Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

DIY Snorkel....

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

DIY Snorkel....

Δημοσίευσηαπό firelord » 21 Νοέμ 2006, 20:37

SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 22 Νοέμ 2006, 07:01

Eύγε φίλε firefold!! σκέπτωμαι να το κάνω κάποια στιγμή.Λες να έχουμε και λίγη απώλεια δύναμης εμείς με τα Μρι?
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Νοέμ 2006, 07:50

Φίλε dimitrios καλημέρα,

τα πάντα έχουν να κάνουν με την διατομή του σωλήνα και την ελαχιστοποίηση των καμπών (γωνίες) που θα έχει το σύστημα στην διαδρομή του αέρα από την είσοδο του σνόρκελ μέχρι την εισαγωγή στο κουτί του φίλτρου αέρος.

Σημαντικό ρόλο επίσης παίζει και το επάνω άκρο του σνορκελ.

Οι εισαγωγές τύπου μανιταριού δουλεύουν πολύ καλά και δεν δημιουργούν και πρόβλημα με την είσοδο σωματιδίων, εντόμων, νερού κλπ κάτι που κάνουν αρκετές φορές οι "χούφτες" που κοιτάνε προς τα εμπρός (και άσε το site της Safari Snorkel να λέει ότι θέλει για "ειδική σχεδίαση και πρόβλεψη εξαγωγής του νερού από τα πλάγια" τα μυγάκια και τα σκουπιδάκια καταλήγουν μέσα στο φιλτροκούτι)

Η μέχρι τώρα πείρα με τα επώνυμα σνόρκελς (Mantec και Safari Snorkel κυρίως) έχει δείξει ή διατήρηση ή και βελτίωση της αναπνοής στους κινητήρες Mpi, Τdi, ΤD5 και στους V8 έως και τον 3.9 στην κανονική του μορφή.

Συγκεκριμένα για τα Mantec (επειδή το έψαξα) υπάρχει δυνατότητα να καλύψουν κινητήρες με έως και 450 CFM (κυβικά πόδια ανά λεπτό) αναπνοής.
Τα προβλήματα αρχίζουν στον 3.9 όταν βελτιωθεί αρκετά η εισαγωγή και έχει περισσότερες απαιτήσεις σε αέρα ή στους μεγαλυτέρους κυβισμούς.
Τότε προτείνεται ακόμη και η τοποθέτηση ΔΥΟ snorkels με παροχή στο ίδιο φιλτροκούτι, αλλά εκεί έχουμε πλέον προβλήματα συντονισμού της παροχής αέρα (πολύ εξειδικευμένο θέμα και εκεί μας χρειάζεται κάποιος φυσικός με γνώσεις αεροδυναμικής και ροής αερίων κλπ)

-----------

Στα Disco η εγκατάσταση του snorkel είναι πολύ πιό εύκολη στα αυτοκίνητα χωρίς ABS καθώς υπάρχει περισσότερος χώρος για την δρομολόγηση των σωληνώσεων.
Στα αυτοκίνητα με ABS πρέπει να γίνει πατέντα και να κοπεί το φιλτροκούτι για να μπεί ο σωλήνας από το σνόρκελ και φυσικά να "ταπωθεί" η εργοστασιακή εισαγωγή του.

---------

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 22 Νοέμ 2006, 07:56

Αμάν πια μ' αυτό το μπ*%^λο το ΑΒS. Ευχαριστώ Παντελή, θα επανέλθω όταν θα είμαι έτοιμος.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Νοέμ 2006, 09:44

κάπου πρέπει να έχω ένα μανιτάρι καινούργιο που ποτέ δεν φόρεσα....
αν κάποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ΠΜ.

άντε πατεντιάρηδες...καλό ψάξιμο
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό pantg » 22 Νοέμ 2006, 10:05

φίλε alp,

εμένα τα μανιτάρια μου αρέσουν με κρέμα γάλακτος και λίγο σκόρδο,

παναρισμένα με σάλτσα ροκφόρ (σπιτικό ροκφόρ όμως),

ή στιφάδο.

(για τα στρογγυλά μανιτάρια)

Τα πλακέ (ποικιλία πλευρότους) είναι αριστούργημα στο τηγάνι με λαδορίγανη και λίγο σκόρδο ή στην σχάρα επίσης λαδορίγανη.

Και οι τρούφες ή τα μορίήγ (κάτι κατσαρά μαυριδερά) είναι υπέροχα με ριζότο (προσοχή το ριζότο τρώγεται με το ρύζι λίγο ωμό αλλά κολλώδες και πάντα σβυσμένο με λίγο άσπρο κρασί και πριν τσιγαρισμένο με ελάχιστο κρεμμύδι)

---------------

Σοβαρά τώρα μία πολύ καλή εναλλακτική λύση για το μανιτάρι στα σνόρκελ είναι και το φίλτρο που βάζουν στα τρακτέρ. Φυσικά στα Disco αυτό είναι λίγο παράταιρο και θέλει να σηκωθεί στο σνόρκελ πολύ ψηλά άρα γίνεται ευαίσθητο σε κλαδιά κλπ.

Οσοι από εσάς θέλετε να πειραματισθείτε προτιμήστε τον μεταλλικό και όχι τον πλαστικό σωλήνα ιδίως αν επιλέξετε τον δρόμο του σωλήνα έξω από φτερό. Ακόμη όμως και αν επιλέξετε τον δρόμο του σωλήνα μέσα από το φτερό και μετά παράλληλα με την κολώνα του μπαρμπριζ πάλι καλό είναι να βάλετε μεταλλικό σωλήνα εκτός και αν έχετε σχάρα οροφής και έχετε βάλει συρματόσχοινα για να διώχνουν τα κλαδιά.
Αν βάλετε πλαστικό σωλήνα υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να σπάσει από τα κλαδιά που ίσως βρεθούν στο δρόμο σας σε κάποια εκτός δρόμου διαδρομή.

Το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και για τις χούφτες που κοιτούν προς τα εμπρος.

Οσοι δεν έχετε σνορκελ μην εκπλαγείτε από τον θόρυβο όταν κινείται το αυτοκίνητο. Θα δείτε τα επιπεδα θορύβου κατά την λειτουργία του αυτοκινήτου να αυξάνονται λίγο καθώς ο κινητήρας πλέον ρουφάει αέρα από σημείο πολύ πιό κοντά στο αυτί σας.
Επίσης κατά την κίνηση του αυτοκινήτου (ιδίως σε μεγάλη ταχύτητα) θα αυξηθεί και ο αεροδυναμικός θόρυβος, αλλά αυτό εξαρτάται και από το σχέδιο του σνόρκελ.

Τα σνόρκελ με λεπτότερη διατομή που έρχονται μέσα από φτερό και όχι έξω από αυτό έχουν λιγότερο θόρυβο, όπως είναι φυσικό.

Πάντως πιστεύω ότι όντως τα πλεονεκτήματά τους είναι περισσότερα και πιό ουσιαστικά (σχετική μείωση κατανάλωσης, σχετική αύξηση της ροπής, καλύτερη ποιότητα <πιό καθαρός> αέρα, μεγαλύτερη ασφάλεια στα περάσματα από βαθιά νερά και φυσικά αυτό το πιό "άγριο" αισθητικό αποτέλεσμα)

Χαιρετώ



Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alp » 22 Νοέμ 2006, 10:09

ΣΛΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΡΡΡΡΠΠΠΠΠ..........
Α ρε Παντελή
μας άνοιξες την όρεξη πρωί - πρωί.
Τώρα πρέπει να υποδείξετε ταβέρνα στα πέριξ του Ναυπλίου για να πάω να φάω το μεσημέρι.

(ασχετομ στο Φάληρο είμαι, αλλά να, με αυτά που λες, τώρα πρέπει να χτυπήσω ένα Ναύπλιο για να συνέλθω, οπότε......μαρτύρα το)
Άβαταρ μέλους
alp
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 369
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 09:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 22 Νοέμ 2006, 14:27

dimitrios έγραψε:Eύγε φίλε firefold!! σκέπτωμαι να το κάνω κάποια στιγμή.Λες να έχουμε και λίγη απώλεια δύναμης εμείς με τα Μρι?


welcome to the fold
but i am FireLord :lol: :lol:

νομιζω πως θα συμφωνησω με τον Παντελη, τα ωφελη ειναι αρκετα περισσοτερα απο οποια θεωρητικη απωλεια και λεω θεωρητικη καθως ο μπι οπως και λοιποι ΛΡ κινητηρες, λατρευει τον φρεσκο αερα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 22 Νοέμ 2006, 16:10

Φρες ειρ= φρες hp
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό supermario » 22 Νοέμ 2006, 23:03

Να ρωτησω κατι;μανιταρι που μπορουμε να βρουμε;
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Νοέμ 2006, 09:11

σε αξεσουαραδικα, προφανως
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Νοέμ 2006, 11:01

Πιο φτηνά και καλής ποιότητας θα βρείς σε μαγαζιά που πουλάνε μπιχλιμπίδια για αγροτικά μηχανήματα και τρακτέρ. Τεράστιες ποικιλίες. Έχουν και πολλά αλλα καλούδια.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Νοέμ 2006, 12:31

σωστος!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό supermario » 23 Νοέμ 2006, 23:33

Ευχαριστω!!!
Άβαταρ μέλους
supermario
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 138
Εγγραφή: 28 Μάιος 2005, 17:46
Τοποθεσία: ΝΑΥΠΑΚΤΟΣ

Δημοσίευσηαπό firelord » 24 Νοέμ 2006, 00:01

πα ντε κουα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες