Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

225-70-16!

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

225-70-16!

Δημοσίευσηαπό BLLAND2 » 07 Δεκ 2006, 21:02

Έχω δει ότι πολλοί Αμερικάνοι στα Freelander 1.8 φοράνε λάστιχα 225-70-16.
Ξέρουν κάτι περισσότερο ή δεν τους νοιάζει αν επιβαρύνουν τον κινητήρα?
Οι επιδόσεις καλυτερεύουν όντως?
Αξίζει η τοποθέτησή τους?
Άβαταρ μέλους
BLLAND2
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2006, 20:12

Δημοσίευσηαπό pantg » 07 Δεκ 2006, 21:15

Φίλε BBLAND στην Αμερική (αν εννοείς τις ΗΠΑ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ 1.8 Freelander.

Tα λίγα Freelanders που πρόλαβε να πουλήσει η Land Rover πριν σταματήσει η παραγωγή του κινητήρα τους ήταν ΟΛΑ εξοπλισμένα με τον 2.5 KV6 ο οποίος παραγόταν από το ίδιο εργοστάσιο που κατασκεύαζε και τον 1.8.

Με το κλείσιμο αυτού του εργοστασίου (Powertrains αν θυμάμαι καλά) σταμάτησε και η εξαγωγή του μοντέλου στις ΗΠΑ (κάτι που μάλλον θα γινόταν καθώς οι πωλήσεις ήταν απογοητευτικές και οι μαρκετινικοί είχαν κρίνει ότι τελικά έβλαπτε την γενικότερη εικόνα ("ιματζ") της μάρκας για την συγκεκριμένη αγορά.

Αν μπορείς να αποφύγεις την τοποθέτηση μεγαλυτέρας διαστάσεως (περιμέτρου, διαμέτρου και πέλματος) ελαστικών κάνε το. Καλό ΔΕΝ θα κάνεις.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 07 Δεκ 2006, 21:52

pantg έγραψε:Με το κλείσιμο αυτού του εργοστασίου (Powertrains αν θυμάμαι καλά) σταμάτησε και η εξαγωγή του μοντέλου στις ΗΠΑ

Η powertrain έκλεισε;;;;
Μέχρι σήμερα ήξερα οτι απλά σταμάτησε την μαζική παραγωγή των εν λόγω κινητήρων αφού σταμάτησε φυσικά πρώτα και η παραγωγή των αυτοκινήτων αυτών.
Μάλιστα εκτός απο κινητήρες κατασκευάζει και τα κεντρικά διαφορικά των freelanders και ποιός ξέρει τί άλλο.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pantg » 08 Δεκ 2006, 09:16

Γιώργο καλημέρα,

μετά το κλείσιμο της Rover (η οποία και κατείχε μεγάλο μέρος της Powertrain και στην ουσία ήταν ο βασικός της πελάτης, με την LR δεύτερη και την Lotus μακρινή τρίτη) η Powertrain βρέθηκε στην ουσία χωρίς διοίκηση αλλά και πελάτες και έκλεισε.

Αυτό άφησε την Land Rover με μικρό απόθεμα κινητήρων, στοιχείων μεταδόσης και ανταλλακτικών για τους κινητήρες. Το μεγάλο πρόβλημα ήταν με τους κινητήρες V6 για τους οποίους τα αποθέματα που ήδη είχε η LR ήταν εξαιρετικά μικρά.
Φοβούμενοι αγωγές για ελλείψεις ανταλλακτικών και υποστήριξης του κινητήρα V6 στην αμερικανική αγορά (NAS) αλλά και για τους λόγους μάρκετινγκ και χαμηλών πωλήσεων που αναφέρθηκαν ήδη αποφασίσθηκε η απόσυρση του Freelander από την αγορά της Βορείου Αμερικής.

Το γεγονός είναι ότι πρώτα έκλεισε η Powertrain και μετά αποσύρθηκε το Freelander. Επίσης μέχρι και την εμφάνιση του Freelander 2 ισχύει και περιορισμός διαθεσιμότητας κινητήρων και κυλινδροκεφαλών στους επισήμους dealers και στα ελεύθερα συνεργεία και καταστήματα ανταλλακτικών τόσο για τους 1.8 όσο και για τους 2.5 βενζίνης.

