Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Disco...mania!!!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

ΠΛΗΜΝΕΣ DISCO

Δημοσίευσηαπό KILLER(LR) » 16 Ιαν 2006, 13:31

ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΜΝΕΣ ΤΟΥ DISCO?
ΑΠΛΗ ΒΑΛΒΟΛΙΝΗ Η ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ?
KILLER(LR)
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 11 Ιαν 2006, 14:02

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 16 Ιαν 2006, 14:44

Το Σάββατο είχα την πρώτη σοβαρή εμπειρία με το Discovery στο χιονι και μπορώ να πώ ότι ήταν λίγο απογοητευτική σε σχέση με το NIVA. Το NIVA μου ήταν σαφέστατα καλύτερο στο χιονι απ΄ότι το Discovery. Το Disco γλυστράει πολύ πιο πολύ απο το νιβα και επίσης ελέγχεται πολύ πιο δύσκολα απο το νιβα.

Η εξορμηση έγινε στην παρνηθα απο τη χασιά. Είναι ο χωματόδρομος που οδηγεί μέσω σπηλαίου πανός στν αγία τριάδα. Μετά τα πρώτα τρία ή τέσσερα χιλόμετρα και σε μία ανηφορική φουρκέτα αναγκάστηκα να βάλω αλυσίδες. Το πρόβλημα δεν ήταν ότι γλύστραγε αρκετά (αυτό το ξεπέρασα) , απλά κόλησε - δεν πήγαινε αλλό.

Η πλάκα είναι ότι ενόσο εβαζα τις αλυδιδες με προσπέρασε μία παρέα ( δύο νιβα και δυο jimny ) αέρα. Τα νίβα πήγαιναν εξαιρετικα - εντυπωσικά (οπως και εγώ παλαιότερα) και σαφέστατα καλύτερα απο τα jimny (εχω την εντύπωση ότι λείπει λίγο βάρος στα jimny).

Τους συναντησα βέβαια ξανά μετά απο δύο χιλιόμετρα όπου είχαν κολήσει και αυτοί.

Να πούμε τώρα και τα θετικά. Με τις αλυσίδες πηγαίνει αρκετά καλά (βεβαια το ιδιο πάει και το audi μου αν του βάλω αλυσιδες). Επίσης τραβάει - ξεκολάει αλλά οχηματα (οπως το νιβα της παρέας που με προσπέρασε) με χαρακτηριστική ευκολία.

Συμπέρασμα Οι αλυσιδες στο discovery είναι απαραίτητες. Στο νίβα επι δυομιση χρόναι δεν τις χρησημοποίησα ποτέ. Στο Disco τον πρώτο μήνα. Δυστυχώς δεν μπορείς να τα έχεις όλα.

Δυστυχώς κύριοι στο χιόνι the best 4x4xfar είναι το νιβα !!!!!!!!!
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 16 Ιαν 2006, 15:23

Περίεργο,

Τί λάστιχα φοράς και για πόσο βάθος χιονιού; Ανέβαινες με κοντά ή μακρυά, και με μπλοκέ ή χωρίς;

Το λέω γιατί έκανα περυσι την ίδια διαδρομή με τα πολλά χιόνια και δεν είχα πρόβλημα.

Βέβαια για να κολλήσει το Νιβα κάτι έτρεχε...
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό firelord » 16 Ιαν 2006, 19:43

στο συμπέρασμά σου περί αλυσίδων φυσικά είσαι σωστός Γιαγκούλα (πάντα ας θυμόμαστε όμως πως το Ντίσκο είναι δύο Νίβα και κάτι σε βάρος)

από την άλλη περιμένω απάντηση στα ερωτήματα που έθεσε ο Βασίλης
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό TERATOYKLAS » 17 Ιαν 2006, 00:12

ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΝΗΘΑ ΑΝΕΒΗΚΕ Η ΣΑΡΑ ΚΑΙ Η ΜΑΡΑ!

ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ: ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΒΑΡΙΜΠΟΜΠΗ-ΑΓ.ΜΕΡΚΟΥΡΙΟ
ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΒΓΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΑ ΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΠΕΤΑΓΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΙΑ ΣΟΡΕΝΤΟ, ΠΟΥ ΜΥΡΙΖΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΛΑ, ΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΣΟΥ ΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ 10 ΜΕΤΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ Η ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΛΑ, ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΕ ΠΑΡΕΚΕΙΜΕΝΟ ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟ ΑΠ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ.
ΚΑΘΕ ΝΕΟΠΑΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ LAND CRUISER ΤΟΥ ΦΤΩΧΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

ΣΥΝΕΧΕΙΑ:ΑΝΕΒΑΙΝΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ ΑΠΟ ΤΑΒΕΡΝΑ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΙΟΥ ΓΙΑ ΙΠΠΟΚΡΑΤΕΙΟΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΕΡΜΑ ΔΕΞΙΑ, ΒΛΕΠΩ ΑΠ`ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΕΝΑ ΚΙΑ SPORTAGE ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΡΙΤΗ ΚΑΤΑ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΜΗ ΧΩΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ. ΣΤΑ 15 ΜΕΤΡΑ ΚΟΒΕΙ ΤΙΜΟΝΙ ΔΕΞΙΑ, Τ`ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΕΥΘΕΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ, ΟΣΠΟΥ ΞΑΝΑΠΙΑΝΕΙ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΡΟΥΣΗ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΣΥΡΙΖΑ(ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΟΣ). ΤΟΥ`ΧΕΙ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΧΙΟΝΙΟΥ!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: ΟΠΟΥ ΒΛΕΠΕΤΑΙ ΦΡΕΣΚΑ ΚΙΑ ΜΑΚΡΙΑ. ΑΤΣΑΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ, ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΦΤΗΝΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.

ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΛΑΣΠΩΜΑΤΑ!

Α ΚΑΙ DISCOMONIAC ΟΜΟΡΦΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙΣ, ΖΟΡΙΚΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ. ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1 ΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ!
Άβαταρ μέλους
TERATOYKLAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 14 Ιαν 2006, 18:14

Δημοσίευσηαπό discomaniac » 17 Ιαν 2006, 00:14

Παντελή καλησπέρα,

Είμαστε νομοταγείς πολίτες.Μακριά από εμάς οι καταπατητές...και οι οικοπεδοφάγοι!!Διευκρινίζω για τυχόν παρενόηση.Το όργωμα αφορούσε
'αλάνα'...ελευθέρας βοσκής, για τεστάρισμα των δυνατοτήτων του Disco.

Giagoula καταλαβαίνω την πίκρα σου στο χιόνι.Μου φάνηκε και μένα κάπως,
κατεβαίνοντας την Πάρνηθα παρέα με ένα Terios(Teratoukla δε λέμε ονόματα),εγώ να είμαι με 2α αργά και προσευχές,εκεί που το Terios κατέβαινε με 3η απολύτως ελεγχόμενα.Το πρόβλημα όμως πιστεύω ήταν το ABS το οποίο
πάει για μόνιμη απενεργοποίηση.
Οι αλυσίδες είναι απαραίτητες.Ισχύει το αλυσίδες 'μπροστά' στο ανέβασμα για
πρόσφυση και 'πίσω' στο κατέβασμα για να μη διώχνει;
Εχουμε προτάσεις για μάρκες και τιμές αλυσίδων βαρέως τύπου για το Disco;
Άβαταρ μέλους
discomaniac
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 20:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 17 Ιαν 2006, 09:40

DISCOVERER έγραψε:Περίεργο,

Τί λάστιχα φοράς και για πόσο βάθος χιονιού; Ανέβαινες με κοντά ή μακρυά, και με μπλοκέ ή χωρίς;

Το λέω γιατί έκανα περυσι την ίδια διαδρομή με τα πολλά χιόνια και δεν είχα πρόβλημα.

Βέβαια για να κολλήσει το Νιβα κάτι έτρεχε...


Τα λάστιχα που φοράω είναι michelin O-R (mud terain) 205 80 16.

Τα δοκίμασα όλα, μακρύ - κοντό και σε συνδυασμό με κλείδωμα του κεντρικού και χωρίς κλέιδωμα.
Απλά στη συγκεκριμένη ανηφορική φουρκέτα ηθελε περισότερη φόρα, την οποία αν επερνεςτο αυτοκίνητο "μουρωνε - υποστρεφε" και δεν εστριβε.

Αλλά άσχετα απο τη φουρκετα, τα πάτημα του αυτοκινήτου στο χιονι δεν είναι αυτό που θα περιμενα.


Να σημειωσω επίσης ότι δεν είναι η πρώτη φορά που οδηγώ σε χιόνι.

Το υψος του χιονιού κειμενόταν απο 20 - 40 εκατοστά. Στο 90% της διαδρομής η κοιλιά του αυτοκινήτου ισιωνε το χιόνι.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Ιαν 2006, 09:46

θα συνηθίσεις

ΥΓ μήπως ήλθε η ώρα να αλλάξεις αβαταρ και υπογραφή?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 17 Ιαν 2006, 11:01

discomaniac έγραψε:Παντελή καλησπέρα,

Είμαστε νομοταγείς πολίτες.Μακριά από εμάς οι καταπατητές...και οι οικοπεδοφάγοι!!Διευκρινίζω για τυχόν παρενόηση.Το όργωμα αφορούσε
'αλάνα'...ελευθέρας βοσκής, για τεστάρισμα των δυνατοτήτων του Disco.

Giagoula καταλαβαίνω την πίκρα σου στο χιόνι.Μου φάνηκε και μένα κάπως,
κατεβαίνοντας την Πάρνηθα παρέα με ένα Terios(Teratoukla δε λέμε ονόματα),εγώ να είμαι με 2α αργά και προσευχές,εκεί που το Terios κατέβαινε με 3η απολύτως ελεγχόμενα.Το πρόβλημα όμως πιστεύω ήταν το ABS το οποίο
πάει για μόνιμη απενεργοποίηση.
Οι αλυσίδες είναι απαραίτητες.Ισχύει το αλυσίδες 'μπροστά' στο ανέβασμα για
πρόσφυση και 'πίσω' στο κατέβασμα για να μη διώχνει;
Εχουμε προτάσεις για μάρκες και τιμές αλυσίδων βαρέως τύπου για το Disco;



Μήπως είδες τί λάστιχα φόραγε το Terios ???? . Θές να μας πείς τι λάστιχα φόραγες εσυ ???

Εγώ ανέβηκα Πάρθηνα καθημερινή , έτσι δεν είχα πρόβλήματα με άσχετους εκδρομείς . Το κακό είναι ότι οι δρόμοι δεν ήταν καθαρισμένοι με αποτέλεσμα τα στρώματα της προηγούμενης μέρας να έχουν παγώσει και από πάνω τους να στρώνονται φρέσκα . Τέλος πάντων τα συμπερασματά μου είναι τα εξής :
1) Bridgestone Dueller H/T 687 καλά στο χιόνι έως 20 cm πολύ καλά στον πάγο - σε σχέση με το τωρινό μου πάντα - .
2) Yokohama Geolandar A/TII+ πολύ καλά στο χιόνι , είτε ρηχό είτε μπόλικο 40cm , ΑΛΛΑ στο παγωμένο χιόνι δεν είναι τόσο καλά , στο ΠΑΓΟ είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ - και εγώ κατέβηκα με αργή δευτέρα και τη ψυχή στο στόμα , αλυσίδες δεν έβαζα που να με βαράγανε - .
Τελικό συμπέρασμα : όσο ποιό ασφάλτινης μορφής είναι το λάστιχο τόσο καλύτερα πατάει σε πάγο , όσο ποιο αγριεμένο για εκτός τόσο χειρότερο !!! . Οπότε μάγκες μη συγκρίνεται αυτοκίνητα , αλλά λάστιχα και φυσικά να θυμάστε ότι στον μάυρο πάγο δεν σε κρατάει κανένα από αυτα !!!!
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Ιαν 2006, 11:35

αναρωτιέμαι αν αξίζουν (για καθαρά ασφάλτινη παγωμένη κατάβαση - προφανώς εκτός θα φύγουν λωρίδες) τα αντιολισθητικά καλύμματα τροχών.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 17 Ιαν 2006, 11:55

Τελικό συμπέρασμα : όσο ποιό ασφάλτινης μορφής είναι το λάστιχο τόσο καλύτερα πατάει σε πάγο , όσο ποιο αγριεμένο για εκτός τόσο χειρότερο !!! . Οπότε μάγκες μη συγκρίνεται αυτοκίνητα , αλλά λάστιχα και φυσικά να θυμάστε ότι στον μάυρο πάγο δεν σε κρατάει κανένα από αυτα !!!!


Στην περίπτωση μου αναφέρομαι σε χωματόδρομο με φρέσκο σχεδόν απατητο χιονι και όχι πάγο. Αναφορικά με το πάγο ισχυει μια απο τις βασικές ιδιοτητες του πολαπλασιασμου 4x0 = 0. Βεβαια ή δυο τονοι θα γλυστράνε - ιδιως στην κατηγορα - πολύ περισσότερο απο το 1350 κιλά του νιβα.

Φυσικά και συγκρίνω αυτοκινητα και σε όλες τις συνθηκες - χιονι - παγο - λασπη - , αν έχεις αμφιβολιες μια δοκιμή με ένα νιβα σίγουρα θα σε πεισει. Οπως λένε "ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα".
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Re: ΠΛΗΜΝΕΣ DISCO

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιαν 2006, 12:03

KILLER(LR) έγραψε:ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΣΥΝΙΣΤΑΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΗΜΝΕΣ ΤΟΥ DISCO?
ΑΠΛΗ ΒΑΛΒΟΛΙΝΗ Η ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ?


Φίλε killer(LR) καλημέρα,

πιό παλιά το εργοστάσιο συνιστούσε βαλβολίνη ΕΡ90. Εδώ και μερικά χρόνια δίνει μία ειδική γρασσοβαλβολίνη την οποία όμως η αντιπροσωπεία ΔΕΝ φέρνει και δεν την βρίσκεις και εύκολα.

Αν μαζευτούμε αρκετοί μπορούμε να βάλουμε παραγγελία με κόστος περίπου στα 24 Ευρώ τα δύο σακκουλάκια που απαιτούνται για τον εμπρός άξονα (ένα σακκουλάκι ανά πλύμνη) συν τα μεταφορικά τα οποία θα μειώνονται τόσο όσο περισσότεροι είμαστε.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιαν 2006, 12:51

Αγαπητοί φίλοι,

Τα λάστιχα έχουν ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ μεγάλη σημασία για όλων των ειδών τα εδάφη και τις συνθήκες πρόσφυσης.
Ετσι λοιπόν καλό είναι να συγκρίνουμε μήλα με μήλα και όχι διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους.

Το ΝΙVA είναι ΣΑΦΩΣ καλύτερο από το Discovery στο χιόνι και τον πάγο. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως έχει σχεδιασθεί και κατασκευαστεί με βασική προϋπόθεση το να μπορεί να λειτουργεί σωστά σε ακραίες καιρικές συνθήκες από πλευράς κρύου και σε περιβάλλον που συνήθως είναι καλυμένο από πάγο και χιόνια τους περισσότερους μήνες του χρόνου.
Και από την δική μου εμπειρία και σχέση με τα NIVA μπορώ να βεβαιώσω πως ο μπολσεβίκος είναι σαφώς πιό δεκτικός στο χιόνι και τον πάγο ακόμη και με ίδια λάστιχα με τον Αγγλο αποικιοκράτη. (μιλάω για τα XMS 244 και μετά ονομαζόμενα ΧΜS 4X4 της Michelin που υπήρχαν στην παραγωγή μέχρι το 1995 (αν θυμάμαι καλά) και θα είχα χρησιμοποιήσει τόσο στο NIVA μέχρι το 1985 όσο και στο πρώτο μου Disco από το 1993 έως το 1998)

---------

Οσον αφορά τους κάφρους στους οποίου αναφερθήκατε δυστυχώς αυτό συμβαίνει σε οποιαδήποτε ασχολία, χόμπυ ή αντικείμενο γίνεται ξαφνικά της μόδας ή γίνεται εύκολα προσβάσιμο σε μεγάλες μάζες αποδεκτών χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία, εκπαίδευση και παιδεία.
Ειναι στο χέρι του καθενός από εμάς να φροντίσουμε όταν διαπιστώνουμε κάτι που κάποιος άλλος χρήστης τετρακινήτου κάνει λάθος, είτε λόγω αναισθησίας, είτε λόγω βλακείας, είτε λόγω απειρίας ή για άλλον λόγο, να προσπαθούμε με σωστό τρόπο να βοηθούμε. Και αν το λάθος αυτό γίνεται επίτηδες και επαναλαμβανόμενα να γινόμαστε και τόσο κακοί όσο χρειάζεται και επιτρέπεται και να το σταματάμε (είτε μόνοι μας είτε με την βοήθεια των ανθρώπων που υπάρχουν για να βάζουν τα πράγματα στην θέση τους, και μιλώ για την αστυνομία, τα δασαρχεία και τις αρμόδιες υπηρεσίες)

