Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ("καλύτερα να σου βγεί το μάτι...

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ("καλύτερα να σου βγεί το μάτ

Δημοσίευσηαπό superspy » 15 Σεπ 2006, 01:44

8,5 λίτρα.... την ώρα;
Και χίλια ευρά;

Κάτι γίνεται....
Εικόνα
Grand Erg Oriental...


Στάσου.... Μύγδαλα!
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Re: ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ("καλύτερα να σου βγεί το μάτ

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Σεπ 2006, 07:35

Αν του δειχνει το κοντερ 185 τοτε φαντασου ο χιλιομετρητης τι θα δειχνει.
Μιλαμε για μαχη Αισωπος ενατιον βαρονου Μυντχαουζεν.
Μας κερασες παλι μπαγασακο...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Σεπ 2006, 09:57

Aγαπητοί φίλοι,

με την εξαίρεση των εντελώς καινούργιων πετρελαιοκινητήρων της LR (κινητήρες στην ουσία της Peugeot/Jaguar και της Ford) o πλέον αξιόπιστος και οικονομικός κινητήρας στα 2.500 κυβικά ήταν ο 200Tdi.

O 300Τdi όπως και ο TD5 είχαν πιό αυξημένη κατανάλωση καθώς υιοθετήθηκαν λύσεις περιορισμούς κραδασμών, θορύβου και μείωσης πολυπλοκότητας συντήρησης οι οποίες αύξησαν (έστω και οριακά στην περίπτωση του 300Tdi) την κατανάλωση.
Ο TD5 μπορεί να είναι πιό δυνατός αλλά είναι σαφώς πιό πολύπλοκος στην λειτουργεία (όχι στην συντήρηση), είχε μερικά ουσιαστικά ελαττώματα στν αξιοπιστία (προβλήματα με την παροχή λαδιού με αποτέλεσμα κολλήματα και κάψιμο του κινητήρα) μέχρι το 2001 και κυρίως ποτέ δεν απέδωσε σωστή ροπή χαμηλά. Ομως μέχρι την παρουσίαση του TDV6 ήταν ο πλέον "γλυκός" πετρελαιοκινητήρας που μπήκε σε Landy με κυβισμό στα 2500 ή παραπάνω κυβικά (ο TD4 διεκδικεί αυτή την τιμή στα μικρότερα κυβικά)

Και μιά και μιλάμε για τον TDV6 τα 8.5 περίπου λίτρα ανά 100 χλμ με ταχύτητες 100 και 120 χαω είναι πραγματικό νούμερο με βάση την εμπειρία από την χρήση του οχήματος από παλαιό φίλο του forum που πούλησε το Mpi του και πήρε το LR3 TDV6. Tα ίδια νούμερα μου πέρασαν και άλλοι φίλοι με τον ίδιο τύπο αυτοκινήτου. Και αυτό με ένα όχημα που ζυγίζει 2.600 κιλά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Σεπ 2006, 10:01

fatman και superspy γειά,

ο φίλος που μας προμηθεύει με την συσκευή οικονομίας καυσίμου έχει συνήθως κατανάλωση γύρω στα 9 λίτρα/100χλμ στο Mpi του.
Εχει σημειώσει και σχετικά χαμηλότερες καταναλώσεις, κοντά προς τα 8.5 λίτρα/100 χαω αλλά θεωρώ πως μάλλον είναι διακυμάνσεις λόγω διαφορών στην πλήρωση του ρεζερβουάρ, λόγω διαφοράς οδήγησης/θερμοκρασιών περιβάλλοντος/μορφολογίας εδάφους κλπ.

Διαστάσεις ελαστικών στα 205Χ16, καμμία μετατροπή σε μοτέρ, μετάδοση ή αμάξωμα και συνήθως το αυτοκίνητο κενό με εξαίρεση φαρμακείο, τρίγωνο κλπ κλπ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Σεπ 2006, 11:17

Καταργήστε τον κανονικό ρυθμιστή πιέσεις βενζίνης. Βάλτε έναν που μετράει από μηδέν. Αρχίστε να φτωχύνετε το μίγμα μέχρι εκεί που δεν δυσανασχετείτε. Το δικό μου δούλευε με αναλογια 13.9 προς 1. Το έχω φτάσει στο 15.2 προς 1. Η Μιτσουμπισι έχει φτάσει στο 30 προς 1....!!!!! Μπορείτε με μια διακλάδωση να βάλετε ένα απλό σολενοιντ βαλβ (χρησιμοποιώντας τον κανονικό ρυθμιστή) που με έναν διακόπτη από μέσα μπορείτε να το γυρνάτε στην κανονική ρύθμιση (για ανηφόρες προσπεράσεις και τα λοιπά). Αρκετή διαφορα σε καύσιμα. Κόστος τέτοιου ρυθμιστή με δικό του μπαρομετρο κοντά στα 165 εύρα και ανεβαίνουν. Καλο ( έως απαραίτητο) θα ήταν όταν φτωχαίνετε το μίγμα να ρίχνετε την θερμοκρασία του κινητήρα!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Σεπ 2006, 12:58

Ζηταω συγνωμη απο το Firelord γιατι το ειχα "κραξει" οταν ειχε βαλει οδηγιες για την ρυθμιση του τιμονιου χωρις να γραφει γαι τις τυχον παρενεργειες απο λαθος ρυθμιση απο καποιον ασχετο που θα το παιξει μηχανικος.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Σεπ 2006, 13:10

Γιατι το λεω αυτο?
Η ιδεα του Disco να "στεγνωσουμε" το μοτερ απο καυσιμο με ενα ρυθμιστη πιεσης τι μπορει να επιφερει?
Τα πειρακια που θα φωναζουν "θελω βενζινη αλλιως λιωνω τα πιστονια τωρα" πως τα αντιμετωπιζουμε - κοβουμε αβανς,αργοπορουμε τους εκκ/ρους, κανουμε το μοτερ μας 80 ιππους για να μην καιει(αμφιβολο)?
Τις θερμοκρασιες στο θαλαμο καυσης?
Πως θα δροσισουμε ενα μοτερ φτωχαινοντας το μιγμα και οχι το μοτερ γενικοτερα αλλα το θαλαμο καυσης?
Εδω στη μοτοσυκλεττα εβαζες 2 νουμερακια μικροτερο ζιγκλερ και την "ακουγε"!!
Φαγαμε ολοκληρα βραδια να ζιγλερωνουμε τα Webber και να κανουμε βολτες στα βουνα και ποτε δεν ειδα κατι θετικο φτωχαινωντας το μιγμα.(παλια δεν υπηρχαν τα δυναμομετρα και οι αναλυτες καυσαεριων διαθεσιμα στους κοινους θνητους)
Εκανες δοκιμες εν'κινηση με αναλυτη καυσαεριων?
Τα αποτελεσματα μπορει να ειναι μακροχρονια ή για να φερουμε μια φορα μια καλη μεση καταναλωση?
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Σεπ 2006, 13:16

Η Mitsubishi εφαρμοζει το αμεσο ψεκασμο στα βενζινοκινητα μοτερ της με τρελλες πιεσεις καυσιμου αν δεν κανω λαθος - ειναι τεραστιες οι διαφορες στο ολο consept-σκεπτικο.
Τωρα το MEMS (modular engine managment system) της Rover τι να "κλασει" - πως θα αντιμετωπισει την προαναφλεξη - ειναι σαν να θελεις να συνδεθεις στο internet με commodore 64!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Σεπ 2006, 15:56

1 χρόνο το έχω έτσι χωρίς πρόβλημα. με 60 βαθμούς θερμοκρασία. ναι έχω αναλυτή καυσαερίων από τον λάμδα μέσα στην καμπίνα όταν κάνω ρύθμιση. επίσης έχω και διακόπτη που απομονώνει το αλτενειτορ(2.5hp), όταν ανεβαίνω στο βουνό το έχω απομονωμένο, στο κατέβασμα είναι ΟΝ. έχω παίξει και με της τροχαλίες τις αντλίας τιμονιού ,αντλίας νερού και αλτενειτορ ,όλα γυρνάνε αργότερα. συμπίεση μειωμένη κατά 0.2:1.. εκκεντροφόρος εξαγωγής 2 δέκατα μεγαλύτερη βύθιση και 2+2 μοίρες διάρκεια, ο εισαγωγής είναι stock.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Σεπ 2006, 18:53

fatman έγραψε:Ζηταω συγνωμη απο το Firelord γιατι το ειχα "κραξει" οταν ειχε βαλει οδηγιες για την ρυθμιση του τιμονιου χωρις να γραφει γαι τις τυχον παρενεργειες απο λαθος ρυθμιση απο καποιον ασχετο που θα το παιξει μηχανικος.


δεκτη :D

καθε βραδυ να λες 139 πατερημα και να εισαι καλο παιδι απο τωρα χοχι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 16 Σεπ 2006, 20:08

VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 21 Μαρ 2007, 07:35

fatman έγραψε:Disco mpi 1993.
12.5 - 14 εξω απο νορμαλ εως γρηγορη οδηγηση σπανια πιο λιγο - πρεπει να πηγαινεις σαν κοτα για να στο φερει 11-11.5
Στην πολη μεχρι 15-15.5 με μποτιλιαρισμα ή διαδρομες 4χλμ την μερα.
Οι μετρησεις που εδινε η Land Rover ειναι παρα πολυ κοντα στα πραγματικα!!
Toyota Prius II 2005.
5.2-5.5 εξω για αρκετα γρηγορη οδηγηση.
5-5.2 εξω μεχρι 120-125χλμ/ωρα
4.7-4.9 επαρχιακο δικτυο
5.4-5.6 πολη και αν το σπας σε καθε φαναρι θα σου φτασει?? 6(δεν μπορεις να το σπας συνεχεια!!)
Παιρνει 45 λιτρα βγαζεις απο 800-900 χλμ
Το εχω 4 μηνες εκανα 6000χλμ οσα εχω κανει με το Disco απο τις 25/8(2005 φυσικα!!)



Αντρέα (πρώην fatman) καλημέρα,

υλικό για διάβασμα για το Prius.

http://clubs.ccsu.edu/recorder/editoria ... NewsID=188

Eμένα πάντως μου άρεσε εξαιρετικά η αίσθησή του και σίγουρα αρέσει σε όλους η χαμηλή κατανάλωσή του.
Αλήθεια έχουμε τίποτα στοιχεία για τις καταναλώσεις και επιδόσεις του υβριδικού SUV της Lexus?

Xαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Mike_on_mpi » 22 Μαρ 2007, 10:54

13.5 σταθερά...

Με τρτελλή οικονομία στο πάτημα, μικτά το λιγότερο που είδα είναι 12,κάτι

Πάμε για υγραέριο! Υπάρχει ρεζερβουάρ 50 βενζ. - 50 υγρ. και βγάζεις 2 τάπες!

* Γνωρίζεται οτι το υγραέριο έχει πάνω απο 100 οκτάνια?
_________________

Όπου δέν υπάρχει δρόμος...
Δημιουργείται!!
Άβαταρ μέλους
Mike_on_mpi
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: 19 Μαρ 2007, 16:47

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Μαρ 2007, 18:55

Μιχάλη γειά,

υπάρχουν και άλλες λύσεις. Διάβασε λίγο στα αρχεία του forum για το H2 και αν θέλεις και άλλες πληροφορίες πες μου και σου στέλνω στοιχεία και μέσω e-mail.

Δουλεύει εξαιρετικά και σε diesel με μεγάλες χωρητικότητες (μια και είπες για το γκρέιντερ)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 22 Μαρ 2007, 21:41

Mike_on_mpi έγραψε:13.5 σταθερά...

Με τρτελλή οικονομία στο πάτημα, μικτά το λιγότερο που είδα είναι 12,κάτι

Πάμε για υγραέριο! Υπάρχει ρεζερβουάρ 50 βενζ. - 50 υγρ. και βγάζεις 2 τάπες!

* Γνωρίζεται οτι το υγραέριο έχει πάνω απο 100 οκτάνια?


Πες μας για το ρεζερβουάρ αυτό. Που το βρήκες?

Για τα οκτανια δεν ξέρω, νομίζω όμως ότι το υγραέριο έχει μικρότερη απόδοση από την βενζίνη. Υπάρχει δηλαδή μικρή αύξηση της κατανάλωσης όσον αφορά τα λίτρα/100 χιλιόμετρα, αλλά με την διαφορά τιμής τελικά επιτυγχάνεται σχετική οικονομία.

Εχω όμως ακούσει και από τεχνικό ότι μακροχρόνια δημιουργεί φθορές στις κεφαλές ίσως λόγω χειρότερης ψύξης.

Όποιος έχει εμπειρία ας διαφωτίσει περισσότερο.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες

cron