rodi έγραψε:φιλε μου κι εγω ειχα τα ιδια προβληματα και τελικα καποια μπουζι ειχαν βραχυκυκλωσει , κοιταξε το .
μηπως ξερετε στα ποσα χλμ αλλαζουμε την διαταξη στα λαστιχα και πως?(τα μπρος πισω η αλλιως ? εχω ακουσει και για διαγωνια))
κι εγω χρησιμοποιω εκατοσταρα βενζινη με πολυ καλα αποτελεσματα , αν και το χρυσοπληρωνω .
το freelander mou εχει διανυσει 90000 χλμ (φαντασου μενω και σε νησι !) το εχω διομυσι χρονια και παρολα τα στανταρ προβληματα που παρουσιαζονται προβλεπεται να βγαλει πολλα χλμ ακομα ..
λεφτα και υπομονη να εχεις
ΔΙΑΓΩΝΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΑΤΑΙ ΠΟΤΕ! ΣΥΝΗΘΩΣ ΤΑ ΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ ΜΟΛΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ 20000ΧΙΛ Η 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ....! ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΡΕΥΝΑ (ΒΡΕΤΑΝΩΝ ΜΑΛΙΣΤΑ!) ΕΙΔΑΝ ΟΤΙ ΑΠΟ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΥΧΝΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΧΑΝΟΥΝ ΑΠΟ 12-20% ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΔΗΣΗ ΑΡΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ. ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ? ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΚΙΟ.(ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΑΙ ΔΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ (ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΚΡΕΣ) ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΣΑΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ Η ΜΑΡΚΑ!!!) ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΑ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ!!! ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΧΝΑ & ΑΠΟΤΟΜΑ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΑ, ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ, ΗΛΙΟΣ, ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΑΚΙΝΗΣΙΑ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ Κ.Λ.Π.