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να παραμείνω καθώς θεωρώ ότι είναι ιδιαιτέρως σημαντικό. Σαν οδηγός εκτός δρόμου τετρακινήτου και εραστής της ελληνικής υπαίθρου και των εκτός δρόμου εκδρομών για πάνω από 20 χρόνια τώρα τρέμω με την ιδέα αυτών των ανθρώπων ελεύθερων στα ποτάμια, τους δασικούς και επαρχιακούς δρόμους και στα χωράφια των φίλων που μας φιλοξενούν όταν αφήνουμε οι περισσότεροι από εμάς τα αστικά κέντρα για να χαρούμε την φύση.
Δυστυχώς ακόμη και συνειδοτοποιημένοι τετρακίνητοι πολλές φορές χάριν της έντασης της ταχύτητας ή της δυσκολίας μίας διαδρομής (η γνωστή έκρηξη αδρεναλίνης) τελικά κάνουν κακό στη φύση και στις διαδρομές ή τις περιοχές που αξίζουν. Μία ενδεικτική και συχνά επαναλαμβανόμενη περίπτωση απωλείας του μέτρου είναι οι εκδρομές με πολλά αυτοκίνητα. Μάλιστα έχει επικρατήσει η άποψη πως μια εκδρομή είναι επιτυχημένη αν έχει πολλές συμμετοχές. Αυτό όμως τελικά αφήνει μόνιμα σημάδια στο περιβάλλον και αρνητικές εντυπώσεις στους ντόπιους οι οποίοι σίγουρα ξεχωρίζουν το παροδικό άμεσο χρηματικό κέρδος από την εστίαση και την παροχή στέγης σε πολλούς ανθρώπους για ένα ή δύο σαββατοκύριακα τον χρόνο από την παροχή ιδίων υπηρεσιών ή την πώληση των προϊόντων τους σε λιγότερους ανθρώπους για συχνότερα επαναλαμβανόμενες επισκέψεις.
Για τον λόγο αυτό και ΠΟΤΕ ο σύλλογος δεν είχε κάνει εκδρομή με πάνω από 12 +1 αυτοκίνητα και πάνω από 30 με 35 συμμετέχοντα άτομα.
Βεβαίως τα χρόνια εκείνα (μέχρι το 1998) δεν υπήρχε και η τωρινή αφθονία καταλυμάτων και μονάδων εστίασης (ταβέρνες, εστιατόρια) αλλά από την άλλη μεριά τώρα δεν υπάρχει και η παρθένα φύση που τότε μπορούσαμε να χαρούμε πιό κοντά στα αστικά κέντρα (για παράδειγμα η Ευρυτανία και η Αιτωλοακαρνανία στα τέλη του 1980 και του 1990 δεν έχουν πλέον καμμία σχέση με αυτό που είναι τώρα. Ακόμη και σε επίπεδο φιλοξενίας και συμπεριφοράς των κατοίκων αυτών των περιοχών. Τότε ο επισκέπτης ήταν χαρά για το χωριό, κάτι το νέο που άλλαζε την πεπατημένη της κανονικής ζωής. Τώρα μάλλον υπάρχει η αντιμετώπιση του κουμπαρά με πόδια)

(εφυγα πολύ εκτός θέματος)
--------------------

Για την ερώτηση για τις αλυσίδες.
Φθηνές αλυσίδες από μαγαζιά που πουλάνε αξεσουάρ για φορτηγά.
Προσοχή όμως γιατί στα Land Rover υπάρχουν τα μαρκούτσια των φρένων που οι φθηνιάρικες αλυσίδες τα κόβουν.
Αν δεν θέλεις προβλήματα αξίζει να πληρώσεις λίγο παραπάνω και να βάλεις κάτι καλό.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό takhs » 17 Ιαν 2006, 13:41

χμμμμμμ
Μετα απο ολα αυτα που διαβασα
ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΝΙΒΑ ΣΕ ΑΨΟΓΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΜΟΝΟ 15000
ΤΡΕΞΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΝΤΙΣΚΟ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ


:D :D :D

Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΟΥ :P
takhs
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 133
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: κορινθος

Δημοσίευσηαπό firelord » 17 Ιαν 2006, 14:16

μαυραγορίτη

κουκουλοφόρε

εκμεταλλευτή

(α για το Νίβα έλεγες? Νόμιζα πως πουλούσες το σερόκι, λέω και εγώ, τόση αλητεία πια, σερόκι για 15 χήνες? απαππαπα)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες