![]() |
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Φίλε alp, στείλε μου κάποια στοιχεία για leasing για το RaRo Tdv8 στο e-mail: alekosf@hol.gr (Με έπεισε ο Παντελής και ο ... ψυχαναλυτής μου!!!).alp έγραψε:pantg έγραψε:Aπό την άλλη πλευρά θα πρότεινα αν μπορεί να το αγοράσει με τριετές Leasing έτσι ώστε να το δώσει μόλις περάσει η περίοδος εγγυήσεως.
ΚΑΝΕΝΑ (και εννοώ καμμίας μάρκας) σύγχρονο αυτοκίνητο δεν πρέπει να μένει σε χέρια ιδιώτη μετά το πέρας της εγγυήσεώς του γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε τα ανταλλακτικά, και ιδίως τα ηλεκτρονικά και οι αισθητήρες, είναι πανάκριβα εξαρτήματα και πλέον θεωρούνται αναλώσιμα (δηλαδή έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής, συνήθως μόλις τελειώνει η εγγύηση)
Δυστυχώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν φτιαχθεί για να αντικαθίστανται σύντομα.
Χαίρετώ
τετραετία με ΕΠΙΛΟΓΗ εξαγοράς και καλλυμένη την συντήρηση (δουλεύει σαν υπερεγγύηση) είναι το πρόγραμμα που θα πρότεινα για αυτό το αυτοκίνητο.
Η εταιρεία μας δίνει και σε ΙΔΙΩΤΕΣ.
Οποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ΠΜ
thanx
alp
fatman έγραψε:Μπορει να ειναι κουφαλα η BMW, αλλα μπορουμε να βιδωσουμε ενα μοτερακι BMW στην μεταδοση μας, καθοτι οι γερμανοι φτιαξανε χελωνα για τα R380,για να βιδωσουμε δικο τους ντηζελακι στο Ρ38... Ψαχνεστε?? (Ζητειται φθηνο 525 diesel για μεταμοσχευση?)
pantg έγραψε:Εκτός από τον συνδιασμό R380 και μοτέρ diesel κατασκευής BMW στο RaRo P38A υπήρξε και ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ, από το εργοστάσιο της LR στην Νότιο Αφρική του D90 με το μοτέρ BMW βενζίνης εξακύλινδρο στα 2.800 κυβικά. Από πολλούς θεωρείται το καλύτερο μοτέρ που έχει μπεί ποτέ στο Defender τόσο από πλευράς επιδόσεων όσο και από πλευράς οικονομίας.
pantg έγραψε:Αν όμως θέλεις πραγματικά να κάνεις κάτι τέτοιο θεωρώ ότι ακόμη καλύτερος συνδιασμός είναι το αυτόματο και υπάρχουν ΣΟΒΑΡΕΣ πιθανότητες να ταιριάζει το σετ κινητήρα και αυτομάτου κιβωτίου απευθείας από BMW σειράς 3 ή 5 ή και 7 φτάνει το κιβώτιο να είναι το ZF4HP22.
Xαιρετώ.
Επιστροφή στο Land Rover About
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες