Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Θα πάμε βόλτα σύντροφοι?

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 26 Ιαν 2006, 08:41

Φίλε Πάνο/teratoukla,
Κατ' αρχάς χάρηκα για τη γνωριμία σου όπως και του Μιχάλη μετα των οικογενειών και φίλων σας. Πράγματι παρόλες τις κουφές αναποδιές ήταν πραγματικά όμορφα, είχα την αίσθηση οτι είμασταν σε εκδρομή για ένα ολόκληρο ΣΚ, αυτή είναι η ομορφιά του jeeping αλλά κυρίως της παρέας. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αν και δεν είδατε σχεδόν τίποτα απο την ομορφιά της διαδρομής, προσδοκώ σε άμεση επανασυνάντηση για να την ολοκληρώσουμε. Η παρέα όπως είδες είναι παρέα με όλη τη σημασία της λέξεως και δεν έχει σχέση με "ανταγωνιστικές" διαθέσεις/συμπεριφορά, όπως άλλωστε αρμόζει σε συνειδητούς 4κίνητους.
Και εσύ αλλά και ο Μιχάλης δεν χρειαζόσασταν τίποτα περισσότερο απο χρόνο και εξοικείωση, αλλά για να πώ και του στραβού το δίκιο ο Μιχάλης οπωσδήποτε χρειάζεται ΑΜΕΣΑ λάστιχα όπως το κουβεντιάσαμε στα πεταχτά, χωρίς όμως να προβεί σε υπερβολικές επιλογές. Αν θέλεις επικοινωνείς να τα πούμε εκτενέστερα.Να είστε καλά όλοι και σας ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου για την εξαιρετική παρέα σας.

Παντελή εάν διαβάζεις το παρών ήθελα να σε ευχαριστήσω για τον airjack, τον οποίο και παραλίγο θα χρησιμοποιούσαμε εάν δεν βρίσκαμε το απο μηχανης τρακτέρ του βουνού (απο εκεί θα βγήκε το "τύχη βουνό"). Σε κάθε περίπτωση τίποτα απο τα δύο δεν θα χρειαζόμουνα εάν δεν έκανε κουλαμάρες το lc για να βγεί απο εκεί που πάλευε να μπεί!
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 26 Ιαν 2006, 10:07

Καλησπέρα και από μένα.
Το νόμο του Μέρφυ τον γνωρίζετε;

Αφού με 2000 εμπόδια κατάφερα να φύγω 2 παρα απο τη δουλειά (Μαρουσι) έκανα δύο μαλ...ιες
1) Έβαλα τις αλυσίδες για τον πάγο - ανάθεμα την ώρα για αν είμαι έτοιμος....γκρρρρρ
2) Αντί να πάω απο Αττική οδό - Εθνική - Αγιο Στέφανο πήγα απο Κηφισίας - Θησέως λόγω του ότι πάνω απο 40 με αλυσίδες δεν πάς στην Εθνική.

Αποτέλεσμα
1) Μποτίλιάρισμα μέχρι θανάτου ειδικά μετά τη Κηφισιά όπου όλοι σταμάταγαν να βάλουν αλυσίδες ή έριχναν ζεμπεκιές
2) Σε ένα φρενάρισμα ενός μαλ... μπροστά φρέναρα απότομα, μετά απο 400 μέτρα μου κόβει την αλυσίδα καιτη μπερδεύει στο μπροστά δεξία τροχό οι γάτζοι μου βούτηξαν τα σωληνάκια των φρένων. Δέκα πόντους να προχώραγα θα είχα καταστροφή. :evil: :evil:

Αποτέλεσμα δεύτερο...
Με το κουστούμι πέσιμο κάτω στο πάγο για απεμπλοκή αλυσίδας.

Γέλιο να δείς.

Ευτυχώς το (πολύ) κακό σταμάτησε εκεί.

Ένα χιλιόμετρο μετά έσπασε και η δευτερη και ΓΕΙΑ ΣΑΣ.

Δε ξαναβάζω αλυσίδες με Μ/Τ σε άσφαλτο Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ

Μετά απο τη ζωχάδα γύρισα όλα τα χωράφια του Αμαρουσίου, Λυκόβρυσης κλπ για να ξεσπάσω :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 26 Ιαν 2006, 19:21

Discoverer καλημέρα,
Λυπαμαι πολύ για τις απανωτές γκαντεμιές που σου έτυχαν, επειδή μπυ έχουν τύχει και εμένα διάφορες σε προετοιμασία για βόλτα θα σου πώ οτι έχω καταλήξει στο κάθε εμπόδιο για καλό, δεν ξέρω αν είναι παρήγορο αλλά πλέον εγώ αποδέχομαι τα πραγμάτα όπως έρχονται και δεν σκάω, υπάρχουν χειρότερα για να σκάμε. Βόλτες και συναντήσεις θα κάνουμε και άλλες απο ότι φαίνεται.
Σε κάθε περίπτωση εάν είχες πάρει τηλέφωνο θα σου είχα πεί να έρθεις απο εθνική απροβλημάτιστα και χωρίς αλυσίδες, όπως όλοι οι υπόλοιποι. Για αλυσίδες κάναμε προγραμματισμένη στάση λίγο πριν τα "δύσκολα" και φυσικά βοήθησαν όλοι όλους, δεδομένου οτι δεν φταίνε τα mud λάστιχα σου αλλά όπως γνώριζα αλλά και αποδείχθηκε ο μπελάς του να τις βάλεις είναι γενικότερος είτε για ασφάλτινα είτε για ενδιάμεσα και με όλους τους τύπους αλυσίδων που είχε ο καθένας μαζί του. Πίστεψε με είχαμε πλήρη γκάμα ελαστικών αλλά και αλυσίδων, καμία μα καμία δεν μπήκε σε λιγότερο απο 10'.
Το lc που είχαμε μαζί (ασφάλτινα + βαρέως τύπου αλυσίδες) αντιμετώπισε το ίδιο με εσένα πρόβλημα, με αποτέλεσμα να την αφαιρέσει και να πηγαίνει (καλά) μόνο με μία χάρη στα ηλεκτρονικά μπλιμπλικια του, βέβαια κατάφερε να με ρίξει σε χιόνι πάνω απο 50cm με αποτέλεσμα να με τραβήξει (με το ζόρι) το τρακτέρ του βουνού αλλιώς θα βάζαμε τα μεγάλα μέσα (βλέπε airjack, ρεζέρβα, εργάτη και φτυάρι).
Ελπίζω να πούμε σύντομα και δια ζώσης σε νέες περιπέτειες!!
Καλημέρα σε όλους (έχουν τη διάθεση και μας διαβάζουν)
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 26 Ιαν 2006, 21:01

Όπως βλέπεις και παο την ώρα του post μου γύρισα σπίτι μεσάνυχτα.

Βολτάροντας μπήκα μέχρι και σε 30-40 πόντους χιόνι με πάγο απο κάτω.
ΜΗΔΕΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ME TA MUD!

Τις αλυσίδες τις είχα βάλει απο πρίν γιατί ήμουν με τα κοστούμια στη δουλειά και δεν είχα πρόσβαση στο site για να δω το τηλεφωνο επικοινωνίας, αλλιώς θα σας καλούσα να σας πώ ότι θα αργήσω λίγο και να μου λέγατε που θα ήσασταν.

Τέλος πάντων το χιονάκι το ευχαριστήθηκα δεόντως αφου βολταρησα για 4-5 ώρες αλλά ήθελα να σας δώ :cry: :cry: :cry:


Τη Κυριακή θα είμαι Πάρνηθα με άλλο ένα Land Defender, ένα Cherokee και το Disco μου.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 26 Ιαν 2006, 21:09

Άφού σου είχα στείλει το κινητό μου σε πμ απο την προηγούμενη το απόγευμα/βράδυ, μήπως και τυχόν την ίδια ημέρα δεν είχες πρόσβση στο διαδίκτυο, τέλος πάντων ελπίζω να τα πούμε σύντομα, ίσως την Κυριακή.
Να είσαι καλά
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό superspy » 26 Ιαν 2006, 21:47

DISCOVERER έγραψε:....
2) Σε ένα φρενάρισμα ενός μαλ... μπροστά φρέναρα απότομα, μετά απο 400 μέτρα μου κόβει την αλυσίδα καιτη μπερδεύει στο μπροστά δεξία τροχό οι γάτζοι μου βούτηξαν τα σωληνάκια των φρένων. Δέκα πόντους να προχώραγα θα είχα καταστροφή. :evil: :evil:
......



Discoverer .... :-)

Τις αλυσίδες τις βάζουμε πίσω στα Disco (αλλά και στο 70% των τετρακίνητων), όπως λεει και το άμοιρο το manual..... :-) .....

Περαστικά.... :wink:
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 26 Ιαν 2006, 22:38

Αγαπητέ S1 - SII - SIII

το είχα δεί το τηλεφωνο αλλά δε το είχα σημειώσει πιστεύοντας ότι θα ξαναμπαινα στο φόρουμ. Τελικά λόγω meetings (!!!) δε ξαναμπήκα και εφυγα για να σας βρώ με τη ψυχή στο στόμα με ΚΟΣΤΟΥΜΙ!!!

Αγαπητέ superspy,

Διαβάζοντας το manual έλεγε ....μπροστά τις αλυσίδες. Θα το ξανακοιτάξω και θα σου πώ μήπως έχω κάνει λάθος

Τέλος πάντων, το πρόβλημα είναι ότι σε εντελώς ξερή άσφαλτο χωρίς πρακτικά στρώμα χιονιού ή πάγου οι αλυσίδες είναι καταδικασμένες σε φθορά.

Το κόψιμο οφείλεται στο ότι δεν ηταν heavy duty αλλά οι ελαστικές με τα καρφια που είναι μόνο για πάγο ( τις οποίες επέλεξα κυρίως για τη BMW μου αφού στο Disco με Μ/Τ ποτέ δεν μου χρειάστηκαν. Σε παλιότερο post μου είχα γραψει ότι με πάγο και χιόνι ρυμούλκησα μιά BMW στα Αγραφα χωρις αλυσίδες και δεν είχα πρόβλημα!
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 26 Ιαν 2006, 22:44

SI-SIII-Disco έγραψε:Discoverer καλημέρα,
Το lc που είχαμε μαζί (ασφάλτινα + βαρέως τύπου αλυσίδες) αντιμετώπισε το ίδιο με εσένα πρόβλημα, με αποτέλεσμα να την αφαιρέσει και να πηγαίνει (καλά) μόνο με μία χάρη στα ηλεκτρονικά μπλιμπλικια του, βέβαια κατάφερε να με ρίξει σε χιόνι πάνω απο 50cm με αποτέλεσμα να με τραβήξει (με το ζόρι) το τρακτέρ του βουνού αλλιώς θα βάζαμε τα μεγάλα μέσα (βλέπε airjack, ρεζέρβα, εργάτη και φτυάρι).



Καλά πώς σε έριξε σε 50 πόντους χιόνι το LC;
Πού πήγατε.Για λέγε, για λέγε...
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό jdelis » 26 Ιαν 2006, 22:58

Κρίμα που το κάνατε τόσο νωρίς, θα ήθελα να έχω έρθει. Την επόμενη φορά ελπίζω, μια και είστε κοντά στα μέρη μου.

Όσον αφορά τις αλυσίδες μπορώ να πω πως είμαι μάλλον εναντίον. Κυκλοφορώ από Δροσιά τρεις ημέρες με τα νέα General Tire ΑΤ2 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Ακόμη και σήμερα με πάγο πέρασα από Goodies, πήγα Κρυονέρι, σταμάτησα επίτηδες σε πολύ παγωμένη άσφαλτο και ξαναξεκινούσα για να τα δοκιμάσω και ούτε ένα μικροσπινιάρισμα. Σαφώς και τα ΑΤ είναι καλύτερα από ΜΤ σε παγωμένο χιόνι. Αλλά από την πείρα μου μόνο σε πολύ παγωμένη άσφαλτο (γυαλί) ένοιωσα πως χρειαζόμουν αλυσίδες. Μιλάω για τετρακίνητο όχημα και λάστιχα τουλάχιστον ΑΤ.
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 27 Ιαν 2006, 01:49

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου φίλε jdelis.
Σήμερα με 3 δάχτυλα σκέτο πάγο και δεν έκανε κίχ το αυτοκίνητο ακόμα και όταν το ζόρισα επίτηδες σε κάποια στροφή.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό superspy » 27 Ιαν 2006, 02:30

DISCOVERER έγραψε:....
Αγαπητέ superspy,

Διαβάζοντας το manual έλεγε ....μπροστά τις αλυσίδες. Θα το ξανακοιτάξω και θα σου πώ μήπως έχω κάνει λάθος
....


Απο το manual του 94+ (Αντιγράφω απο το pdf)

Snow chains

Land Rover approved snow chains are designed for on-road use in xtreme snow conditions only, and are not recommended for off-road use. ALWAYS observe the following recommendations:

ONLY Land Rover approved chains may be fitted to the front wheels, or fitted to all four wheels. Unapproved chains can be fitted to the rear wheels ONLY.

• Ensure the gearbox differential is locked.

• Always adhere to the snow chain fitting and retensioning instructions and the speed limitations recommended for varying road conditions. NEVER exceed 30 mph (50 km/h).

• Avoid tyre damage by removing the chains a soon as the road is free from snow.

For further information about approved snow chains, consult your Land Rover dealer.

NOTE: If only unapproved snow chains are available, they must only be fitted to the rear wheels.

WARNING
DO NOT fit unapproved snow chains to the front wheels - this could damage brake components.


και απο το manual του 89-93 (αντιγραφω απο το... hard copy...)
...οι αλυσίδες τοποθετούνται στους πίσω τροχούς....

:-)
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 27 Ιαν 2006, 02:54

Αγαπητέ superspy,

τελικά το Landy μας έχει ψυχή, μυαλό και πνεύμα.

Κατάλαβε το άτιμο ότι ήταν non-approved chains (όχι απο τη Land Rover αλλά απο ..το ίδιο) και διόρθωσε το λάθος μου :wink:

Και φυσικά αφού διαθέτει και το παγκοσμίου φήμης σύστημα αυτόματης απόρριψης άχρηστων αντικειμένων το κανόνισε το θέμα μόνο του :D :D

Πάντως για καλό και για κακό θα διαβάσω το manual γαιτί έτσι και κάναν τα μάτια μου πουλάκια, χρειάζομαι ξεκουραση.
Χώρια που μπορεί το Disco μου να ...αποβάλλει και εμένα ώς άχρηστο.
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό SI-SIII-Disco » 27 Ιαν 2006, 05:37

Φίλε Βασίλη,
Η ιστορία είναι απλή:
Στην ανωφέρεια της διαδρομής κάποια στιγμή έχει ένα ανηφορικό πλάτωμα/ξέφωτο(αλλά προσοχή όχι ίσιωμα) με κλίση πρός τα δεξιά (εκτός της ανηφορικής). Δεδομένου δε οτι όντας ξέφωτο το χιόνι ήταν συγκεντρωμενο και πλέον των 40cm, το lc προσπάθησε να ανοίξει δρόμο και να συνεχίσουμε, αλλά έλα που ο τοπικός βοσκός είχε παρκάρει το τρακτέρ του (που να φανταστεί ο άνθρωπος οτι θα ερχόντουσαν κατι τρελοί Αθηναίοι με τις οικογένειες τους τέτοια μέρα) ακριβώς στη μέση του δρόμου αμέσως μετά το πλάτωμα. Το lc προσπάθησε να περάσει απο το πλάϊ ανάμεσα στο τρακτέρ και σε θάμνους/δένδρα αλλά το χιόνι εκεί ήταν πλέον των 70cm και το εγχείρημα κατέληξε να γλυστράει ακυβέρνητο πίσω και δεξιά καλύπτωντας σχετικά γρήγορα την απόσταση ασφαλείας(~15μ) που είχα αφήσει, έχοντας και εγώ σταματήσει στην ανηφόρα!!. Τώρα η μεγάλη σιγουριά στα ηλεκτρονικά μπλιμπλικια έκαναν το καλό μου φίλο να νομίζει οτι θα ξεκινούσε ξανά και οτι θα το έλεγχε αλλά ως γνωστό την κουλαμάρα και την βλακεία(βλ. σιγουριά) της στιγμής δεν την διορθώνουν τα ηλεκτρονικά (το μόνο που δούλεψε ηταν η ηλεκτρονική μούτζα) και συνέχισε να έρχετε καταπάνω μου. Και εγώ λοιπόν έκανα πίσω τσουλώντας (η σιγουριά βλέπεις) και πήγαινα εκεί που η κλίση με πήγαινε (πίσω & δεξια) εκεί που το χιόνι ήταν αφράτο στο ύψος της μέσης μου, 1μ+απο την δεξια μεριά. Όλη λοιπόν η κοιλιά γέμισε απο κάτω ενώ το χιόνι ήταν πλέον στο ύψος της πόρτας (όλη η δεξιά και πίσω πάντα). Επειδή λοιπόν είμαι και εγώ έξυπνος (η σιγουριά/βλακεία κορυφώνεται) κάθομαι εκεί, ανάβω τσιγάρο και παρακολουθώ τις προσπάθειες του lc να μανουβράρει αλλά και τις μετέπειτα γνωριμίες συστάσεις με τον βοσκό (τι κάνετε εδώ βρε παιδιά, τρελαθήκατε? πόσα και τι ζώα έχεις μάστορα κλπ κλπ).
Όταν με το καλό λοιπόν το lc βολεύτηκε κάπως είπα να ξεκινήσω να μπώ στις ροδιές μου αλλά φευ, έσκαβαν τα πίσω με τις αλυσίδες αλλά χωρίς βάρος, τα μπροστινά δεν έπιαναν (λυπήθηκα τις "χιονοσακούλες" στο χώμα και δεν τις είχα βάλει, άσε που είναι και ταλαιπωρία δεδομένου του ιδιαίτερου πέλματος του ελαστικού μου) και πρακτικά έμεινα στον αέρα αφού το χιόνι στην κοιλιά μου πάγωσε (όση ώρα χάζευα, η πολύ σιγουριά που λέγαμε) και έτσι "έκατσα"!
Τώρα ήταν η ώρα για τα μεγάλα μέσα = το τρακτέρ (ευτυχώς ήταν του βοσκού, πήρα μπροστά, είχε πετρέλαιο κλπ κλπ) που προσπάθησε να με τραβήξει προς το πλάτωμα (με 10μετρο ιμάντα) αλλά γλύστραγε και αυτό (και φορούσε τρακτερωτά) αλλά δεν πήγαινε πουθενά. Για να μην στα πολυλογώ ενώσαμε άλλα 12μ ιμάντα και άλλαξε σημείο/μέρος απο όπου θα με τραβούσε. Πήγε λοιπόν(που αλλού) στη συνέχεια του δρόμου (εκεί που είχε κλείσει παρκαρισμένος και που θέλαμε αρχικά να πάμε..) που ήταν κατηφορικός, και μόνο τότε κατάφερε να με βάλει στον ίσιο δρόμο. Τι άλλο να σου περισσότερο, την άλλη φορά έλα μαζί γιατί διαφορετικά θα γράψω βιβλίο εάν συνεχίσω έτσι.
Φίλε jdelis, κρίμα που δεν "δήλωσες συμμετοχή" είσαι ευπρόσδεκτος για τις επόμενες φορές!
Η γνώμη μου για τις αλυσίδες είναι 4, διαφορετικά πίσω στις ανηφόρες & μπροστά στις κατηφόρες. Μπορεί να είναι μπελάς αλλά "κάλιο γαιδουρό...........γυρευε". Οι δικές μου είναι quickfit και όχι lr approved αλλά τις έχω βάλει στις μπροστινές ούκ ολίγες φορές με κανενα πρόβλημα. Το αυτό μπορεί να επιβεβαιώσει και ο discomania στον οποίο τις βάλαμε μπροστά για να κατέβει απο εκέι που είχε ανέβει.
Να είστε καλά.
Αλέξανδρος Παπαδόδημας
It's that Land Rover thing that you wouldn't understand!
SI-SIII-Disco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 02:22
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 27 Ιαν 2006, 08:35

ONLY Land Rover approved chains may be fitted to the front wheels, or fitted to all four wheels. Unapproved chains can be fitted to the rear wheels ONLY.



Και πώς ξέρεις ποιές είναι approved, πέραν του να τις χρυσοπληρώσεις στην αντιπροσωπεια ?

Η γνώμη μου για τις αλυσίδες είναι 4, διαφορετικά πίσω στις ανηφόρες & μπροστά στις κατηφόρες.


Απο το λίγο που έχω ζήσει το αυτοκίνητο , δεν θα εβαζα μπροστά στις αλυσιδες (αν είχα μόνο δύο) και ειδικά στις κατηφορες.

Το αυτοκίνητο είναι πισόβαρο, και ως γνησιος αγγλος κουνιστός στις κατηφόρες τείνει να πετάει κώλο. Αν βάλεις μπροστά τις αλυσιδες , το μπροστινό τμήμα θα φρενάρει ακόμη περισοτερο (έχει ηδη γίνει μετάφορά βάρους μπροστα λόγω κατηφόρας) και το πίσω μέρος θα φυγει. Βαζοντας τες πίσω "κρατάς" ουσιαστικά το αυτοκινητο.

Τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνομαι και το βιώνω εμπειρικά.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό TERATOYKLAS » 27 Ιαν 2006, 10:46

ΦΙΛΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ,
ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΦΟΥ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΦΑΝΤΑΡΟ (ΛΕΓΕΜΕ ΑΥΛΩΝΑ), ΕΙΧΕΣ ΤΥΧΗ ΒΟΥΝΟ!
ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΑΝΟΙΚΤΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΩ. ΤΕΛΙΚΑ ΔΑΣΟΣ ΕΙΔΑΤΕ?
ΧΑΙΡΕΤΗΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΠΑΡΕΑ.
Άβαταρ μέλους
TERATOYKLAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 14 Ιαν 2006, 18:14

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες