Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

νεος!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Αύγ 2005, 16:29

Φίλε disco γειά,

ρουλεμάν τροχών μπορείς να βρείς και στο εμπόριο.
Βγάλε το ένα (το μέσα και το έξω είναι ίδια) και ψάξε να βρεις μία αντιστοιχία σε κάποια καλή μάρκα.

Πάντως τα εργοστασιακά είναι πολύ καλής ποιότητας και αντοχής.

Προσοχή σε δύο πράγματα.
Καλό πάστωμα με καλής ποιότητας γράσσο (δεν θυμάμαι αν θέλουν λιθίου ή γραφιτούχο όμως) και προσοχή στο σφίξιμο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 11 Αύγ 2005, 16:02

Ποσα ρολεμαν εχει ενα disco? Ποσο km συνηθως βγαζουν ?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 11 Αύγ 2005, 17:08

Συνονόματε γειά,

Tα Disco σαν τα δικά μας έχουν δύο ρουλεμάν σε κάθε άκρο τροχού.
(αν αρχίσουμε να μετράμε πόσα ρουλεμάν έχουν συνολικά σαν αυτοκίνητα άσ'τα να πάνε καθώς ρουλεμάν υπάρχουν σχεδόν σε κάθε συγκρότημα του αυτοκινήτου που έχει περιστροφική κίνηση)

Το πόσα χιλιόμετρα βγάζουν εξαρτάται από πολλούς παράγοντες εκτός από την απόσταση που θα καλύψουν. Ενδεικτικοί παράγοντες είναι η χρήση (αν το κοπανάς πολύ στα βράχια), η σωστή λίπανση κατά την τοποθέτηση, η συχνή λίπανση μετά την τοποθέτηση, η σωστή ρύθμιση της προφόρτισης στις βίδες που τα στηρίζουν, το πόσο συχνά "παίζεις" μέσα στα νερά και πόσο βρώμικα αυτά είναι, το πόσο συχνά ζυγοσταθμίζεις τους τροχούς σου, αν έχεις βάλεις αποστάτες ή ζάντες με διαφορετικό offset κλπ.

Πάντως τα 100 με 150 χιλιάδες χλμ είναι μία λογική απόσταση για να αρχίζεις να αλλάζεις ρουλεμάν τροχών.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Αύγ 2005, 17:20

pandg ρουλεμάν βρήκα στο εμπόριο της FAG ,καλή μάρκα. Aλλαξα και τα ακρομπαρα που ήταν χαλια . Γράσο έβαλα αυτό που βάζω στα jet-skis που δουλεύουν μέσα σε θαλασσινό νερό έως και 9000 στροφές στα ξενερίσματα και το αλλάζουμε κάθε 2 χρονια στα νοικιάρικα χωρίς να αλλάζουμε τα ρουλμάν ΠΟΤΕ! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα! Aλλαξα και την τσιμούχα στο ταμπούρο του κιβωτίου, λουρί του εκκεντροφόρου και του διναμό-αιρκοντίσιον, λάδια βαλβολίνες παντού, φίλτρα και μου μένουν τα αμορτισέρ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 12 Αύγ 2005, 17:31

Αλήθεια Παντελή τι εσωτερική διάμετρο να προτιμήσω στον πίσω σιγαστήρα? Λίγη ροπή την θυσιάζω μια και έχει μπόλικη με τα κοντά και δεν έχω δει μέχρι τώρα να μου λείπει. Αύριο φεύγω να οργώσω τον Όλυμπο μέχρι την τρίτη. Δεν κρατιέμαι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 12 Αύγ 2005, 17:57

Φίλε Disco,

η εμπειρία μου από τον Mpi αλλά και αυτή φίλων συνιδιοκτητών (Discoman ακούς?) συγκλίνει στο να σου προτείνουμε να μείνεις στην εργοστασιακή εξάτμιση.
Οσοι έχουν βάλει κάτι σε εμπορίου τελικά είχαν συνήθως δυσάρεστη εμπειρία μου βουητό στην περιοχή των 110 με 120 χλμ/ώρα, ταχύτητα στην οποία αγαπά να ταξιδεύει κατά τα άλλα το Mpi.
Ομως με την εξάτμιση εμπορίου το βουητό είναι τόσο που σου προκαλεί πονοκέφαλο.

Το γράσσο που βάζετε στα jetski είναι χαλκού ή αλουμινίου?

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Αύγ 2005, 14:16

Δεν αναφέρει τα περιεχόμενα πάντως είναι θηρίο. Τώρα αν έχεις κάποιον στην αεροπορία μπορεί να σε προμηθεύσει και το γράσο που βάζουν στης πόρτες τον Kαναντέρ! Ναι βουτάνε και αυτά στην θάλασσα και αντεχουν το ιδιο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 18 Αύγ 2005, 18:15

Μήπως έχει κανεις το part number από της τσιμούχες από τα πίσω-πάνω-πλαϊνά τζαμάκια από Disco 93? Ευχαριστω.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 29 Δεκ 2005, 19:12

παιδιά ξέρει κανεις αν μπορώ να βάλω αυτόματο σαζμάν στο MPI? αν ναι ποσο κοστίζει περίπου η αγορά τον εξαρτημάτων? μου είπε κάποτε ο Παντελής{κατά κόσμον pantg} ότι είναι καλύτερο. τελικά καβάλησα ένα και μου άρεσε αλλα είχε v8 κινητήρα. και εάν έχει διαφορα στο καύσιμο? πολλά χιλιόμετρα εκτος δρόμου γαρ. επίσης με ενδιαφέρει να μην χάσω φρένα από τα κατεβάσματα και στο κλείσιμο του γκαζιού. πονάει λίγο αυτό το σημείο. ευχαριστώ.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 31 Δεκ 2005, 14:41

λόγω κυβικών αλλά και των απαιτουμένων μετατροπών, προσωπικά δεν το προτείνω

ο mpi χρειάζεται τη σπίρτάδα του χειροκίνητου

(έχοντας περάσει και από 2.0 και από V8 auto)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό niva13 » 10 Ιαν 2006, 17:11

kalispera eimai kainoyrgios κατοχος freelender 1999 για τα προβληματα με ηλιοροφες και με το τζαμι πισω ειδη τα γνωριζω αλλα τι πρεπει να κανω για να αποφυγω τα προβληματα με θερμοκρασια και φλαντζα κεφαλης
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2006, 11:47

niva13, παλληκάρι μου, λαντροβεροποιήθηκες? ΚΑΛΩΣΗΛΘΕΣ!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό niva13 » 11 Ιαν 2006, 12:55

ευχαριστω ελπιζω να τα πουμε σε καμια βολτα απο κοντα
Άβαταρ μέλους
niva13
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 16 Μαρ 2005, 12:40
Τοποθεσία: zografou attiki

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 11 Ιαν 2006, 14:37

niva13 έγραψε:kalispera eimai kainoyrgios κατοχος freelender 1999 για τα προβληματα με ηλιοροφες και με το τζαμι πισω ειδη τα γνωριζω αλλα τι πρεπει να κανω για να αποφυγω τα προβληματα με θερμοκρασια και φλαντζα κεφαλης


Να αλλάξεις αυτοκίνητο . :!: :twisted: :twisted: :twisted:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό Freelander » 11 Ιαν 2006, 19:43

Φίλε καλορίζικο και καλοτάξιδο σου εύχομαι!
Βάλε ένα ματόχαντρο καταρχάς γιατι σ'αυτό το αυτοκίνητο χρειάζεται. Ειδικά στα μοντέλα μέχρι το 2000.
Για τη φλάντζα που ρωτάς, σύμφωνα με τους άγγλους υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις αλλά μέσα σε αυτά είναι και η προαιρετική αλλαγή φλάντζας με μιά βελτιωμένη, άρα...
Όλα αυτά άν δεν τα έχει κάνει ο προηγούμενος κάτοχος ή αν δείς κάποια σημάδια απο υπερθέρμανση κινητήρα και συχνά συμπληρώματα υγρού.
Α! Να τσεκάρεις τα νερά του ψυγείου και το λάδι του κινητήρα συχνά και σε ποσότητα και σε ποιότητα.
Να είναι πάντα χώρια και καθαρά τα λάδια απο τα νερά!!
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 25 επισκέπτες