχει στα 2.0 και με τη βοήθεια του και ίδιους οδηγούς, μόνο οχήματα της «οικογενείας» με το V8 θα αποδώσουν καλύτερα εκτός. Όμως η διαφορά απόδοσης σε σχέση με την κατανάλωση δεν αξίζει.

Συντήρησε, κυκλοφόρησε και μάθε το όχημα σου και ύστερα – αν τελικά δεν το χρησιμοποιείς για χρήση εκτός δρόμου – μπορείς να προχωρήσεις σε αλλαγές.

Σε αυτή την περίπτωση, θα βρεις πολύτιμη βοήθεια για το μοτέρ στα forum σχετικά με 820 (ο γνωστός «εφιάλτης») και 620.

Για ατμοσφαιρικές βελτιώσεις απόδοσης – 200+ ίππων, το μοτέρ έχει τη δυνατότητα- θα πρέπει να προχωρήσεις σε αλλαγή εκκεντροφόρων, βελτίωση κεφαλής, έμβολα, σύστημα ελέγχου κινητήρα και το ΒΑΣΙΚΟ, αλλαγή στα καπελότα, από αυτορυθμιζόμενα υδραυλικά σε ρύθμιση με ροδέλες.

Μια και το ανάφερα, στα κακοσυντηρημένα δίλιτρα μοτέρ της Rover, παρουσιάζουν το φαινόμενο να... κολλάνε τα καπελότα κλειστά με αποτέλεσμα να «ακούγονται» οι βαλβίδες στο ρελαντί.
Αν συμβαίνει αυτό είναι δείγμα για κακή επιλογή λαδιών / κακόσυντηρημένο αυτοκίνητο.

Ευτυχώς το ήξερα πριν το πάρω και ο πρόσεχα..... (αυτό και αρκετά ακόμα αλλα...)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Ιούλ 2005, 13:32

Με την τελευταια παραγραφο απαντας και στο προβλημα που εκθεσε στο forum του difflock και ο φιλος firelord σχετικα με το θορυβο του mpi μοτερ του (το ειχα ακουσει και εγω - αν ειναι το ιδιο που ηταν στο συνεργειο του Λουρμπα για πωληση)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες