Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DISCOVERY = EΞΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΟΧΗΜΑ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιαν 2006, 00:10

Φίλε vm θα περιμένω τηλεφώνημα λοιπόν.

Αλλωστε δώσε μου συζήτηση για Discovery (το αγαπημένο μου μοντέλο από τα Landies) και πάρε μου την ψυχή (φωνάζει ο πιτσιρίκος και η σύζυγος βέβαια αλλά πάντα αυτό δεν γίνεται με όσα βίτσια έχουμε εμείς οι νοικοκύρηδες?)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 13 Ιαν 2006, 07:58

Για Disco ρωτα οτι θες - μπορει να αργουν λιγο οι απαντησεις αλλα no problem!
Τωρα αν ειναι κατι επειγον, υπαρχουν και τα τηλεφωνα - ριξε μηνυμα και τα λεμε.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιαν 2006, 09:09

Γειά σου Fatman και γειά σας λοιποί Discoverάδες και LandRoverάδες !!!!

είναι αυτή η συναδελφικότητα ένας από τους βασικούς λόγους που αγαπάμε τα αμάξια μας ναι ή όχι?????

Υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που χαιρετούν ο ένας τον άλλο στο δρόμο και ας μην γνωρίζονται????

(είδατε τι κάνει το να υποφέρει κανείς από τα ίδια πράγματα με κάποιον άλλο ακόμη και άγνωστο?)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιαν 2006, 11:22

σίγα τώρα, υπερβολές....άκου υποφέρουμε

τραβάτε με κι ας κλαίω
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιαν 2006, 16:06

Γιώργο,

οπως λέει και το παλαιό άσμα.....

"πονάααααμε όσοι αγαπάαααααμε...."

(που να δεις τον πόνο των οδηγών των Defenders. Εκεί μιλάμε για πραγματικό σωματικό πόνο από την στενάχωρη καμπίνα, τον πονοκέφαλο από τον θόρυβο, τα εγκαύματα στα πόδια από την κόλαση κοντά στα πεντάλ και το κιβώτιο ταχυτήτων, τα γδαρμένα δάκτυλα από τους "εργονομικούς" διακόπτες κλπ κλπ.)

Εμείς με τα Freelander, Discovery & RaRo τουλάχιστον έχουμε και ένα κάπως πολιτισμένο χώρο επιβατών. Εκείνοι είναι εντελώς μαζόχες!!!!


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό vagelis » 13 Ιαν 2006, 16:52

Αν ειναι αυτοι μαζοχες εγω τι ειμαι ;
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Ιαν 2006, 19:58

ο Δαλάι Λάμα της υπομονής
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό discoman » 14 Ιαν 2006, 19:02

σημερα εκανα ευθυγραμιση στο οχημα Ο τεχνικος μου ειπε οτι στην ευθυγραμιση και την σωστη πορεια του οχηματος παιζει ρολο τα amortiser τα λαστιχα το υδραυλικο συστημα τιμονιου αφου βεβαια πρεπει το μπροστινο συστημα να ειναι σε αριστη κατασταση Εσεις τι λετε?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Ιαν 2006, 21:00

Συνόνοματε γειά,

ο΄τιδήποτε έχει σχέση με το πάτημα του αυτοκινήτου (τα λάστιχα, τα αμορτισέρ και τα ελατήρια (που πολλοί τα ξεχνούν και επικεντρώνονται μόνο στα αμορτισέρ) και η γεωμετρία της ανάρτησης), τα φρένα και το σύστημα διευθύνσεως πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να είναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση τόσο για την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών όσο και για την ασφάλεια των άλλων ανθρώπων που βρίσκονται στο δρόμο και έξω απο αυτόν (ιδίως για βαριά και μεγάλα αυτοκίνητα σαν το Disco)

Iδίως όμως στα Land Rover παίζει ρόλο εκτός από το μπροστινό σύστημα και το πίσω σύστημα ανάρτησης καθώς οι τζόγοι εκεί δημιουργούν γενικότερη αστάθεια στο όχημα.

Μην κάνεις τσιγκουνιές σε ανάρτηση, λάστιχα και φρένα. Τελικά θα την πληρώσεις πολύ ακριβότερα την όποια ψευτο-οικονομία προσπαθείς να κάνεις αναβάλλοντας επισκευές που πρέπει να γίνουν.

Τώρα όσον αφορά το κόστος των ανταλλακτικών εκεί υπάρχει μεγάλο θέμα για συζήτηση καθώς υπάρχουν φθηνά και καλά, φθηνά και απαράδεκτα, ακριβά και καλά και ακριβά και απαράδεκτα ανταλλακτικά.
Και αφήνω και το θέμα της τοποθέτησης και ρύθμισης τους..... (που είναι ακόμη μεγαλύτερο και πιό πολύπλοκο)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό discoman » 15 Ιαν 2006, 10:51

Mπορουμε να το κανουμε πιο συγκεκριμενο ? Δηλαδη ας παρουμε το μπροστινο συστημα διευθυνσης Τι ακριβως πρεπει να κοιταξουμε για να εχουμε μια σωστη πορεια?
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Ιαν 2006, 11:09

τρόμπα, σωληνώσεις, αμορτισέρ (και τιμονιού), bushes, προφόρτιση, swivell balls, ξεχνάω κάτι?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 16 Ιαν 2006, 12:49

discoman έγραψε:Mπορουμε να το κανουμε πιο συγκεκριμενο ? Δηλαδη ας παρουμε το μπροστινο συστημα διευθυνσης Τι ακριβως πρεπει να κοιταξουμε για να εχουμε μια σωστη πορεια?


Άσε το αμάξι ήσυχο και κοίτα να μη πίνεις όταν οδηγάς για να έχεις σωστή πορεια :o :o :o :o :o :o :wink: :wink: :wink:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό discoman » 16 Ιαν 2006, 18:39

firelord έγραψε:τρόμπα, σωληνώσεις, αμορτισέρ (και τιμονιού), bushes, προφόρτιση, swivell balls, ξεχνάω κάτι?
Για καντα πιο λιανα .Τρομπα τι τρομπα?> σωληνωσεις ποιες του καλοριφερ? :lol: bushes δεν ξερω εγλεζικα? προφορτιση τι ειναι αυτο? balls τι να τις κανω? :lol:
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό discoman » 16 Ιαν 2006, 18:43

DISCOVERER έγραψε:
discoman έγραψε:Mπορουμε να το κανουμε πιο συγκεκριμενο ? Δηλαδη ας παρουμε το μπροστινο συστημα διευθυνσης Τι ακριβως πρεπει να κοιταξουμε για να εχουμε μια σωστη πορεια?


Άσε το αμάξι ήσυχο και κοίτα να μη πίνεις όταν οδηγάς για να έχεις σωστή πορεια :o :o :o :o :o :o :wink: :wink: :wink:
προσπαθω αλλακαι χωρις να πιω αυτο παει βασει δικου του σχεδιου λες να τα πινει την νυχτα οταν κοιμαμαι? :twisted: :twisted:
THE BEST 4X4XFAR
Άβαταρ μέλους
discoman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 723
Εγγραφή: 22 Φεβ 2004, 22:59

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 16 Ιαν 2006, 18:55

Ρε μη μπας και αντί να φταίει το μπροστινό να φταίει το πίσω :?:
Μπορεί το μπροστά να πηγαίνει ίσια και το πίσω να ρίχνει ζεμπεκιές
Εγγλεζικο αμάξι είναι Παντελή μου... :wink:


Χωρίς πλάκα τώρα ποια είναι τα συμπτώματα? Σου ψαρεύει εν πορεία ή όταν φρενάρεις?
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 3 επισκέπτες