Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ποιος ειχε ΚΑΙ Niva πριν το Land Rover του??

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Ποιος ειχε ΚΑΙ Niva πριν το Land Rover του??

Δημοσίευσηαπό fatman » 23 Νοέμ 2006, 12:18

Ειχα περασει ΚΑΙ απο το σχολειο του Niva to 96-97 (1.6 καταλυτικο)
Ανδρεας-Fatman.
next one please!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Νοέμ 2006, 12:25

1.7 EFI 2002

ψηλωμα 5 εκ. τρια σετ ελαστικα (mud- πιο mud και ΑΤ)

ψηλωμενη εισαγωγη αερα

120ρης Μπος δυναμο και Exide

εργατης ramsey

προβολια ενα καρο και πισω

κανιστροθηκη διπλη αναδιπλουμενη!!! :shock: (Χ2 20ρια jerrycans)

σχαρα με διπλη ρεζερβα

GPS και και και

ποδιες σουξου μουξου μανταλακια

πουληθηκε 10000 ευρα και υστερα απο 48.000 απροβληματιστα χλμ :twisted:, λιγο μετα απο την αποκτηση του πρωτου μου mpi 200
Τελευταία επεξεργασία από firelord και 23 Νοέμ 2006, 12:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Ποιος ειχε ΚΑΙ Niva πριν το Land Rover του??

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 23 Νοέμ 2006, 12:28

Κάπου τό '99 είχα και εγώ ένα 1.7 κι ήταν όλο εκπλήξεις το άτιμο :smilebox:
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Ποιος ειχε ΚΑΙ Niva πριν το Land Rover του??

Δημοσίευσηαπό discogirl » 23 Νοέμ 2006, 14:17

Ενα Niva πηρε ο πατερας το '88 ,1700cc κοκκινο, το εξοπλιζε δε κατ εξακολουθησιν και
ακαταπαυστως. δυο σετ ζαντολαστιχα, χωματινα και ασφαλτινα, αμορτισερ, ψηλωματα ,σχαρες, σκαλοπατια
προβολεις ιμαντες ,εργαλεια,μυριαδες οργανακια στο ταμπλω εναν ατερμονα για υποβοηθηση στο τιμονι που του τον κουβαλαγα απο την Ιταλια κλπ κλπ. Οποτε το επαιρνα για εκδρομες υφισταμην διωρο tutorial χρησης Νιβα και οδηγησης εκτος δρομου με test ...driver (μου εκανε!) .Αυτο σε ΚΑΘΕ εκδρομη και σε μενα και στον αδερφο μου .ειχα γυρισει ολα τα βουνα , το ειχα αγαπησει πολυ εκτος του τιμονιου στο παρκαρισμα που ατερμονας ξεατερμονας ηταν ...βραχος
Άβαταρ μέλους
discogirl
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: 18 Φεβ 2006, 14:35

Ποιος ειχε ΚΑΙ Niva πριν το Land Rover του??

Δημοσίευσηαπό vagelis » 23 Νοέμ 2006, 15:10

Ρε γαμωτο εγω ειμουν ατυχος,ξεκινησα κατευθειαν με λαντ ροωερ.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Ποιος ειχε ΚΑΙ Niva πριν το Land Rover του??

Δημοσίευσηαπό disco » 23 Νοέμ 2006, 15:22

Νε πανιμαιου πα Ρουσκι, νιετ κομουνιζμα, νιετ Λενιν, νιετ Σταλιν, νιετ μπολσεβικα, νιετ κολχοζ, νιετ Λαδα Νιβα. Ντα.
Νταβαριτς Νικολαι.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 23 Νοέμ 2006, 15:43

Niva 1.7ι απο το 2002 - 2005.

Αν εξαιρέσεις τη ανεση στο ταξίδι ήταν απροβληματιαστο παντού.

Η μονη μαλακία που είχα κάνει ήταν να βάλω old man emu ελατήρια και αμορτισερ. Σου φευγαν ολα τα σφραγίσματα.

By the way, σε χιονι και λάσπη το κάνει σκόνη το disco - και δεν σηκώνω αντιρήσεις επ' αυτού.

Σε ανώμαλο δρόμο στεγνό, χαντιάκια και νεροφαγοματα το disco είναι αλλο πράγμα και σε επιδόσεις και σε ανεση.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 23 Νοέμ 2006, 17:12

giagoulas έγραψε:Niva 1.7ι απο το 2002 - 2005.

Αν εξαιρέσεις τη ανεση στο ταξίδι ήταν απροβληματιαστο παντού.

Η μονη μαλακία που είχα κάνει ήταν να βάλω old man emu ελατήρια και αμορτισερ. Σου φευγαν ολα τα σφραγίσματα.

By the way, σε χιονι και λάσπη το κάνει σκόνη το disco - και δεν σηκώνω αντιρήσεις επ' αυτού.

Σε ανώμαλο δρόμο στεγνό, χαντιάκια και νεροφαγοματα το disco είναι αλλο πράγμα και σε επιδόσεις και σε ανεση.


Αγαπητέ giagoula,

όλα είναι σχετικά, χωρίς ροπή και δύναμη γενικά δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πλεονέκτημα του χαμηλού βάρους του Niva μπορεί πάντα να κάνει σκόνη το disco.

Υπάρχει και το θέμα οδηγός, ελαστικά κλπ αλλά δυστυχώς σε πολλές βόλτες σε δύσκολα (παγωμένα και βαθιά χιόνια) είδα Niva να ταλαιπωρούνται πολύ εκεί που το V8 στην περιπτωσή μου με 2 truetracks και λάστιχα 80/20 εκτελούσε χρέη παγοθραυστικού...

Νομίζω ότι βασικό στοιχείο σ' αυτές τις περιπτώσεις αποτελεί η πείρα και η γνώση των δυνατοτήτων-ιδιαιτεροτήτων του αυτοκινήτου και του οδηγού. Οχι ότι πάντα αυτό που έχουμε είναι το καλύτερο, αλλά με σεβασμό του βάρους και την απαραίτητη φόρα-ορμή momentum όπως θέλετε πείτε το, το disco μπορεί να ανταπεξέρχεται γενικά καλύτερα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό Captaindim » 23 Νοέμ 2006, 19:26

1. NIVA 1600cc αγοράσθηκε 02/94 χρώμα κόκκινο και το όνομα του
“ TORENTE ” , σκυλί ανήμερο όταν έμπαινε στο χώμα έκανε τα δικά του τρελά πράγματα που σου ερχόταν να το φιλάς .
Πουλήθηκε τον 11/04 σε μια παρέα [ το αγόρασαν 4 άτομα από τις Σέρρες ] για………….να σκαρφαλώνει .

2. ΝΙVA 1700cc αγοράστηκε 09/05 χρώμα πράσινο και το ονομα του ''PIMIENTO'' , πουλήθηκε για να αγοραστεί………το DISCO.

Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ
---------------------------------------------------------------------------

ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ
Άβαταρ μέλους
Captaindim
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: 17 Οκτ 2006, 10:36

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Νοέμ 2006, 20:06

αλλο οχημα το Νιβα, καμια σχεση και καμια συγκριση

καθε ενα με τα θετικα και τα αρνητικα του

καθαρα υποκειμενικα, και συγκρινομενο με οχηματα της κατηγοριας του, το Νιβα ειναι αστερι, αν μη τι αλλο μονο και μονο επειδη εχει 4κινηση μονιμη με μπλοκαζ κεντρικο...αν ειχε και αξονα μπροστα...UAZ!!!

οταν ξαναμπηκα σε 1.7 φιλου,ομως, προσφατα και υστερα απο 3 χρονια, διαπιστωσα οτι δεν θα μπορουσα να ξαναγυρισω επ ουδενι!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 23 Νοέμ 2006, 22:48

ekarpod έγραψε:
giagoulas έγραψε:Niva 1.7ι απο το 2002 - 2005.

Αν εξαιρέσεις τη ανεση στο ταξίδι ήταν απροβληματιαστο παντού.

Η μονη μαλακία που είχα κάνει ήταν να βάλω old man emu ελατήρια και αμορτισερ. Σου φευγαν ολα τα σφραγίσματα.

By the way, σε χιονι και λάσπη το κάνει σκόνη το disco - και δεν σηκώνω αντιρήσεις επ' αυτού.

Σε ανώμαλο δρόμο στεγνό, χαντιάκια και νεροφαγοματα το disco είναι αλλο πράγμα και σε επιδόσεις και σε ανεση.


Αγαπητέ giagoula,

όλα είναι σχετικά, χωρίς ροπή και δύναμη γενικά δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πλεονέκτημα του χαμηλού βάρους του Niva μπορεί πάντα να κάνει σκόνη το disco.

Υπάρχει και το θέμα οδηγός, ελαστικά κλπ αλλά δυστυχώς σε πολλές βόλτες σε δύσκολα (παγωμένα και βαθιά χιόνια) είδα Niva να ταλαιπωρούνται πολύ εκεί που το V8 στην περιπτωσή μου με 2 truetracks και λάστιχα 80/20 εκτελούσε χρέη παγοθραυστικού...

Νομίζω ότι βασικό στοιχείο σ' αυτές τις περιπτώσεις αποτελεί η πείρα και η γνώση των δυνατοτήτων-ιδιαιτεροτήτων του αυτοκινήτου και του οδηγού. Οχι ότι πάντα αυτό που έχουμε είναι το καλύτερο, αλλά με σεβασμό του βάρους και την απαραίτητη φόρα-ορμή momentum όπως θέλετε πείτε το, το disco μπορεί να ανταπεξέρχεται γενικά καλύτερα...


Ακριβώς αυτό λέω και γώ, θέλει αλυσίδες.

Πάντως σε προκαλώ στα πρώτα χιόνια να κάνουμε μια φιλική αντιπαράθεση.

Ολο και κάποιος πρώην σύντροφος θα διαθέσει το νιβα του.

Φυσικά για να το πήρα σημαίνει ότι over all με καλύπτει καλύτερα απο το νιβα. Στο χιονι και τη λάσπη το νίβα είναι by far καλύτερο.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό firelord » 23 Νοέμ 2006, 23:19

τι λε ρε που εχεις χασει τα μισα δοντια και τρεις γεφυροπλαστιγγες απο τις νιβο δονησεις////
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό MUDDY_DISCO » 24 Νοέμ 2006, 00:36

ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ NIVA 1.7 ΜΕ ΤΡΕΛΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΠΛΟ ΣΕ ΧΙΟΝΙ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗ ΤΟΡΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΦΙΛΟΣ
Άβαταρ μέλους
MUDDY_DISCO
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 03 Σεπ 2006, 22:41

Δημοσίευσηαπό pantg » 24 Νοέμ 2006, 07:51

LADA NIVA 1.6 με καρμπυρατέρ και τεσσάρι κιβώτιο ταχυτήτων.
Αγορασμένο τον Δεκέμβριου του 1982.
Αρχισα να το οδηγώ τον Ιανουάριο του 1983 (σπασμένο γόνατο δεν επέτρεψε την οδήγησή του πριν ολοκληρωθεί η θεραπεία)

Μετά από λίγους μήνες τοποθετήθηκαν εξαρτήματα που ήρθαν από τον βελτιωτή των NIVA που ετοίμαζε τα αυτοκίνητα που έστελνε η γαλλική αντιπροσωπεία στο Paris-Dakar.

Aποτέλεσμα ένα NIVA με 2λιτρο φτιαγμένο Supermirafiori Fiat μοτέρ με 2 διπλά 40άρια Weber, χαμηλομένο καπάκι, γυαλισμένους και μεγαλωμένους αυλούς εισαγωγής/εξαγωγής, βαλβίδες σοδίου, ζυγισμένο και ελαφρομένο στρόφαλο, μπιέλες και πιστόνια, χταπόδι και πιό ελεύθερη εξάτμιση.
Επίσης το τετρατάχυτο κιβώτιο έγινε πεντατάχυτο (με πρόσθετο άξονα και μεγάλωμα του πίσω μέρους. Το κιτ αυτό αγόρασε και η LADA μετά από χρόνια και μετέτρεψε τα κιβώτια τελικά σε πεντατάχυτα)

Από ανάρτηση μπήκαν στην αρχή 4 Bilstein τα οποία αφού έσπασαν 3 φορές και μου επέστρεψε τελικά ο εισαγωγέας τα χρήματα αντικαταστάθηκαν από 4 κόκκινα ΚΟΝΙ και ησύχασα.

Επίσης τρυπήθηκαν οι δίσκοι φρένων εμπρός.

Από πλευράς άνεσης έγινε ΠΛΗΡΗΣ ηχομόνωση και γέμισμα των δοκών του ψευδοσασσί με πολυουρεθάνη και σφράγισμά τους, κάτι που το ησύχασε κατά πολύ και ιδίως σταμάτησε του βουητό στο 80 με 100.

Υπήρχε και σκέψη για τοποθέτηση υδραυλικού τιμονιού αλλά δεν πρόλαβε.

Εμεινε στα χέρια μου μέχρι το 1985 όταν πουλήθηκε για αγορά Fiat Uno Turbo, καθώς η τότε κοπέλλα μου είχε ήδη ένα Fiat Panda 4X4 (με μοτέρ από Αbarth, πίσω δισκόφρενα κλπ κλπ)

Τελευταία του ίχνη στο Καρπενήσι με τον αυθεντικό του κινητήρα της LADA, αλλά φτιαγμένο.

Το NIVA ήταν απλά ασταμάτητο (και όχι γιατί δεν φρέναρε).

Τέλειο στα χιόνια, καλό στο πάγο με τα γνήσια ρώσσικα ελαστικά.
Με τα MICHELIN MS 244 επίσης καλό στα κρύα αλλά σαφώς καλύτερο και πιό ήσυχο στον δρόμο.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 24 Νοέμ 2006, 09:10

giagoulas έγραψε:
ekarpod έγραψε:
giagoulas έγραψε:Niva 1.7ι απο το 2002 - 2005.

Αν εξαιρέσεις τη ανεση στο ταξίδι ήταν απροβληματιαστο παντού.

Η μονη μαλακία που είχα κάνει ήταν να βάλω old man emu ελατήρια και αμορτισερ. Σου φευγαν ολα τα σφραγίσματα.

By the way, σε χιονι και λάσπη το κάνει σκόνη το disco - και δεν σηκώνω αντιρήσεις επ' αυτού.

Σε ανώμαλο δρόμο στεγνό, χαντιάκια και νεροφαγοματα το disco είναι αλλο πράγμα και σε επιδόσεις και σε ανεση.


Αγαπητέ giagoula,

όλα είναι σχετικά, χωρίς ροπή και δύναμη γενικά δεν είμαι πολύ σίγουρος ότι το πλεονέκτημα του χαμηλού βάρους του Niva μπορεί πάντα να κάνει σκόνη το disco.

Υπάρχει και το θέμα οδηγός, ελαστικά κλπ αλλά δυστυχώς σε πολλές βόλτες σε δύσκολα (παγωμένα και βαθιά χιόνια) είδα Niva να ταλαιπωρούνται πολύ εκεί που το V8 στην περιπτωσή μου με 2 truetracks και λάστιχα 80/20 εκτελούσε χρέη παγοθραυστικού...

Νομίζω ότι βασικό στοιχείο σ' αυτές τις περιπτώσεις αποτελεί η πείρα και η γνώση των δυνατοτήτων-ιδιαιτεροτήτων του αυτοκινήτου και του οδηγού. Οχι ότι πάντα αυτό που έχουμε είναι το καλύτερο, αλλά με σεβασμό του βάρους και την απαραίτητη φόρα-ορμή momentum όπως θέλετε πείτε το, το disco μπορεί να ανταπεξέρχεται γενικά καλύτερα...


Ακριβώς αυτό λέω και γώ, θέλει αλυσίδες.

Πάντως σε προκαλώ στα πρώτα χιόνια να κάνουμε μια φιλική αντιπαράθεση.

Ολο και κάποιος πρώην σύντροφος θα διαθέσει το νιβα του.

Φυσικά για να το πήρα σημαίνει ότι over all με καλύπτει καλύτερα απο το νιβα. Στο χιονι και τη λάσπη το νίβα είναι by far καλύτερο.


Eυχαριστώ για την πρό(σ)κληση,

πάντα ευχάριστες τέτοιες αντιπαραθέσεις...

Σημείωση: πριν δοκιμάσω στενά και "καθαρόαιμα" εκτός δρόμου ελαστικά ήμουν 10 χρόνια στα βουνά (παρότι με mud-terrain) με 4 αλυσίδες και με αρκετά ""προβλήματα. Μετά τα fedima και τα δύο torsen δεν απασχόλησε ξανά το θέμα αλυσίδες, οπότε καταλαβαίνεις ότι όλα είναι σχετικά...

Αν καταφέρω να έρθω ελικώνα (χλωμό το βλέπω διότι ένα νέο μέλος μόλις 40 ημερών μας τρέχει δίχως έλεος) θα τα πούμε, διαφορετικά αργότερα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Επόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 18 επισκέπτες