pantg έγραψε:The 1.8 K series engine has cylinder liners that are supported within the
engine block by a step. Thing is, the amount of liner that is in contact
with the 'step' is VERY small! This is where the problems lie....
When the engine warms up, things start expanding... Normally, when the heat
through the engine is constant, there isn't usually a problem. The problem
comes when it gets too hot, the block expands too far and the cylinder
liners drop.... (This is what makes it look as though the head gasket has
failed!)
Παντελή απο αυτό που είπε ο Mark(ος) καταλαβαίνω οτι όλοι το ίδιο πράγμα λένε τελικά με διαφορετικά λόγια.
Φαίνεται οτι το πρόβλημα είναι κυρίως υπερθέρμανσης αλλά και κακής ποιότητας /εφαρμογής των περιφερειακών που έγραψα πιο πάνω και που μπορεί να βοηθήσουν τον αέρα να εισχωρήσει και να παγιδευτεί εσωτερικά (hot spots)
Αν αγνοήσει κάποιος τα σημάδια και η υπερθέρμανση ή οι μπουρμπουλήθρες στο κινητήρα είναι συνεχής κατάσταση, τότε η ρίξη/πτώση εμβολοχιτωνίων μου ακούγεται λογική συνέχεια.
Και σε αυτήν την τελευταία περίπτωση που τα εμβολοχιτώνια έχουν πλέον "γλιστρήσει" μια πιθανή αλλαγή φλάντζας-βιδών σίγουρα δεν θα έλυνε το πρόβλημα όχι για 60.000 χλμ αλλά ούτε για 1000