Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Xιονι - Disco: 2 - 0 και βάλε

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 06 Φεβ 2007, 23:58

firelord έγραψε:ΝΟΚΙΑΝ?


ΟΧΙ ERICKSON
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό alekosf » 07 Φεβ 2007, 00:56

giagoulas έγραψε:Τι να πώ, το φυλάω κάθε πρωι πριν φύγω για τη δουλειά. Επίσης οταν το οδηγώ του χαιδευω ανελειπως το ταμπλό.

Περαν της πλάκας, νομίζω ότι είναι θέμα βάρους και κατανομής του βάρους.

Πάντως αν το επόμενο ΣΚ έχει ακόμι χίονι στη πάρνηθα, είμαι μέσα για ένα συγκριτικό τεστ.

Μεσα κι εγω παιδιά..... για snowboard δεν ειναι η προσκληση;
Οκ πλάκα κάνω.
Για το Σαβ/κο έιμαι κι εγώ μέσα αρκεί να το τσεκάρουμε για σίγουρα και ίσως σε δικό του θέμα π.χ. '' land snow test Πάρνηθα 2007''

Χαιρετώ
ΑΛΕΚΟΣ - ΓΕΡΑΚΑΣ - ΑΘΗΝΑ
Άβαταρ μέλους
alekosf
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 65
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 16:19
Τοποθεσία: Γερακας- Αθηνα

ΧΙΟΝΙ - DISCO 2-0 και βάλε

Δημοσίευσηαπό iatros » 07 Φεβ 2007, 01:23

Αγαπητοί μου φίλοι.
Παρακολουθώ την συζήτηση και πραγματικά νοιώθω κάπως άβολά γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν έχει αναφερθεί για την συμπεριφορά του DISCO 3 στο χιόνι και στον πάγο.
Κατ΄αρχήν να σας πώ πως η εμπειρία μου στο χίονι και στον πάγο αρκετών ετών στην Ρουμανία λέι τα εξείς: Ποτέ δεν κάνουμε η δεν προσπαθούμε να κάνουμε κωλιές και παντιές στο χιόνι για να δοκιμάσουμε οτιδήποτε. Αυτό γίνεται με τον καιρό και από μόνο του με συνεχή εξάσκηση σε τέτοιου είδους συνθήκες που στην χώρα μας είναι σχδόν άγνωστες. Μην περιμένει κάποιος επιδή πήγε 4-5 φορές το χρόνο σε χιονισμένο μέρος και γαι μερικές μέρες να έχει εμπειρία σε τέτοιου είδους συνθήκες.
Στην Ρουμανία όποιος έκανε κωλιές και παντιές με οποιοδήποτε αυτοκίνητο, μετά έψαχνε για φαναρτζή.
Φανταστείτε προσθιοκίνητο Dacia σε άθλια κατάσταση και με άθλια ελαστικά να πηγαίνει παντού. Γι΄αυτό λοιπόν όλα παιζουν ρόλο. Κατ΄αρχήν πόσο καλά ξέρεις το αυτοκίνητο που έχεις, τις δυνατότητές του, τα υπέρ του και τα κατά του αλλά πολύ σημαντικό να ξέρεις και τις δικές σου δυνατότητες, αυτό είναι το Α και το Ω της όλης ιστορίας.
Θα σας πώ λοιπόν την εμπειρία μου με το DISCO που είχα στις 17 Ιανουαρίου Κυριακή αν θυμάμαι καλά πέρσυ στην Φυλή όπου χιόνισε και μόλις πριν από μία ευδομάδα το είχα αγοράσει. Με τα μαμίσια λοιπόν λάστιχα Continental contact 4x4 235-70-17 και με λίγο αλλά ψιλοπαγωμένο χιόνι, το αυτοκίνητο ήταν σκέτη απόλαυση, εκτός από τις κατηφόρες όπου και εκεί με λίγη προσοχή πήγαινε περίφημα. Δεν ξέρω τι ήταν αυτό που βοήθησε την όλη κατάσταση, τα ελαστικά, το πρόγραμμα στην θέση για χιόνι - γρασίδι, η εμπειρία. Κάποιοι λένε ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα στα καινούργια 4χ4 ξενίζουν. Εγώ προσωπικά μετά από ένα χρόνο εμπειρίας τα βρίσκω πολύ χρήσιμα.
Να σημειώσω ότι στο Parking της ταβέρνας πάνω στην πηγή της Φυλής ήταν κάποιο τετρακίνητο που έβαζε αλυσίδες, ενώ την ίδια στιγμή ακριβώς ιδίας μάρκας τετρακίνητο συνέχιζε τον χιονισμένο δρόμο προς την Αγ. Παρασκευή χωρίς αλυσίδες και με ελαστικά 50-50 και φυσικά χωρίς πρόβλημα.
Πριν από 10 μέρες άλλαξα ελαστικά και έβαλα COOPER ATR στην ίδια διάσταση και ακολουθεί off road διαδρομή το Σάββατο 10-2-07 από Φυλή μέχρι τον Ελικώνα. Το Σάββατο το βράδυ θα ξέρω πόσο καλίτερα η χειρότερα είναι τα καινούρια ελαστικά που έβαλα.
Περιμένω και από άλλους φίλους τις δικές τους εμπειρίες με το νέο DISCO 3.


ΦΙΛΙΚΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΙΛΗΣ.
Άβαταρ μέλους
iatros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: 02 Ιαν 2007, 16:33
Τοποθεσία: ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

ΧΙΟΝΙ - DISCO 2-0 και βάλε

Δημοσίευσηαπό vagelis » 07 Φεβ 2007, 08:28

Σιγουρα τα αναγωμομενα εχουν καλιτερο κρατημα λογω μαλακης γομας,ομως τρωγονται γρηγορα,εχω 205χ16 στο ντισκο2 ,βαρος 2380 αδειο και σε 6000 χλμ εχει μεινει το μισο τακουνι που σημαινει αλαγη στις 10000,δεν ξερω κατα ποσο συμφερει σε τοσο βαρια αυτοκινητα το αναγωμμενο.
THE BEST 4X4XFAR

SIII 88 YELLOW HREPI

EΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ
ΝΕΚΡΟΙ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΑΙ.
ΛΑΖΑΡΕ ΠΡΟΔΟΤΗ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ.
Άβαταρ μέλους
vagelis
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2521
Εγγραφή: 19 Νοέμ 2003, 07:58
Τοποθεσία: N.Iraklio Attikis

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Φεβ 2007, 09:45

Eγώ στο Disco 1 V8 2000kg εχώ κάνει πάνω σε 2 χρόνια πάνω από 15.000 χλμ - και ένα καλοκαίρι βόρεια ελλάδα - και είναι ακόμη μαλακά και με αξιοπρεπές βάθος πέλματος.

Θα τα βγάλω τώρα μόλις "χειμωνιάσει" να βάλω τα καινούρια μου (ίδιος τύπος) και θα βγάλω και το επόμενο καλοκαίρι με τα παλιά.

Γενικά με ένα σετ βγάζω 1-2 χειμώνες ανάλογα την χρήση και μετά το μεταθέτω στα καλοκαιρινά που βγάζω αντίστοιχα 1-2 καλοκαίρια. Δηλαδή ένα καινούριο σετ λάστιχα κάθε περίπου 1-2 χρόνια, αλλά έχεις καινούρια λάστιχα στους ...πάγους και είναι αισθητά πιό φθηνά και ...οικολογικά.

Και με τα Michelin O/R πάντως δεν έβγαζα πάνω από 20.000 ανά σετ ελαστικών και τι να το κάνεις το mud αμα σκληρύνει, είναι που είναι καρμανιόλα στην βροχή και τα γλυστερά από μόνο του, άμα παλιώσει κιόλας...

Καλύτερα φρέσκα πιό συχνά...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Φεβ 2007, 09:53

και έχεις mud και το καλοκαίρι που είναι σημαντικό αν πάς ορεινές διακοπές - ακόμη θυμάμαι 15 αυγουστο στην ροδόπη με αρκετά φαγωμένα mud κumho τότε, το disco στο πουθενά, βροχή, λάσπη τρομερή, να είμαι βγαίνω δεν βγαίνω από το πουθενά και με torsen μπρός-πίσω...

Από τότε πέταξα το σετ all terrain στην επόμενη αλλαγή και είπα μόνο off-road λάστιχα χειμώνα - καλοκαίρι
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

Δημοσίευσηαπό disco » 07 Φεβ 2007, 10:43

Γιατρέ , για πες και για το Ντατσια που είναι 4X4.

Ένα καταπληκτικό όχημα, φτερό στον άνεμο, ελαφρύ .

Στα χιονια ένα τέτοιο πρέπει να είναι φανταστικό.

Δεν θα με χάλαγε ένα τέτοιο παρτάλι για χειμωνιάτικες βόλτες. (είναι και επαγγελματικό)
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό DRAKOS » 07 Φεβ 2007, 10:47

Αυτά νομίζω στο στάνταρ εξοπλισμό έχουν και ξυλόσομπα.
110 V8 ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ
Άβαταρ μέλους
DRAKOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 14 Σεπ 2005, 11:37
Τοποθεσία: ATHINA

Δημοσίευσηαπό disco » 07 Φεβ 2007, 10:52

Ναι, στο φτωχό μοντέλο.

Στο χλιδάτο έχει τζάκι!
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό fatman » 07 Φεβ 2007, 11:25

Πολυ ενδιαφερουσα μεθοδος αυτο το siping,εγω εχω χαραξει αρκετα λαστιχα και στο disco και σε μοτο (regrooving) αλλα δεν εχω ξαναδοκιμασει το siping - ευχαριστω για τα links pskoul.Λεω να το παλεψω Σαββατο μετα την δουλεια αλλα σκεψου περιμετρος ελαστικου γυρω στο 2.25 ΜΕΤΡΑ(για τα 205 16) Χ 4 τροχους Χ 2 χαρακιες σε καθε τακουνακι,πιστευω να τελειωσω πριν λιωσουν τα χιονια!!
Εικόνα
Porject Jay,L318,L316,L319
Land Rover ...ειναι εθισμος..
Άβαταρ μέλους
fatman
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1157
Εγγραφή: 03 Δεκ 2002, 21:15
Τοποθεσία: Οπου φθανει...η τσεπη μας.. :)

Δημοσίευσηαπό KT4X4 » 07 Φεβ 2007, 11:28

Σε απάντηση του φίλου Giagoula που ρώτησε.

Ίσως να σας κάνει εντύπωση αλλά το καλύτερο τετρακίνητο σε συμπεριφορά στον πάγο ή σε λίγο χιόνι από αυτά που είχα στο παρελθόν ήταν το Panda 4Χ4. Φόραγε ελαστικά Ohtsu (falken στη συνέχεια), και με άφηνε έκπληκτο από την σταθερότητα του και την πρόσφυση σε σκληρό/μαλακό χιόνι χαμηλού ύψους και στο πάγο.

Θυμάμαι χαρακτηριστικά μία φορά πηγαίνοντας για Προυσσό από Ναυπακτία και πριν γίνει άσφαλτος φυσικά, συναντήθηκα με Pajero (το παλιό) και σε ανηφορική φουρκέτα με χιόνι σκληρό και παγωμένο το Panda ανέβηκε με τη μία ενώ το pajero δεν ανέβηκε ποτέ (το κατέγραψα μάλιστα σε κάμερα γιατί δεν θα με πίστευε κανείς. Επί 20 λεπτά έγραφα video μέχρι που τελείωσε η μπαταρία. Δεν υπήρχε info-lithium τότε!).

Βέβαια όταν τα πράγματα ζόριζαν, η έλλειψη αργού ήταν έντονη αλλά την κατάσταση μετρίαζε κάπως η κοντή πρώτη και το χαμηλό βάρος. Πάντως με το Panda έχω διασχίσει ολόκληρη την Ελλάδα, από Καραντερέ μέχρι Ταίναρο, δεν με άφησε ποτέ παρά την τρομερή κακομεταχείριση.

Από τα υπόλοιπα νομίζω ότι το Niva ήταν αυτό με την καλύτερη συμπεριφορά στο χιόνι/πάγο καθώς και με την καλύτερη πρόσφυση. Είχε αυτό που λέμε "καλό πάτημα" και φυσικά ως "εργαλείο" δεν το λυπόσουν πουθενά. Η αλήθεια είναι ότι το Niva σε ωθούσε να κάνεις μέχρι και παράτολμα πράγματα και να παίρνεις ρίσκα που καλό θα ήταν να μην τα παίρνεις.

Τα Suzuki ήταν πολύ καλά και τα δύο. Το Samurai μου θύμιζε ψηλό Panda, είχε εκπληκτικές ικανότητες αναρρίχησης αλλά σε γλιστερά εδάφη ήθελε προσοχή όπως και σε σημεία με έντονη κλίση (Εκεί που το Niva δεν είχε κανένα πρόβλημα). Τέλος ήταν το χειρότερο για την μέση καθότι το πιο σκληρό.

Το Grand Virata (κοντό), ήταν η χρυσή τομή ανάμεσα στα προηγούμενα. Χώροι κοντά στο Niva με απείρως πιο ποιοτικό εσωτερικό και κατασκευή και δυνατότητες στο 85% του Niva. Με λίγο ύψος που του είχα δώσει (+3cm με προσθήκες) και λάστιχα 205R16 (29 ιντσών αντί για 27,5 που φοράει κανονικά), το αυτοκίνητο έγινε πολύ καλό, σχεδόν σαν το Niva χωρίς καμία σημαντική παραχώρηση σε οδική συμπεριφορά.

Το Discovery ήταν οικογενειακό αυτοκίνητο από καινούργιο. Απλώς κυκλοφορούσε μόνιμα στην Πάτρα και εγώ το χρησιμοποιούσα 3-4 φορές το χρόνο. Κάθε φορά όμως που το οδηγούσα ένιωθα αρχοντικά ρε παιδιά. Τι να λέμε τώρα. Προσωπικά εγώ το αγάπησα από την πρώτη στιγμή. Ήταν ίσως αυτή η αίσθηση του οδοστρωτήρα, αυτή η αίσθηση ότι δεν θα σταματήσει πουθενά, άσχετα από την ανακρίβεια στην πραγματικότητα. Όμως είναι η αίσθηση αυτή που σου μένει και που βέβαια την μοιράζεσαι με την παρέα σου στο άνετο εσωτερικό και κουβαλώντας του κόσμου τις αποσκευές.

Συγνώμη για το μακροσκελές.

Φιλικά

Κωνσταντίνος
KT4X4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 09 Μάιος 2003, 11:32
Τοποθεσία: Ν.Σμύρνη, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό giagoulas » 07 Φεβ 2007, 11:42

Υπάρχουν μακροσκελή και μακροσκελή.

Τα είπες συνοπτικά, περιεκτικά.

Συμφωνω απολύτως σε όλα όσο είπες.

Τελεία & Παυλα.

Firelord, I rest my case.
-------------------------------------------------------
Ο ιπτάμενος Γιαγκουλας MIG 29
-------------------------------------------------------
Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πάς, Θα πάς εκεί που κοιτάς.

ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΑΤΑ

www.tataclub.gr
Άβαταρ μέλους
giagoulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 773
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 00:21
Τοποθεσία: Bombay - Bollywood

Δημοσίευσηαπό disco » 07 Φεβ 2007, 13:27

fatman έγραψε:πιστευω να τελειωσω πριν λιωσουν τα χιονια!!


Αντρέα, σε 17/5,25 και 17/3,75 σλικ, έκανα 20-25 λεπτά το ενα (Αυτό γινόταν πάντα την τελευταία στιγμή και κάτω από μεγάλη πίεση χρόνου.), να αντιγράψω το χάραγμα του Μισελεν χαι-σποτ .

Κιμωλία και μετά κόψιμο, ξέρεις.
VoiP-Τηλ.-Skype
discopatra
Άβαταρ μέλους
disco
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1742
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2005, 09:10
Τοποθεσία: Πατρα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 07 Φεβ 2007, 16:22

firelord έγραψε:ΝΟΚΙΑΝ?


Ελα πάρε - πάρε κόσμεεεεε......

http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-5282.html

Παρότι μεταχειρισμένα, πολύ καλό κράτημα :shock:
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Χιόνια και στενά λάστιχα...

Δημοσίευσηαπό ekarpod » 07 Φεβ 2007, 16:46

Mιά παλαιότερη φωτό στα Βασιλικά (Πάρνηθα) με τρομερή χιονόπτωση. Το στρώμα μπροστά στο disco φτιάχθηκε κατά την διάρκεια της διαδρομής χτυπώντας τα ανεμοσούρια...

Όπως βλέπετε το άλλο disco αλλά και το 90άρι με "φαρδιά" λάστιχα με "άφησαν" με τα 7.00x16 τότε (εξαιρετικά στενά) να ανοίγω εγώ τον δρόμο...
Άβαταρ μέλους
ekarpod
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: 14 Απρ 2006, 14:12
Τοποθεσία: Λαγονήσι, Αττική

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες