Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Η απάντηση σε όσους μιλάνε για αξιοπιστία Land Rover...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Φεβ 2006, 08:48

καλά δεν το άκουσες? Αυτοί παίρνουν φωτιά πριν βγάλεις τη ζελατίνα!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Φεβ 2006, 18:44

Παίδες σιγά σιγά, πού να σας προλάβω όλους (είμαι και στο κρεββάτι με γαστρεντερίτιδα. Κρεββάτι και τουαλέτα δηλαδή..... ΧΑΛΙΑ !!!!)

Εχουμε και λέμε στην βασική ερώτηση.
Ο V8 προτιμάται γιατί απλώς είναι ο μόνο διαθέσιμος δυνατός βενζινοκινητήρας. Και ναι ο ήχος του πουλούσε και πουλάει ακόμη. Η ροπή σαφώς και είναι μεγάλη για Land Rover αλλά θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη και με λιγότερες θυσίες σε αξιοπιστία και κατανάλωση αν η LR έβρισκε ένα σωστό μοτέρ πιό νωρίς. Απλώς άμα έχεις μία συνταγή που πουλάει δεν την αλλάζεις εύκολα. Και ο V8 πουλούσε και συντηρούσε, και ακόμη συντηρεί, πληθώρα βελτιωτών και κατασκευαστών.

Ο TD5 στον οποίο αναφέρεσαι φίλε giagoula σίγουρα θα είχε ΜΟΝΟ τσιπαριστεί. Αυτό είναι εγγυημένη συνταγή για καταστροφή καθώς οι θερμοκρασίες καυσαερίων αυξάνονται σημαντικά και όχι μόνο όταν βρίσκεσαι σε τελικές. Τα τούρμπο αυτοκίνητο (και οδηγώ τούρμπο αυτοκίνητα συνεχώς από το 1985) αυξάνουν σημαντικά την θερμοκρασία καυσαερίων και όταν ροπιάζουν. Αλλωστε η ροπή και όχι η ιπποδύναμη είναι αυτό που ουσιαστικά βελτιώνεται περισσότερο με την χρήση ενός υπερσυμπιεστή. Ετσι λοιπόν ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ και η αλλαγή του ιντερκούλερ για να δουλέψει σωστά το τσιπάρισμα. Από την άλλη επιβάλλεται και η αντικατάσταση του μεσαίου καζανακίου της εξάτμισης με απλή σωλήνα. Κάτι που δεν αυξάνει το θόρυβο και αυξάνει περαιτέρω την ροπή, μειώνοντας λίγο και την κατανάλωση (λιγότερη αντίσταση στην ροή των καυσαερίων). Οι λύσεις που σας γράφω είναι δοκιμασμένες σε αυτοκίνητο (D110 TD5, μοντέλο 2004) φίλου και έχω προσωπική εμπειρία από αυτές.

Ο TDV6 μέχρι στιγμής έχει δώσει θετικά δείγματα γραφής όπως και οι 4.4 και 4.2 (με τον υπερσυμπιεστή). Ιδίως ο TDV6 έχει κουρδιστεί επιτυχώς μέχρι τα 250 άλογα και δουλεύει ρολόι σε 284 αυτοκίνητα μέχρι τώρα μερικά εκ των οποίων έχουν υπερβεί τα 80.000 χλμ σε χρήση μετά την βελτίωση. Αντίστοιχο κιτ μάλιστα (από άλλον βελτιωτή) θα προσφέρεται πλέον και από την ελληνική αντιπροσωπεία.

Το LM003................. Τι υπέροχα άσχημο αυτοκίνητο !!!!! Και τί κατανάλωση....

Γιώργο πολύ καλή η ιδέα για τον δεύτερο V8. Aλλωστε οι τιμές τους είναι χαμηλές και αυτή η σκέψη μπορεί να σου δώσει χρόνο να τον φτιάξεις σωστά και καλά ώστε να μην έχει τις εργοστασιακές αδυναμίες. Εχουμε και κατ' ιδίαν συζητήσει για το τί χρειάζεται.

