Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Πρόβλημα ψυγείου στο Freelander

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό firelord » 25 Ιαν 2007, 13:27

ευτυχως που δεν ειμαι λαγανα
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό Freelander » 25 Ιαν 2007, 13:37

pantg έγραψε:Γιώργο (freelander) όλοι μας έτσι ξεκινήσαμε με τα Landies. Πρώτα η τρέλλα να δούμε πώς λειτουργεί

Παντελή επέτρεψε μου να πιστέυω οτι δεν ξεκινήσαμε όλοι έτσι.
Εγώ τουλάχιστον δεν ξεκίνησα για να δώ πώς λειτουργεί, αλλά κυρίως γιατί ΔΕΝ λειτουργεί.




ΥΓ Με τη συγκόλληση του πλαισίου όλα εντάξει όπως γράψαμε απο τότε στο σχετικό τόπικ.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 25 Ιαν 2007, 13:41

Φίλε Παναγιώτη,

το βύσμα είχε φύγει απο την φούσκα στο πάνω μέρος του μοτέρ??
Οταν φεύγει απο κεί το βύσμα τα βεντιλατερ θα πρέπει κανονικά να δουλεύουν συνέχεια.
Εκτος αν το δικό μου δεν πάει καλά μιας και πάντα ανεβάζει θερμοκρασία και μετά ξεκινάνε τα φουρφούρια.


Χαιρετώ
Στέφανος
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό pskoul » 25 Ιαν 2007, 13:53

Στέφανε

Από ότι έχω δει υπάρχουν δύο βύσματα ένα που είναι στο πάνω μέρος και από ότι έχω καταλάβει είναι για την μέτρηση της θερμοκρασίας και άλλο ένα πιο μπροστά από αυτό και παράλληλο προς το έδαφος στο οποίο είχε σπάσει μέρος του εξωτερικού πλαστικού και για αυτό έφυγε από την θέση του. Τώρα για το πότε παίρνουν μπροστά οι ανεμιστήρες νομίζω ότι πρέπει να ξεπεράσει η θερμοκρασία τους 87 βαθμούς αλλά αυτό μπορώ να το κοιτάξω αργότερα στο μανιουαλ. Ένας άλλος τρόπος για να βάλεις σε λειτουργία τους ανεμιστήρες είναι να ανοίξεις το AC, ήταν η πρώτη φορά και η τελευταία μέχρι στιγμής που η θερμοκρασία ανέβηκε, ίσως να έχει να κάνει το ότι το οδηγούσε ο πιτσιρικάς ο αδερφός μου του το είχα δώσει για μια εβδομάδα και ανεβοκατέβαινε στην Λαμία (φοιτητής) το μόνο καλό ήταν ότι μόλις είδε την θερμοκρασία να ανεβαίνει το έβαλε στην άκρη το έκλισε και με πήρε τηλέφωνο.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 25 Ιαν 2007, 14:04

Παναγιώτη,

το μικρό το "τσουτσουνακι" που είναι κάθετο και δίπλα απο το σημείο στο οποίο βρίσκεται (μέσα στο κολάρο) ο θερμοστάτης είναι για να παίρνει ένδειξη το οργανάκι θερμοκρασίας στο ταμπλο.
Το μεγαλύτερο που είναι και παράλληλα στο έδαφος είναι αυτό που δίνει εντολή για τα βεντιλατέρ. Στο δικό μου τουλάχιστον όταν το αφαιρέσεις(πρέπει να δουλεύει το δισκο)το βύσμα, ξεκινάνε και δουλεύουν συνέχεια τα φουρφούρια.Ισως να έχει πρόβλημα και το δικό μου βέβαια.

Χαιρετώ
Στέφανος
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Ιαν 2007, 15:34

Οπως ανεφερες Στεφανε,το ενα βυσμα(με το μονο καλωδιο),ειναι για το οργανο στο ταμπλω και η αλλη "φισσα" ειναι για να βλεπει ο εγκεφαλος τη θερμοκρασια.Προσοχη! το δικο μας συστημα δεν ειναι με βαλβιδα θερμοκρασιας που ενεργοποιει τα βεντιλατερ.
Απο τη φισσα αυτη παιρνει ενδειξη ο εγκεφαλος και οταν φτασει στο προγραμματισμενο σημειο,γειωνει ενα ρελε,δεξια στα ποδια του συνοδηγου και αρχιζουν οι "ανεμοι".(διαφερει λιγο απο παλαιο σε νεοτερο Disco-οποιος θελει το βλεπω στα manual και στελνω συνδεσμολογια).
Παιζοντας με αυτη τη φισσα μπερδευουμε και τον εγκεφαλο και για το μιγμα-αβανς κλπ - καλο ειναι να μην το πειραζουμε.Το κολπο με το a/c ειναι σωτηριο παντως,μπορει να κοβει λιγο δυναμη και να παγωνεις αλλα να ειναι καλα το μοτερ...
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 25 Ιαν 2007, 15:40

Ανδρέα γειά σου.

Το δικό μου είναι του 95.
Τί σημαίνει αυτό??
Ποιο μοντέλο στέλνει σήμα στον εγκέφαλο??
Το ρελέ που βρίσκεται ακριβώς??


Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό fatman » 25 Ιαν 2007, 22:21

Το ιδιο συστημα εχουν και τα δυο,απλως εχουν διαφορα στους ρελεδες(χωροταξικα).
Εχω τα manual στη δουλεια τωρα,θα γραψω ενα ολοκληρωμενο αρθρο και για τα 2 μοντελα - μαλλον θα ανοιξω καινουργια ενοτητα αυριο-μεθαυριο.
Το Rave Cd(workshop manual on cd)το εχεις?? - θα σου γραψω αναλυτικα ποιες σελιδες που χρειαζεσαι.
Εισαι τυχερος γιατι για το δικο σου μοντελο εχει και φωτο,ενω για τα παλαιοτερα ψαχνεις με χρωμα καλωδιων κλπ.
Αν και οποιος δεν το εχει,ας γραψει την κανονικη του διευθυνση,να του "ΣΤΕΙΛΩ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙ" γιατι ειναι land rover copyright "ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΝΤΙΓΡΑΜΕΝΟ ΥΛΙΚΟ"
ΓΚΕ-ΓΚΕ(UNDERSTAND??)-ολοι σας..
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό stefanbalik » 26 Ιαν 2007, 09:01

Ανδρέα καλημέρα,

αν μπορείς στείλε την φωτό, αλλίως πές τις σελίδες. λογικά το έχω το manual!!!

Χαιρετώ
΀Ο Ξ™Ξ Ξ€Ξ‘ΞœΞ•ΞΞŸ Ξ˜Ξ—Ξ‘Ξ™ΞŸ
SW7LNC
www.serres4x4.gr
Άβαταρ μέλους
stefanbalik
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: 15 Μαρ 2006, 10:16

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 26 Ιαν 2007, 13:16

Freelander έγραψε:
Εγώ τουλάχιστον δεν ξεκίνησα για να δώ πώς λειτουργεί, αλλά κυρίως γιατί ΔΕΝ λειτουργεί.


Lol, καλό! Και όντως, όλοι οι καλομαθημένοι από προηγούμενα αυτοκίνητά μας, ιδιοκτήτες Freelander, μάλλον έτσι ξεκινήσαμε...

Πάντως, στα ταπεινά 25000Km όλα δουλεύουν ρολόι. Σε 5000 που θα έχω σέρβις, θα αρχίσω να ρωτάω όλους εσάς που έχετε ήδη τις εμπειρίες (άρα και τις γνώσεις) για το τι να προσέξω-προλάβω.
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό fatman » 26 Ιαν 2007, 14:13

Στεφανε,για σενα.
Βαζουμε το Rave cd να ξεκινησει,περναμε την welcome screen,μπαινουμε στα electrical troubleshooting manuals.Στα κεφαλαια

disco 1995 english - 1996 english (αφορα δεξιοτιμονα) κεφ intoduction σελ 11 βρισκεις χρωματα καλωδιων και τυποι βυσματων.
Στα κεφ disco 1996 export ενοτητα Α2 σελ 8 εχει βασικο διαγραμμα λειτουργειας.
Απο αυτο το σημειο και μετα ψαχνουμε ΠΑΝΤΑ για το ρελε Κ109 (condenser fan relay) και οχι για το Κ190(cooling fan relay)

γαιτι τα mpi εχουν μονο δυο ανεμιστηρες και για ψυξη και για a/c(αντιθετα με tdi,V8).
Παμε ενοτητα Κ5 σελ 2,εξηγει τον τροπο λειτουργειας (κοιταμε ΠΑΝΤΑ μοντελο με a/c),σελ 8 αναλυτικο διαγραμμα.Εμας μας

ενδιαφερει ο ρελες Κ109 που περνει σημα(γειωση) απο τον εγκεφαλο.
Παμε ενοτητα Ζ4,ειναι ο "χαρτης" των εξαρτηματων,αναφερει και τον αριθμο της φωτο που βρισκεται στην ενοτητα Ζ5.
Στη δικια σου περιπτωση ψαχνεις για condenser fan relay,λεει φωτο 193,παμε Ζ5 φωτο 193 και ιδου..
NAS(north america specification) δεν μας αφορα.
Με το ιδιο τροπο βρισκουμε και στα υπολοιπα manuals αλλων ετων - με λιγη εξασκηση βρισκεις τα παντα.
ΠΡΟΣΟΧΗ. Απαιτουνται καποιες στοιχειωδεις γνωσεις,σε καμια περιπτωση μην επεμβειτε στο ηλεκτρικο κυκλωμα του αυτ/του,αν δεν

ξερετε τι κανετε!!
Οι ενοτητες αναφερονται στην κορυφη καθε σελιδας και ο αριθμος στο κατω.
Ελπιζω να βοηθησα.
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 26 Ιαν 2007, 15:52

GALILAIOS έγραψε:Πάντως, στα ταπεινά 25000Km όλα δουλεύουν ρολόι. Σε 5000 που θα έχω σέρβις, θα αρχίσω να ρωτάω όλους εσάς που έχετε ήδη τις εμπειρίες (άρα και τις γνώσεις) για το τι να προσέξω-προλάβω.


Κυρίως να διαβάσεις τί πρέπει να γίνει στο service των 30.000 km....
Απαντώ εν τάχει: ΤΙΠΟΤΑ
Μήν το πας
Μην τους αφήσεις-πληρώσεις να σου αλλάξουν μπουζί, φίλτρο βενζίνης και λοιπές ανοησίες...
Διάβασε τις οδηγίες service του εργοστασίου και θα εκπλαγείς!
Στέλιος Καλτσούνης
Φιλελευθερη Συμμαχία
Στάση Πολιτών
www.greekliberals.net
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 26 Ιαν 2007, 17:39

Κι εγώ έχω την εντύπωση ότι είναι μόνο αλλαγή λαδιών...

Πάντως με προβλημάτισες, θα ρίξω μια ματιά στο RAVE.

Thanxxx
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό pangelo » 29 Ιαν 2007, 12:24

Τελικά η βλάβη είναι στο καπάκι. Θα μάθω νεότερα σε λίγο από το συνεργείο και θα σας ενημερώσω.


Υ.Γ. Παντελή δεν πρόλαβα να δοκιμάσω τους λουκουμάδες, όταν θα πάω να πάρω το αυτοκίνητο θα πάω οπωσδήποτε. Μόνο αν θέλεις στείλε μου την διεύθυνση σε π..μ.

Ευχαριστώ Άγγελος.
Άβαταρ μέλους
pangelo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: 24 Νοέμ 2005, 12:39

Δημοσίευσηαπό workshop_rover » 31 Ιαν 2007, 19:37

Φιλε μου, εγω ειμαι πεπεισμενος οτι στα συνεργεια δεν κανουν ποτέ σωστη δουλεια. Το αναφερω στο φορουμ μετα την προσφατη, ιδια με τη δικη σου, περιπετεια που ειχα. Γι' αυτο προσεξε. Κατα την επισκευη, κανείς δεν θα κατσει να σου καθαρισει ολο το κυκλωμα απο το παλιο αντιψυκτικο. Θα σου συμπληρωσουν με καινουργιο, ισως και διαφορετικου τυπου (οργανικο), και αυτη η μιξη κανονικα δεν επιτρεπεται. Επισης, κανείς δεν θα σου καθαρισει τα λαδια που περασαν στο κυκλωμα ψυξης και κολλησαν εκει. Κανε ενα τεστ και θα το διαπιστωσεις και μονος σου. Βγαλε το μεγαλο κολαρο του ψυγειου απο την επανω μερια -για να μη χασεις και το αντιψυκτικο, μόνο λιγο θα σου χυθει- και ψαξε με το δαχτυλο σου στο επανω εσωτερικο μερος του κολαρου να δεις τι θα βρεις
workshop_rover
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 489
Εγγραφή: 06 Ιούλ 2006, 13:45

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες