Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

All about Range Rover 4.6

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό alekosf » 09 Ιαν 2007, 16:20

dimitrios έγραψε:Πήγαινε μια βόλτα στα θ.βοήθειας, είναι πανεύκολο φτάνει να έχεις-μπορείς να φτιάξεις το σωστό μέγεθος.

thanks!
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό disco » 09 Ιαν 2007, 16:26

Ύπαγε οπίσω μου......Μητσοτάκη
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 12 Ιαν 2007, 22:02

disco έγραψε:Ύπαγε οπίσω μου......Μητσοτάκη
ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΤΟ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΟΥ ΕΔΩ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ!!! ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΣ ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ!!!
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιαν 2007, 09:40

Φίλε alekosf γειά,

ο πραγματικός Μητσοτάκης είναι στο Ωνάσειο για by-pass καρδιάς.

Εγώ σου κάνω????? (για να προλάβω τον Disco και τον firelord)

Συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά η εβδομάδα αυτή ήταν γεμάτη με πολύ ενδιαφέροντα πράγματα (ίσως να διάβασες ήδη ότι έκλεινα και έστειλα ένα Defender που έγινε θηρίο για έναν καλό φίλο στη Ρόδο)

Πες μου σε τί θέλεις να συνεχίσουμε αναφορικά με το θέμα της συζήτησης.


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 13 Ιαν 2007, 09:54

Φίλε GELO καλημέρα,

σε παρακαλώ να ξεπαρκάρεις από πάνω από την κοτρώνα.

Αυτή είναι η θέση της γκόμενας με το Wrangler.


Φίλε Berg καλημέρα,

για την αντικατάσταση της αεροανάρτησης με ελατήρια υπάρχουν στην ουσία δύο σετ. Ενα φθηνό και ένα ακριβό. Οπως σε όλα τα πράγματα στην ζωή ό΄τι πληρώσεις θα πάρεις.
Το φθηνό έχει φθηνής ποιότητας ελατήρια και δεν έχει το ηλεκτρονικό μαραφέρι που εμποδίζει το σύστημα διάγνωσης να δείχνει το μήνυμα βλάβης.
Το ακριβό έχει καλής ποιότητας ελατήρια (δεν θα σου πέσουν γρήγορα δηλαδή) και έχει και το απαραίτητο ηλεκτρονικό κουτί που χαζεύει το σύστημα διάγνωσης και έτσι δεν έχεις συνέχεια το μήνυμα βλάβης στο ΕΑS (ηλεκτρονική αεροανάρτηση)

Υπάρχει πιθανότητα ένα πιό καινούργιο σετ να συμπεριλαμβάνει και το ηλεκτρονικό κουτί σε λογική τιμή.

Πάντως αν οι ζημιές είναι σχετικές με τις αερόσουστες αυτές βρίσκονται και φθηνές και όχι απαραίτητα από την αντιπροσωπεία.

Οσον αφορά το ψυγείο υπάρχει και αυτό σε OEM στην μισή τιμή από το εργοστασιακό (αλλά είναι το ιδίου κατασκευαστή που προμηθεύει τη Land Rover)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alekosf » 16 Ιαν 2007, 23:20

φίλε Παντελή, πληροφορήθηκα πως υπάρχει μια εταιρία που τοποθετεί compressor και στο RR. σου παραθέτω το κείμενο και τη διεύθυνση. Θα ήθελα να μας πεις αν είναι αξιόπιστο και αν αξίζει το κόπο για τα 4.000 περίπου ευρώ που κοστίζει.

<<<Γιατί ROTREX;






Οι κομπρέσορες Rotrex αποτελούν την ιδανική λύση για την βελτίωση της ιπποδύναμης κάθε αυτοκινήτου.
Τα μοναδικά του χαρακτηριστικά, χάρη στην πατενταρισμένη τεχνολογία του συστήματος μετάδοσης, καθιστούν τον Rotrex ως μια επιλογή με πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα έναντι άλλων λύσεων υπερτροφοδότησης.


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ TURBO
Απουσία υστέρησης στο πάτημα του γκαζιού (lag)
Χαμηλές θερμοκρασίες λειτουργίας
Καμία επέμβαση-τροποποίηση στο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου
Καμία επέμβαση-τροποποίηση στο σύστημα λίπανσης του αυτοκινήτου
Καμία επέμβαση-τροποποίηση στο σύστημα εξαγωγής του αυτοκινήτου
Ευκολία εγκατάστασης
Χαμηλό κόστος


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ
Υψηλός βαθμός απόδοσης
Χαμηλή θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα
Η απόδοση δεν πέφτει με την αύξηση των στροφών
Εσωτερική συμπίεση μέσα στον κομπρέσορα, όχι στην πολλαπλή εισαγωγής
Χαμηλές παρασιτικές απώλειες (μηχανολογική απόδοση στο σύστημα μετάδοσης μέχρι και 98%)
Συμπαγείς διαστάσεις - χαμηλό βάρος
Ευκολία εγκατάστασης
Χαμηλό κόστος


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΦΥΓΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΚΟΜΠΡΕΣΟΡΑ
Μεγάλη αξιοπιστία και υψηλή αντοχή λόγω της απουσίας γραναζιών
Χαμηλός θόρυβος λόγω της απουσίας γραναζιών
Υψηλότερη απόδοση εξαιτίας του υψηλότερου ρυθμού περιστροφής
Καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές

Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι οι κομπρέσορες Rotrex μπορούν να προσφέρουν υψηλά επίπεδα απόδοσης με αξιοπιστία και χωρίς προβληματισμούς όσον αφορά την τοποθέτηση ή και την χρήση τους. Οι Rotrex είναι ιδανική λύση για όσους αναζητούν αυξημένη ιπποδύναμη χωρίς τις δυσκολίες της τουρμπίνας και του ογκομετρικού κομπρέσορα.>>>

Η διεύθυνση του site: www.xtreme4x4.gr/


χαιρετώ

Αλέκος Φιλιππούσης
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 16 Ιαν 2007, 23:24

και για όσους πείνασαν και δεν ειναι κοντα στα Καλύβια ή στη ταβέρνα του μπάρμπα Θωμά...

www.sintages.gr/indexgr.html
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 16 Ιαν 2007, 23:28

ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ''ΒΟΛΤΑ'' ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ;;;
ΤΑ ΘΗΡΙΑ ΒΡΥΧΩΝΤΑΙ!!!
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 17 Ιαν 2007, 11:25

alekosf έγραψε:φίλε Παντελή, πληροφορήθηκα πως υπάρχει μια εταιρία που τοποθετεί compressor και στο RR. σου παραθέτω το κείμενο και τη διεύθυνση. Θα ήθελα να μας πεις αν είναι αξιόπιστο και αν αξίζει το κόπο για τα 4.000 περίπου ευρώ που κοστίζει.

...........

Αλέκος Φιλιππούσης


Φίλε Αλέκο,

οποιασδήποτε μορφή υπερσυμπιεστής για να δουλέψει ΣΩΣΤΑ σε κινητήρα που δεν έχει σχεδιασθεί για κάτι τέτοιο απαιτεί και εσωτερικές αλλαγές και ενισχύσεις.

Συγκεκριμένα για τον V8 και ιδίως για τον 4.6 θα σου πρότεινα να διαθέσεις τα 4.000 Ευρώ για βελτίωση με άλλον τρόπο έτσι ώστε η αύξηση της απόδοσης (ροπής και ιπποδύναμης αλλά και μείωση της κατανάλωσης όταν δεν εκμεταλλεύεσαι τις επιδόσεις) να γίνει αξιόπιστα και χωρίς να δημιουργεί περισσότερα προβλήματα σε έναν κινήτηρα που ήδη έχει δείξει ευαισθησία στις θερμοκρασίες και τις πιέσεις.

Το ROTRAX πάντως σαν σύστημα είναι πανέξυπνο, όντως αποδοτικό και αξιόπιστο (το ίδιο αλλά όχι απαραίτητα και όλα τα μοτέρ με τα οποία μπορεί να συνδυασθεί, όπως στην περίπτωσή σου)

Το έχουν δοκιμάσει πολύ παλαιοί μου φίλοι από τις λίστες και τα fora των ΑUDI και όταν έχει χρησιμοποιηθεί σωστά δίνει πολύ θετικά αποτελέσματα.

Για την περίπτωση του κινητήρα σου δεν θα το έβαζα αν δεν άνοιγα μοτέρ για να αλλάξω εμβολοχιτώνια, να χαμηλώσω την συμπίεση, να βάλω ανθεκτικότερες βαλβίδες εξαγωγής και ένα πολύ πιό αποδοτικό ψυγείο λαδιού και νερού τουλάχιστον.

Ολα αυτά όμως θα σου ανεβάσουν κατά πολύ το κόστος.

Οπως σου είπα με τα 4.000 Ευρώ φτιάχνεις το μοτέρ σου πολύ καλύτερα και αξιόπιστα, χωρίς να αυξάνεις τα θερμικά φορτία και την πίεση λειτουργίας του αντιθέτως θεραπεύεις και τα εκ σχεδιασμού και κατασκεής προβλήματα που έχουν κυρίως σχέση με την χαρτογράφηση.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alekosf » 17 Ιαν 2007, 23:16

Παντελή σε ευχαριστώ για τν ανταπόκριση.
Χωρίς να θεωρηθεί διαφήμιση, υπάρχει κάποιο συνεργείο που ξέρει τον κινητήρα μου και τις ιδιαιτερότητές του, έτσι ούτως ώστε να μπορεί να επέμβει ΚΑΙ προληπτικά, όπως εννοείς, αλλά και να υπάρχει η εμπιστοσύνη πως αυτά που σου προτείνουν είναι τα απαραίτητα και δεν προσπαθούν να σε γδύσουν;
Συγγνώμη για τις συνεχείς ερωτήσεις μου φίλε Παντελή, αλλά έχω διαπιστώσει πως έχεις ιδιαίτερες τεχνικές γνώσεις για τα LR.

χαιρετώ.
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Ιαν 2007, 17:56

φίλε alekosf ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Xρόνια μελέτης, έρευνας, σφαλμάτων και μαθημάτων, ερωτήσεων, επαφών με έλληνες και ξένους φίλους στα landies αλλά και το εργοστάσιο και την αντιπροσωπεία βοήθησαν στο να υπάρχει μία σχετική και μικρή γνώση στο θέμα αυτό. Πάντα όμως υπάρχουν νέα πράγματα που κανείς μαθαίνει άρα κανείς μας δεν μπορεί να ισχυρισθεί οτι έχει ιδιαίτερες γνώσεις επάνω σε κάτι. Πάντως και πάλι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την εμπιστοσύνη που δείχνει το μήνυμά σου.

Συνεργεία υπάρχουν αρκετά και άνθρωποι που ξέρουν τον κινητήρα επίσης.
Ομως, όπως διαβάζεις και εδώ αλλά και σίγουρα ξέρεις και από μόνος σου, σίγουρος να μην είσαι για κανέναν.

Αυτό που μπορώ να μοιραστώ μαζί σου είναι τις δικές μου θετικές εμπειρίες από τα διάφορα συνεργεία από τα οποία έχω περάσει σαν πελάτης, συνεργάτης ή έχω ακόμη και μέσα από την επίσημη αντιπροσωπεία πληροφορίες ότι κάνουν ή κυρίως ότι ΔΕΝ κάνουν σωστά την δουλειά τους και φυσικά και τα συμπεράσματα φίλων που αφήνουν τις δικές τους εντυπώσεις για σχετικά θέματα στο σύλλογο (για άλλες πόλεις στην Ελλάδα όπου δεν υπάρχουν καν εξουσιοδοτημένα συνεργεία της Land Rover)

Κάνε μου ένα τηλέφωνο (22950 37637 ή 6944 579911) για να τα πούμε διεξοδικότερα καθώς το θέμα της διαφήμισης που έθιξες είναι λεπτό και στην εποχή μας η κακία και η αμφισβήτηση βασιλεύουν.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό alekosf » 24 Ιαν 2007, 22:05

ΦΙΛΕ ΠΑΝΤΕΛΗ, ΑΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ,
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ.
ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΕΘΙΞΕΣ ΚΑΙ ΤΗ ΛΕΠΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ. ΑΦΟΡΜΗ ΑΛΛΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΠΕΡΙ ΙΔΡΥΣΕΩΣ ΝΕΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ LAND ROVER. ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΟΥ, ΑΝ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ, ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΜΙΑ ΚΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ RANGΕ ΜΟΥ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΥ ΑΛΛΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΤΙΜΗ!!!

ΧΑΙΡΕΤΩ...
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 25 Ιαν 2007, 23:53

ΤΟ ΘΑΥΜΑ!!!!
ΝΕΟΣ Ντίζελ TDV8 /Κυβισμός 3,630 / Μέγιστη Ισχύς (DIN net) 200kW (271PS) @ 4.000 σ.α.λ./
Μέγιστη Ροπή 640Nm (472 lb/ ft) @ 2.000 σ.α.λ. / Ντιζελοκινητήρας 90 μοιρών 32 βαλβίδων. Συνεπτυγμένο μπλοκ κυλίνδρων από γραφίτη και σίδηρο για μείωση των επιπέδων θορύβου με κεφαλή αλουμινίου για βελτίωση της διάχυσης θερμότητας. Πίεση έγχυσης καυσίμου της τάξης των 1.700 Bar με τελευταίας τεχνολογίας διπλούς υπερσυμπιεστές μεταβλητού ακροφυσίου και βαλβίδα εισαγωγής!!!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ, Μικτός Κύκλος L/100km (μ.α.γ.) 11.3 (25.1) /
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, Μέγιστη ταχύτητα km/h (m/h) 200 (124) / 0-100 km/h 9.2 / Μέγιστη ταχύτητα με την 6η σχέση km/ h/ m/ h (σ.α.λ.) 200/124 (3,625)!!!!!

ΧΑΖΕΨΤΕ!!! http://www.mobile.de/SIDqKYC0.N8-kFzLMr ... 240569002&

ΟΥΟΥΟΥΦΦΦ!!! ΤΕΛΕΙΩΣΑ!!!
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό alekosf » 26 Ιαν 2007, 00:10

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΩΣ ΠΛΕΟΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΩΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕΛΟΣ ΤΩΝ 12 ΠΡΩΤΩΝ ΕΝΤΑΓΜΕΝΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΤΗΣ Ε.Ε. ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΓΟΡΑΣ, (ΓΕΡΜΑΝΙΑ π.χ.) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΚΤΕΛΩΝΙΣΜΟΙ κλπ κλπ.
ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΝΕΟ, ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΜΙΣΗ ΤΙΜΗ!!!
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ...... it's too good to be truth!!!
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 26 Ιαν 2007, 07:12

Aγαπητέ Αλέκο γράφε αν θέλεις με μικρά γιατί έτσι είναι σαν να φωνάζεις.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 17 επισκέπτες