Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΑΥΞΗΣΗ ΥΨΟΥΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 11 Ιαν 2007, 20:43

ορθον, λιγα και καλα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 12 Ιαν 2007, 07:41

Θα συμφωνήσω και εγώ ολοσχερώς.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιαν 2007, 09:58

θα συμφωνησω πως συμφωνεις καταλυτικως τωοντι
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό dimitrios » 12 Ιαν 2007, 10:49

Ναιιιι....αλλά εγώ θα το σηκώσω 4 ίντσες και άλλες 4 body lift σύνολο 8 και θα πιάσω τον τροχό και θα κόψω το μισό αμάξωμα για να βάλω 37αρια λάστιχα και θ'αλλάξω και κωρονοπήνια και μετά θα πετάξω τον Mpi και θα βάλω έναν 4.0NAS και θα βάλω μπλοκέ μέχρι και στους καθρέφτες και μετά θα έρχομαι στις εκδρομές γιατί στους αγώνες τι να μου πούνε και θα κάνω τον μάγκα, θα περνάω αέρα ΤΑ ΠΑΝΤΑ και μετά θα κάθομαι να κοιτάω εσάς που θα παλεύετε και θα κάνω τσιγάρο και απ΄τα πολλά τσιγάρα στο τέλος θα πάθω καρκίνο και θα πεθάνω και εσείς θα με θυμάστε και θα λέτε πως ήταν καλό παιδί αλλά κομματάκι μαλ...κας.

Αφτά.
BE NICE, IT'S NICE TO BE NICE!!
dimitrios
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 431
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2006, 08:17
Τοποθεσία: Αγιος Δημητρης

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιαν 2007, 10:54

hyperβολικο σε βρισκω!
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Ιαν 2007, 11:20

H προσωπική μου εμπειρία μετά από αλλαγή ελατηρίων σε disco v8 από μαμά σε blue bearmacht + 2inch είναι θετική σε όλους τους τομείς.

Πολύ καλή συμπεριφορά και εντός και εκτός δρόμου, στα πολλά χλμ , στροφές πνιχτές επίσης πάει πολύ καλύτερα και χωρίς αντιστρεπτικές...

Γενικά η αλλαγή ελατηρίων (τα μαμά πέφτουν γρήγορα σε όλα τα disco) ήταν από τα καλύτερα που έκανα.

Η ονομαστική σκληρότητα των ελατηρίων είναι κατά πολύ μεγαλύτερη των μαμά, αλλά η αίσθηση πολύ καλύτερη και σε καμμία περίπτωση ακόμη και άδειο δεν κοπανάει ούτε κουράζει το ελαφρώς σφιχτότερο της ανάρτησης.

Το δουλεύω από τότε (110k χλμ) με rancho 9000 ρυθμιζόμενα και γενικά είμαι ευχαριστημένος και από τα αμορτισέρ (έσπασα ένα μόνο στην εγγύηση αλλά μάλλον έφταιξα εγώ...)

Στο δρόμο επίσης δεν χάλασε κάτι από ευστάθεια-κατευθυντικότητα, σταυρούς έχω αλλάξει μία φορά, αλλά μάλλον έφταιγε η πολύ ελλιπής προηγούμενη συντήρηση.
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Ιαν 2007, 13:19

συμφωνω με τις παρατηρησεις, απο την εμπειρια μου με τα Unipart

για V8 παντα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 12 Ιαν 2007, 14:50

Kαι για τα Mpi πάντως δεν αλλάζουν πολύ τα πράγματα.

Πίσω έχουν το ίσιο βάρος, μπροστά η διαφορά είναι κάτω από 60 κιλά (δεν ξέρω πόσο ζυγίζει ο MPI o V8 είναι περίπου 170 κιλά και ο 1.8Κ του freelander 110 άρα ο MPI πρέπει να είναι λίγο πάνω από 110), ίσα-ισα ένα σακί τσιμέντο ή καλύτερα εργάτης-προφυλακτήρας.

Πάντως ένας φίλος μου που τα έβαλε σε Mpi χωρίς έχτρα βάρος δεν μου παραπονέθηκε, ίσα-ισα ήταν πολύ χαρούμενος, αμέσως μετά βέβαια αγόρασε Defender οπότε δεν ξέρω περισσότερα...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 12 Ιαν 2007, 15:34

Αγαπητοί φίλοι

Πρόσφατα και μετά και ύστερα από αρκετή σκέψη προχώρησα σε αλλαγή αναρτήσεων με παράλληλη αύξηση του ύψους. Χρησιμοποίησα ΟΜΕ medium duty + caster kit και το αποτέλεσμα ήταν αύξηση 6cm. Επίσης άλλαξα τα λάστιχα σε Cooper S/T 215/85/16 (από 205R16), αύξηση στη διάμετρο περίπου 4cm.

Το συνολικό αποτέλεσμα των περίπου +8cm έδωσε μία εντυπωσιακή εμφάνιση καταρχήν στο Disco 1, επέφερε όμως και διαφοροποιήσεις στην συνολική λειτουργία του αυτοκινήτου.

