Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Off-Road διαδρομές

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Off-Road διαδρομές

Δημοσίευσηαπό pangelo » 02 Ιαν 2006, 14:15

Καλησπέρα σε όλους,

Γνωρίζει κανείς σε τι θα πρέπει να γίνετε έλεγχος μετά από μία off-road διαδρομή; Πέρα από το πλύσιμο.(κάτω από το αυτοκίνητο). Υπάρχουν σημεία που χρειάζονται λίπανση;

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Ιαν 2006, 17:59

Καλησπέρα.
Αν εννοείς λίπανση εξωτερική μετά απο λασπώματα και αφού πλυθεί το κάτω μέρος είναι ευκαρία να λιπάνεις με πετρέλαιο όλους τους συνδέσμους της μετάδοσης και της ανάρτησης.
Εγώ συχνά σηκώνω το αυτοκίνητο στο βενζινάδικο και με μίγμα που αποτελείται απο ντίζελ και λιγάκι λάδι μηχανης, ψεκάζω και περιλούζω όλα αυτά τα σημεία καθώς και τις ντίζες του χειρόφρενου ώς και ολόκληρο το κάτω μέρος του πατώματος.
Με αυτό τον τρόπο γλιτώνεις απο ενοχλητικά τριξίματα κάνοντας ταυτόχρονα έναν καλό οπτικό έλεγχο, ενώ εμποδίζεις την υγρασία και τη λάσπη να ξανακολήσει απο κάτω.

Στα περάσματα απο βαθιά νερά πάντα υπάρχει ο κίνδυνος λόγω διαφοράς θερμοκρασίας να εισχωρήσει υγρασία και να κάνει ζημιά στα καζανάκια της εξάτμισης και στα διαφορικά.

Μήν ξεχνάμε οτι όλα τα διαφορικά έχουν μέσα βαλβολίνη εκτός απο το συνεκτικό συμπλέκτη που είναι στεγανότατος μέχρι τα 100 μέτρα βάθος για τα οποία τελικά προορίζεται!!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pangelo » 02 Ιαν 2006, 21:58

Αυτό ακριβός εννοούσα Freelander.

Ξέρεις αν υπάρχει κάτι άλλο, σημεία που να χρειάζονται γρασάρισμα;

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό Freelander » 04 Ιαν 2006, 15:02

pangelo έγραψε:Ξέρεις αν υπάρχει κάτι άλλο, σημεία που να χρειάζονται γρασάρισμα;


Φίλε pangelo όχι δεν υπάρχει κάτι άλλο

Συνιστώ να το κάνεις ο ίδιος όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, να χρησιμοποιήσεις πετρελαιόζουμο και να μην περάσεις με αυτό μόνο τα τμήματα της εξάτμισης και των διαφορικών.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mato » 04 Ιαν 2006, 15:42

Freelander έγραψε:
pangelo έγραψε:Ξέρεις αν υπάρχει κάτι άλλο, σημεία που να χρειάζονται γρασάρισμα;


Φίλε pangelo όχι δεν υπάρχει κάτι άλλο

Συνιστώ να το κάνεις ο ίδιος όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο, να χρησιμοποιήσεις πετρελαιόζουμο και να μην περάσεις με αυτό μόνο τα τμήματα της εξάτμισης και των διαφορικών.



... συμπαθάτε με, μπερδεύτηκα ...
να "λιπανθεί' ή όχι εξάτμιση και διαφορικό ?
Άβαταρ μέλους
mato
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 24 Μαρ 2004, 23:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pangelo » 04 Ιαν 2006, 15:49

Φίλε Γιώργο ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό Freelander » 04 Ιαν 2006, 16:25

Φίλε pangelo δεν κάνει τίποτα. Μην ξεχάσεις μάλιστα να στάξεις και λίγο "ζουμί" στους μεντεσέδες και στις κλειδαριές από όλες τις πόρτες, κάνει θαύματα!

Φίλε mato τις σωληνώσεις της εξάτμισης καθώς και τα διαφορικά ΔΕΝ θα τα περιέλουζα με πετρελαιοειδή γιατί ανεβάζουν γρήγορα θερμοκρασίες.

Την ιδέα έδωσε ο Παντελής εγώ απλά προσάρμοσα τη συνταγή του "ζωμού" και έκανα δοκιμές.

Νάστε καλά
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Ιαν 2006, 23:16

Aγαπητοί φίλοι,

δεν γνωρίζω αν το Freelander έχει σωληνάκια εξαέρωσης για το κιβώτιο ταχυτήτων και το εμπρός διαφορικό/μειωτήρα (IRD) καθώς και για το πίσω διαφορικό.

Αν οι μονάδες αυτές της μετάδοσης έχουν εξαερωτήρες αλλά δεν έχουν σωληνάκια έτσι ώστε να "αναπνέουν" ψηλότερα από το σημείο που βρίσκονται τότε να πρότεινα να βάλετε σωληνάκια στους εξαερωτήρες αυτούς. Αν έχουν εξαερωτήρες και έχουν και σωληνάκια τότε σας παρακαλώ όπως ελέγξετε για το αν τα σωληνάκια αυτά τελειώνουν αρκετά ψηλότερα από το σημείο που υπάρχει πιθανότητα να βάλετε τα ιπποποταμάκια σας να κολυμπήσουν.

Ετσι να αποφύγετε κατά αρκετά μεγάλο ποσοστό την πιθανότητα να βρεί το νερό πρόσβαση προς την βαλβολίνη στα στοιχεία του συστήματος μετάδοσης και να σας δημιουργήσει προβλήματα και ανεπιθύμητα έξοδα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 09 Ιαν 2006, 10:40

Καλημέρα,
σωληνάκια εξαέρωσης υπάρχουν!!
Ξεκινάνε απο το μέρος μέρος των διαφορικών και φαίνεται οτι καταλήγουν σε ασφαλέστερο σημείο, οπτικά δεν φαίνεται η απόληξη τους.

Θηλαστικό της ζούγκλας. Αμφίβιο!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες