Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

All about Range Rover 4.6

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό fatman » 05 Ιαν 2007, 15:15

Μπορει να ειναι κουφαλα η BMW, αλλα μπορουμε να βιδωσουμε ενα μοτερακι BMW στην μεταδοση μας, καθοτι οι γερμανοι φτιαξανε χελωνα για τα R380,για να βιδωσουμε δικο τους ντηζελακι στο Ρ38... Ψαχνεστε?? (Ζητειται φθηνο 525 diesel για μεταμοσχευση?)
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό alekosf » 05 Ιαν 2007, 16:17

alp έγραψε:
pantg έγραψε:Aπό την άλλη πλευρά θα πρότεινα αν μπορεί να το αγοράσει με τριετές Leasing έτσι ώστε να το δώσει μόλις περάσει η περίοδος εγγυήσεως.
ΚΑΝΕΝΑ (και εννοώ καμμίας μάρκας) σύγχρονο αυτοκίνητο δεν πρέπει να μένει σε χέρια ιδιώτη μετά το πέρας της εγγυήσεώς του γιατί όπως όλοι γνωρίζουμε τα ανταλλακτικά, και ιδίως τα ηλεκτρονικά και οι αισθητήρες, είναι πανάκριβα εξαρτήματα και πλέον θεωρούνται αναλώσιμα (δηλαδή έχουν περιορισμένο χρόνο ζωής, συνήθως μόλις τελειώνει η εγγύηση)
Δυστυχώς τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν φτιαχθεί για να αντικαθίστανται σύντομα.

Χαίρετώ


τετραετία με ΕΠΙΛΟΓΗ εξαγοράς και καλλυμένη την συντήρηση (δουλεύει σαν υπερεγγύηση) είναι το πρόγραμμα που θα πρότεινα για αυτό το αυτοκίνητο.
Η εταιρεία μας δίνει και σε ΙΔΙΩΤΕΣ.

Οποιος ενδιαφέρεται ας μου στείλει ΠΜ

thanx

alp
Φίλε alp, στείλε μου κάποια στοιχεία για leasing για το RaRo Tdv8 στο e-mail: alekosf@hol.gr (Με έπεισε ο Παντελής και ο ... ψυχαναλυτής μου!!!).
Φίλε Παντελή αν έχεις συνεργείο, που είναι σίγουρο σύμφωνα με τις γνώσεις σου, θα ήθελα να δεις το αυτοκίνητό μου.

Φιλικά,
Αλέκος Φιλιππούσης.
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιαν 2007, 16:43

fatman έγραψε:Μπορει να ειναι κουφαλα η BMW, αλλα μπορουμε να βιδωσουμε ενα μοτερακι BMW στην μεταδοση μας, καθοτι οι γερμανοι φτιαξανε χελωνα για τα R380,για να βιδωσουμε δικο τους ντηζελακι στο Ρ38... Ψαχνεστε?? (Ζητειται φθηνο 525 diesel για μεταμοσχευση?)


Για λεγε........ για λεγε.

Για ΜΠΙ τίποτα_? ΛΤ77_?
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό fatman » 05 Ιαν 2007, 17:18

Παντως εχω ακουσει και για μοτερ Μ3 σε 90αρι.
Νομιζω οταν βαζανε το R380 αντι του LT77,χρησιμοποιουσαν την ιδια χελωνα,το ψαχνουμε και το μαθαινουμε,το πιο δυσκολο θα ειναι η διαφορα στο μηκος του αξονα εισοδου του σαζμαν μεχρι το δισκο συμπλεκτη,ετσι και αλλιως στο Mpi υπαρχει ενας ενδιαμεσος αξονας (πριζ ντιρεκτ??) για να καλυπτει την αποσταση αυτη.
Θα αλλαξω nickname, γιατι με το που εγραψα για BMW, επεσε κραξιμο (στο κινητο-μπαγασα Μαριε!), Θα το κανω Fatman.(με τελεία για να μην με γνωριζουν!)
Disco βρηκαμε θεμα για συζητηση - θα σε παρω τηλεφωνο!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 05 Ιαν 2007, 18:29

Φίλε alekosf συνεργείο δεν έχω. Λόξα έχω από πολύ μικρός με τα Landies.

Fatman. και Disco,

Εκτός από τον συνδιασμό R380 και μοτέρ diesel κατασκευής BMW στο RaRo P38A υπήρξε και ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ, από το εργοστάσιο της LR στην Νότιο Αφρική του D90 με το μοτέρ BMW βενζίνης εξακύλινδρο στα 2.800 κυβικά. Από πολλούς θεωρείται το καλύτερο μοτέρ που έχει μπεί ποτέ στο Defender τόσο από πλευράς επιδόσεων όσο και από πλευράς οικονομίας.

Tου Defender σίγουρα κάνουν "κουτί"

Ο υπεύθυνος εξέλιξης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου από το εργοστάσιο της LR στην Νότιο Αφρική που κατασκευαζόταν, είναι προσωπικός φίλος (τον είχα στο σπίτι μου πριν από 4 χρόνια μαζί με την οικογένειά του) οπότε αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον μπορούμε να βρούμε ίσως τις χελώνες.

Αν όμως θέλεις πραγματικά να κάνεις κάτι τέτοιο θεωρώ ότι ακόμη καλύτερος συνδιασμός είναι το αυτόματο και υπάρχουν ΣΟΒΑΡΕΣ πιθανότητες να ταιριάζει το σετ κινητήρα και αυτομάτου κιβωτίου απευθείας από BMW σειράς 3 ή 5 ή και 7 φτάνει το κιβώτιο να είναι το ZF4HP22.

Eκτός από την χελώνα απαιτείται και ένα ειδικός προσαρμογέας μεταξύ του κιβωτίου και της χελώνας, τόσο στο βενζινοκίνητο D90 όσο και στο πετρελαιοκίνητο RaRo DSE. H χελώνα είναι η ίδια αλλάζει όμως ο προσαρμογέας (αυτό με κάνει να πιστεύω ότι το κιβώτιο έχει διαφορετικού μήκους πρωτεύοντα άξονα)

Xαιρετώ.
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 05 Ιαν 2007, 18:41

Έχω έναν πελάτη που του φτιάχνω την μοτοσικλέτα και κεφαλές από BMW , έχει συνεργείο με BMW.

Μου λέει ότι όλα τα εξακύλινδρα βενζινοκίνητα κάνουν ρήγμα στης κεφαλές.

Να έχετε τον νου σας με δαύτα.

Επίσης έχω πελάτη έναν παλιατζή που κόβει από Γερμανία αποκλειστικά, να σου δώσω το τηλέφωνο του, Αντρέα
να του πω να σε σενιάρει από τιμές.
είναι πολύ (απίστευτα για παλιατζής) καλός γνωστης σε bmw και Μερσεντες
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό jdelis » 07 Ιαν 2007, 12:43

pantg έγραψε:Εκτός από τον συνδιασμό R380 και μοτέρ diesel κατασκευής BMW στο RaRo P38A υπήρξε και ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ, από το εργοστάσιο της LR στην Νότιο Αφρική του D90 με το μοτέρ BMW βενζίνης εξακύλινδρο στα 2.800 κυβικά. Από πολλούς θεωρείται το καλύτερο μοτέρ που έχει μπεί ποτέ στο Defender τόσο από πλευράς επιδόσεων όσο και από πλευράς οικονομίας.


Ο Νίνος έχει βάλει κινητήρα από Μ3 χρησιμοποιώντας μία τέτοια χελώνα νομίζω. Το είχα ψάξει κι εγώ, με τον εξακύλινδρο σε σειρά υπήρχε πρόβλημα με το μήκος. Ο V8 είναι μάλλον καλύτερη περίπτωση.

pantg έγραψε:Αν όμως θέλεις πραγματικά να κάνεις κάτι τέτοιο θεωρώ ότι ακόμη καλύτερος συνδιασμός είναι το αυτόματο και υπάρχουν ΣΟΒΑΡΕΣ πιθανότητες να ταιριάζει το σετ κινητήρα και αυτομάτου κιβωτίου απευθείας από BMW σειράς 3 ή 5 ή και 7 φτάνει το κιβώτιο να είναι το ZF4HP22.
Xαιρετώ.


Εννοείς με το αυτόματο του Range Rover ή να χρησιμοποιηθεί αυτό της BMW; Στη δεύτερη περίοδο τι θα γίνει με το βοηθητικό;

Πάντως έχω διαβάσει άρθρο σε γαλλικό περιοδικό με τον V12 από την 750 σε αγωνιστικό P38! :onfire:


Θέμα θα υπάρχει και με την αντοχή του κιβωτίου αν κρατηθεί το original. Αυτό του P38 βέβαια είναι πιο γερό. Πάντως δεν έχω εγκαταλείψει εντελώς την ιδέα... :toothy8:
Άβαταρ μέλους
jdelis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 593
Εγγραφή: 03 Μάιος 2003, 14:33
Τοποθεσία: Ν. Φιλ/φεια, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό disco » 08 Ιαν 2007, 09:41

jdelis έγραψε:Πάντως έχω διαβάσει άρθρο σε γαλλικό περιοδικό με τον V12 από την 750 σε αγωνιστικό P38! :onfire:
:


Ωραίο ακούγεται . :D
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Berg » 08 Ιαν 2007, 17:09

Αμαν με αυτό το Range Rover. Όποτε τα βλέπω σε καμιά έκθεση μεταχειρισμένων μου ανοίγει η όρεξη αλλά με αυτά που μου λέτε με αποπέρνετε.

Βέβαια με ένα Husaberg ένα Cagiva Elefant με κινητήρα Ducati και πρόσφατα με αγορά του παλιού μου ΚΤΜ 125 1991 μήπως είμαι νεκρόφιλος? :lol: :lol: :lol:

Ερώτηση: Αν χαλάσουν όλα αυτά που αναφέρει ο pantg, (αερανάρτηση ψυγεία κλπ), για τι κόστος μιλάμε?? Και αν αλλαχτούν πάλι χαλάνε? Για ρίξτε καμία πληροφορία παραπάνω έτσι για να κρατάμε την συζήτηση ζεστή. :roll: :roll:
GET SERIOUS HAVE FUN!
“A Tutto Gasse” Fabrizio Meoni
Άβαταρ μέλους
Berg
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1417
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2004, 20:00
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 08 Ιαν 2007, 23:45

:cry:
Είναι περίπου μια βδομάδα, όταν και αποφάσισα να μπω στο forum, που έχω κλειστεί μέσα στο σπίτι και δεν κουνάω ρούπι!
Τη βγάζω μπροστά στο pc μου κοιτώντας τις αμέτρητες φωτό που έχω από όλα σχεδόν τα 4χ4 και προσπαθώ να επιλέξω ένα... τάνκ, που θα πηγαίνει βόλτα με άψογη οδική συμπεριφορά και ασφάλεια την οικογένειά μου, που θα το 'βάζω' παντού και δεν θα κάνει κιχ, που δεν θα μου βγάζει μηχανικά και άλλα προβλήματα, που θα είναι οικονομικό, που θα χωράει μέσα 'όλο μου το σπίτι', που το εσωτερικό του να είναι σύγχρονο και λειτουργικό, που να το αφήνω έξω, μια και δεν έχω γκαράζ, και να μην προκαλεί τους κλέφτες ΙΧ, που,που,που........... :?: :?: :?:
Λέτε να δω ξανά το φως του ήλιου ποτέ;
never mind....
Θα μείνω με το range μου μέχρι να βγει κάτι με τις παραπάνω προδιαγραφές 8) 8) 8)

see you......
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Εκδρομή...

Δημοσίευσηαπό alekosf » 08 Ιαν 2007, 23:56

:D :D :D Αγαπητοί φίλοι τρελαμένοι 4weelers,

τι θα λέγατε να μαζευτούμε ένα Σαββατοκύριακο με τις οικογένειες, να κάνουμε ένα happening βουνίσιο, light η hard, ότι τραβάει η ψυχή σας και το 'εργαλείο' σας, στην πανέμορφη ύπαιθρο;
Λίμνη Πλαστήρα, Καλάβρυτα ή όπου αλλού συμφωνήσουμε, πιστεύω ότι θα είναι πολύ ωραία!
Οι μυημένοι έχουν το πρώτο λόγο... εγώ ακολουθώ!!!

χαιρετώ,
Αλέκος Φιλιππούσης
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 09 Ιαν 2007, 00:21

:roll: tip: Κάποιος ρε παιδιά να μου πεί πως ανεβάζω φωτό στο φόρουμ.

Ευχαριστώ...Αλέκος
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 09 Ιαν 2007, 06:55

Πήγαινε μια βόλτα στα θ.βοήθειας, είναι πανεύκολο φτάνει να έχεις-μπορείς να φτιάξεις το σωστό μέγεθος.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό Gelo » 09 Ιαν 2007, 13:45

Να πώ και εγώ τα δικά μου;

Έχω ενα RR P38A , 200.000 χλμ 1996 μοντ.
Οι ζημιές που έχει βγάλει είναι:
α)Ρωγμή σε κινητήρα και καπάκια.Κόστος 4000 €
β)Κλιματισμός.Μέχρι τώρα το κόστος είναι 1200 €
γ)Ψυγείο όπως είπε και ο Παντελής
δ)Επένδυση οροφής
Ίσως να έχω ξεχάσει κάποιες.

Τώρα πάμε σε αυτά που δεν έχω πάθει ακόμα.
α)Αερανάρτηση
β)Σπάσιμο πίσω τζάμι
Και κάποια άλλα που δεν μπορώ να σκεφτώ τώρα.

Πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος.Όταν το καβαλάω νιώθω άρχοντας.Στο ταξίδι είναι άνετο αν και καίει λιγο παραπάνω απο κάποια άλλα.Στα εκτός δρόμου με μια τετράδα λάστιχα είναι άπιαστο.
Everything is under control...
Άβαταρ μέλους
Gelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 09 Μαρ 2006, 08:52

Δημοσίευσηαπό Gelo » 09 Ιαν 2007, 14:29

Μερικές φώτο
Everything is under control...
Άβαταρ μέλους
Gelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 09 Μαρ 2006, 08:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 20 επισκέπτες