Για λέγε για το δεύτερο Mpi (στείλε μήνυμα ή πάρε τηλέφωνο αν δεν θέλεις να τα πεις δημοσίως)

Αναφορικά με την αδιαβροχοποίηση το σετ σου σε περιμένει (όχι το μεταλλικό των στρατιωτικών προδιαγραφών αλλά το λαστιχένιο). Ηρθαν εχθές από την Αγγλία.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Φεβ 2006, 19:44

ωπ, καταρχήν καλή ανάρρωση! και προσοχή γιατι ο γέρος ή από πέσιμο θα πάει ή από ......... χιχιχι

σε πήραμε αμπάριζα αλλά μας έπρηξες ρε φιλαράκι!

το project improved V8 είναι στο μυαλό μου (σε συνδυασμό με το ΑΛΛΟ project που σου ανέφερα τηλ.)

για το 2ο mpi δεν έχω να προσθέσω κάτι, το ανέφερα ως παράδειγμα για το τι μπορεί να σημαίνει αξιοπιστία ή ου. Εξάλλου είναι το μοναδικό ΛΡ που χαίρομαι που έδιωξα, όχι γιατί δεν το έφερα εκεί που ήθελα τελικά, απλά λόγω συνειρμών

άντε βρε, καλή ανόρθωση!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Φεβ 2006, 20:20

Γιώργο ευχαριστώ για τις ευχές και τα περαστικά.

Το πέσιμο το καλύψαμε στα νιάτα μας, μαζί με τον πνιγμό. Τώρα μας έμεινε το χ...σιμο.
Περιέργως πώς όμως η συγκεκριμένη περίπτωση είναι προσανατολισμένη περισσότερο στα στομαχικά παρά στα εντερικά.

Οσον αφορά τον V8 συγγνώμη αν σε στεναχώρησα αλλά προτιμώ να είμαι ειλικρινής παρά να ψεύδομαι και να λέω ότι όλα είναι καλά σε κάτι που έχει γνωστά προβλήματα.

Ετσι άλλωστε μπορεί να αποφευχθεί και κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα με την λήψη των απαραιτήτων μέτρων.

---------

Το μόνο ελάττωμα που έχει ακουστεί για τους TDV6 (για να μην πείτε ότι δεν τους θάβω) είναι μία διστακτικότητα στην επιτάχυνση από χαμηλές στροφές. Αυτό σύμφωνα με το εργοστάσιο έχει θεραπευθεί αρκετά με αλλαγή στις παραμέτρους λειτουργείας (μείγμα κυρίως) του κινητήρα.
Από εκεί και πέρα το μοτέρ είναι εκπληκτικό, βελούδινο και σαφώς πιό ήσυχο από τον V8 4.4. Πρέπει να τα οδηγήσει κανείς και τα δύο για να πιστέψει ότι ένας πετρελαιοκινητήρας είναι πιό ήσυχος από ένας βενζινοκινήτηρα αλλα είναι γεγονός. Αλλωστε το ίδιο ισχύει και για τους καινούργιους πετρελαιοκινητήρες της BMW και της ΑUDI που κατορθώνουν να είναι πιό ήσυχοι, σαφώς πιό οικονομικοί και πολύ κοντά στις επιδόσεις των βενζινοκινητήρων (και πιό καθαροί από καυσαέρια για να τα ακούν οι δικοί μας χοντροκέφαλοι)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 22 Φεβ 2006, 22:45

Πέρα των προβλημάτων των κινητήρων Land Rover, δε νομίζω ότι υπάρχει ανθρωπινη κατασκευή που αν ασχοληθεί κάποιος συστηματικά μαζί της , δεν θα βρει ΑΤΕΛΕΙΕΣ και ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

Βέβαια ο βαθμός των προβλημάτων και των ατελειών αλλάζει απο κατασκευή σε κατασκευή, για να μην πούμε απο κινητήρα σε κινητήρα.

Το σημαντικό είναι η "συνολική ποσότητα" των προβλημάτων και ατελειών να μην ξεπερνά την ωφέλεια που έχουμε. Αυτό δεν νομίζω να συμβαίνει με τους κινητήρες της Land Rover. Μπορεί να έχουν τα προβλήματα τους αλλά συνολικά δεν νομίζω να ξεπερνούν την ωφέλεια που πέρνεις.

Το γεγονός ότι ο παντελής έχει μελετέσει ενδελεχώς το θέμα και αναδυκνύει τα προβλήματα και ατέλειες, δεν αναιρεί τα ανωτέρω. Νομίζω και Toyota να του δώσεις να μελετήσει μερικά χρόνια θα σου βγάλει κατάλογο με προβλήματα.

Επίσης θα ήθελα να επισημάνω και κάτι που λέει συχνά ο φίλος μου ο vagelis. "Οι περισσότεροι που αφοράζουν Defender και Discovery νομίζουν ότι έχουν αγοράσει μπουλντόζες και όχι αυτοκίνητα. Τους συμπεριφέρονται λοιπόν σα μπουλντόζες και αυτά τους ανταμοίβουν με μια σειρά προβλημάτων".

Να υπενθυμίσω ότι η LandRover μετά απο σειρά προβλημάτων που είχε με δικηγόρους, έχει βγάλει ειδική εκδοση του 3,9 για δικηγόρους ή που μάλλον φτήνει δικηγόρους (αφού πρώτα τους τα μασήσει).

Παντελή περαστική. Εχω την αίσθηση ότι ο οργανισμός σου έχει αρχήσει να συμπεριφέρεται σα Land Rover πλεόν. Η ασθένεια ονομάζεται νομίζω "μιμιτική κάτι "
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Φεβ 2006, 23:00

οι δικηγόροι δεν έχουν πρόβλημα παλληκάρι μου, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ :wink:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό jimnys » 23 Φεβ 2006, 05:04

Πάρτε Γιαπωνέζο λέμεεεε :D :shock: :shock:
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό spartacus » 23 Φεβ 2006, 09:36

Kανονικα οι μεγαλες εταιριες (βλ.LR ) οι οποιες εχουν σαφη προβληματα με συγκεκριμενα οχηματα τους θα πρεπε να δινουν και ενα φτηνο γιαπωνεζο πακετο για...τις δυσκολες μερες...συνεργειο σπιτι δηλαδη...Κατι σαν το tender που βαζουμε στο ιστιοπλοικο...
Αριγκατο
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό discomaniac » 23 Φεβ 2006, 10:51

Φίλε Παντελή,
Πάλι φυτιλιές άναψες σε όλους τους LRαδες.Δικαιωματικά κατέχεις τον τίτλο
του "γκουρού" στο forum για τα LR,αφού οι γνώσεις σου καλύπτουν σχεδόν
όλες μας τις απορίες.Αλλά αυτά τα πράγματα, όσον αφορά τα προβλήματα που
αντιμετωπίζουμε ως κάτοχοι LR,λέγονται με τρόπο.Γι΄αυτό υπάρχουν τα κινητά,
τα πμ,τα e-mail.Με την"ωμή" αλήθεια,ίσως διώχνουμε και κόσμο που θα ήθελε
να ζήσει και αυτός την εμπειρία ενός LR,αλλά με τα προβλήματα που ακούει,
πολύ φοβάμαι ότι ούτε αριστερό κλικ δε θα θέλει να κάνει στην ενότητα για τα
Land Rover.
Και φυσικά δίνουμε τη δυνατότητα στους "φίλους" γιαπωνέζους να τρυπώνουν
σαν ιοί στην ενότητα,αφήνοντας μας όλες αυτές τις γρίπες που κουβαλάνε
μαζί τους από την Ασία.
Φιλικά και με "χιούμορ".
Άβαταρ μέλους
discomaniac
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 13 Ιαν 2006, 20:33
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό spartacus » 23 Φεβ 2006, 20:05

Mhn parkarete dipla se giapwnezo kai apofugete akoma kai thn kukloforia se diplanes lwrides...prosoxh sth gripph!!!!
Land rovers dont get stuck,they simply get temporarily delayed!
Morgan +8 (with lucas electrics!)
Porsche 930/911 03/1975 (die erste turbo)
TVR Griffith
Άβαταρ μέλους
spartacus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 03 Μαρ 2005, 02:18
Τοποθεσία: Aachen

Δημοσίευσηαπό DISCOVERER » 24 Φεβ 2006, 03:38

Πότε δε παρκάρουμε δίπλα σε Γιαπωνέζο. Πάντα ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ.

Μην ακούτε τίποτα σύντροφοι. Ο Παντελής είναι ο Σωκράτης του φόρουμ. Ας του δίνουμε βήμα να ακούγεται για να γινόμαστε καλύτεροι.

Η γκρίνια στον Ολυμπιακό είναι γιατί δεν παίρνει champions league, αλλά είνια ισόβιος πρωταθλητής.
Έτσι κι για εμάς ο αντίπαλος είναι μόνο ο ΚΑΚΟΣ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟΣ και όχι οι άλλοι σύντροφοι.

Γιατί δεν ανοίγουμε μια ενότητα με στατιστικά να δούμε πόσοι απο εμάς είχαν βλάβη ανά 10.000 χλμ και ειδικά βλάβη ακινητοποίησης; Για να δούμε αν τα landies μας είναι αξιόπιστα ή απλώς τα γλωσσοτρώμε τζαμπα...

Και για να δούμε τι σημαίνει αυτό που λέει ο Παντελής ότι χαλάνε εύκολα - ή τέλος πάντων ευκολώτερα απο τα άλλα
DISCOVERER
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 221
Εγγραφή: 19 Μαρ 2004, 15:28
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ

Δημοσίευσηαπό blackchris » 24 Φεβ 2006, 16:32

Παντελή η αυτογνωσία σου σαν λαντροβερά είναι τέτοια που με τρομάζει :shock: :shock: Είσαι σίγουρος ότι είσαι Έλληνας ?? Δείξε διαβατήριο :lol:
Βλέπεις πόσο δύσκολο είναι να παραδεχτεί κάποιος την σκληρή αλήθεια ακόμη και αν αυτή του παρουσιάζεται εμπεριστατωμένα με επιχειρήματα ??
Μπράβο για την αντικειμενικότητα.

Firelord περαστικά :twisted: :twisted: και να θυμάσαι :

Αρχηγού παρόντος (Παντελή) πάσα αρχή παυσάτο :twisted: :twisted:

Σουτ λέξη !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό disco » 24 Φεβ 2006, 20:32

δεν θα σας πω ποσα γιαπωνέζικα ξεκόλλησα με την περασμένη κακοκαιρία γιατί θα με περάσετε για ψεύτη. μπορώ όμως να σας δείξω τον ιμάντα, απλά μακρινέ κατά 1 metro. και όχι μονο γιαπωνέζικα. μερικά κοστίζανε 10 φορες όσο το δικό μου σαράβαλο.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Φεβ 2006, 23:55

καινούργιο poll

o μαυροχρήστος είναι συνέχεια εδώ γιατί


1. δεν τον παίζει κανένας πια (ούτε ο ηρωικός και υπομονετικός Βαγγέλης!)

2. έχει εμμονές

3. θέλει να ακούει πόσα σχιστομάτικα έχουν σώσει τα μέλη επίσης θέλει να ακούει καντήλια και σιχτίρια (δηλ. είναι μαζόχα)

4. στο σουτζουκοφόρουμ ασχολούνται κατά κόρον με mp3 και νίκελ σκαλοπάτια

5. έχει απωθημένα, θα ήθελε ΛΡ αλλά δεν τολμά να πετάξει την μπανιέρα γιατί φοβάται το κράξιμο.


Το poll δεν έχει ημερομηνία λήξεως

ευχαριστώ
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 25 Φεβ 2006, 00:15

Λόρδε μου,

αυτό δεν είναι poll !!!!!!!

Ειναι ΚΑΝΟΝΙΚΗ, ΠΛΗΡΗΣ και ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.

Κάτι σαν ψυχολογικο προφίλ.

Μήπως έχετε σπουδάσει και ψυχολογία είς την Μεγάλην Βρετανία ???
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες