Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Freelander VCU

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 02 Μάιος 2006, 22:59

σύντροφε gak κουράγιο!
το ίδιο ΑΚΡΙΒΩΣ έγινε και με μένα.
Την πρώτη φορά (53.000 km) πλανισμα το καπάκι και μετά από ένα μήνα (~2.000 km) το ίδιο σύμπτωμα: Δεν γυρνούσε η μίζα μετά από πολύωρη στάση παρά μόνο μετά από 4-5 προσπάθειες. Αλλαξα καπάκι και έκτοτε ΟΚ.
Τα ίδια ανταλακτικά έχουν βάλει και σε μένα (Rolcar Μεσογείων). Επιπλέον, πριν 2 μήνες (91.000 km) έβαλα τον καινούριο θερμοστάτη. Αλλά καλού κακού μάλλον θα αλλάξω μια φλάτζα γύρω στα 130.000 km. (απ΄ότι είδα στη λίστα σου έχει βγεί ακόμη πιο βελτιωμένη)
Έτσι, για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο... :twisted: :twisted: :twisted: (δεν το έσπαζα καλύτερα όταν έδινα την προκαταβολή για την αγορά....)
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 03 Μάιος 2006, 09:22

Στέλιο και GAK, εκτός απο το γεγονός οτι είναι πιθανό ο τύπος που πλάνισε τα καπάκια σας για λογαριασμό της rolcar να έκανε την ίδια εξαιρετική δουλειά, παρατηρώ οτι μετά την 1η αλλαγή φλάντζας επαναχρησιμοποιήθηκαν οι παλιές 10 βίδες της κυλινδροκεφαλής.
Σημειώστε πως οι 10 βίδες της κυλινδροκεφαλής στα Freelanderα χρονολογίας 99/00 ήταν πλαστικές (!)
Όταν αργότερα σας άλλαξαν πλέον όλη την κυλινδροκεφαλή αλλάχτηκαν και οι βίδες με νέες μεταλικές (WAM2293) που έτσι κιαλλιώς φοράνε τα νεότερα μοντέλα. Αυτός είναι και ο λόγος άλλωστε που απαιτείται το οργανικό πορτοκαλί αντιψυκτικό.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό rodi » 03 Μάιος 2006, 11:07

ρε παιδια δεν γραφετε κανενα εγχειριδιο ( με το αζημιωτο !) για χρηστες freelander λεω γω .... να ξερουμε τι και πως , να το κανουμε και δωρο στους αντιπροσωπους μας εδω .
σοβαρολογω ...

περα απο τα αστεια καλο θα ηταν να δοκιμασει καποιος να τα συγκεντρωσει ολα σε καποια μορφη , ετσι ωστε ευκολα να τα κατεβαζουμε και να ξεστραβωνομαστε .
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 03 Μάιος 2006, 11:12

Άρα καλά έκανα και κράτησα την παλιά κυλινδροκεφαλή!!!! (ε, ρε καραγκιοζιλίκια....)
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό rodi » 04 Μάιος 2006, 11:56

δηλαδη για να καταλαβω , αφου εχω κοψει ηδη το δαχτυλιδι , θα ηταν καλυτερο να αντικαταστησω το συνεκτικο συμπλεκτη πριν αυτος χαλασει προκειμενου να αποφυγω μεγαλυτερη ζημια ?
και αν ναι ολο το συστημα ?
βοηθηστε ρε παιδια γιατι αν παω στην αντιπροσωπεια το βλεπω να βγαινω μοικανος απο το ξυραφι τους !
Άβαταρ μέλους
rodi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 08 Ιούλ 2005, 09:34
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό pantg » 06 Μάιος 2006, 08:13

Φίλε rodi καλημέρα,

αν το VCU είναι εντάξει δεν χρειάζεται να το αλλάξεις όλο και το αντίβαρο μαζί (το ελέγχεις σηκώνοντας την μία πίσω ρόδα. Βάζεις πρώτη στο κιβώτιο ταχυτήτων, ΕΧΕΙΣ ΣΒΗΣΤΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ και ΛΥΜΕΝΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ και τσοκαρισμένο το αυτοκίνητο για να μην γλυστρήσει και μετά προσπαθείς να γυρίσεις την ρόδα με τα χέρια. Αν γυρίσει με αρκετή δύναμη γλυκά ή έστω με κλιμακωτή αντίσταση είσαι εντάξει. Αν δεν γυρίζει ΚΑΘΟΛΟΥ θέλεις αλλαγή στο VCU ούτως ή άλλως. Αν γυρίζει και κάνει ΕΝΤΟΝΑ σκαλώματα τότε θα χρειαστείς σύντομα μάλλον αλλαγή)

Αντίβαρο είπαμε ότι βρίσκεται και μόνο του χωρίς να πρέπει να αλλάξεις και το VCU.

To VCU έρχεται όμως (αν πρέπει να αλλάξεις και αυτό, αν κολλάει) μαζί με το αντίβαρο.

Ελπίζω να σε διαφώτισα αρκετά.

Αν όχι ξαναρώτα.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 06 Ιουν 2006, 00:33

Kalispera se olous.Eimai kai egw enas katoxos Freelander '99 kai thelw na anaferw kai tin diki mou empeiria gia to land mou . To free mou exei kanei 138.000 km xwris na kaei i flantza, mallon tha eimai apo tous tyxerous tis pareas, oute eixe kapoio allo mixaniko problima pou aforouse ton kinitira (ELPIZW NA MIN SAS SOKARA!!!) ...Dyo fores exane ygra apo to doxeio antipsiktikou alla eytyxws to paratirisa egkairws. I apwleies kai tis dyo fores proerxontan apo tin tapa toy doxeiou i opoia kai allaxtike.
Den ksefyga omws apo allou eidous provlimata.ATIMI UK
1. 2 fores allaxtikan ta royleman toy mesaiou diaforikou(einai set).To provlima emfanizotan kathe dyo xronia. Opote exei argisei kai mallon perimenw se ligo kairo na epanemfanistei. Sto synergeio mou aneferan oti einai kataskeyastiko to provlima kai oti pernaei ygrasia mesa sto rouleman me apotelesma tin fthora toy.EINAI DYNATON?!! *&%&*$
2. Dyo fores allaxtike o ydraylikos symplektis( mia exane ygra kai tin deyteri espase kai me afise)
3. Mia antlia benzinis, i opoia mporei na ofeiletai sto oti to rezerbouar itan sxedon panta gemato apo benzini. Exw akousei oti epireazei tin antlia benzinis.
4. I iliofori i opoia xalase alla den episkyastike. Gnwrizei kaneis an oi neoi mixanismoi einai pio aksiopistoi apo toys palioys?An nai na tin episkeyasw.
5. To pisw ilektriko parathiro xalase.Eixe spasei ena elatirio alla me epembasi toy synergiou episkeyastike. O mixanismos kostizei 400 euro nomizw...Einai treli???
6. Kai alles mikroteres vlaves alla oxi toso simantikes kai tha mporousa na pw logikes gia tin ilikia toy.

I aksiopistia toy den einai apo ta dynata toy simeia alla apo odiki symperifora, tetrakinisi kai genika poiotita eswterikou gia montelo '99 einai apo ta kalytera. O k-series gia 1.8 ta katafernei ikanopoiitika kai einai arketa oikonomikos. Se ethniki me 120 km katanalwnei 10 lt ana 100km.

Twra to mono pou menei einai na kanw to test VCU kai an bgei arnitiko tha paw na balw TZOKER, pou tha mou paei tha kerdisw!
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό Freelander » 06 Ιουν 2006, 10:27

Γειά σου φίλε freeandrew!
Ναι μας σόκαρες!! Άκου 138.000!!
Για το VC: βάλε τα δυνατά σου, σφίξε μπράτσα, αγκάλιασε τον πίσω τροχό και προσπάθησε να τον γυρίσεις αργά. Σίγουρα θα βρείς αντίσταση αλλά μην το βάλεις κάτω. Κάτι μου λέει οτι θα γυρίσει. Βάσεις του πίσω διαφορικού έχεις αλλάξει ποτέ;

Μια που το έφερε η κουβέντα ένας εναλλακτικός τρόπος για το γύρισμα του πίσω τροχού είναι αφού σηκώσουμε τη ρόδα και βάλουμε 1η ταχύτητα με λυμένο χειρόφρενο και σβηστή πάντα μηχανή να αφαιρέσουμε το στρογγυλό καπάκι στο κέντρο της ζάντας και να βάλουμε ένα βαθύ 30άρι κλειδί στο παξιμάδι του ημιαξονίου. Έτσι μπορούμε να περιστρέψουμε με μια κάθετη λαβή στην άκρη του, όλο το κλειδί με το ημιαξόνιο άρα και τον τροχό χωρίς να αμφιβάλουμε για τη μυϊκή μας δύναμη και χωρίς να λερωθούμε.

Τα υπόλοιπα προβλήματα που ανέφερες είναι τα πλέον κλασικά που όλοι έυχονται να συμβαίνουν μέσα στην εγγύηση.
Ρουλεμάν μεσαίων τριβών υπάρχουν ενισχυμένα και πιο στεγανά μόνο που κοστίζουν το διπλάσιο περίπου. (τα βάλαμε κι αυτά)
Οι ράγες ή οδηγοί της ηλιοροφής αν και οπτικά έχουν βελτιωθεί τελικά δεν είναι πιο ενισχυμένες...
Οι δικές μου τελευταία φορά αλλάχτηκαν πριν αρκετό καιρό, λειτούργησαν για ένα περίπου χρόνο. Τί ωραία που ήταν... Ανοιγόκλεινε η ηλιοροφή, με φύσαγε το αεράκι, μάυριζε η κουρούπα (όταν έβρεχε έβαζε και λίγα νερά) ώσπου μετα απο λίγο ξανά τα ίδια. Σε αυτό το τελευταίο πρόβλημα μάλλον δεν υπάρχει γιατρειά.
Πάντως ότι και να λέμε κακά τα ψέματα.. μετά το freebie τί ;;
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 09 Ιουν 2006, 23:06

138.000 Km??????
Άτιμη κενωνία.....
Πιστεύω οτι αυτό θα πρέπει να το στείλεις και στα διεθνή forums
Για την ηλιοροφή βρέθηκε λύση: Ηλεκτροκόλληση!
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό freeandrew » 09 Ιουν 2006, 23:59

Kai synexizw, pisteyw pws tha kseperasw tis 200.000km, tha mpw sto guinness.....An kai to skeftomai na tin allaksw proliptika,<pera apo tin plaka>. Pantws me ayta pou exw diavasei sto forum tromokratithika. Noiwthw mia anasfaleia oti apo mera se mera tha me prodwsei to atimo. Ase pou me ta provlimata pou parousiasan ta perissotera freelander i timi toys ws metaxeirismena einai athlia, me to zori 13.500. Skeftomai na to poulisw gia ena Disco 96 MPI, pou mou aresei para poly, alla pali empleketai to thema tis aksiopistias.....To skeftomai
Άβαταρ μέλους
freeandrew
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 109
Εγγραφή: 05 Ιουν 2006, 23:24

Δημοσίευσηαπό pantg » 10 Ιουν 2006, 09:08

Γιώργο (Freelander) καλημέρα,

η ιδέα σου για την εξαγωγή του κεντρικού καπακιού στην ζάντα και την τοποθέτηση του 30 καρυδακίου (το καρυδάκι, του καρυδακίου) είναι εξαιρετική καθώς με την χρήση ροπόκλειδου μπορούμε επιτέλους να βάλουμε μία έστω και κατά προσέγγιση αριθμητική αξία στην δύναμη (την ροπή μάλλον?) η οποία απαιτείται για να κινηθεί η ρόδα έτσι ώστε να γίνει έλεγχος για το αν έχει κολλήσει το κεντρικό διαφορικό και όντως απαιτείται αλλαγή του.

Φίλε freeandrew,

Nα του κρεμάσεις σκόρδα !!!!
Οσον αφορά το Disco να μου επιτρέπεις να πιστεύω ότι έχει σαφώς λιγότερα και πιό φθηνά σε αντιμετώπιση/επιδιόρθωση/αντικατάσταση μερών με καινούργια προβλήματα.
Ειναι σαφώς πιό ογκώδες, καίει λίγο περισσότερα καύσιμα, έχει χαμηλότερες επιδόσεις στον δρόμο, αλλά πάει καλύτερα εκτός δρόμου (με εξαίρεση τα χιόνια/πάγους και την μαλακή λάσπη) αλλά εχει μεγαλύτερους χώρους και είναι σαφώς στοιβαρότερο.
Ασε που οι τιμές τους έχουν γίνει σχεδόν ίδιες (και σε μερικές περιπτώσεις και φθηνότερες) από αυτές των Freelander. Προσωπικά το θεωρώ την καλύτερη αγορά που μπορεί να κάνει κάποιος που ενδιαφέρεται για ένα μεταχειρισμένο φθηνό Land Rover.

Xαιρετώ


Χαιρετώ
Παντελής
pantg
 

Δημοσίευσηαπό GALILAIOS » 10 Ιουν 2006, 11:04

Καλημέρα.

Για πολλοστή φορά, όπως και όταν το αγόραζα, διαβάζοντας όλα αυτά που γράφετε οι παλαιότεροι FREELANDERάδες, είναι αλήθεια ότι νιώθω την γνωστή ανατριχίλα, πρώτα στην σπονδυλική στήλη και κατόπιν στην...τσέπη.
:roll: :roll: :roll:

Πρός το παρών, το δικό μου είναι μωρό ακόμα (13.500Km), δεν έχει προυσιάσει πρόβλημα (βέβαια το πρώτο πράγμα που έκανα μετά την αγορά του, ήταν αγιασμός) και γενικά είμαι υπερευχαριστημένος.

Πάντως, υπάρχει και η θετική πλευρά! Τα προβλήματα μας ενώνουν, γνωριζόμαστε καλύτερα ("α αυτό; αυτό εγώ το είχα πάθει τότε, κάτσε να σου πώ τι έγινε!") υπάρχει μια τεράστια βάση δεδομένων (κατόπιν εμπειριών μάλιστα) σε σχέση με τις βλάβες και πέρα απ' αυτό, και οι πλέον άσχετοι γινόμαστε γνώστες με αυτά που συμβαίνουν!

Θα ήθελα να κλείσω ευχόμενος την νίκη στην κατασκευάστρια χώρα σήμερα με την Παραγουάη...! Και πάλι καλημέρα.

:D
"Τ' ωραιότερο τραγούδι που 'χω ακούσει
το είπε ένας καπετάνιος πρίν πεθάνει...
Το πιο ωραίο, είναι το επόμενο λιμάνι".
ΠΑΥΛΟΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ - Σπασμένη Πολυθρόνα, 2004
Άβαταρ μέλους
GALILAIOS
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 410
Εγγραφή: 04 Φεβ 2006, 20:21
Τοποθεσία: Συκιές, Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό stelioskal » 10 Ιουν 2006, 19:45

To πρόβλημα εν Χριστώ αδελφοί είναι οτι πρόκειται για καταπληκτικό αυτοκίνητο (αλλά άτιμο -εξ ου ίσως και ο έρωτας-)
Άβαταρ μέλους
stelioskal
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 28 Δεκ 2005, 22:52
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Freelander » 10 Ιουν 2006, 19:56

Παντελή, το ροπόκλειδο είναι το επόμενο βήμα για την έγκαιρη διάγνωση του συνεκτικού συμπλέκτη, ένα σημαντικό βήμα για τη σωτηρία του ιπποπόταμου.

Φίλοι, λυπάμαι αν στεναχωρώ κάποιους με τα όσα γράφουμε και ξαναγράφουμε περι προβλήματων. Ξέρω πώς αισθάνεται κάποιος διαβάζοντας όλα αυτά, άλλωστε το ίδιο συνέβη και με μένα παλιότερα, νομίζω όμως οτι είναι απλά η αλήθεια την οποία πρέπει να λέμε και να γράφουμε σε κάθε ευκαιρία και γιατί έτσι πρέπει αλλά το κυριότερο μπάς και γλιτώσει κάποιος από τόσο μεγάλους μπελάδες εξοικονομώντας έτσι χρήματα που στις μέρες μας βγαίνουν δύσκολα.
Και ένας να σωσει κινητήρα ή μετάδοση θα είναι πιστεύω μεγάλη επιτυχία.

Είμαστε καψούρηδες, έχουμε πλάκα, ανταλλάζουμε συχνά εμπειρίες βλαβών και θορύβων, (εμένα μου κάνει ένα γκούπ... εμένα ένα σφύριγμα τσ τσ... εμένα ένα... γκραντσ) σπάνια λέμε στους ξένους τί ζημιές έχουμε πληρώσει και παρόλα αυτά καμαρώνουμε και χαιρόμαστε κάθε χιλιόμετρο...

Την άλλη εβδομάδα θα έχουμε και φωτογραφίες..
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες

cron