από Freelander » 02 Ιαν 2006, 17:59
Καλησπέρα.
Αν εννοείς λίπανση εξωτερική μετά απο λασπώματα και αφού πλυθεί το κάτω μέρος είναι ευκαρία να λιπάνεις με πετρέλαιο όλους τους συνδέσμους της μετάδοσης και της ανάρτησης.
Εγώ συχνά σηκώνω το αυτοκίνητο στο βενζινάδικο και με μίγμα που αποτελείται απο ντίζελ και λιγάκι λάδι μηχανης, ψεκάζω και περιλούζω όλα αυτά τα σημεία καθώς και τις ντίζες του χειρόφρενου ώς και ολόκληρο το κάτω μέρος του πατώματος.
Με αυτό τον τρόπο γλιτώνεις απο ενοχλητικά τριξίματα κάνοντας ταυτόχρονα έναν καλό οπτικό έλεγχο, ενώ εμποδίζεις την υγρασία και τη λάσπη να ξανακολήσει απο κάτω.
Στα περάσματα απο βαθιά νερά πάντα υπάρχει ο κίνδυνος λόγω διαφοράς θερμοκρασίας να εισχωρήσει υγρασία και να κάνει ζημιά στα καζανάκια της εξάτμισης και στα διαφορικά.
Μήν ξεχνάμε οτι όλα τα διαφορικά έχουν μέσα βαλβολίνη εκτός απο το συνεκτικό συμπλέκτη που είναι στεγανότατος μέχρι τα 100 μέτρα βάθος για τα οποία τελικά προορίζεται!!
Mέλος ελληνικού TataClub