Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

RANGE ROVER -2nd HAND

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

RANGE ROVER -2nd HAND

Δημοσίευσηαπό Berg » 12 Ιαν 2006, 18:46

Ως άσχετος από τετρακίνητα ζητάω την βοήθειά σας.

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο Range Rover 1997 και μετά. Από ένα ψάξιμο που έχω κάνει οι τιμές κυμαίνονται από 28.000 - 32.000 Ευρώ. Το αυτοκίνητο θα πατήσει και χωματόδρομο αλλά λίγα πράγματα.

Μια που κατέχετε το θέμα Land Rover παρακαλώ για τις παρατηρήσεις σας ιδίως στο θέμα αξιοπιστίας. Τι να περιμένω?
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 12 Ιαν 2006, 19:23

Από αξιοπιστία θεωρείται το χειρότερο μοντέλο στην ιστορία της Land Rover. Επίσης να περιμένεις πολύ δύσκολη μεταπώληση.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιαν 2006, 19:28

Καλωσήλθες φίλε
Το Range Rover P38, ως είναι γνωστό Εικόνα έίναι πραγματικά εκπληκτικό αυτοκίνητο (το οποίο προσωπικά με δελέασε πολύ προ έτους) αλλά

1. μπορεί να αποδειχθεί αρκετά απαιτητικό στη συντήρησή του
2. στην έκδοση 4.6 χρειάζεται μεθοδικό έλεγχο η μηχανή του, λόγω γνωστών προβλημάτων που ανέκυψαν στο παρελθόν.


από την άλλη, η οδηγική αίσθηση αίσθηση που αποδίδει είναι αξεπέραστη

θα σου πρότεινα

1. να ελέγξεις το όχημα ενδελεχώς σε μηχανικό γνώστη και της εμπιστοσύνης σου
2. αν τελικά επιλέξεις Ρ38, να πάρεις το καλύτερο δυνατό που μπορείς, και νομίζω ειδικά την έκδοση 4.0

και πάλι καλωσήλθες
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό superspy » 12 Ιαν 2006, 20:55

Αν μιλας για το P38, είμαι σίγουρος ότι δεν θέλεις να μπλέξεις με ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ!
Επίσης μη δώσεις πάνω απο 5000.... θα χρειαστείς τα υπόλοιπα μέσα στη χρονιά....
ΜΑΚΡΙΑ!
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιαν 2006, 21:11

εντάξει, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα, απλά θέλει ιδιαίτερη προσοχή προ αγοράς

προσωπικά θα προτιμούσα το Classic, αβλεπίΕικόνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιαν 2006, 00:50

Φίλε Berg,

αν είσαι άσχετος με τετρακίνητα και με τα Land Rovers ειδικότερα θα σου πρότεινα να αποφύγεις το Range Rover P38A.

Aν το ιδανικό αυτοκίνητο για εσένα είναι αξιόπιστο, επισκέπτεται το συνεργείο μόνο για το τακτικό σέρβις και καταναλώνει λογικές ποσότητες καυσίμου τότε προτίμησε ένα γιαπωνέζικο τετρακίνητο (κάτι σε Land Cruiser ή Patrol) ή ένα γερμανικό (σαν το Gwagen) και άσε τους ιδιοκτήτες των RaRo P38A (4.0 και 4.6 βενζίνης ή 2.5 DSE για πετρελαιοκινητήρες) στην δυστυχία τους.

Αν έχεις χρόνο, χρήμα και χώρο (και τουλάχιστον άλλο ένα καλό και ένα πρόχειρο αυτοκίνητο) τότε πάρε το RaRo P38A μόνο και μόνο για την αίσθηση που σου δίνει όταν συμβαίνει να λειτουργεί καλά και να μην έχει προβλήματα με την ανάρτηση (αν διαγνώσει πρόβλημα σε βάζει σε κατάσταση κινδύνου και πάει μέχρι 70 χαω με τεζαρισμένη χαμηλά την ανάρτηση,άρα κτυπάει σαν τρελλό), ή με τα ηλεκτρικά καθίσματα ή παράθυρα ή τα φώτα ή την ηλιοροφή ή, ή, ή,.....
Και φυσικά αν δεν κάψει φλάντζα, ραγίσει μπλόκ, κουνήσει εμβολοχιτώνιο, σπάσει το αυτόματο διαφορικό, κολλήσει το κεντρικό, φάει το εμπρός διαφορικό, σπάσει τα άκρα του άξονα στα σημεία στήριξης της δεξιάς ή αριστερής πλύμνης (απαιτείται αλλαγή ΟΛΟΥ του εμπρός άξονα), στραβώσει τον εμπρός κεντρικό άξονα ή ραγίσει τον πίσω (είναι απο συνθετικό υλικό), πάρει φωτιά και και και.
Τα αυτοκίνητα από το 2001 και μετά είναι καλύτερα. Φτιάξανε το λαμπάκι στο τασάκι και δεν καίγεται.

Αν έχεις κάποιον εχθρό που μισείς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κάνε του δώρο το P38A και βάλε τον να το συντηρήσει. Θα γελάς με κακία για όσο καιρό θα το κρατήσει μέχρι να βρεί τον ταλαίπωρο που θα το αγοράσει νομίζοντας ότι είναι ευκαιρία στα λεφτά που ακόμη πιάνουν στην αγορά.

Νομίζω πως δεν μπορούσα να γίνω γραφικότερος για το τί σε περιμένει αν κάνεις το λάθος.

Αν στο δίνουν με εγγύηση πάρ'το. Αλλιώς ΜΑΚΡΥΑ !!!!

--------------
Απλώς πρέπει να αναγνωρίζουμε πότε κάτι είναι καλό και πότε καλύτερα να ξεχαστεί γρήγορα η ύπαρξή του.
Το Freelander με τα σχετικά μικρά του προβλήματα ήταν ένα σφάλμα της Land Rover όσον καιρό ανήκε στην BMW. To P38A ήταν η καταστροφή της LR από την BMW. Mια ευκαιρία που πήγε στράφι λόγω εφαρμογής ηλεκτρονικών συστημάτων κακής ποιότητας σε ένα αυτοκίνητο ανωτέρας πρός την ανωτάτη κλάση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 13 Ιαν 2006, 07:51

Βρισκεις και φθηνοτερο αλλα ου μπλεξεις!
Μεχρι και τα φωτα δουλευουν μεσω εγκεφαλου, και δεν ειναι και του Αινσταιν!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό Berg » 13 Ιαν 2006, 10:12

Κύριοι ευχαριστώ για την πληροφόρηση.

Όντας κάτοχος CAGIVA Elefan με DUCATI κινητήρα και HUSABERG το να αποκτήσω και ένα Ρ38 μάλλον θα πρέπει να ασχολούμαι 24 ώρες την ημέρα με αυτά.

Το κακό είναι ότι όλα τα παραπάνω είναι μοναδικά στο είδος τους και χαρίζουν στιγμές, (όταν δουλεύουν βέβαια :lol: :lol: ), που τα "αξιόπιστα" δεν δίνουν.

Όπως θα έλεγε και ο επι τροχών "θα το σκεφτώ" συμπληρώνω πολύ καλά. :P :P
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιαν 2006, 11:24

ή σκέψου Disco καλύτερα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 13 Ιαν 2006, 12:02

Τι το θές το RaRo όταν με τα λεφτά που δίνιες παίρνεις Disco με αερανάρτηση και έχεις αμάξι με α....ια αντί για α......ια μάξι;;;;

Με συγωρείτε για τα Γαλλικά παιδιά, αλλά μια στο τόσο μπορω να εκτροχιαζομαι, έτσι;;;
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό Berg » 13 Ιαν 2006, 19:54

DISCOVERER έγραψε:Τι το θές το RaRo όταν με τα λεφτά που δίνιες παίρνεις Disco με αερανάρτηση και έχεις αμάξι με α....ια αντί για α......ια μάξι;;;;

Με συγωρείτε για τα Γαλλικά παιδιά, αλλά μια στο τόσο μπορω να εκτροχιαζομαι, έτσι;;;


Έχω ακούσει ότι και αυτό έχει παιδικά προβλήματα. Δεν είναι ένα τετρακίνητο που δεν ασχολείσαι μαζί του. Θέλει την φροντίδα του όπως όλα τα ωραία.
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιαν 2006, 21:35

σωστός ο Berg!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό superspy » 13 Ιαν 2006, 22:01

Berg έγραψε:
DISCOVERER έγραψε:Τι το θές το RaRo όταν με τα λεφτά που δίνιες παίρνεις Disco με αερανάρτηση και έχεις αμάξι με α....ια αντί για α......ια μάξι;;;;

Με συγωρείτε για τα Γαλλικά παιδιά, αλλά μια στο τόσο μπορω να εκτροχιαζομαι, έτσι;;;


Έχω ακούσει ότι και αυτό έχει παιδικά προβλήματα. Δεν είναι ένα τετρακίνητο που δεν ασχολείσαι μαζί του. Θέλει την φροντίδα του όπως όλα τα ωραία.


Τώρα που το ξανασκέφτομαι, με ένα Elefant και ένα Μπέργκο, ο "εφιάλτης" (P38) είναι ένα και ένα για να συμπληρώσεις τη συλλογή σου!!

:assshaking:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό spartacus » 13 Ιαν 2006, 22:24

αφου στην τριπλεττα φροντιδα στοργη προδερμ ααααα....και λουκουμακι που λεει και ο μηχανικος μου εισαι συνηθισμενος....παρε ενα Defender - Lego να βρεις την ισορροπια σου!!!! και αμα το πλενεις καλα μετα απο καθε Off road δε θα σε απογοητευσει.....αλλιως πηγαινε σε RaRo V8 τελη 80 αρχες 90 για να γλιτωσεις λεφτα απο την αγορα και να τα βαλεις μετα ετσι ωστε να το φερεις στα μετρα σου....προσωπικη αποψη πιστευωντας οτι ενας μοτοσυκλετιστης αρκειται στο σπαρτιακτικο defender και δεν θεωρει αναγκαια την ανεση του οχηματος και την εργονομια την οποια βρισκουν esential oi μεσηλικες..... :evil: :evil: :evil: :evil: :D :D :D :D :D
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό alp » 16 Ιαν 2006, 10:50

Καλα, τοσο κακο ειναι το Ρ38?

εγω νομιζα οτι μετα το 1999 που αλλαξαν τα lucas με bosch, τα πραγματα ειναι καλυτερα.
Ειδικα με το ντιζελακι της BMW (αν και βγαζει τραγικα λιγα αλογα για αυτο το αμαξωμα).

Μαλιστα σκεφτομαι κι εγω να αλλαξω το classic μου με ενα τετοιο....

εχετε πιο συγκεκριμενες πληροφοριες ?
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες