Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ακούω ένα κλικ-κλικ απο τον πίσω άξονα

Γενικές συζητήσεις γύρω από τα Land Rover μας!

(Εδώ υπάρχουν τα περισσότερα θέματα από το παλιό μας forum, μέχρι να γίνει διαχωρισμός στις άλλες κατηγορίες)

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Νοέμ 2006, 23:01

Επι το έργον
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Νοέμ 2006, 23:03

Χμμ καθόλου άσχημο
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Νοέμ 2006, 23:05

Και μιά τελευταία πινελιά μετά απο κάθε κόλληση με primer για να μη μας σκουριάσει.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Freelander » 19 Νοέμ 2006, 23:07

Έτσι λύνονται αυτά τα προβλήματα.
Σήμερα (ξανα)νικήσαμε το θόρυβο, το τεστ ντράϊβ ήταν επιτυχές και αθόρυβο.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 20 Νοέμ 2006, 00:18

Καλη δουλεια κανατε αλλα δεν καταλαβαινω πως κανουν θορυβο οι δυο αυτες τρυπες? Λιγιζη η βαση σε τετοιο σημειο που κανει αυτον τον θορυβο?
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Νοέμ 2006, 08:17

Γιώργο (Freelander) συγχαρητήρια για την εξαιρετική φωτογραφική κάλυψη.
Βοηθάει να γίνει ΑΠΟΛΥΤΩΣ κατανοητή η διαδικασία της διόρθωσης του προβλήματος.

Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό pantg » 20 Νοέμ 2006, 08:48

Γιώργο γειά και πάλι,

τα σημεία (τρύπες) αυτές μοιάζουν να είναι τα σημεία που έχουν κολληθεί οι βάσεις στήριξης των σινεμπλόκ που συγκρατούν το πίσω διαφορικό από την πίσω μεριά του.

Το είδα σωστά?


Χαιρετώ
pantg
 

Δημοσίευσηαπό Freelander » 20 Νοέμ 2006, 10:26

Ουσιαστικά τα ενοχλητικά κλικ-κλικ παράγονται απο μικρή κίνηση και επαφή του εσωτερικού μεταλλικού πλαισίου (σασί) με το εξωτερικό περίβλημα που το προστατεύει και είναι αυτό που φαίνεται όταν πέσεις απο κάτω.
Τό μόνο σημείο που οπτικά φαίνεται η επαφή των δύο μετάλλων είναι αυτές οι δύο στρογγυλές οπές. Εκεί ακριβώς θέλει "τσίμπημα" με τη μαγική τσιμπίδα του Στέλιου.

Το bulletin αναφέρει 2 σενάρια επίλυσης του προβλήματος και πώς αν δεν λυθεί με τον τρόπο της κόλλησης, τότε σίγουρα υπάρχει σπάσιμο/ράγισμα (all time classic) κάπου στο πλάισιο και πρέπει να λυθoύν τα πάντα στο πίσω μέρος για να το βρείς.
Ευτυχώς δεν φτάσαμε εκεί γιατί ακόμα θα λύναμε.
Mέλος ελληνικού TataClub
Άβαταρ μέλους
Freelander
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 617
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 13:10
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Land Rover About

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 31 επισκέπτες