Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ελαστικα για Freelander 1.8

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό rodi » 29 Σεπ 2006, 16:44

οσον αφορα την πιεση , συνηθως ειμαι στα 32 .. πολυ ειναι ?
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Οκτ 2006, 09:45

rodi έγραψε:οσον αφορα την πιεση , συνηθως ειμαι στα 32 .. πολυ ειναι ?

Καλά είναι για γενική χρήση!
Η LR λέει 26-28 psi αλλά ένας θεός ξέρει σε ποιά λάστιχα αναφέρεται..
Η Michelin από την άλλη που φτιάχνει τα λάστιχα αυτά λέει 30-32.
Οι διαφορές στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι χαοτικές.
Έχω βρεί οτι στην εθνική με 26-28 στρίβει σα φορτηγό ενώ με την ίδια πίεση στο χώμα είμαι ΟΚ.
Με 32 και 34 που βάζω καμιά φορά στην άσφαλτο, όλα είναι καλύτερα αλλά μόλις βγώ εκτός δεν αποροφά τίποτα, άρα εκεί βγάζουμε λίγο αέρα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Green » 02 Οκτ 2006, 19:38

Με άζωτο στα 28 PSI και όπως μου έχει πει ο λαστιχάς μου, δεν χρειάζεται παραπάνω.....
Άβαταρ μέλους
Green
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 63
Εγγραφή: 15 Φεβ 2005, 15:42
Τοποθεσία: Aγία Παρασκευή

Δημοσίευσηαπό Freelander » 02 Οκτ 2006, 20:41

To άζωτο έχει πλεονεκτήματα;
Πού το βρίσκεις;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 03 Οκτ 2006, 07:20

Freelander έγραψε:To άζωτο έχει πλεονεκτήματα;
Πού το βρίσκεις;

Με το αζωτο δεν χανεις πιεση,ο κοκος του ελαστικου ειναι μικροτερος του αζωτου και δεν μπορει να βγει,ενα χρονο τωρα εχω μονιμα σταθερη πιεση και στα τεσσερα λαστιχα,επισης με την θερμοκρασια δεν αλαζει η πιεση του ελαστικου οπως συμβαινει με τον αερα,στα αεροπλανα χρησιμοποιειται απο παλια,το μονο κακο ειναι οτι δεν εχουν ολα τα βουλκανιζατερ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό Freelander » 03 Οκτ 2006, 10:40

Eνδιαφέρον, θενκς Βαγγέλη.

Το κακό είναι οτι αλλάζω συχνά τις πιέσεις ως τώρα τουλάχιστον για να προσαρμόζονται τα λάστιχα καλύτερα σε άμμο, λάσπη και πέτρες απότι σε άσφαλτο και αργότερα απλά συμπληρώνω αέρα με μια τρομπίτσα απο τον αναπτήρα του αυτοκινήτου.

Το βρίσκω λίγο δύσχρηστο αυτό με το άζωτο και γενικά δεν έχω πάει ποτέ σε βουλκανιζατέρ μόνο για φούσκωμα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vagelis » 03 Οκτ 2006, 13:38

Freelander έγραψε:Eνδιαφέρον, θενκς Βαγγέλη.

Το κακό είναι οτι αλλάζω συχνά τις πιέσεις ως τώρα τουλάχιστον για να προσαρμόζονται τα λάστιχα καλύτερα σε άμμο, λάσπη και πέτρες απότι σε άσφαλτο και αργότερα απλά συμπληρώνω αέρα με μια τρομπίτσα απο τον αναπτήρα του αυτοκινήτου.

Το βρίσκω λίγο δύσχρηστο αυτό με το άζωτο και γενικά δεν έχω πάει ποτέ σε βουλκανιζατέρ μόνο για φούσκωμα.

Συμφωνω κι εγω στο χρεπι που αλαζω συνεχως πιεσεις εχω αερα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 07 Οκτ 2006, 18:00

TECHNICAL BULLETIN N O : 0009 ISSUE: 1 PAGE: 1 OF 1
ENGLISH
TECHNICAL BULLETIN
MODEL/DERIVATIVE: Bulletin N o : 0009
Freelander CDS. ref: L8512bu
Issue: 1
Date: 03.03.99
AFFECTED RANGE:
All derivatives
PROBLEM:
TYRE PRESSURE SPECIFICATION REVISED
CAUSE:
A revised specification has been introduced which reduces tyre pressures for
normal driving conditions. Development has shown that this will enhance tyre life
and improve ride comfort.
ACTION:
At the Pre Delivery Inspection and at routine service intervals, adjust the tyre
pressures to the new settings below:
Normal driving conditions
(Carrying up to 4 passengers and luggage)
Front 1.8 bar (26 psi)
Rear 1.8 bar (26 psi)
Maximum load conditions and / or towing
(Up to maximum allowable Gross Vehicle Weight)
Front 2.1 bar (30 psi)
Rear 2.1 bar (30 psi)
Please ensure that all Workshop and Service personnel are aware of this change.
Workshop Manual Information will updated at the next amendment.
PARTS INFORMATION:
Not applicable
WARRANTY CLAIMS:
Not applicable
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 15 Οκτ 2006, 13:00

Ποια ειναι η γνώμη σας για τα alpin της μισελέν? Προς το παρόν φοράω τα Michelin 4x4 Synchrone τα οποία έχουν φθαρεί (30.000 km) και σκέφτομαι να τοποθετήσω ενα σετ Μισελεν αλπιν για το χειμώνα και τα φθαρμένα για το καλοκαίρι. Όλα τα λάστιχα που έχω τοποθετήσει μέχρι στιγμής στο φριλάντερ μου ήταν μισελέν. Τα αρχικά εργοστασιακα Michelin 4x4 που φορούσε ήταν εντελώς διαφορετικά απο τα σημερινά synchrone και νομίζω οτι συνδύαζαν καλυτερα το on-off, κρίμα όμως που τα έχουν καταργήσει....Γενικά και απο τα δύο ζεύγη Synchrone που ακολούθησαν έχω μείνει ικανοποιημένος και δεν σκέφτομαι να αλλάξω εταιρία. Η διαρκει ζωής κάθε ζεύγους ελαστικών μου είναι περίπου 50.000 km- 55.000km.
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 15 Οκτ 2006, 16:01

freeandrew έγραψε:Ποια ειναι η γνώμη σας για τα alpin της μισελέν?

ΜΑΓΙΚΑ!!!!!!!
Καταπληκτικά σε χιόνι - πάγο πολύ καλά στο βρεγμένο και την ρηχή - μαλακή λάσπη, μακρυά από κοφτερές πέτρες και ζεστή άσφαλτο.
Απόλυτα ισορροπημένα για χειμερινή χρήση, χωρίς αγριάδες στα off κομμάτια. Προσοχή! να είναι τα 4Χ4 Αλπίν όχι τα πιλότ αλπίν.
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 23 Οκτ 2006, 17:58

Η τιμή των mischelin 4x4 alpin για 195/80 15 που βρηκα για το φρι μου ειναι περίπου 280 ευρω. Πιστεύω πως είναι καλή τιμή, ποια ειναι η γνώμη σας??
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Οκτ 2006, 20:30

πολύ καλή
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 01 Νοέμ 2006, 18:44

Τελικά τα τοποθέτησα χθες τα michelin 4x4 alpin 195/80 15 και η τιμή τους ήταν 370 ευρώ και όχι 280 που ειχα γράψει παραπάνω. Όσο για εντυπώσεις, αθόρυβα σε σχέση με τα 4x4 synchrone που λόγω φθοράς έχουν αρχίσει να βουίζουν(30.000km). Ελπίζω να χιονίσει σύντομα ωστε να δοκιμαστούν στο ιδανικό τους περιβάλλον λειτουργίας.

NO HGF after 145.000 km :dude:
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 30 επισκέπτες