Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Xιονι - Disco: 2 - 0 και βάλε

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 06 Φεβ 2007, 13:48

Σε μαλακό χιόνι το disco πρέπει να οργώνει ρε παιδιά......Εδώ το freelander πηγαίνει αέρα!!!!(Λάστιχα 195/80/15 Μισελέν synchrone 26-27 psi αέρα) Η συμπεριφορά του είναι καθαρά υποστροφική. Για υπερστροφή πρέπει να προσπαθήσεις πολύ. Δεν είναι όσο παιχνιδιάρικο θα ήθελα(δεν πετάει κώλο) αλλα για χάρην της ασφάλειας το παραβλέπω.
Στον πάγο το μόνο που έχω να πώ είναι ότι θέλει προσοχή. Αργά και απαλά. Το hill discent βοηθάει άρκετά αλλά αν πατήσεις φρένο πιστεύω πως το ABS θα χειροτερέψει τη κατάσταση.
Διαμένω στη Βέροια όπου κατηφόρες-ανηφόρες χιονισμένες έχουμε κάθε χρόνο (εκτός απο φέτος) και δεν έχω νοιώσει ποτέ έντονο φόβο με το φρί μου.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι το disco δεν πάει στο χιόνι!!!!
Δεν θέλω ηττοπάθεια!! ΧΙΟΝΙ-DISCO ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2-2
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Φεβ 2007, 14:39

Aνδρέα το Freelander είναι ΚΛΑΣΕΙΣ καλύτερο στο μέτριο χιόνι και στον πάγο από το Discovery τόσο λόγο βάρους και μικροτέρου μεταξονίου όσο και λόγο συστήματος μετάδοσης.

Η καλύτερη απόδειξη για το ΠΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ήταν το Freelander 1 από τα συμβατικά Landies εκείνης της εποχής ήταν στο CT του 1998 στην Γη του Πυρός όπου στο τμήμα με τους πάγους και τα χιόνια τα Freelanders, σύμφωνα με τους αυτόπτες αλλά και τους οδηγούς της διοργάνωσης, ήταν αυτά που χάνονταν από τα Defender της διοργάνωσης. (μόνο τους πρόβλημα οι καμμένοι δίσκοι όταν τύχαινε να κολλήσουν)

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό disco » 06 Φεβ 2007, 14:47

Στο παγωμένο σίγουρα. Το βάρος κύριοι...το βάρος.

Δεν πρέπει να παραβιάζουμε την φυγόκεντρο δύναμη και την βαρύτητα.

Της περισσότερες παγωμένες κατηφόρες στο βουνό, της κατεβαίνω με πρώτη (της απότομες) και δεύτερη ταχύτητα (της λιγότερο απότομες).
με αργά, εννοείτε!

Η λογική λέει ότι αν μπορείς να ανεβείς κάπου μπορείς και να κατέβεις.

Βλέποντας και κάνοντας.

Tώρα αν δεν μπορεί το αυτοκίνητο να ανεβεί κάπου , μην είμαστε και παράλογοι, στο μετρο του εφικτού πάντα. Ένα κοινό αυτοκίνητο είναι και το Δισκο, δεν είναι κάτι το υπερφυσικό, μην είμαστε πλεονέκτες.

Απλά πράγματα.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Φεβ 2007, 16:28

χωρίς να θέλω να υποτιμήσω frellandera και υπόλοιπα suv, στον πάγο εγώ προτιμώ κεντρικό διαφορικό και κοντές σχέσεις και ας έχω και μερικά κιλά παραπάνω - θα πάω λιγο πιό σιγά, αλλά θα πάω...

Πως θα κατέβει το άντερο χωρίς αργά το κάθετο?
Πώς θα αντέξει το viscous μιά παρατεταμένη διάσχιση με δύσκολες πραγματικά συνθήκες?

Αν θέλουν τα freelandera να τα δοκιμάσουμε στην πράξη (αν πάμε το επόμενο Σαββατοκύριακο που λέγαμε), για την πλάκα μας δηλαδή, αφού όλοι οι χωμάτινοι ξέρουμε ότι το "δικό μας" πάντα είναι το καλύτερο...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 06 Φεβ 2007, 16:44

Αγαπητοί φίλοι

Στο Disco MPi με αναρτήσεις OME έχω Cooper ST σε διαστάσεις 215/85/16. Είναι το τρίτο σετ που έχω δοκιμάσει στο αυτοκίνητο μετά από Michelin και Bridgestone τα οποία αν και προδιαγραφών M+S σαφώς πιο ασφάλτινα.

Από τα Cooper μέχρι στιγμής έχω μείνει πολύ ικανοποιημένος. Δεν υπάρχει σύγκριση σε συνθήκες λάσπης-χώματος, ενώ και στο φρέσκο χιόνι τα βρίσκω καλύτερα. Στο πάγο πάλι υπάρχουν διαφορές - πολύ μικρές όμως - υπέρ των πρώτων.

Από πλευράς ικανοτήτων οχήματος όμως θεωρώ το Disco από τα ικανότερα οχήματα που έχω οδηγήσει όντας το 5ο 4Χ4 πού έχω αποκτήσει στα 12 χρόνια της ενασχόλησης μου με το αντικείμενο (κατά σειρά, Panda 4x4, Suzuki Samurai, Lada Niva, Suzuki Grand Vitara). Βεβαίως δεν έχει την ευελιξία των μικροτέρων και χρειάζεται την σχετική προσοχή λόγω διαστάσεων. Είναι όμως οδοστρωτήρας και μετά από πολύωρη διαδρομή βγαίνεις "ατσαλάκωτος" όταν στα υπόλοιπα η μέση σου έχει γίνει "Ζ"

Φιλικά

Κωνσταντίνος
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό disco » 06 Φεβ 2007, 16:54

KT4X4 έγραψε: Είναι όμως οδοστρωτήρας και μετά από πολύωρη διαδρομή βγαίνεις "ατσαλάκωτος" όταν στα υπόλοιπα η μέση σου έχει γίνει "Ζ"

Φιλικά

Κωνσταντίνος


Έτσι, έτσι.
Αυτό ξαναπές το.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 06 Φεβ 2007, 18:21

Aυτά είναι γνωστά φίλε Κώστα, μόνο αόμματοι δεν βλέπουν την υπεροχή των LandRover.

O πάγος όμως ...είναι το θέμα μας.

Τα λάστιχά σου είναι σκληρά γιαυτό υστερούν λίγο στον πάγο.

Σχετικά επίσης με το siping (το χάραγμα που γίνεται σε πολλά μαγαζιά στην Αμερική) και που εκτός της πρόσφυσης, "αναζοωγονεί" το λάστιχο (φτιάχνει πάλι καλές γωνίες) βελτιώνει το θόρυβο και συμβάλλει μάλλον και στην μακροζωία του, έχω να πώ ότι έψαξα αλλά κανείς δεν το κάνει στην Ελλάδα. Για ρωτήστε αν έχετε κανένα τρελλό λαστιχά, μήπως βρούμε τίποτε

Ακούει ο fatman?
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό vagelis » 06 Φεβ 2007, 20:19

Γιαγκουλα βαλε Ν να σε προσεχουν οταν πηγαινεις στην Παρνηθα.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Φεβ 2007, 21:02

συμφωνω αναφορικα με το ζητημα της μαλακης γομας και του στενου ελαστικου

απο τις πλεον ιδανικες επιλογες, κατα την ταπεινη μου αποψη, τα Maxxis 753 σε 205/80/16
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 06 Φεβ 2007, 22:24

Συμφωνώ. Είναι λίγο σκληρά, γι'αυτό πιθανόν να υστερούν λίγο στον πάγο. Όμως είναι είναι "γαιδούρια" με 10 λινά αν δεν κάνω λάθος και έναν από τους υψηλότερους δείκτες φορτίου που έχω δει σε λάστιχα τέτοιων διαστάσεων. Ειδικά αυτό το τελευταίο είναι σημαντικό για το βάρος του Discovery προκειμένου να μην υπάρχει πρόωρη φθορά στα λάστιχα.

Πάντως όπως και νάχει, ο πάγος παιδιά δεν αστειεύεται. Ότι λάστιχα και αν έχεις, το γλύστριμα είναι μέσα στο πρόγραμμα. Ειδικά με τόσο βαρύ όχημα. Η μόνη λύση για να περιορίσεις την ανεξέλεκτη έκριση αδρεναλίνης είναι οι αλυσίδες.
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Φεβ 2007, 22:46

τα KL71 πρεπει να ειναι ακομα χειροτερα, καθοσον πιο σκληρα

ας χιονισει και τα λεμε
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό saxovts » 06 Φεβ 2007, 23:26

ΠΑΙΔΙΑ,βαλτε χειμερινα λαστιχα σουηδικα η φιλανδικα για τον παγο και χιονια.αρκει να εχει χαμηλο δεικτη ταχυτητας.να ξερετε οτι στον παγο,πρεπει το λαστιχο να εχει πολυ μικρα τακουνακια,να εχει παρα πολλα κοψιματακια,και πολυ μαλακο τακουνι.
Άβαταρ μέλους
saxovts
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 90
Εγγραφή: 22 Ιαν 2007, 23:14

Δημοσίευσηαπό firelord » 06 Φεβ 2007, 23:30

ΝΟΚΙΑΝ?
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 06 Φεβ 2007, 23:54

vagelis έγραψε:Γιαγκουλα βαλε Ν να σε προσεχουν οταν πηγαινεις στην Παρνηθα.


Προς το παρόν θα βάλω αλυσίδες. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Δεν ξέρω αν θα κάτσει στη παρούσα φάση αλλά διαπραγματευομαι και ένα νιβα (πλέον του ΝΤΙΣΚΟ) με δίλιτρο κινητήρα ΦΙΑΤ.

Αν κάτσει, μετα στα χιονια θα βάζω V για Vatanen
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 06 Φεβ 2007, 23:57

Από πλευράς ικανοτήτων οχήματος όμως θεωρώ το Disco από τα ικανότερα οχήματα που έχω οδηγήσει όντας το 5ο 4Χ4 πού έχω αποκτήσει στα 12 χρόνια της ενασχόλησης μου με το αντικείμενο (κατά σειρά, Panda 4x4, Suzuki Samurai, Lada Niva, Suzuki Grand Vitara). Βεβαίως δεν έχει την ευελιξία των μικροτέρων και χρειάζεται την σχετική προσοχή λόγω διαστάσεων. Είναι όμως οδοστρωτήρας και μετά από πολύωρη διαδρομή βγαίνεις "ατσαλάκωτος" όταν στα υπόλοιπα η μέση σου έχει γίνει "Ζ"


Κανείς δεν είπε ότι δεν είναι ανετο.

Στα χιόνια και ιδιώς στο παγωμένο χιονι πες μας τις εμπειρίες σου με τα υπόλοιπα οχήματα που είχες.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες