Καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους!
Ελπίζω να συνδιαστεί και με τη δική μου παρουσία την κυρική στον ελικώνα για την οποία όμως ακόμα πάιζει αν θα μπορέσω λόγω κάποιων υποχρεώσεων.
Θα ήθελα πάντως να σας απασχολήσω και παλι με κάποιο θέμα που αφορα στο ιπποποταμάκι...
Παρα το γεγονός ότι έχω αλλάξει λάστιχα προσφάτως και θα περίμενε κανείς βελτίωση των οδικών χαρακτηριστικών, εντούτοις τον τελευταίο καιρό και μετά από ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση και επίσης τακτό έλεγχο των πιέσεων παρατηρώ περίεργες αντιδτάσεις του αμαξιού σε σχέση τουλάχιστον με αυτά που με είχε συνηθήσει...με κυριότερα τα εξής:
1.Ξερες αντιδράσεις της αναρτησεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες και κυρίως του πίσω άξονα. Σε λακούβες επίσης ακόύγεται ενίοτε περίεργος θόρυβος σαν νομίζω από σινεμπλοκ (ενα χαρακτηριστικό υπόκωφο κλάκ)
2. Σε μεγαλές ταχύτητες τάση πλέυσης του αυτοκινήτου (αδράνεια αμαξώματος σε σχέση με αναρτηση)
3. Σε δεξιές στροφές-καμπές τάση αποκόλλησης της ουράς
4. Στην αττική οδό επίσης παρατήρησα και αναπηδήσεις στους τροχούς με ομαλή κίνηση
5. Κατα το φρενάρισμα ειδικά, μετά από καποια ώρα οδήγησης, τράβηγμα προς τα δεξιά το οποίο φυσικά γίνεται εντονότερο όσο υψηλότερη είναι η ταχύτητα
Τι να σας λέω τώρα....
Για το τελευταίο πήγα σε γνωστό μου και έκανα φρενομέτρηση η οπόια δεν έδειξε κάτι αξιοπερίεργο. Ολα φυσιολογικά με το σύστημα πέδησης αν και από τα 20.000 Km και μετά ανα τακτά χρονικά διαστήματα το τράβηγμα εμφανίζεται.(Θυμάστε Στελιο και Γιώργο που σας το έλεγα στη συνάντηση που είχαμε κάνει 15/11)
Τη Δευτέρα θα ξαναπάω για ζυγοστάθμιση και θα κοιτάξω και ευθυγράμμιση πάλι αλλά κάποιοι μου είπαν μήπως όλα αυτά είναι θέμα αμορτισερ....
Και λοιπόν τι άλλο να κοιτάξω???Εσείς τι λέτε και ειδικά Φριλαντεράδες από δική σας εμπειρία??
Χαιρετώ και καλό απόγευμα
Γιωργος Ν.