Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

disco 2000 or 3900

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Δεκ 2006, 13:10

disco έγραψε:Ποια χρονολογία του V8 σε Δίσκο είναι η πιο καλή περίπτωση; Μήπως ένα 200αρι 3.9 με 4.2 και σαζμαν κεντρικο σαν του Γιώργου (αν μιλάμε για εκτος δρόμου)

Μιας και περνάει και ΚΤΕΟ με 4.2. (περνάει;)

Για μιλάτε γιατί έχει ψωμί το θέμα και είναι και ενδιαφέρον.


Η μήπως αντί όλα αυτά ένα TD5 (κουρδισμένο ποσο φτάνει H.P. - torque ?) από Γερμανία και καθάρισες?

Aντε γιατί ........................Μέχρι τον Μάρτη μηνα πρέπει να έχει αποφασισθεί. :mrgreen:


Νικο, ταπεινη μου αποψη ειναι πως ενα late 200 ή ένα early 300 (μεχρι 95) ειναι πολυ καλες επιλογες, λογω απλοτητος των ηλεκτρονικων, δηλαδη εχεις να κανεις μονο με την επιλογη του αν θα κρατησεις το ABS ή οχι (προσωπικα εχω on/off)

ο TD5 μπορει να κουρδιστει με πολυ καλα αποτελεσματα. και τσιπ που δεν κοστιζουν οσο ενα πεκινουα της Τζακυ Ωναση υπαρχουν και πληθωρα προτασεων για ιντερκουλια και σωληνωσεις σιλικονης.

μην ξεχνας ομως πως το δισκο ΙΙ ειναι διαφορετικο αμαξι απο τα πρωτης γενιας δηλ. κατατι πιο πολυπλοκο και με περισσοτερα υποσυστηματα :roll:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Δεκ 2006, 14:26

Γιώργο (firelord) γειά και πάλι,

με δεδομένη την προσωπική σου εμπειρία με τον V8 δεν θα επιμείνω στο θέμα του 20/50. Απλώς να σημειώσω ότι μερικές φορές τα εκ της Καποτίας (Αγγλίας, όπως καπ οφ τιι, "cup of tea"", κούπα τσάι) προτεινόμενα πρέπει να προσαρμόζονται και στις ελληνικές λίγο διαφορετικές συνθήκες λειτουργίας και θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Τρανό παράδειγμα ΟΛΑ τα από την Αγγλία chips βελτίωσης απόδοσης για τουρμπισμένους κινητήρες (βενζίνης και πετρελαίου) που τελικά καπνίζουν και θερμαίνουν αρκετά τον κινητήρα.

Ειναι πολύ λίγοι οι οίκοι στην Αγγλία που έχουν προσαρμόσει τον προγραμματισμό έτσι ώστε να δουλεύουν σωστά σε συνθήκες δικές μας.

Για τα λάδια πάντως οι προτάσεις για το 10/40 και όχι μάλιστα συνθετικό όπως πολύ σωστά έγραψες και εσύ, από το εργοστάσιο αλλά και άλλους χρήστες του κινητήρα αυτού (V8) δεν έχουν δώσει κακά αποτελέσματα.

Στην ουσία αυτό που έχει την περισσότερη σημασία είναι να αλλάζονται συχνά και πάντα μαζί με το φίλτρο. Και φίλτρο καλής ποιότητας. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΦΘΗΝΑ ΦΙΛΤΡΑ ΛΑΔΙΟΥ. Τρυπάνε εσωτερικά και αδειάζουν (χαλάει στην ουσία η βαλβίδα μη επιστροφής) και στεγνώνουν κάνοντας τον κινητήρα να λειτουργεί μόλις πάρει εμπρός χωρίς άμεση παροχή λαδιού.
(αυτό ισχύει για ΟΛΑ τα μοτέρ, βενζίνης, πετρελαίου, τετρακύλινδρα, εξακύλινδρα και οκτακύλινδρα. ΚΑΛΟ ΦΙΛΤΡΟ και πάντα αλλαγή του με την αλλαγή του λαδιου)

-----------

Φίλε disco,

το Disco γενιάς "200" (δηλαδή έως το 1995) αλλά και το γενιάς 300 και το γενιάς 2 δεν βγήκε ποτέ από το εργοστάσιο με μοτέρ 4.2 ούτε με κεντρικό διαφορικό Borg Warner.

To MONO αυτοκίνητο που φόρεσε το μοτέρ 4.2 και φόρεσε και το Borg Warner ήταν το Range Rover Classic (1993 έως και 1995 για το 4.2 και 1989 έως και 1995 για το BW)

To 4.2 μοτέρ όμως μπαίνει "κουτι" στα αυτοκίνητα που φορούν τον 3.9 και δεν θέλει καμμία μετατροπή.

Για το θέμα της αλλαγής από δίλιτρο σε V8 η διαδικασία ΔΕΝ είναι και τόσο δύσκολη καθώς οι βάσεις του κινητήρα στο σασσί υπάρχουν ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ και μπαίνουν πανεύκολα.

Το θέμα είναι ότι υπάρχει πρόβλημα τυπικό για την αύξηση του κυβισμού κατά τόσο πολύ.

Πάντως έχει γίνει και νόμιμη η μετατροπή αυτή.

Αυτό όμως που ανέφερε ο Γιώργος (firelord) ισχύει σαφέστατα.
Ειναι καλύτερο και τις πιό πολλές φορές πιό συμφέρον οικονομικά (από πλευράς κόστους χωρίς να εξετάζουμε και τα οφέλη της καλύτερης/ευκολότερης μεταπώλησης) να γίνει αγορά γνησίου εργοστασιακού 3.9 και όχι μετατροπή.

----------

Το TD5 Discovery μπορεί ονομαστικά να φτάσει μέχρι τα 190 άλογα και περίπου +50% σε ροπή και μάλιστα χαμηλότερα.
Το περίεργο όμως είναι (όχι και τόσο περίεργο για όσους ασχολούνται) ότι η αύξηση της ροπής είναι σημαντικότερη από την αύξηση της ιπποδύναμης καθώς από ένα σημείο και πέρα (ιδίως αν καταργηθεί και το μεσαίο καζανάκι της εξάτμισης) μένει το τούρμπο από αέρα στις ψηλές στροφές.
Εκεί πλέον αν θέλουμε τα 190 άλογα να γίνουν πραγματικά (και όχι σε δυναμόμετρο) αλλά να αυξηθούν και άλλο λίγο πρέπει να πάμε και σε λύσεις υβριδικών τουρμπινών.

Τα από Γερμανία με πολύ προσοχή και ΜΟΝΟ μετά από επιθεώρηση του οχήματος από άνθρωπο που εμπιστεύεσαι ή και εσένα τον ίδιο.
Το περιβάλλον δεν ευνοεί την μακροζωία του αμαξώματος και ως γνωστόν τα Landies εκείνων των χρόνων δεν έχουν καλή αντισκωριακή προστασία. (από σκόρο μπορεί, από σκουρία σίγουρα όχι)

-----------

Τώρα όσον αφορά τα σχόλια για την ποιότητα κατασκευής των οχημάτων του 1996, ας όψεται ο γερμανικός δάκτυλος........

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 14 Δεκ 2006, 14:57

ακριβως γι' αυτο το λογο προτιμαται απαρεγκλιτως το 20/50 σε V8 και υπο τις ελληνικες συνθηκες

ειδικα το καλοκαιρι το 10/40 ειναι υπερ του δεοντος λεπτορευστο, αλλα και το χειμωνα το 20/50 τα παει μια χαρα
προσωπικα προτεινω ανεπιφυλακτα ΒΡ ή Castrol

για φιλτρα προτεινω ΜΑΝ, ειναι αξιοπιστα αποδοτικα και φθηνα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Δεκ 2006, 15:32

Την αδυναμία σου φίλε Γιώργο στην ΒΡ την γνωρίζουμε στο φόρουμ όλοι μας.

Αλλωστε έχει προικίσει και την γραμματέα του άρθρου 8 της Νομαρχίας σου (θα μου γλύτωνες νόμιζες????) με αυτά !!!!!!!

Οσο για τα Castrol έχουν και τις αγωνιστικές τους καταβολές και αυτά (άσε που σύμφωνα με την γραφική παράδοση είχαν κάποτε και καστορέλαιο. Οι μυρωδιές στις αναβάσεις του Πηλίου ή στην Πάτρα νομίζω ότι δεν ξεχνιούνται από τους παλαιότερους (disco που είσαι? Πως την έλεγαν την ανάβαση στα μέρη σου κοντά? Ερχόμουν τότε γιατί είχα μια φίλη που τα είχε με τον Σπυρόπουλο.....).)

Πάντως και τα Bardhall που χρησιμοποιώ είναι πολύ καλά.

Και για λάδι συχνής αλλαγής για πετρελαιοκίνητα και το λάδι 10/40 από τα LIDL είναι ΤΕΛΕΙΟ. Ούτε θερμοκρασίες, ούτε προβλήματα, βγαίνει όσο καθαρό και όσο βρώμικο πρέπει (στα πετρέλαια καλό ειναι να μαυρίζει σε εύλογο χρονικό διάστημα).

Συμφωνώ για τα ΜΑΝ. Πρόσεξε μόνο τις παρτίδες εκτός Γερμανίας (αν και σπάνια πλέον το γράφουν τουλάχιστον επάνω στο φίλτρο. Τελευταία φορά που το είχα κοιτάξει επι τούτου νομίζω είχα δεί made in EU ή Poland? Δεν θυμάμαι....). Προτιμώ πάντως τον τελευταίο καιρό τα γνήσια της LR.

EΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΜΕΝΟΣ από τα britpart. Δύο φορές ήταν τρύπια και μου έβγαζε πρόβλημα στην βαλβίδα πίεσης λαδιού (στο κόκκινο φωτάκι στο ταμπλώ δηλαδή)

-------------------

Μιά και μιλάμε για τα λάδια του μοτέρ να επαναλαβώ και τις εξαιρετικές εντυπώσεις, χρόνια τώρα, από την χρήση του slick 50 για την δουλειά αυτή αλλά και την πρόσφατη πολύ καλή εντύπωση που μου έκανε το RESTORE (το βρίσκεται εκεί όπου έχουν και το redline για την μετάδοση)
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ. και φίλος που το έχει βάλει σε Mpi που ψιλοκάπνιζε, κροτάλιζε κλπ (του είχα δώσει το ένα από τα τρία κουτάκια που είχα φέρει εδώ και χρόνια από την Αγγλία) έμεινε ενθουσιασμένος (Στέλιο για εσένα λέω αν διαβάζεις και δεν είσαι στην μονάδα σου) και έτσι πείσθηκα να το βάλω και στην καμήλα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Δεκ 2006, 16:08

Τα Castrol R30 και R40 (αυτά που μύριζαν κάπως) υπάρχουν ακόμα και είναι οργανικά, χρησιμεύουν πλέον μονο σε ελάχιστες περιπτώσεις όπως για μίξη σε δίχρονους κινητήρες που καίνε μεθανόλη (ξυλόπνευμα) και διαφοράς άλλες αλκοόλες ,είναι το μοναδικό λιπαντικό που δεν πολυμερίζεται μέσα σε αυτά τα καύσιμα (είναι ξεπερασμένα όμως για άλλες χρήσεις εδώ και πολλά χρονια). Ο τρομερός τους αντικαταστάτης είναι οι ESTER όπως ας πούμε το A747.

Η ανάβαση στα μέρη μου λεγόταν Κρεμασμένος Λαγος (στην Βούλα).
Είμαι από την Βουλιαγμένη, μην μπερδεύεσαι , εδώ και 14 χρονια μένω στην Πάτρα.

Τέλος η ανάβαση εδώ λέγεται Πιτίτσα.
Κατά σύμπτωση έχω τρέξει και στης δυο, είναι δε η μονες αναβάσεις που έκανα με μοτοσικλέτα.

Πολύ καλά φίλτρα είναι και τα Τσαμπιον, καρατσεκαρισμένο σε κινητήρες τραβηγμένους από τα μαλλιά.

Από λάδια Castrol 10-60 Formula RS, αντέχουν τα πάντα , ακόμα και σε ντίζελ.

Ο κύριος που αναφέρεις δίνει την εντύπωση ότι είναι οπαδός του άρθρου 9 της νομαρχίας της Πάτρας.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό pantg » 14 Δεκ 2006, 17:31

Nίκο αντε μπράβο, την Πιτίτσα έλεγα. (για τις αναβάσεις)

----

Οσον αφορά την του άρθρου 8 (όχι 9) είναι αστειάκι/πειραγματάκι με τον Γιώργο (firelord) και νομίζω ότι το διασκεδάζουμε όλοι μας να πειραζόμαστε λιγάκι πού και πού. Οταν γίνεται καλοπροαίρετα και με αίσθηση του χιούμορ νομίζω ότι προσθέτει στην διασκέδαση.
Aλλωστε δεν έχουμε να χωρίσουμε και κάτι. Την πλάκα μας κάνουμε και προσπαθούμε να λύνουμε τους γρίφους που μας βάζουν τα αυτοκίνητά μας (και όχι μόνο τα Landies) καθημερινά.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό almak » 14 Δεκ 2006, 18:25

Σας ευχαριστώ πολύ και για τις δύο σελίδες :wink:
Αλέξανδρος Μακρής / Santa Fe 2.7 V6
Πρόεδρος B.R.A.T. (τομέας Ψυχραιμίας)
www.braters.gr
Άβαταρ μέλους
almak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 342
Εγγραφή: 18 Μάιος 2005, 15:12
Τοποθεσία: Aχαρναί

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Δεκ 2006, 18:36

pantg έγραψε:Οσον αφορά την του άρθρου 8 (όχι 9) είναι αστειάκι
να πειραζόμαστε λιγάκι πού και πού.
Χαιρετώ



Θα επιμείνω στο 9 διότι είναι το ανάποδο του 6 ( με πιανς?)

Το 8 είναι όρθιο του απειρου. :wink:
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό disco » 14 Δεκ 2006, 18:39

Αλμακ

περίμενε ακολουθούν καμια δεκαρια σελίδες ακόμα.

Να το εξαντλήσουμε το θέμα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 14 Δεκ 2006, 18:52

Όσον αφορά τα λάδια των V8 να αναφέρω ότι με ορυκτέλαιο 15W-40 (aral multielastic στην περιπτωσή μου ) δουλεύω και τα δυό V8 μου χειμώνα-καλοκαίρι (προμήθειες λαδιού σε βαρέλι, γαρ) και δεν έχω "προβλήματα", ούτε καίει τίποτε το καλοκαίρι.

Τo δε disco - που κάνει και τα χλμ - το πήρα με 135k, στα 165 ανοιξα τα πάνω καπάκια, εισαγωγή και καρτερ και καθάρισα μόνος μου τα κατάλοιπα των όχι συχνών αλλαγών του προηγούμενου ιδιοκτήτη (φρίκη 2 ημέρες έτριβα με ασετον-καθαρή βενζίνη και δεν θυμάμαι με τι άλλο για να καθαρίσει) αλλά παρόλη την φρίκη (δεν είχα δεί χειρότερη φωτογραφία πουθενά στο Internet - εγώ δεν πήρα για ενθύμιο) όλα τα εξαρτήματα (εκκεντροφόρος, ωστήρια, tappets, φλογέρες κοκοράκια κλπ ήταν σε άψογη κατάσταση, χωρίς σημάδι ταλαιπωρίας. Τόσο που λέω μήπως το καρβουνιασμένο λάδι κάνει και καλό στο τέλος...

Τέλος πάντων καθαρίστηκαν όλα ευλαβικά, πλύθηκαν, ξαναπλύθηκαν, πλύθηκε και ο κινητήρας (engine flush) και έφτασε στα 260k τώρα.

Μιά αλλαγή καδένας και γραναζιών που έκανα αργότερα στα 240k λόγω αλλαγής καθρέπτη δεν μου έδωσε τίποτε (έτσι και αλλιώς μικρή ήταν η φθορά που είχαν καδένα-γρανάζι)

Οπότε, συμπέρασμα, ο V8 τελικά είναι πολύ σκύλος, δουλεύει και χωρίς συντήρηση, αλλά μην το αφήνετε.

Στο καινούριο καλό είναι να δείτε με έναν φακό από την τάπα πλήρωσης λαδιού αν υπάρχουν κατάλοιπα λαδιού στα κοκοράκια, φλογέρες. Αυτό θα δείξει τι είδους συντήρηση έχει γίνει στον κινητήρα.

Ισως το δικό μου το πρόλαβα εγκαίρως...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό jimnys » 15 Δεκ 2006, 00:28

Χμμμμ

Στο mpi τι λάδια βάζετε?? :shock: :? :D :D
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Δεκ 2006, 01:30

ekarpod ποσο δικιο εχεις

παρομοια διαδικασια καθαρισμου εκανα και εγω ενω το μαστορι επεμενε να μην αλλαξουμε εκκεντροφορο

σκυλι μαυρο ο V8

Γιαννη για το μπι 10w/40 συνθετικο
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 15 Δεκ 2006, 02:41

firelord έγραψε:ekarpod ποσο δικιο εχεις

παρομοια διαδικασια καθαρισμου εκανα και εγω ενω το μαστορι επεμενε να μην αλλαξουμε εκκεντροφορο

σκυλι μαυρο ο V8

Γιαννη για το μπι 10w/40 συνθετικο


σκυλί μαύρο ήταν και ο δικός μου αλλά από τότε που τον καθάρισα είναι άσπρος και πεντακάθαρος πιά...

Η μόνη πάντως βελτίωση από το καθάρισμα - εκτός της καλύτερης ψυχολογίας και πνευματικής ανάτασης εμού του ιδίου - ήταν η λειτουργία του γενικά σε χαμηλότερες θερμοκρασίες, μάλλον λέω εγώ, λόγω του ότι όντας καρβουνιασμένες όλες οι επιφάνειες δεν γινόταν απαγωγή θερμοκρασίας με τίποτε.

Σκύλος στα κάρβουνα, μπρρ...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Δεκ 2006, 12:06

οχι αλλο καρβουνοοοο!!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό disco » 15 Δεκ 2006, 13:03

ekarpod έγραψε:Σκύλος στα κάρβουνα, μπρρ...

:shock:

Χοιρινό η αρνάκι, ενίοτε και κατσικάκι. :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες