από pantg » 09 Δεκ 2006, 16:55
φίλε BBLAND,
Τα πραγματική HID XENON έχουν εξαιρετική απόδοση και τα σύγχρονα και καλά συστήματα έχουν ΕΛΑΧΙΣΤΗ πλέον καθυστέρηση στην απόδοση φωτός σε επίπεδα ίσα με τις συμβατικές λάμπες πυρακτώσεως.
Τα πιό παλιά ή τα πιό φθηνά συστήματα είχαν και έχουν κάποια καθυστέρηση στο να φτάσουν ικανοποιητική ή ίση με τις συμβατικές λάμπες πυρακτώσεως λάμπες.
Αν το Freelander σου έχει λάμπες Η4 (δηλαδή η μεσαία σκάλα και η σκάλα των προβολέων να λειτουργεί με την ίδια λάμπα) τότε θέλεις διπλή ΗΙD XENON και ανάλογα με την προέλευση και την τιμή είτε δεν έχεις καθόλου καθυστέρηση στην εναλλαγή από μεσαία σκάλα σε προβολείς είτε θα υπάρχει κάποια μικρή φαινομενική καθυστέρηση με την έννοια του ότι η στιγμιαία αναλαμπή (flash, φλασιά) των προβολέων σου θα είναι σχετικά ασθένεστερη από την μόνιμη χρήση τους, ή όταν θα τους ανάβεις μόνιμα θα αρχίζουν να φέγγουν λίγο πιό ασθενικά και μετά από λίγο (δυο δευτερόλεπτα ή λίγο παραπάνω στα καινούργια ή τα σχετικά ακριβά συστήματα ευρωπαϊκής κατασκευής) θα δυναμώνουν.
Η διαφορά αυτή έγκειται στο αν η λάμπα Η4 διπλής λειτουργίας έχει στην ουσία δύο λάμπες HID XENON ή έχει μία λάμπα με μετακινούμενη (με ηλεκτρομαγνητική διακόπτη) βάση στερέωσης.
Η ακριβότερη λύση, όπως πάντα, είναι και η καλύτερη με την λάμπα Η4 με δύο λάμπες να λειτουργεί πιο αξιόπιστα καθώς στις εκτός δρόμου εφαρμογές έχει διαπιστωθεί ότι η έκδοση με τον ηλεκτρομαγνητικό διακόπτη υπάρχουν σε μακρό χρόνο προβλήματα αξιοπιστίας αλλά και "τρέμουλου" στο σημείο συγκέντρωσης της δέσμης εκπεμπομένου φωτός.
Αν έχεις άλλες απορείες ζήτα από τον firelord το τηλέφωνο της γραμματέως του άρθρου 8 της Νομαρχίας του. Εκείνη σίγουρα θα ξέρει κάτι ακόμη.
Χαιρετώ