και στην τελική να τονίσω με υπερμεγέθη γράμματα πως ελάχιστοι γράφοντες στο παρόν φόρουμ έχουν κάνει τις επιλογές τους με μοναδικό κριτήριο την οικονομική αρτιότητα και βιωσιμότητα, γιατί αλλιώς όλοι μας θα καταλήγαμε σε Ignis
από την άλλη όμως δεκτά τα ως άνω υπερμέλανα σημεία κλπκλπ αλλά λύσε μου την απορία Παντελή, γιατί ένα κάρο κόσμος επιλέγει τόσο σκ@τ@ οχήματα, με χάλια κινητήρες, που καίγονται, ψοφάνε, διαλύονται εις τα εξ ων?
Σίγουρα κάτι υπάρχει εκεί, μια αιτιολόγηση της επιλογής και ουχί καθαρά σε αριθμητικά ή και ηχητικά πλαίσια
δηλαδή παίρνει ο ενδιαφερόμενος V8 DISCO μόνο για τον ήχο του?
α ναι και μπορεί 'η ροπή ναι μην είναι ιδιαίτερη΄, εμένα όμως με βγάζει φορτωμένο και μπηγμένο στη λάσπη με γρήγορα, αναφορικά με την κατανάλωση, μου καίει 17 στα 110+ χλμ στο βουνό, φορτωμένο, αργά ιστορίες. Θα μπορούσε να μου καίει 13, αλλά δεν θα ήταν V8
εν πάσει περιπτώση την αξιοπιστία την κάνεις μόνος σου, με την προσοχή που δείχνεις στο όχημά σου.
Κλασσικό παράδειγμα που μου κατέδειξε το ανωτέρω η εμπειρία μου με τα Mpi. Όχημα του οποίου την ιστορία και το υπόβαθρο ήξερα μου βγήκε σκύλος (και γι αυτό το έχω ακόμα). Όχημα του οποίου την ιστορία
έμαθα εκ των υστέρων ![Cool 8)](./images/smilies/cool.gif)
, αν και κατά πολύ νεώτερο, με προβλημάτισε σε μεγάλο βαθμό, ως και την ανακατασκευή. Mpi το ένα, Mpi και το άλλο.
και το οικονομικώς βιώσιμο το κάνεις μόνος σου, αν ψάχνεσαι για το καλύτερο και δεν πετάς λεφτά δώθε κείθε