Οσον αφορά την Lotus όπως σίγουρα ξέρεις πολύ απλά η εταιρεία αποφάσισε (και καλά έκανε) να αντικαταστήσει το μοτέρ 1.8 σειράς Κ με άλλο της ΤΟΥΟΤΑ.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Δεκ 2006, 09:33

pantg έγραψε:Γιώργο καλημέρα,
Οσον αφορά την Lotus όπως σίγουρα ξέρεις πολύ απλά η εταιρεία αποφάσισε (και καλά έκανε) να αντικαταστήσει το μοτέρ 1.8 σειράς Κ με άλλο της ΤΟΥΟΤΑ.
Χαιρετώ


Και πολύ άργησαν να το κάνουν.
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο έπρεπε να έχει και ένα καλο μοτεράκι.
Ας με συγχωρέσουν οι άρρωστοι...... του κάπα. :wink:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 08 Δεκ 2006, 11:59

Πράγματι και το site της Powertrain αναφέρει οτι δεν υπάρχουν σχέδια για το μέλλον. Μόνο history: http://www.powertrainltd.com/
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 08 Δεκ 2006, 12:31

Πως θα γίνει να μπει ο κινητηρας της Τoyota celica (o νυν της lotus) στα φρι μας.
Ειναι τόσο δύσκολό???Θέλει μετατροπές πολλές??Βάσεις κιβώτιο κτλπ??
Αν και ο δικός μου Κ είναι τέρας αξιοπιστίας. :tank:
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Δεκ 2006, 12:59

ναι, οντως, με προσοχη και οχι παιξοπουλισμο ο Κ μπορει να αποδειχθει πολυ αξιοπιστος
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Δεκ 2006, 13:08

Σύντροφοι, δεν υπάρχουν κακοί κινητήρες, κακά μαστοριά υπάρχουν.
Και αν υπάρχουν κακοί κινητήρες τα καλά μαστοριά ΟΦΕΊΛΟΥΝ να τα κάνουν εργαλεία.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 08 Δεκ 2006, 13:46

Όπως έχω ξαναπεί και απο προσωπική πλέον εμπειρία και περιπέτεια που δεν έχει τελειώσει ακόμα, ο "Κ" είναι μιάς πρώτης τάξεως μπίζνα για έναν κύκλο μαστόρων και προμηθευτών στην Ελλάδα.
Οι κινητήρες (και όχι μόνο) αλλάζονται για πλάκα με διάφορα προσχήματα αφού πρώτα αφήνονται επι μήνες στη μοίρα τους μέχρι να κάνουν "πάφ"
Άν προσθέσουμε στην ιδιαιτερότητα του Κ και την ασχετοσύνη αρκετών ανθρώπων στα συνεργεία που μπορεί να έχουν φιλότιμο και όρεξη αλλά το σέρβις μανιουαλ έχει πιάσει νυχτερίδες και αράχνες σε κάποιο λιγδωμένο ράφι ενώ τα technical bulletins είναι στα αγγλικά και δεν τα καταλαβαίνουν, είναι απόλυτα λογικό να μιλάμε για έναν κακό, κάκιστο, σατανικό, ωξαποδώ κινητήρα που έχει χτικιάσει όλο τον κόσμο.
Κατα τάλλα το φριλάντερ χαλάει όπως χαλάνε όλα τα Λαντρόβερ.

Όταν ξεμπλέξω απο αυτή την ιστορία που είμαι ακόμα μπλεγμένος θα γράψω κιάλλα.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό firelord » 08 Δεκ 2006, 14:21

ε οχι και κακο κακιστο οξαποδω

μια χαρα φραγκα φερνει

βεβαια καθε 40-50 000 χλμ, ε Γιωργακο?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 08 Δεκ 2006, 14:31

Έτσι ακριβώς.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Δεκ 2006, 14:37

Λες να το γυρίσω το συνεργείο σε Φρεελαντεραδικο; :dancing:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα


Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες

cron