Καταρχήν, χρειάστηκε να αντικατασταθεί ο κεντρικός άξονας με άλλον διπλόσπαστο λόγω δημιουργίας κάποιων κραδασμών σε χαμηλές ταχύτητες(όχι ιδιαίτερα έντονων πάντως), οι οποίοι εξαφανίστηκαν πλήρως με την αλλαγή του άξονα. Επίσης αλλάχτηκαν τα σωληνάκια των φρένων με άλλα μακρύτερα και αεροπορικού τύπου. Δεν γνώριζα περί αλλαγής τους κάθε 2 χρόνια όπως ανέφερε ο Παντελής, αλλά θα το έχω πλέον στο νου μου.

Πάμε τώρα στο δια ταύτα. Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου εντός δρόμου παρέμεινε πολύ καλή, για να μην πω καλύτερη σε κάποια σημεία. Με εξαίρεση το κύκλο στροφής που μεγάλωσε ελαφρά λόγω και των μεγαλύτερων ελαστικών, τα πιο σφιχτά ελατήρια περιόρισαν τις κλίσεις στις στροφές (παρόλη την αύξηση του κέντρου βάρους), χωρίς να γίνονται ποτέ κουραστικά. Το αυτοκίνητο το αισθάνεσαι πιο δεμένο και το τιμόνι εξακολουθεί να έχει επαναφορά και καλή αίσθηση.

Εκτός δρόμου οι διαφορές όμως είναι μεγάλες. Η καινούργια ανάρτηση δουλεύει πολύ καλύτερα σε σημείο που ακόμα και ο πλέον άσχετος να μπορεί να διακρίνει τη διαφορά.

Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου πιθανότατα να έχει μειωθεί (λόγω μεγαλυτέρων αντιστάσεων και όχι λόγω σχέσης μετάδοσης), αλλά έτσι κι αλλιώς, τα λάστιχα έχουν δείκτη ταχύτητας 140χλμ, οπότε το θέμα είναι καθαρά ακαδημαικό. Έχει μειωθεί η επιτάχυνση λόγω μακρύτερου βήματος αλλά όχι ιδιαίτερα (περίπου +4% είναι το νέο βήμα λόγω ελαστικών). Το αυτοκίνητο στρίβει, φρενάρει και μανουβράρει αξιοπρεπέστατα, πολύ κοντά στα αρχικά επίπεδα. Η κατανάλωση έχει αυξηθεί περίπου 5% σε ταχύτητες μέχρι 100χλμ και 15% σε υψηλότερες ταχύτητες.

Το μόνο που θα σκεφτόμουν μελλοντικά πάντως θα ήταν και μία αλλαγή σε κορωνοπήνια για αύξηση της ροπής/δύναμης στις χαμηλές στροφές. Τελειώνοντας και για να μην σας κουράζω άλλο, είμαι πολύ ευχαριστημένος με τις καινούργιες αναρτήσεις αλλά και με τα λάστιχα, τα οποία μέχρι τώρα μου έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις και στο χώμα και στην άσφαλτο.

Είμαι στην διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία.

Φιλικά

Κωνσταντίνος
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Ιαν 2007, 10:24

αρα λοιπον εως +2 ιντσες τα πραγματα δεν ειναι και τοσο τραγικα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιαν 2007, 10:56

Γιώργο τα πάντα εξαρτώνται από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στο οποίο γίνεται η αύξηση ύψους.

Στα ελληνικά Mpi όταν μπαίνουν ελατήρια και αμορτισέρ που αυξάνουν το ύψος στους 5 πόντους συν, τότε συνήθως δημιουργείται ΚΑΙ το πρόβλημα των κραδασμών.

Αν το αυτοκίνητο φοράει ήδη χωμάτινα λάστιχα με άγριο πέλμα πολλές φορές, λόγω πέλματος, οι κραδασμοί αυτοί δεν είναι εμφανείς και μπερδεύνται με το τρέμουλο που προκαλούν τα λάστιχα (να υπενθυμίσω ότι το τρέμουλο από τα λάστιχα κάνει επίσης κακό στις βάσεις κινητήρα και κιβωτίου/κεντρικού διαφορικού καθώς και στα ρουλεμάν των τροχών και γενικότερα το σύστημα μετάδοσης. Οι βασικοί εχθροί της αξιοπιστίας και την αντοχής των μηχανών γενικότερα όλοι ξέρουμε ότι είναι η τριάδα NVH, δηλαδή, θόρυβος, κραδασμοί και τραχειά λειτουργία. Αν έχουμε κάτι από αυτά τα τρία πρέπει να βρούμε τί δεν πάει καλά και να θεραπεύουμε την αιτία τους)

Η απώλεια της αίσθησης του τιμονιού και της επαναφοράς του στο κέντρου είναι κάτι που πολλοί οδηγοί συνηθίζουν (αν και όταν οδηγήσουν αυτοκίνητο με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις καταλαβαίνουν τη διαφορά αμέσως)
Το θέμα όμως των κραδασμών καλό είναι να αντιμετωπίζεται καθώς οι κραδασμοί αυτοί, συγκεκριμένα από τους κεντρικούς, δημιουργούν προβλήματα πρόωρης φθοράς στα διαφορικά.

Οι +2 ίντσες δημιουργούν πρόβλημα συνήθως και για το λόγο αυτό η προσωπική μου πρόταση σε φίλους που ζητούν την άποψη του υπογράφοντος επί του θέματος είναι να μην υπερβαίνουν την μία ίντσα και αν υπάρχει επιθυμία για πραγματική αύξηση της διαδρομής εκεί που μετράει να γίνεται είτε τοποθέτηση ενός συστήματος αύξησης της διαδρομής με επανατοποθέτηση των σημείων στήριξης των αμορτισέρ (και διαφόρων άλλων εξαρτημάτων που αποτελούν ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ μέρος του σετ για να λειτουργήσει με ασφάλεια και σωστά αποτελέσματα) είτε του συστήματος αυτού μαζί με αμορτισέρ και ελατήρια στην +1 ίντσα.

Η αύξηση στις +2" πρέπει να γίνεται πάντα με την προειδοποίηση ότι πολύ πιθανόν (σχεδόν σίγουρα για τα Mpi χωρίς βάρος εμπρός) θα συνοδευθεί τελικά και από εμπρός κεντρικό.

Τώρα στα 90άρια που επιλέγουν σκληρότερα ελατήρια και +2" πολλές φορές χρειάζεται αλλαγή ακόμη και ο πίσω άξονας (όχι με διπλόσπαστο αλλά με αυξημένης γωνίας λειτουργίας/περιστροφής)

Ακόμη όμως παραμένει η απορεία γιατί πρέπει να ψηλώσει ντε και καλά κάποιος το αυτοκίνητό του αν το χρησιμοποιεί περισσότερο στο δρόμο.
Η λύση του στοιχείου γεφύρωσης (δύο για την ακρίβεια) λύνει πολύ πιό εύκολα, φθηνά και με μεγαλύτερη ασφάλεια για την αρτιμέλεια του οχήματος (δεν έχουμε ξηλωμένους προφυλακτήρες, στραβωμένα φτερά, ανάγκη για κοψίματα στα φτερά) το πρόβλημα της πρόσβασης σε μέρη που τελικά ίσως και να μην υπάρχει λόγος να παιδεύεται κανείς να περάσει.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό firelord » 15 Ιαν 2007, 13:04

Παντελη, σωστη η επισημανση για τα μπι

προσωπικα ασχοληθηκα περισσοτερο με την αντικατασταση των μανισιων στο βε, καθως ηταν πεσμενα και το οχημα μουριαζε

βεβαια το βε ειναι κατατι πιο βαρυ απο το μπι και εχω και τον χασκυ

γενικα συμφωνω για την αναγκη προσοχης και μελετης στα ψηλωματα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιαν 2007, 15:15

Γιώργο να θυμήσω ότι ο Husky είναι +75 κιλά περίπου εμπρός από τον άξονα άρα τουλάχιστον μία 90άρια κιλά στον άξονα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό fatman » 15 Ιαν 2007, 15:39

Δεν μου αρεσει που συμφωνειτε εσεις οι δυο!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό pantg » 15 Ιαν 2007, 16:21

Φίλε Ανδρέα συμβαίνουν και θαύματα ε?

Γιώργο τώρα τι άλλο να πούμε για να ξαναρπαχτούμε?????? (χιχιχιχιχιχι)
(δώσε χαιρετίσματα στην γραμματέα του άρθρου 8 <μπουχαχαχαχαχα>)

Εδώ φτάσαμε στο σημείο σε κάποια πρόσφατη συζήτηση (μήπως ήταν και εδώ?) να αναφερθεί φίλος του φόρουμ στον firelord σαν Παντελή και πέρασε έτσι στο "ντούκου" το θέμα !!!!
Ακόμη προσπαθώ να φέρω στο μυαλό μου τον firelord να προσπαθεί να φέρει στο μυαλό του εμένα να προσπαθώ να φέρω στο μυαλό μου εκείνον που προσπαθεί να φέρει στο μυαλό του τον υπογράφοντα που προσπαθεί να φέρει κ.ο.κ..........

Ειδες που το 2007 έφερε επι γης ειρήνη τελικά
(αστειεύομαι φυσικά. Με τον Γιώργο φαγωνόμαστε λόγω της κοινής λόξας. Και άλλωστε το ενδιαφέρον σε μία σχέση είναι το πάθος και όχι η συνήθεια. Αν συμφωνούσαμε σε όλα θα βαριώμασταν. Το θέμα είναι να βγαίνει νόημα και κάτι χρήσιμο για το φόρουμ και για όλους εμάς, τα μέλη του)

χαιρετώ
pantg
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες